Dat schilderij heb ik afgelopen zondag gezienquote:Op maandag 10 december 2007 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Mona Lisa
Hey, was je ook in Parijsquote:Op woensdag 12 december 2007 15:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat schilderij heb ik afgelopen zondag gezien
Jaquote:Op woensdag 12 december 2007 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Lyssa en ik hebben ws dezelfde tosti-ijzer.
Yep. Van zaterdag tot en met dinsdag. Heb in die korte periode veel van de stad gezien.quote:
Ik van vrijdag t/m maandag. Maar wij hebben een hele dag in Disneyland gezetenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Yep. Van zaterdag tot en met dinsdag. Heb in die korte periode veel van de stad gezien.
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:03 schreef nietzman het volgende:
Kus d'rop!
Auw!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Jah!
Ik kwam bij de tandarts vandaan, mét beugel en vond het stom.
Ik vergat dat het Tara's fiets was. slingerde mijn been gewoon voorlangs en raakte de stang.
Vol op mn bek i de boteringestraat.
Resultaat: pijnlijke beugel en dikke kin van de klap
Foto's?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Jah!
Ik kwam bij de tandarts vandaan, mét beugel en vond het stom.
Ik vergat dat het Tara's fiets was. slingerde mijn been gewoon voorlangs en raakte de stang.
Vol op mn bek i de boteringestraat.
Resultaat: pijnlijke beugel en dikke kin van de klap
Nooit last van gehad? Maar ik kom dan ook uit een pre-happy slapping periodequote:Op woensdag 12 december 2007 18:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Auw, iets tegen je mond mét een beugel is godvergeten pijnlijk.![]()
Vooral alssie net gezet is, en het grappige is, iedereen vergeet altijd even dat je een beugel hebt dus die kunnen ook altijd zorgen voor veel auw-momenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |