Want dan is de kans dat je jas gepikt wordt inderdaad vele malen groter.quote:Op woensdag 12 december 2007 07:47 schreef Dangel het volgende:
GA danook niet uitop dinsdagnacht:')
Dus eigenlijk bedoelde je: "Ga dan ook niet uit!"quote:
Met Fryske vlag of zo?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil een matching avatar met Alex.
Ohh dat is zo irritant! Toen ik nog echt in het centrum woonde heb ik na een tijdje maar de bel 's nachts uit gezet, werd er gek van.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:50 schreef Lyssa het volgende:
Ik werd vanochtend om kwart voor 7 bruut wakker gebeld omdat er jolige dronken mensen beneden langdurig op alle bellen stonden te drukkenNiet tof..
Misschien waren het ook wel dezelfde die je jas gepikt haddenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ohh dat is zo irritant! Toen ik nog echt in het centrum woonde heb ik na een tijdje maar de bel 's nachts uit gezet, werd er gek van.
JA!quote:
Dat schilderij heb ik afgelopen zondag gezienquote:Op maandag 10 december 2007 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Mona Lisa
Hey, was je ook in Parijsquote:Op woensdag 12 december 2007 15:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat schilderij heb ik afgelopen zondag gezien
Jaquote:Op woensdag 12 december 2007 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Lyssa en ik hebben ws dezelfde tosti-ijzer.
Yep. Van zaterdag tot en met dinsdag. Heb in die korte periode veel van de stad gezien.quote:
Ik van vrijdag t/m maandag. Maar wij hebben een hele dag in Disneyland gezetenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Yep. Van zaterdag tot en met dinsdag. Heb in die korte periode veel van de stad gezien.
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:03 schreef nietzman het volgende:
Kus d'rop!
Auw!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Jah!
Ik kwam bij de tandarts vandaan, mét beugel en vond het stom.
Ik vergat dat het Tara's fiets was. slingerde mijn been gewoon voorlangs en raakte de stang.
Vol op mn bek i de boteringestraat.
Resultaat: pijnlijke beugel en dikke kin van de klap
Foto's?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Jah!
Ik kwam bij de tandarts vandaan, mét beugel en vond het stom.
Ik vergat dat het Tara's fiets was. slingerde mijn been gewoon voorlangs en raakte de stang.
Vol op mn bek i de boteringestraat.
Resultaat: pijnlijke beugel en dikke kin van de klap
Nooit last van gehad? Maar ik kom dan ook uit een pre-happy slapping periodequote:Op woensdag 12 december 2007 18:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Auw, iets tegen je mond mét een beugel is godvergeten pijnlijk.![]()
Vooral alssie net gezet is, en het grappige is, iedereen vergeet altijd even dat je een beugel hebt dus die kunnen ook altijd zorgen voor veel auw-momenten.
Ik heb vrolijke vrienden die je nog wel eens in je wangen willen knijpen, of er ineens veel en hard over willen gaan aaien.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nooit last van gehad? Maar ik kom dan ook uit een pre-happy slapping periode
Hey, ik merk nu pas dat tegen mn wangen duwen pijn doetquote:Op woensdag 12 december 2007 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb vrolijke vrienden die je nog wel eens in je wangen willen knijpen, of er ineens veel en hard over willen gaan aaien.
Of je krijgt natuurlijk een bal tegen je gezicht bij trefbal, jeweetzellufff.
Dat is heel pijnlijk.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey, ik merk nu pas dat tegen mn wangen duwen pijn doet
En flink op je muil gaan is altijd pijnlijk
Behalve dat elke prijs te duur is voor een BSB-concert, zijn dit vrij normale prijzen hoor.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Entree: ¤ 41, ¤ 39, ¤ 36 en ¤ 33 (excl. servicekosten)
Beetje duur wel voor een BSB-concert.![]()
Dat zijn de toegangsprijzen voor een concert van de Backstreet Boys? Serieus?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Entree: ¤ 41, ¤ 39, ¤ 36 en ¤ 33 (excl. servicekosten)
Beetje duur wel voor een BSB-concert.![]()
er staat dan ook: 'voor een BSB-concert.'quote:Op woensdag 12 december 2007 19:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Behalve dat elke prijs te duur is voor een BSB-concert, zijn dit vrij normale prijzen hoor.
Lieverd, ik heb net een uur met de MP3 speler op mn kop door de bossen en over het spoor gebanjerdquote:
Dat vind ik één van de mindere nummers. Geef mij maar 'As long as you love me' of 'Quit playin' games'quote:Op woensdag 12 december 2007 18:50 schreef ChipsZak. het volgende:Everybody yeaaaaahh. Rock your body yeaaaahhhh.
Am I original? Yeaaaaah
Am I the only one? Yeaaaaah
Am I sexuaaaaal? Yeaaaaaah
Am I everything you need, you better rock your body nowEverybody yeaaaaahh. Rock your body yeaaaahhhh.
He, er ligt hier nog administratiequote:Op woensdag 12 december 2007 13:39 schreef maok het volgende:
Hoi ik heb een atv dag maar ik heb het veel te druk
Te teuer.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik één van de mindere nummers. Geef mij maar 'As long as you love me' of 'Quit playin' games'.
Ga je ook naar het concert?.
Messiah in de Martinkerk of in de Oosterpoort? (of weer ergens anders?)quote:Op woensdag 12 december 2007 22:30 schreef Bob. het volgende:
Ik heb net 3 uur naar repetities van de Messiah zitten luisteren (vriendinnetje van me zingt er in mee), weer eens wat anders dan de BSB.
En waarom verandert mijn kamer in een vrieskist als de verwarming een paar uurtjes uit is.
Leg de matchende avatars eens uit!quote:Op donderdag 13 december 2007 08:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Messiah in de Martinkerk of in de Oosterpoort? (of weer ergens anders?)
De Messiah wordt vanavond zowel in de Martinikerk als in de Oosterpoort opgevoerd. Ik ga natuurlijk naar de Martinikerk, veel sfeervoller.
Ik heb matchende avatars met TARAquote:Op donderdag 13 december 2007 09:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
Leg de matchende avatars eens uit!
9,3273790530888150455544755423206quote:Op donderdag 13 december 2007 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben m'n wiskunde weer aan het afstoffen.
Gemiddelde, standaarddeviatie, mediaan.
Nu weet ik niet hoe ik de wortel moet berekenen. Volgens mij heb ik die functie wel op m'n rekenmachine, maar die is op sterven na dood en op de online rekenmachientjes kan ik geen wortelfunctie vinden.
Dus is er iemand met een rekenmachine bij de hand die voor mij de wortel van 87 even kan uitrekenen?.
Justemquote:Op donderdag 13 december 2007 09:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Viking wou matchende UI's met Alex zei ze toch, gister
Aaaah, dank jequote:Op donderdag 13 december 2007 10:02 schreef freecell het volgende:
[..]
9,3273790530888150455544755423206
Het is op online rekenmachines vaak de sqrt knopHij zit er eigenlijk altijd wel op hoor
en géém idee waar sqrt voor staat, ik vind het een rare afkorting
Was een grapje.quote:
Mogge!quote:Op donderdag 13 december 2007 10:17 schreef Lyssa het volgende:
Goedemorgen![]()
Na een nacht vol rare dromen zometeen op pad naar college in de bioscoop
Die is pas om 16.00quote:Op donderdag 13 december 2007 10:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mogge!
Doe de groeten aan je weet wel wieEnniet in slap vallen in die stoelen:z
SQuare RooT?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:02 schreef freecell het volgende:
[..]
9,3273790530888150455544755423206
Het is op online rekenmachines vaak de sqrt knopHij zit er eigenlijk altijd wel op hoor
en géém idee waar sqrt voor staat, ik vind het een rare afkorting
\quote:Op donderdag 13 december 2007 10:17 schreef Lyssa het volgende:
Goedemorgen![]()
Na een nacht vol rare dromen zometeen op pad naar college in de bioscoop
Helaas geen filmquote:Op donderdag 13 december 2007 11:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
College in de bioscoop? Nou maar hopen dat ze een beetje een goeie film draaien.
Ik niet! Mnmoeder smste me of ik kwam etenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:21 schreef Lyssa het volgende:
Oh ja, en ik zal vanuit daar ook gewoon online zijn ofzo
verdrongen?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had een heel enge droom die ik ben vergeten.
Oosterpoort, Martini lijkt me inderdaad ook mooier, maarja daar zingen geen vrienden van me in mee.quote:Op donderdag 13 december 2007 08:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Messiah in de Martinkerk of in de Oosterpoort? (of weer ergens anders?)
De Messiah wordt vanavond zowel in de Martinikerk als in de Oosterpoort opgevoerd. Ik ga natuurlijk naar de Martinikerk, veel sfeervoller.
Ik weet alleen nog dat ik in paniek wakker schrok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |