Maar als je je TTT hebt gehaald, hoef je je tijdens je examen niet meer druk te maken over die speciale verrichtingen. Minder stress = hogere slaagkans. Oftewel, geen tweede examen nodig wat duurder is dan een TTT.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja, maar met een ttt haal je geen rijbewijs! En met een examen wel.
Opzich je gelijk, maar voor mij was het wel handig/ nuttig. Ben al ff bezig en wilde kijken waar ik stond en idd het scheelt meteen die speciale verrichtingen (al zijn die niet moeilijk).quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef Dangel het volgende:
Andere schoenen aan is geen optie?
ttt is onzin, gewoon geldklopperij.
Jouw manier is door een url te gebruik ipv img?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Even kijken, dit moet ik kunnen op de Do2-manier...
[ afbeelding ]
Gecondoleerd. Ik neem trouwens aan dat jequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:11 schreef Lyssa het volgende:
ook maar een tvp.. ook al ben ik momenteel niet in Grunn
Mijn manier is door er 'tvp' neer te zetten. Dat is voor Do2 veel te normaal.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jouw manier is door een url te gebruik ipv img?
[ afbeelding ]
Die specioale verrichtingen zijn niet moeilijk. Ik hebgewoon samen met mn instructrice gekeken of ik hetkon, enzo dus 200 euro bespaard. Zenuwachtig ben je tochwel bij hetexamen.En je magnota bene een van de twee speciale verrichtingenverneuken bij het examen...quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar als je je TTT hebt gehaald, hoef je je tijdens je examen niet meer druk te maken over die speciale verrichtingen. Minder stress = hogere slaagkans. Oftewel, geen tweede examen nodig wat duurder is dan een TTT.
Lijkt me.
Nog steds in dat rotdorp?quote:
Ga vanavond na het eten weer naar huisquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:29 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nog steds in dat rotdorp?
(moet helemaal overschakelen van Fries, ben druk aan het PMmen![]()
![]()
)
Krijg het voor mn 18e verjaardagquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
Die specioale verrichtingen zijn niet moeilijk. Ik hebgewoon samen met mn instructrice gekeken of ik hetkon, enzo dus 200 euro bespaard. Zenuwachtig ben je tochwel bij hetexamen.En je magnota bene een van de twee speciale verrichtingenverneuken bij het examen...
Stervensdruk ja!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:32 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ga vanavond na het eten weer naar huis
en hihiIk dacht dat je het zo druk had
quote:
Ik heb mn huiswerk vanochtend al gedaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik ga nu maar mn huiswerk doen.
Hoop dat je nog een leuke tijd hebt!![]()
![]()
Succesquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik ga nu maar mn huiswerk doen.
Hoop dat je nog een leuke tijd hebt!![]()
![]()
Hoe was Parijs?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:35 schreef MaxMark het volgende:
Bonjooouuuurrr.
Erg leuk, ondanks de regen. Disneyland was ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoe was Parijs?
En ik heb net een lijstje gemaakt van wat ik had moeten doen deze periode, en wat ik heb gedaan. Dit is best deprimerend.
En geen bloed meer gekotst?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Erg leuk, ondanks de regen. Disneyland was ook
Russisch, right?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
- allemaal vage tekentjes-
Nee, 's morgens veronica met de top 1000 en 's middags skyradio met kerstliedjes.quote:
Ik zie 'n kruisje,quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Even kijken, dit moet ik kunnen op de Do2-manier...
[ afbeelding ]
Ik bedoelde het oh zo goed.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik zie 'n kruisje,.
Maar toch bedankt,.
Waarom moet je er dan zijn, of ga je altijd zo naar je werk?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:25 schreef SharQueDo het volgende:
Zijn er nog Fok!kers morgenvroeg op het CS te Groningen rond 08:00-08:15?
Als er wonderen bestaan, ben ik er.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:25 schreef SharQueDo het volgende:
Zijn er nog Fok!kers morgenvroeg op het CS te Groningen rond 08:00-08:15?
Yep, ben altijd om 8 uur al op't CS al. Wachtend tot 08:20 op de volgende bus.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom moet je er dan zijn, of ga je altijd zo naar je werk?
Heb 't er toevallig ook net met Do2 over, maar er zit een instituut, in Den Haag, en dat is de enige plek in heel Nederland waar ze zich bezighouden precies met dat wat ik leuk vind om te doen. Ik heb besloten te solliciteren zodra ze verhuizen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dacht wat is dat een lelijke vent op TV, blijkt het Anouk te zijn.!
Haagse wijven
Goedzo, want anders kan ik je niet meer opzoeken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb 't er toevallig ook net met Do2 over, maar er zit een instituut, in Den Haag, en dat is de enige plek in heel Nederland waar ze zich bezighouden precies met dat wat ik leuk vind om te doen. Ik heb besloten te solliciteren zodra ze verhuizen..
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat doet pijnom te lezen van iemand die Nederlands studeert
Al die straling van de printer! Aargh!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Teveel gezopen?
Komen je Sint-cadeaus toch van pasquote:
Ik heb een logeetje.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Komen je Sint-cadeaus toch van pas
Ja. Dan had je ff snel naar elkaar toe kunnen gaan voor een wipjequote:
Voor een wipje?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Dan had je ff snel naar elkaar toe kunnen gaan voor een wipje
En je weet dat ik daar toe in staat ben, 500 km rijden om mn partenr een uurtje te zien... Been there done that n mn ov jaarkaart periode
Ik ervaar het helemaal niet als een wipje, dat is het meer... Seks is niet alleen maar seks. Weet ik sinds kort.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, een wipje ja. Ik ben niet zon taalkunstenaar, ik zeg gewoon wat ik bedoel
Je hebt een wipje en je hebtquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ervaar het helemaal niet als een wipje, dat is het meer... Seks is niet alleen maar seks. Weet ik sinds kort..
Ik dácht wel dat ik het wist, hoor. Maar blijkbaar verwarde ik lust met liefde, wat natuurlijk achteraf helemaal niet gek is, en overduidelijk. Seks wásquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt een wipje en je hebtsex
![]()
En mag ik zeggen dat ik het bijzonder bizar vind dat je dat nog maar net weet?
Niets aan toe te voegen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voila.
Nee hoor, met penetratie.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
En bovenal, is seks met ks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |