Ik heb met de oude lay-out nergens last van.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Heel de OP weer versexspamneukt ook
Valt daar niks aan te doen?
Jawel, want ik heb de OP uit het vorige deel gekopieerd. Het gaat nu over de wiki.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb met de oude lay-out nergens last van.
ok.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jawel, want ik heb de OP uit het vorige deel gekopieerd. Het gaat nu over de wiki.
Bij ons op het werk mag iedereen gewoon tekenenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehe. Van mij mag ie ze zo door de bus gooien idd. Mag m'n buurvrouw ze ook aannemen en tekenen, denk je?
Eva Luna Westerholt word vandaag 2quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, boom gehaald. Vlag weer binnen gehaald, want Jaina zat nog steeds achter een kast
En wie is Eva Luna? Of wordt Emma Luana Ninette Sophie bedoeld? De oudste van Friso en Mabel
Hij was lief bedoeld!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij was lief bedoeld!
* freecell geeft vriendschappelijk duwtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geilquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:28 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell geeft vriendschappelijk duwtje
Ach, 2 alweerquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eva Luna Westerholt word vandaag 2
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:50 schreef teigan het volgende:
veel plezier PSM
net weer terug van het modeatelier... Niet best veel gedaan vandaag, ik had mijn dag oko niet helemaal
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:55 schreef Lyssa het volgende:
hey! Ik had nog niet gepost hier
Is dat het dochtertje van Robert en Sharon van WT?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eva Luna Westerholt word vandaag 2
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:50 schreef teigan het volgende:
veel plezier PSM
Dank juliie welquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Veel plezier in Parijs!
Jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat het dochtertje van Robert en Sharon van WT?
Jupselsquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat het dochtertje van Robert en Sharon van WT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:18 schreef nietzman het volgende:
Al gedouched, Groeles?
Vertel met eens hoe jij het verschil ziet van de zijkant tussen een Marbella en een Panda?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Jammer dat ik geen Panda had
handig inparkeren.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ineens snap ik waarom TheSorrow een VW Polo heeft nu....
[ afbeelding ]
Superstar denk ikquote:Op zondag 9 december 2007 10:17 schreef nietzman het volgende:
Ik kan ook niet wachten op de kerstdagen, moeders Jesus Christ Superman LP is ook een gewoonte..
JAAAAA!quote:Op zondag 9 december 2007 13:44 schreef nietzman het volgende:
Wil er nog iemand een Ellie en Rikkert () LP?
ja!quote:Op zondag 9 december 2007 13:44 schreef nietzman het volgende:
Het is dat ik geen lp speler meer heb, anders had ik hem graag gewild.quote:Op zondag 9 december 2007 13:44 schreef nietzman het volgende:
quote:Op zondag 9 december 2007 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry, ik heb geen verstand van auto's.Ik wilde je ook niet helemaal hier heen laten komen om een band te vervangen hoor, daarbij weet ik niet of ik hem wel met duckttape gerepareerd wil hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ahahha.quote:Op zondag 9 december 2007 14:15 schreef maok het volgende:
[..]
Gelukkig, eindelijk even tijd om te fok!en
quote:Op zondag 9 december 2007 14:12 schreef maok het volgende:
[..]
Ik wilde je ook niet helemaal hier heen laten komen om een band te vervangen hoor, daarbij weet ik niet of ik hem wel met duckttape gerepareerd wil hebben
Het moeilijkste is om het reservewiel onder de auto vandaan te krijgen...quote:Op zondag 9 december 2007 14:36 schreef teigan het volgende:
maok, zo moeilijk is een band verwisselen toch niet?
je hebt een reserveband? wij willen wel helpen, moet je ff bellen..
Die ligt bij mij op de motor, onder de motorkapquote:Op zondag 9 december 2007 15:06 schreef maok het volgende:
[..]
Het moeilijkste is om het reservewiel onder de auto vandaan te krijgen...
quote:Op zondag 9 december 2007 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nog je verroestte Citroen pet op gehad.
Nee! Mn moeder ook nietquote:Op zondag 9 december 2007 15:17 schreef ChipsZak. het volgende:
D'oh.
Nu ben ik gepost.
Noujaa.
Ooh. Maar dat mocht ik niet doen van jou!
nou, het roze haar is op zich ook wel een give awayquote:Op zondag 9 december 2007 15:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahahaha.
Je herkent mij ook alleen maar vanwege die pet.
oneens met zeggerquote:Op zondag 9 december 2007 15:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Er is net gezegd dat ik niet lief ben.
Ik vond het ook laat...quote:Op zondag 9 december 2007 08:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ook goedemorgen
wat een achterlijke tijd trouwens Grulez
ok, ja ik moet er nog achteraan... heb onderzoeksforum vorig jaar nl gehaald. Wil het wel bij wenckebach doen.quote:Op zondag 9 december 2007 21:10 schreef Tangarine het volgende:
essay af, en even genoeg aan Nestor zitten pielen... morgenochend vroeg maar weer verder, nu eventjes ontspannen en kerstversieringen aanbrengen...
Hey Grulez, heb jij al een stageplaats geregeld enzo? Ben je naam nog niet tegengekomen (ik ben degene die die ellende moet coordineren op nestor)
Ik kon niet echt vinden of er al eerder iemand was met dit probleem, maar ik heb ook niet heel goed gekeken. Inmiddels wel een auto geleend van iemand zodat ik morgen tenminste naar mijn werk kan. Dat ging trouwens ook bijna niet door omdat iemand de buitenspiegel van die auto er af had gesloopt (net als de auto die er voor stond) maar die hebben we er gelukkig weer op kunnen zetten. Het zit niet echt mee hier.quote:
Ik zag dat er al minstens 1 iemand bij het Wenckebach stage gaat lopen, dus zou snel iets proberen te regelenquote:Op zondag 9 december 2007 21:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
ok, ja ik moet er nog achteraan... heb onderzoeksforum vorig jaar nl gehaald. Wil het wel bij wenckebach doen.
zit toch geen maximum aan?quote:Op zondag 9 december 2007 22:25 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik zag dat er al minstens 1 iemand bij het Wenckebach stage gaat lopen, dus zou snel iets proberen te regelen
Euh geen idee. Ik heb iig een database met allerlei stageadressen, waarbij sommige een maximum hebben aangegeven... Ik kan je wel even inschrijven op nestor als je iets van je studentmail of je naam+achternaam pmd, dan kun je zelf even kijkenquote:
Ik weet hoe je het er weer af krijgt.quote:Op maandag 10 december 2007 00:02 schreef Bob. het volgende:
Mooi dat het leuk was Teigan en truste!
Ik heb geloof ik weer ergens aangezeten waar ik niet tegen kan, overal jeuk, nietaanzitten,nietaanzitten.
Door heel hard te krabben?quote:Op maandag 10 december 2007 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet hoe je het er weer af krijgt.
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 10 december 2007 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Andere manier. Maar ik betwijfel of je dat wilt horen.
quote:Op maandag 10 december 2007 09:21 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik ga zo op weg naar de martelkamer
Dan zit ik in college, maar bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 10 december 2007 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hoezo dat?
Ik ga om 11:15 koffie drinken in de V&D (nou ja, jus d'orange dan), dus wij mij in mijn volle glorie wil aanschouwen moet dan maar even langslopen.
]kutr te laatquote:Op maandag 10 december 2007 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hoezo dat?
Ik ga om 11:15 koffie drinken in de V&D (nou ja, jus d'orange dan), dus wij mij in mijn volle glorie wil aanschouwen moet dan maar even langslopen.
quote:
quote:
Ah, daar was ik vorige week nog, moets naar de RDW, enhad verkeerde afslag genomen.quote:Op maandag 10 december 2007 14:36 schreef SharQueDo het volgende:
Jawel. Wildervanker/Veendammer hier.
In Grunn stad aan het werk.![]()
Die van mij gepimpt.quote:
Ja, doe eens.quote:Op maandag 10 december 2007 14:51 schreef SharQueDo het volgende:
'k Moet die van mij ook eens updatenmaken.
Die van mij heeft een trein met een lijk om mn imago hoog te houdenquote:
Ga jij dan morgen en woensdag voor mij naar Warffum voor m'n scriptieonderzoek?quote:Op maandag 10 december 2007 15:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Och Viking![]()
Beterschap.
Volgende keer maar lekker thuis blijven?
En ik maar denken dat je zo met me begaan wasquote:Op maandag 10 december 2007 15:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee.
Ik moet donderdag naar Groninger Archieven.
Zoveel interessante Groningers zijn er anders nietquote:Op maandag 10 december 2007 15:47 schreef Dangel het volgende:
Toffe opdracht.
Ik ben niet bekend met Groningen, zouzo 20 of 30 hitsorisch ionteressante Friezen kunnen opnoemen....quote:Op maandag 10 december 2007 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoveel interessante Groningers zijn er anders niet.
Ik moest voor aardrijkskunde eens een poster maken over Drachten, ook al zo'n fiasco. Maar toen was ik ook nog maar 12, dus dan mag je het verprutsen.
Na Leeuwarden de grootste Friese plaats, hoorquote:Op maandag 10 december 2007 15:54 schreef Dangel het volgende:
Ik ben niet bekend met Groningen, zouzo 20 of 30 hitsorisch ionteressante Friezen kunnen opnoemen....[/quote[
Ik weet alleen Bonifatius.
[quote]
En Drachten!
Maar totaal oninteressant....quote:Op maandag 10 december 2007 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na Leeuwarden de grootste Friese plaats, hoor.
Waarom doet mijn quote het niet.
Even iemand zoeken die aan een technische facuteit studeerd, daar kun je goedkoop A0 afdrukken (was tot 2 jaar geleden bij de hts in groningen ¤2,44) Je kunt ook naar een reproshop maar daar kost het geloof ik wel ¤25,- ofzoquote:Op maandag 10 december 2007 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe laat je een A0 poster drukken, en wat kost dat ongeveer? Ik heb hier een kastje vol bouwtekeningen waarvan ik weet dat er mensen interesse hebben in reproducties...
Vriend van me doet bouwkundequote:Op maandag 10 december 2007 17:58 schreef maok het volgende:
[..]
Even iemand zoeken die aan een technische facuteit studeerd, daar kun je goedkoop A0 afdrukken (was tot 2 jaar geleden bij de hts in groningen ¤2,44) Je kunt ook naar een reproshop maar daar kost het geloof ik wel ¤25,- ofzo
Sommige dingen zijn niet zekerquote:Op maandag 10 december 2007 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Alshet bij vrijwle elke drukken in Groningen kan, zla het ook wel in Leeuwarden kunnen
Das waarquote:Op maandag 10 december 2007 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Een ding is wel zeker, en dat is dat er in iedere zin die ik type vele fouten staan.
Ik vond het ook wel vals, het getuigt toch al van inzet dat ik daar überhaupt was?quote:
Tuurlijk.quote:
En anders Repro de Jong, vijf euro.quote:Op maandag 10 december 2007 17:58 schreef maok het volgende:
Even iemand zoeken die aan een technische facuteit studeerd, daar kun je goedkoop A0 afdrukken (was tot 2 jaar geleden bij de hts in groningen ¤2,44) Je kunt ook naar een reproshop maar daar kost het geloof ik wel ¤25,- ofzo
Ik wil óók chocoladeijs!quote:Op maandag 10 december 2007 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Lekker zon bak choclae ijs maar ik ben nu stervenskoud
quote:Op maandag 10 december 2007 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik besef me net dat dat begindeuntje van Last Christmas best een beetje ghey is.
Leuk hoor, dat potloodquote:Op maandag 10 december 2007 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
De buit van een weekendje Sinterklaas vieren met de familie van Do2:
- een vibrator
- anal balls
- een cock ring
- enlarge your penis condoom
- een potlood met een vlindertje erop.
't Was supertof..
Méén je dat nou?quote:Op maandag 10 december 2007 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
De buit van een weekendje Sinterklaas vieren met de familie van Do2:
- een vibrator
- anal balls
- een cock ring
- enlarge your penis condoom
- een potlood met een vlindertje erop.
't Was supertof..
Last Christmas, I gave you my heartquote:Op maandag 10 december 2007 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik besef me net dat dat begindeuntje van Last Christmas best een beetje ghey is.
Mja, tegen de tijd dat ik thuis was misten daar de vleugeltjes al van.quote:
Jup. We deden zo'n spel waarbij iedereen gewoon voor 10 euro stomme cadeautjes meeneemt, en dan maar dobbelen. 't Broertje van Do2 werkt bij een online seksshop dus kon tegen inkoop een hele zooi van dat spul krijgen. En ik was de gelukkige.quote:
Bizarquote:Op maandag 10 december 2007 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jup. We deden zo'n spel waarbij iedereen gewoon voor 10 euro stomme cadeautjes meeneemt, en dan maar dobbelen. 't Broertje van Do2 werkt bij een online seksshop dus kon tegen inkoop een hele zooi van dat spul krijgen. En ik was de gelukkige..
Persoonlijk denk ik dat het er niet zo zeer om gaat waar je blij mee was geweest. We hebben énorm veel lol gehad, en dat die dingen waarschijnlijk onder in de kast belanden om nooit meer aangeraakt te worden, doet daar niets aan af.quote:Op maandag 10 december 2007 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik persoonlijk was blijer geweest met een paar warme sokken.
Geen idee, nog nooit naar een zonnestudio geweest, een vriendinnetje heeft wel een zonnebank, wel een goed idee om daar eens onder te gaan voor mijn huid en tegen de dip.quote:Op maandag 10 december 2007 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand hier tips mbt een goede/goedkope zonnestudio, liefst in het centrum? Van het weekend onder geweest en 't was zó lekker..
Voor hetzelfde geldt is het een hele suffe vibrator. Daarbij weten de die-hard lezers in deze reeks dat DaD niet alleen aan vaginaal en oraal doet, dus die balletjes komen misschien ook wel goed. En weet jij veel, misschien zijn ze hardstikke blij met die cockringquote:Op maandag 10 december 2007 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
das best zonde als dt verdwijnt.. maar het enige echt interessante is de vibrator volgens mij. Aangezien het potlood al kapot is. De rest zie ik de meerwaarde neit echt van in.
Ik had het over mezelfquote:Op maandag 10 december 2007 22:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt is het een hele suffe vibrator. Daarbij weten de die-hard lezers in deze reeks dat DaD niet alleen aan vaginaal en oraal doet, dus die balletjes komen misschien ook wel goed. En weet jij veel, misschien zijn ze hardstikke blij met die cockring
Niet te snel conclusies trekken Alex
quote:Op maandag 10 december 2007 23:11 schreef freecell het volgende:
Er is een elastiekje uitgevallen, nu heb ik er zelf een ander elastiekje tussen gedouwd![]()
Ziet er niet uit, maar zit wel net zo als die andere. Ik ga hem geloof ik ook maar woensdagmorgen vóór het tandartsbezoek er uit halen en net doen of hij er nog maar net uitgevallen is
Heb ik weer eens te veel informatie zitten geven?quote:Op maandag 10 december 2007 22:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt is het een hele suffe vibrator. Daarbij weten de die-hard lezers in deze reeks dat DaD niet alleen aan vaginaal en oraal doet, dus die balletjes komen misschien ook wel goed. En weet jij veel, misschien zijn ze hardstikke blij met die cockring
Niet te snel conclusies trekken Alex
Op zich is dat geen verkeerd teken, dat betekent namelijk waarschijnlijk dat de ruimte tussen je kiezen groot genoeg is voor het ringetje.quote:Op maandag 10 december 2007 23:11 schreef freecell het volgende:
Er is een elastiekje uitgevallen, nu heb ik er zelf een ander elastiekje tussen gedouwd![]()
Ziet er niet uit, maar zit wel net zo als die andere. Ik ga hem geloof ik ook maar woensdagmorgen vóór het tandartsbezoek er uit halen en net doen of hij er nog maar net uitgevallen is
Iedereen denkt nu dat je alles in je kont steekt, blijkbaar.quote:Op maandag 10 december 2007 23:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb ik weer eens te veel informatie zitten geven?.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:44 schreef Dangel het volgende:
[..]
Iedereen denkt nu dat je alles in je kont steekt, blijkbaar.
Jij schiet gewoon in j broek, tshirt, kamt je haar niet, kaugompje in de mond, pakt tas (oid waar belangrijke dingen inzitten) en klaar??quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:51 schreef Dangel het volgende:
13 minuten?Ik deed vanochtend 3 minutenover het tijdsbestek tussenuit bed stappen en wegrijden metde auto van mnoprit, ik was traag
![]()
Ik heb wel een half uur nodig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:51 schreef Dangel het volgende:
13 minuten?Ik deed vanochtend 3 minutenover het tijdsbestek tussenuit bed stappen en wegrijden metde auto van mnoprit, ik was traag
![]()
Broek en trui hangenalk klaar,moety verplicht uniform aan,rennaar beneden, pak mntas diealklaar staat,smijtmnbrood encola vanuitde koelkast inde tas, zet mnmuts op tegen het kammen, enga naarwerk. Ontbijten en deodorant kan in de file.quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij schiet gewoon in j broek, tshirt, kamt je haar niet, kaugompje in de mond, pakt tas (oid waar belangrijke dingen inzitten) en klaar??
Ik heb normaal ook wel iets langer nodig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb wel een half uur nodig.
Douchen 10 mins, aankleden 3 mins, haar kammen 1 min, ontbijten en Fokken tussendoor 15 mins.
Ontbijten is welangrijk, hoor.
Aahja! Mijn moeke heeft ook altijd dr kleren al klaar liggen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:04 schreef Dangel het volgende:
[..]
Broek en trui hangenalk klaar,moety verplicht uniform aan,rennaar beneden, pak mntas diealklaar staat,smijtmnbrood encola vanuitde koelkast inde tas, zet mnmuts op tegen het kammen, enga naarwerk. Ontbijten en deodorant kan in de file.
Chaootquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb normaal ook wel iets langer nodig.
Ik trek altijd een half uur uit voor rustig eten, en even wat tv kijken en pc aan te zetten.
Dat volgende half uur kleed ik me aan, poets ik tanden, kam mijn haren, tas klaarmaken, fok!ken, en dan is het 8 uur en moet ik er vandoor, alleen kom ik erachter dat ik nog mn mp3 moet vidnen, batterij moet verwisselen of nog snel een ander nr erop moet zetten, mobiel nog mee moet, en ' oh dit moet ook nog mee' en uiteindelijk vertrek ik altijd onm 10 over 8 en kom ik te laat.
Ik niet, maar als ik thuis blijf is het simpel: joggingbroek + sweater en een paar wollen sokkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aahja! Mijn moeke heeft ook altijd dr kleren al klaar liggen.
Dat deed ik eerst ook, maar heb er nu al jaren geen zin meer in, en als ik vind dat mn tas te vol/te zwaar word neem ik gewoon bepaalde boeken niet meequote:Op dinsdag 11 december 2007 08:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Chaoot.
Ik was vroeger heel anders: elke avond pakte ik m'n schooltas uit, legde weg wat niet mee hoefde de volgende dag en pakte (weer) in wat wel mee moest.
En ik vergat nooit wat.
Alle reden om Cheerful te zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Even een blijheidspost hoor, ik voel me zo geliefd!
2 smsjes van de 2 personen die me het meest dierbaar zijn!Tom en Anne (alleen kent niemand die laatste, hoewel haar broer hier soms wel columns heeft! TheGrandWazoo.
Niet gezien, ik lag opo bed.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay Alex! Sorry van gister, nog gezien waarom ik niet meer reageerde?
En ik voel me ook blij, m'n psych had na een kwartiertje ook zoiets van: "Hmm, je hebt mij helemaal niet meer nodig!"
Oh ja, doortypen op gtalk heeft dan geen zin hè.quote:
"Hallo, ben je er nog?" had op zich ook volstaan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:34 schreef Dangel het volgende:
Datvan die wortrel meende ik niet btw, was puur om te kijken of je er nogwas![]()
Ow, zo lekkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet, maar als ik thuis blijf is het simpel: joggingbroek + sweater en een paar wollen sokken.
Hahaquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:30 schreef Bob. het volgende:
Ik kom meestal niet verder dan m'n badjas als ik een thuis blijf dagje heb.
Maar vandaag ben ik netjes aangekleed en al m'n opgespaarde rotklusjes aan het doen.
Kun je niet heel zielig iemand anders aan kijken dat die het voor je doet?quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha
Badjas gaat hier vaak wel voor 1 uut uit als ik vrij benVind gewone kleren toch prettiger.
Ik moet al meer dan een week hoognodig stofzuigen, maar ik ben er echt nog te slap voorHet zal toch een keer moeten
quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:55 schreef Grulez het volgende:
Mn speciale verrichtingen tijdens mn ttt gehaald. Moet ff wat beter kijken, maar dan komt het wel goed.
We gaan de buitenkant van het Groninger Museum bekijken, waarom dat een goed voorbeeld is van het Modernisme in Nederland. Maar zover ben ik nog niet met lezen, ik weet niets van het Modernisme, dus ik ga liever eens kijken als ik een context heb. En met lekkere schoenen aan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:45 schreef Bob. het volgende:
Wanneer heb je dan al weer tentamens?Of ben je gewoon heel fanatiek echt vroeg aan het beginnen?
En als het een leuke excursie is zou ik wel gaan, als het waarschijnlijk saai word niet.
Goedkoper dan een examen, lijkt me?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef Dangel het volgende:
Andere schoenen aan is geen optie?
ttt is onzin, gewoon geldklopperij.
Oh en nee, dan moet ik weer naar huis en daar heb ik geen tijd meer voor.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef Dangel het volgende:
Andere schoenen aan is geen optie?
ttt is onzin, gewoon geldklopperij.
Ja, maar met een ttt haal je geen rijbewijsquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goedkoper dan een examen, lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |