zit toch geen maximum aan?quote:Op zondag 9 december 2007 22:25 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik zag dat er al minstens 1 iemand bij het Wenckebach stage gaat lopen, dus zou snel iets proberen te regelen
Euh geen idee. Ik heb iig een database met allerlei stageadressen, waarbij sommige een maximum hebben aangegeven... Ik kan je wel even inschrijven op nestor als je iets van je studentmail of je naam+achternaam pmd, dan kun je zelf even kijkenquote:
Ik weet hoe je het er weer af krijgt.quote:Op maandag 10 december 2007 00:02 schreef Bob. het volgende:
Mooi dat het leuk was Teigan en truste!
Ik heb geloof ik weer ergens aangezeten waar ik niet tegen kan, overal jeuk, nietaanzitten,nietaanzitten.
Door heel hard te krabben?quote:Op maandag 10 december 2007 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet hoe je het er weer af krijgt.
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 10 december 2007 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Andere manier. Maar ik betwijfel of je dat wilt horen.
quote:Op maandag 10 december 2007 09:21 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik ga zo op weg naar de martelkamer
Dan zit ik in college, maar bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 10 december 2007 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hoezo dat?
Ik ga om 11:15 koffie drinken in de V&D (nou ja, jus d'orange dan), dus wij mij in mijn volle glorie wil aanschouwen moet dan maar even langslopen.
]kutr te laatquote:Op maandag 10 december 2007 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hoezo dat?
Ik ga om 11:15 koffie drinken in de V&D (nou ja, jus d'orange dan), dus wij mij in mijn volle glorie wil aanschouwen moet dan maar even langslopen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |