Alle reden om Cheerful te zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Even een blijheidspost hoor, ik voel me zo geliefd!
2 smsjes van de 2 personen die me het meest dierbaar zijn!Tom en Anne (alleen kent niemand die laatste, hoewel haar broer hier soms wel columns heeft! TheGrandWazoo.
Niet gezien, ik lag opo bed.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay Alex! Sorry van gister, nog gezien waarom ik niet meer reageerde?
En ik voel me ook blij, m'n psych had na een kwartiertje ook zoiets van: "Hmm, je hebt mij helemaal niet meer nodig!"
Oh ja, doortypen op gtalk heeft dan geen zin hè.quote:
"Hallo, ben je er nog?" had op zich ook volstaan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:34 schreef Dangel het volgende:
Datvan die wortrel meende ik niet btw, was puur om te kijken of je er nogwas![]()
Ow, zo lekkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet, maar als ik thuis blijf is het simpel: joggingbroek + sweater en een paar wollen sokken.
Hahaquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:30 schreef Bob. het volgende:
Ik kom meestal niet verder dan m'n badjas als ik een thuis blijf dagje heb.
Maar vandaag ben ik netjes aangekleed en al m'n opgespaarde rotklusjes aan het doen.
Kun je niet heel zielig iemand anders aan kijken dat die het voor je doet?quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha
Badjas gaat hier vaak wel voor 1 uut uit als ik vrij benVind gewone kleren toch prettiger.
Ik moet al meer dan een week hoognodig stofzuigen, maar ik ben er echt nog te slap voorHet zal toch een keer moeten
quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:55 schreef Grulez het volgende:
Mn speciale verrichtingen tijdens mn ttt gehaald. Moet ff wat beter kijken, maar dan komt het wel goed.
We gaan de buitenkant van het Groninger Museum bekijken, waarom dat een goed voorbeeld is van het Modernisme in Nederland. Maar zover ben ik nog niet met lezen, ik weet niets van het Modernisme, dus ik ga liever eens kijken als ik een context heb. En met lekkere schoenen aan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:45 schreef Bob. het volgende:
Wanneer heb je dan al weer tentamens?Of ben je gewoon heel fanatiek echt vroeg aan het beginnen?
En als het een leuke excursie is zou ik wel gaan, als het waarschijnlijk saai word niet.
Goedkoper dan een examen, lijkt me?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef Dangel het volgende:
Andere schoenen aan is geen optie?
ttt is onzin, gewoon geldklopperij.
Oh en nee, dan moet ik weer naar huis en daar heb ik geen tijd meer voor.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef Dangel het volgende:
Andere schoenen aan is geen optie?
ttt is onzin, gewoon geldklopperij.
Ja, maar met een ttt haal je geen rijbewijsquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goedkoper dan een examen, lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |