Tuurlijk.quote:
En anders Repro de Jong, vijf euro.quote:Op maandag 10 december 2007 17:58 schreef maok het volgende:
Even iemand zoeken die aan een technische facuteit studeerd, daar kun je goedkoop A0 afdrukken (was tot 2 jaar geleden bij de hts in groningen ¤2,44) Je kunt ook naar een reproshop maar daar kost het geloof ik wel ¤25,- ofzo
Ik wil óók chocoladeijs!quote:Op maandag 10 december 2007 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Lekker zon bak choclae ijs maar ik ben nu stervenskoud
quote:Op maandag 10 december 2007 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik besef me net dat dat begindeuntje van Last Christmas best een beetje ghey is.
Leuk hoor, dat potloodquote:Op maandag 10 december 2007 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
De buit van een weekendje Sinterklaas vieren met de familie van Do2:
- een vibrator
- anal balls
- een cock ring
- enlarge your penis condoom
- een potlood met een vlindertje erop.
't Was supertof..
Méén je dat nou?quote:Op maandag 10 december 2007 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
De buit van een weekendje Sinterklaas vieren met de familie van Do2:
- een vibrator
- anal balls
- een cock ring
- enlarge your penis condoom
- een potlood met een vlindertje erop.
't Was supertof..
Last Christmas, I gave you my heartquote:Op maandag 10 december 2007 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik besef me net dat dat begindeuntje van Last Christmas best een beetje ghey is.
Mja, tegen de tijd dat ik thuis was misten daar de vleugeltjes al van.quote:
Jup. We deden zo'n spel waarbij iedereen gewoon voor 10 euro stomme cadeautjes meeneemt, en dan maar dobbelen. 't Broertje van Do2 werkt bij een online seksshop dus kon tegen inkoop een hele zooi van dat spul krijgen. En ik was de gelukkige.quote:
Bizarquote:Op maandag 10 december 2007 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jup. We deden zo'n spel waarbij iedereen gewoon voor 10 euro stomme cadeautjes meeneemt, en dan maar dobbelen. 't Broertje van Do2 werkt bij een online seksshop dus kon tegen inkoop een hele zooi van dat spul krijgen. En ik was de gelukkige..
Persoonlijk denk ik dat het er niet zo zeer om gaat waar je blij mee was geweest. We hebben énorm veel lol gehad, en dat die dingen waarschijnlijk onder in de kast belanden om nooit meer aangeraakt te worden, doet daar niets aan af.quote:Op maandag 10 december 2007 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik persoonlijk was blijer geweest met een paar warme sokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |