JAAAAA!quote:Op zondag 9 december 2007 13:44 schreef nietzman het volgende:
Wil er nog iemand een Ellie en Rikkert () LP?
ja!quote:Op zondag 9 december 2007 13:44 schreef nietzman het volgende:
Het is dat ik geen lp speler meer heb, anders had ik hem graag gewild.quote:Op zondag 9 december 2007 13:44 schreef nietzman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2007 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry, ik heb geen verstand van auto's.Ik wilde je ook niet helemaal hier heen laten komen om een band te vervangen hoor, daarbij weet ik niet of ik hem wel met duckttape gerepareerd wil hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ahahha.quote:Op zondag 9 december 2007 14:15 schreef maok het volgende:
[..]
Gelukkig, eindelijk even tijd om te fok!en
quote:Op zondag 9 december 2007 14:12 schreef maok het volgende:
[..]
Ik wilde je ook niet helemaal hier heen laten komen om een band te vervangen hoor, daarbij weet ik niet of ik hem wel met duckttape gerepareerd wil hebben
Het moeilijkste is om het reservewiel onder de auto vandaan te krijgen...quote:Op zondag 9 december 2007 14:36 schreef teigan het volgende:
maok, zo moeilijk is een band verwisselen toch niet?
je hebt een reserveband? wij willen wel helpen, moet je ff bellen..
Die ligt bij mij op de motor, onder de motorkapquote:Op zondag 9 december 2007 15:06 schreef maok het volgende:
[..]
Het moeilijkste is om het reservewiel onder de auto vandaan te krijgen...
quote:Op zondag 9 december 2007 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nog je verroestte Citroen pet op gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |