JAAAAA!quote:Op zondag 9 december 2007 13:44 schreef nietzman het volgende:
Wil er nog iemand een Ellie en Rikkert () LP?
ja!quote:Op zondag 9 december 2007 13:44 schreef nietzman het volgende:
Het is dat ik geen lp speler meer heb, anders had ik hem graag gewild.quote:Op zondag 9 december 2007 13:44 schreef nietzman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2007 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry, ik heb geen verstand van auto's.Ik wilde je ook niet helemaal hier heen laten komen om een band te vervangen hoor, daarbij weet ik niet of ik hem wel met duckttape gerepareerd wil hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ahahha.quote:Op zondag 9 december 2007 14:15 schreef maok het volgende:
[..]
Gelukkig, eindelijk even tijd om te fok!en
quote:Op zondag 9 december 2007 14:12 schreef maok het volgende:
[..]
Ik wilde je ook niet helemaal hier heen laten komen om een band te vervangen hoor, daarbij weet ik niet of ik hem wel met duckttape gerepareerd wil hebben
Het moeilijkste is om het reservewiel onder de auto vandaan te krijgen...quote:Op zondag 9 december 2007 14:36 schreef teigan het volgende:
maok, zo moeilijk is een band verwisselen toch niet?
je hebt een reserveband? wij willen wel helpen, moet je ff bellen..
Die ligt bij mij op de motor, onder de motorkapquote:Op zondag 9 december 2007 15:06 schreef maok het volgende:
[..]
Het moeilijkste is om het reservewiel onder de auto vandaan te krijgen...
quote:Op zondag 9 december 2007 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nog je verroestte Citroen pet op gehad.
Nee! Mn moeder ook nietquote:Op zondag 9 december 2007 15:17 schreef ChipsZak. het volgende:
D'oh.
Nu ben ik gepost.
Noujaa.
Ooh. Maar dat mocht ik niet doen van jou!
nou, het roze haar is op zich ook wel een give awayquote:Op zondag 9 december 2007 15:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahahaha.
Je herkent mij ook alleen maar vanwege die pet.
oneens met zeggerquote:Op zondag 9 december 2007 15:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Er is net gezegd dat ik niet lief ben.
Ik vond het ook laat...quote:Op zondag 9 december 2007 08:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ook goedemorgen
wat een achterlijke tijd trouwens Grulez
ok, ja ik moet er nog achteraan... heb onderzoeksforum vorig jaar nl gehaald. Wil het wel bij wenckebach doen.quote:Op zondag 9 december 2007 21:10 schreef Tangarine het volgende:
essay af, en even genoeg aan Nestor zitten pielen... morgenochend vroeg maar weer verder, nu eventjes ontspannen en kerstversieringen aanbrengen...
Hey Grulez, heb jij al een stageplaats geregeld enzo? Ben je naam nog niet tegengekomen (ik ben degene die die ellende moet coordineren op nestor)
Ik kon niet echt vinden of er al eerder iemand was met dit probleem, maar ik heb ook niet heel goed gekeken. Inmiddels wel een auto geleend van iemand zodat ik morgen tenminste naar mijn werk kan. Dat ging trouwens ook bijna niet door omdat iemand de buitenspiegel van die auto er af had gesloopt (net als de auto die er voor stond) maar die hebben we er gelukkig weer op kunnen zetten. Het zit niet echt mee hier.quote:
Ik zag dat er al minstens 1 iemand bij het Wenckebach stage gaat lopen, dus zou snel iets proberen te regelenquote:Op zondag 9 december 2007 21:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
ok, ja ik moet er nog achteraan... heb onderzoeksforum vorig jaar nl gehaald. Wil het wel bij wenckebach doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |