Geen idee, nog nooit naar een zonnestudio geweest, een vriendinnetje heeft wel een zonnebank, wel een goed idee om daar eens onder te gaan voor mijn huid en tegen de dip.quote:Op maandag 10 december 2007 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand hier tips mbt een goede/goedkope zonnestudio, liefst in het centrum? Van het weekend onder geweest en 't was zó lekker..
Voor hetzelfde geldt is het een hele suffe vibrator. Daarbij weten de die-hard lezers in deze reeks dat DaD niet alleen aan vaginaal en oraal doet, dus die balletjes komen misschien ook wel goed. En weet jij veel, misschien zijn ze hardstikke blij met die cockringquote:Op maandag 10 december 2007 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
das best zonde als dt verdwijnt.. maar het enige echt interessante is de vibrator volgens mij. Aangezien het potlood al kapot is. De rest zie ik de meerwaarde neit echt van in.
Ik had het over mezelfquote:Op maandag 10 december 2007 22:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt is het een hele suffe vibrator. Daarbij weten de die-hard lezers in deze reeks dat DaD niet alleen aan vaginaal en oraal doet, dus die balletjes komen misschien ook wel goed. En weet jij veel, misschien zijn ze hardstikke blij met die cockring
Niet te snel conclusies trekken Alex
quote:Op maandag 10 december 2007 23:11 schreef freecell het volgende:
Er is een elastiekje uitgevallen, nu heb ik er zelf een ander elastiekje tussen gedouwd![]()
Ziet er niet uit, maar zit wel net zo als die andere. Ik ga hem geloof ik ook maar woensdagmorgen vóór het tandartsbezoek er uit halen en net doen of hij er nog maar net uitgevallen is
Heb ik weer eens te veel informatie zitten geven?quote:Op maandag 10 december 2007 22:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt is het een hele suffe vibrator. Daarbij weten de die-hard lezers in deze reeks dat DaD niet alleen aan vaginaal en oraal doet, dus die balletjes komen misschien ook wel goed. En weet jij veel, misschien zijn ze hardstikke blij met die cockring
Niet te snel conclusies trekken Alex
Op zich is dat geen verkeerd teken, dat betekent namelijk waarschijnlijk dat de ruimte tussen je kiezen groot genoeg is voor het ringetje.quote:Op maandag 10 december 2007 23:11 schreef freecell het volgende:
Er is een elastiekje uitgevallen, nu heb ik er zelf een ander elastiekje tussen gedouwd![]()
Ziet er niet uit, maar zit wel net zo als die andere. Ik ga hem geloof ik ook maar woensdagmorgen vóór het tandartsbezoek er uit halen en net doen of hij er nog maar net uitgevallen is
Iedereen denkt nu dat je alles in je kont steekt, blijkbaar.quote:Op maandag 10 december 2007 23:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb ik weer eens te veel informatie zitten geven?.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:44 schreef Dangel het volgende:
[..]
Iedereen denkt nu dat je alles in je kont steekt, blijkbaar.
Jij schiet gewoon in j broek, tshirt, kamt je haar niet, kaugompje in de mond, pakt tas (oid waar belangrijke dingen inzitten) en klaar??quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:51 schreef Dangel het volgende:
13 minuten?Ik deed vanochtend 3 minutenover het tijdsbestek tussenuit bed stappen en wegrijden metde auto van mnoprit, ik was traag
![]()
Ik heb wel een half uur nodig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:51 schreef Dangel het volgende:
13 minuten?Ik deed vanochtend 3 minutenover het tijdsbestek tussenuit bed stappen en wegrijden metde auto van mnoprit, ik was traag
![]()
Broek en trui hangenalk klaar,moety verplicht uniform aan,rennaar beneden, pak mntas diealklaar staat,smijtmnbrood encola vanuitde koelkast inde tas, zet mnmuts op tegen het kammen, enga naarwerk. Ontbijten en deodorant kan in de file.quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij schiet gewoon in j broek, tshirt, kamt je haar niet, kaugompje in de mond, pakt tas (oid waar belangrijke dingen inzitten) en klaar??
Ik heb normaal ook wel iets langer nodig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb wel een half uur nodig.
Douchen 10 mins, aankleden 3 mins, haar kammen 1 min, ontbijten en Fokken tussendoor 15 mins.
Ontbijten is welangrijk, hoor.
Aahja! Mijn moeke heeft ook altijd dr kleren al klaar liggen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:04 schreef Dangel het volgende:
[..]
Broek en trui hangenalk klaar,moety verplicht uniform aan,rennaar beneden, pak mntas diealklaar staat,smijtmnbrood encola vanuitde koelkast inde tas, zet mnmuts op tegen het kammen, enga naarwerk. Ontbijten en deodorant kan in de file.
Chaootquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb normaal ook wel iets langer nodig.
Ik trek altijd een half uur uit voor rustig eten, en even wat tv kijken en pc aan te zetten.
Dat volgende half uur kleed ik me aan, poets ik tanden, kam mijn haren, tas klaarmaken, fok!ken, en dan is het 8 uur en moet ik er vandoor, alleen kom ik erachter dat ik nog mn mp3 moet vidnen, batterij moet verwisselen of nog snel een ander nr erop moet zetten, mobiel nog mee moet, en ' oh dit moet ook nog mee' en uiteindelijk vertrek ik altijd onm 10 over 8 en kom ik te laat.
Ik niet, maar als ik thuis blijf is het simpel: joggingbroek + sweater en een paar wollen sokkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aahja! Mijn moeke heeft ook altijd dr kleren al klaar liggen.
Dat deed ik eerst ook, maar heb er nu al jaren geen zin meer in, en als ik vind dat mn tas te vol/te zwaar word neem ik gewoon bepaalde boeken niet meequote:Op dinsdag 11 december 2007 08:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Chaoot.
Ik was vroeger heel anders: elke avond pakte ik m'n schooltas uit, legde weg wat niet mee hoefde de volgende dag en pakte (weer) in wat wel mee moest.
En ik vergat nooit wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |