Zoveel interessante Groningers zijn er anders nietquote:Op maandag 10 december 2007 15:47 schreef Dangel het volgende:
Toffe opdracht.

Ik ben niet bekend met Groningen, zouzo 20 of 30 hitsorisch ionteressante Friezen kunnen opnoemen....quote:Op maandag 10 december 2007 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoveel interessante Groningers zijn er anders niet.
Ik moest voor aardrijkskunde eens een poster maken over Drachten, ook al zo'n fiasco. Maar toen was ik ook nog maar 12, dus dan mag je het verprutsen.

Na Leeuwarden de grootste Friese plaats, hoorquote:Op maandag 10 december 2007 15:54 schreef Dangel het volgende:
Ik ben niet bekend met Groningen, zouzo 20 of 30 hitsorisch ionteressante Friezen kunnen opnoemen....[/quote[
Ik weet alleen Bonifatius.
[quote]
En Drachten!

Maar totaal oninteressant....quote:Op maandag 10 december 2007 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na Leeuwarden de grootste Friese plaats, hoor.
Waarom doet mijn quote het niet.

Even iemand zoeken die aan een technische facuteit studeerd, daar kun je goedkoop A0 afdrukken (was tot 2 jaar geleden bij de hts in groningen ¤2,44) Je kunt ook naar een reproshop maar daar kost het geloof ik wel ¤25,- ofzoquote:Op maandag 10 december 2007 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe laat je een A0 poster drukken, en wat kost dat ongeveer? Ik heb hier een kastje vol bouwtekeningen waarvan ik weet dat er mensen interesse hebben in reproducties...

Vriend van me doet bouwkundequote:Op maandag 10 december 2007 17:58 schreef maok het volgende:
[..]
Even iemand zoeken die aan een technische facuteit studeerd, daar kun je goedkoop A0 afdrukken (was tot 2 jaar geleden bij de hts in groningen ¤2,44) Je kunt ook naar een reproshop maar daar kost het geloof ik wel ¤25,- ofzo

Sommige dingen zijn niet zekerquote:Op maandag 10 december 2007 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Alshet bij vrijwle elke drukken in Groningen kan, zla het ook wel in Leeuwarden kunnen

Das waarquote:Op maandag 10 december 2007 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Een ding is wel zeker, en dat is dat er in iedere zin die ik type vele fouten staan.

Ik vond het ook wel vals, het getuigt toch al van inzet dat ik daar überhaupt was?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |