I found a pair to my liking.quote:
Kom gezellig schaatsen op de grote marktquote:Op donderdag 13 december 2007 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb zin om vanavond te gaan dansen, maar dan zonder door de kou te hoeven, zonder na afloop naar rook te stinken, en zonder me morgen kut te voelen.
Oftewel, ik blijf ook vanavond maar weer lekker thuis..
Is er warme chocolademelk en lichaambeschermers?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kom gezellig schaatsen op de grote markt
Ff de straat oversteken?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, dit is freaky... had de hele dag al last van m'n oog, doe net m'n lens uit, zit er een stuk zwart op, wat nu lijkt te missen van m'n iris.
Dat eerste sowieso.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is er warme chocolademelk en lichaambeschermers?
Oh.quote:
Rare gedachte heb je dan.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh.. Ik dacht dat je bedoelde dat ik me maar aan moest laten rijden of zo.
.
Ik schijn vaker meteen van het negatiefste uit te gaan.quote:
Hoe langer ik ook over die zin nadacht, hoe meer ik dit ook ging denken, ookal leek het mij ook wel een beetje vreemd.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh.. Ik dacht dat je bedoelde dat ik me maar aan moest laten rijden of zo.
.
Ja, je moet niet betrapt worden!quote:Op donderdag 13 december 2007 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als jij mijn boete voor vernieling van andersmans eigendom betaalt?.
Heb je 't tegen mij?quote:Op donderdag 13 december 2007 20:43 schreef MaxMark het volgende:
Nou Tineke, tot zo op de grote markt he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |