Vanwaar de emo krasser TT?quote:Op maandag 10 december 2007 12:39 schreef DutchieBre het volgende:
hey BF, ik had ook net een nieuwe aangemaakt
quote:Weer afrekening Breda
BREDA - Voor de tweede keer in een week lijkt Breda het toneel van een criminele afrekening. Werd eerder een man doodgeschoten in een auto gevonden, gisteravond is vanaf een scooter gericht geschoten op een 52-jarige man.
Het slachtoffer ligt zwaargewond in het ziekenhuis. De man werd terwijl hij op de Columbusstraat liep onder vuur genomen door een dader die hem vermoedelijk op een motor of scooter passeerde.
Het slachtoffer is direct geopereerd. Over de aard van de verwondingen doet de politie verder geen mededelingen. De politie zegt niet te weten 'of hij in Nederland ingeschreven is'. Onduidelijk is of deze afrekening te maken heeft met de moord vorige week in de binnenstad van Breda. Vrijdagochtend werd in de Emmastraat een 42-jarige dode gevonden in een Opel stationwagen.
Oh okay, dan komt dat vanzelf wel goed.quote:Op maandag 10 december 2007 13:01 schreef DutchieBre het volgende:
oow, ja, doe die andere van mij maar .. Ik had al gemeld dat ze hem moeten sluiten in het topic zelf ..
Dat is maar een kleine 4 maanden een ontiechelijke hype geweest op FOK! Hier de samenvatting.quote:Op maandag 10 december 2007 14:29 schreef DutchieBre het volgende:
ik heb een hekel aan het schelden met k*anker .. Maar toch wil ijk één van mijn favoriete quote's van afgelopen jaren nedertypen geheel in Asics style ..
"Sterven hoeren k*anker kachel"
http://www.youtube.com/watch?v=3CnlePZxeiU&mode=related&search=
Wat een man
Zou kunnen .. Ik ben niet zo hype type (op het goeiemoggel naquote:Op maandag 10 december 2007 15:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is maar een kleine 4 maanden een ontiechelijke hype geweest op FOK! Hier de samenvatting.
Stofje bedoelt een maand of 4 achtereen, niet 4 maanden geleden. Het is wel langer terug.quote:Op maandag 10 december 2007 15:22 schreef DutchieBre het volgende:
Zou kunnen .. Ik ben niet zo hype type (op het goeiemoggel na) Maar wat een vent was dat hé .. Wel vreemd dat dat 4 maanden geleden pas een hype was aangezien dat programma alweer een paar jaar oud is
![]()
Kut, hij heeft ons gevonden.quote:Op maandag 10 december 2007 16:32 schreef fransbreda het volgende:
Ahh hier zijn jullie, was jullie kwijt.
Het is een 6lngt1t.quote:Op maandag 10 december 2007 12:37 schreef BossFight het volgende:
RAAD HET NOU EENS MAN!
[ afbeelding ]
de rest is niet zo snel.quote:Op maandag 10 december 2007 21:06 schreef tha_rizzo het volgende:
Bonjour, hier een verkapte TVP
En ik weet nog steeds wat 't plaatje in de OP is
Ik heb het ook gelezen ja, op de hoek woont mn tante.quote:Op maandag 10 december 2007 19:17 schreef Ritchie het volgende:
Hopla, weer een opgevoerde stofzuiger van de weg in Breda.
[ afbeelding ]
http://www.bndestem.nl/br(...)rijding-in-Breda.ece
Vertel het nou maar gewoon, niemand interesseert het nog ene moerquote:Op maandag 10 december 2007 21:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
de rest is niet zo snel.
(verkapte tvp)
Ik ben toe aan weekend.
Jawel hoor, tussen cafe Dinges en de Graanbeurs.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:38 schreef Bob-B het volgende:
http://www.driegezusters.nl/breda staat nog niet in de OP.
De eerste twee categorieën werden vanochtend door de politie gepwnd op de la Reijweg, bij die school die naast Avans staat.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:42 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen!
Ik wil ook even de tyfus wensen aan: Fietsers zonder licht, fietsers die met zijn 4en naast elkaar rijden en automobilisten die geen richting aangeven als ze van een rotonde afslaan.
dat oranje nassau gebeurenquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:44 schreef JDude het volgende:
[..]
De eerste twee categorieën werden vanochtend door de politie gepwnd op de la Reijweg, bij die school die naast Avans staat.
Ik neem aan dat het om 't autorijbwijs gaat...quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:06 schreef bassieVL het volgende:
Proficiat.
Hoeveel fouten mag je maken?
quote:14:44:16 11-12-07 20 G BRAN PRIO 2 6136 PUIJFELIK VAN (6912) Speelhuislaan 175 BREDA BRANDGERUCHT (INC: 09)
712111444161201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
712111444161201925 1201925 BRW Breda ( Lichtkrant )
712111444161201301 1201301 BRW Breda ( Eerste Uitruk )
712111444161201300 1201300 BRW Breda ( Kazernetechniek )
712111444161200198 1200198 BRW Breda ( Kazernealarm )
712111444161200191 1200191 BRW Breda ( BvD )
Ik heb er ook 1 staan waar een viruske op zit denk, gelukkig niet de mijne...quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:32 schreef BossFight het volgende:
Grmbl![]()
Kom je om een uur 10 's avonds thuis, en wat blijkt?
Ik zet mijn pc aan, blijk ik 1 of ander virus binnen gehaald te hebben wat mijn drivers aantast...![]()
Mijn virusscanner kan het virus alleen vinden als ik normaal opstart maarja nadat hij hem ziet reboot mijn systeem meteen.![]()
Lang verhaal kort, Tot half 1 vannacht bezig geweest met het redden van mijn bestanden en het opnieuw installeren van mijn pc. En nu ben ik dus brak.
Format C:quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:10 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 staan waar een viruske op zit denk, gelukkig niet de mijne...
Geeft de melding:
File missing "windows/system32/config/system"
Iemand?
Van Puijfelik is die papierboer toch, waar veldmuis bij de vorige brand nog toffe foto's maakte van het blusmonster van de vliegbasis Gilze-Rijen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:06 schreef fransbreda het volgende:
Hmm das hier om de hoek, is me net ook niks opgevallen.
Zal wel weer een kwekerijtje zijn.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:53 schreef BossFight het volgende:
Als je er echt een missie van maakt om haar te vinden is het misschien slim om door het foto album van uitgaanscentrum "De Kelder" te bladeren. Dat is namelijk in Hank, en ook heel Hank gaat daar uit.
Zo maar een tip.
Sorry, maar dan kom je wel wat kansloos over .. Leuke meisjes kom je vanzelf tegen, die ga je niet nazoeken op internet. Dat komt zo stalkerig overquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:53 schreef BossFight het volgende:
Als je er echt een missie van maakt om haar te vinden is het misschien slim om door het foto album van uitgaanscentrum "De Kelder" te bladeren. Dat is namelijk in Hank, en ook heel Hank gaat daar uit.
Zo maar een tip.
quote:Op woensdag 12 december 2007 07:41 schreef Kuukske het volgende:
Mijn ex registreerde zich speciaal voor mij op FOK!. Dat is toch niet stalkerig? Wel?
Psies. Het is ergens ook wel weer een vorm van romantiekquote:Op woensdag 12 december 2007 07:24 schreef JDude het volgende:
Wat is daar nou weer stalkerig aan?
Als je wildvreemden op internet gaat achtervolgen, okay. Maar Stofje heeft er gewoon spijt van dat hij niet meteen haar nummer vroeg en probeert dat nu recht te zetten.
We hebben een kenner.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:50 schreef JDude het volgende:
Mooie racebaan. Niet in Breda overigens. Toffe beesten ook.
Het zijn drie beagles op de nieuwe A4 bij Bergen op Zoom. Win ik nu een koelkast?quote:
Eens!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:24 schreef Dalamar het volgende:
Poezen en katten FTW!
Jij stinkt niet als je op de plee zit he... zeur...quote:Op woensdag 12 december 2007 15:50 schreef tha_rizzo het volgende:
Katten: Nutteloze rotbeesten die andermans vijver leegvissen, graag met hun nagels in benen gaan hangen en stinken.
Zoals jullie merken houd ik niet van katten
Nee, je wint een euh.. nouja..quote:Op woensdag 12 december 2007 14:28 schreef JDude het volgende:
Het zijn drie beagles op de nieuwe A4 bij Bergen op Zoom. Win ik nu een koelkast?
Hoor je dat mij ontkennen?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:57 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Jij stinkt niet als je op de plee zit he... zeur...
Eujquote:Op woensdag 12 december 2007 14:48 schreef bassieVL het volgende:
Omdat je op BNdestem.nl kunt kijken?
Bevalt prima, begin zo langamerhand wel gewend te raken aan het hele gebeuren.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:44 schreef Kuukske het volgende:
Ja, BF. Hoe bevalt de nieuwe locatie na een paar maanden eigenlijk?
Langs het Brabantpark.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:48 schreef Ritchie het volgende:
Zeg BF, waar woon jij nu dan?
quote:M'n ex had drie katten rondlopen, werd je 's ochtends wakker met z'n rotbeest op je, wilde je gezamelijk naar bed...was je weer lang bezig om dat rotbeest uit de kamer te joppen. Niet te vergeten dat er ééntje bij mij omhoogvloog om vervolgens alle nagels in m'n been te zetten.
Turkooishof.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:37 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn hele jeugd doorgebracht .. Waar in Brabantpark woon je
Op 't Kerkplein staat'ie! Kun je daarna mooi opwarmen met een goei speciaalbierke bij de Pij.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:11 schreef veldmuis het volgende:
Onder de grote kerk staat ook een kerstmarkt las ik ergens.
Misschien in de grafkelders ofzo!
Ohja, die kaart! Super thanks.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:58 schreef JDude het volgende:
Op 't Kerkplein staat'ie! Kun je daarna mooi opwarmen met een goei speciaalbierke bij de Pij.
Vanochtend was het inderdaad koud. Gelukkig was ik zo helder om mijn handschoenen onder het stof vandaan te halen. Dan is het trouwens nog best lastig om een envelop in zoeen versmalde TNT-bus te stoppen.
Alcoholist.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:26 schreef JDude het volgende:
Ik ben een keer over die van Keulen gewandeld inderdaad. Met een uitstapje van de NHTV. Dronken werden we daar, dat wel. Die gluhwein hakte er in na een stuk of wat.
1 uur en 40 minuutjes met de trein. Dat valt toch best wel mee.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
De Duitse Kerstmarkten schijnen ook altijd heel tof te zijn. Maar het is best ver weg.
Stoer, dat ken ik zeker wel .. hebben nog wat vriendjes van me gewoond, ik heb zowat mijn hele leven in de Smaragdstraat gewoondquote:
Okedan. Daar wonen nu ook bekende van me.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:09 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Stoer, dat ken ik zeker wel .. hebben nog wat vriendjes van me gewoond, ik heb zowat mijn hele leven in de Smaragdstraat gewoond
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:12 schreef DutchieBre het volgende:
Wat klinkt dat ontzettend Stilburgs zeg !!
Dus ze zijn nog nuttig ook ? Shit, dus als ik voortaan dorst heb, gewoon ff aan de tieten van mijn vriendin lurken ?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind er niet veel aan. Klompjes vet met melkklieren.
Dude. Get a baby.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:30 schreef DutchieBre het volgende:
Dus ze zijn nog nuttig ook ? Shit, dus als ik voortaan dorst heb, gewoon ff aan de tieten van mijn vriendin lurken ?Jezus, Fok is zo usefull !!
whaha heb vlakbij gewoondquote:
Ik ben een meisje.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:38 schreef DutchieBre het volgende:
Kerel, ik ben niet geheel onwetend hoor.. Get a baby (is working on it
)
Ja, dat weet ik .. Om één of andere vage reden dacht ik dat JDude het zei .. bij deze mijn excuses .. Ik zal nooit meer zo scheel kijkenquote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:05 schreef DutchieBre het volgende:
Ja, dat weet ik .. Om één of andere vage reden dacht ik dat JDude het zei .. bij deze mijn excuses .. Ik zal nooit meer zo scheel kijken
Tsskpfftrtss.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:28 schreef JDude het volgende:
Welneen.
We zijn meer dan alleen boezem!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:30 schreef BossFight het volgende:
We aanbidden de vrouwlijke boezem. Niets oneerbiedigs aan.
Ja, de kut is ook top. Op bepaalde momenten althans.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We zijn meer dan alleen boezem!
NAC staat ook grotendeels in verband met vrouwenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:03 schreef DutchieBre het volgende:
NAC ! ?
Je kan er bijna een werkwoord van makenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:07 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
NAC staat ook grotendeels in verband met vrouwen
Neuken, Afzeiken, Charmeren![]()
Zoals de gemiddelde man met zijn vrouw/vriendin omgaat ..
Alleen zal ik nooit afzeiken (a)
Nee hoor!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:57 schreef Helsie het volgende:
Ben ik nu laat als ik post dat katten rulen en kattenhaters sucken?
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:23 schreef veldmuis het volgende:
Mag ik dan ff posten dat katten sucken?
Veldmuis! Mijn liefste.. oh.. het is al ruim 7 uur verder.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:23 schreef veldmuis het volgende:
Mag ik dan ff posten dat katten sucken?
Kuuk!quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Veldmuis! Mijn liefste.. oh.. het is al ruim 7 uur verder.
Hé! Heb jij het ook gezien vanmorgen? Die mysterieuze oranje gloed waarvan we eigenlijk al weten wat het is?!quote:
Nee! OEHNOES! Wat was het ookweer?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé! Heb jij het ook gezien vanmorgen? Die mysterieuze oranje gloed waarvan we eigenlijk al weten wat het is?!
Daar krijg je een met een kaal hoofd wel een koud hoofd van hè?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:30 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen!
Toch maar een petje op gedaan vanochtend.. het is best wel fris buiten..
Waren het niet de kassen langs de snelwegen waar wij ons tussen bevinden?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:31 schreef veldmuis het volgende:
Nee! OEHNOES! Wat was het ookweer?
Ohja, dat was een theorietje!quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waren het niet de kassen langs de snelwegen waar wij ons tussen bevinden?
Wat dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:33 schreef veldmuis het volgende:
Volgens mij is het eigenlijk wat anders.
Beetje wel ja..quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar krijg je een met een kaal hoofd wel een koud hoofd van hè?
Tis sund.quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:46 schreef Ritchie het volgende:
Beetje wel ja..
Spekkiemonster is ook al een tijdje niet meer gesignaleerd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:13 schreef Kuukske het volgende:
Waar is Swiffer heen trouwens? En Clauw? Ik voel me een beetje remi tussen al die mannen.
Oja! Ik wist dat ik iemand vergat.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:37 schreef Dalamar het volgende:
Spekkiemonster is ook al een tijdje niet meer gesignaleerd.
Wil iets zeggen over vrouwen en schoonmaken enzo...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
We zijn toch ook met z'n tweetjes.
Haiquote:
Ja, altijd leuk die dingen die "we" beslissen....quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:11 schreef BossFight het volgende:
Ja dat duurt nog een week.
Weekend is nu belangrijk, gisteren besloten we INEENS dat we de gang gingen schilderen....
Wat een tyfus werk blijft het ook.
Nouquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:39 schreef Dalamar het volgende:
Ja, altijd leuk die dingen die "we" beslissen....
Even twee weken lichtelijk misselijk geweest, niet bijzonder erg.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hai. Hoe is het met mevrouw Dalamar? Is ze misselijk enzo?
Ah.. Oké. Dat is wel fijn dan. Je hoort wel eens dat mensen 9 maanden misselijk zijnquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:42 schreef Dalamar het volgende:
Even twee weken lichtelijk misselijk geweest, niet bijzonder erg.
Wel erg moe, vroeg naar bed, maar dat is alles.
Of een parasiet, zoals House zou zeggen..quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:04 schreef BossFight het volgende:
En dat alles voor zo'n kleine strontfabriek...
Een mini versie van jou. Oh my.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:34 schreef BossFight het volgende:
En ik vrees dat ik een hele grote mond heb, maar dat als het puntje bij paaltje komt er over een aantal jaar van mij ook wel zo'n kleine brak rond loopt. Eng genoeg. Maar dat zal nog wel even duren gelukkig.
Valt echt reuze mee (bij mij thuis dan).quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:10 schreef BossFight het volgende:
Ja jippie! 18 jaar lang zelf geen leven meer hebben omdat er voor zo'n kutkind gezorgt moet worden.
Ik zie het al voor me, vakanties naar zeeland omdat vliegen/rijden naar iets echt warms en leuks te ver is voor de kleine. Je hele fucking salaris gaat op aan speelgoed en andere onzin die ze nodig hebben zoals luiers. Ow en de eerste 2 jaar doe je geen oog dicht 's nachts. Je vrouw zal nooit meer hetzelfde zijn. Je hebt in de 18 jaar nooit meer een moment voor jezelf of voor je vrouw en jij.
Nee bedankt, i think i'll pass.
Wat JD zegt Dal.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:10 schreef BossFight het volgende:
Ja jippie! 18 jaar lang zelf geen leven meer hebben omdat er voor zo'n kutkind gezorgt moet worden.
Ik zie het al voor me, vakanties naar zeeland omdat vliegen/rijden naar iets echt warms en leuks te ver is voor de kleine. Je hele fucking salaris gaat op aan speelgoed en andere onzin die ze nodig hebben zoals luiers. Ow en de eerste 2 jaar doe je geen oog dicht 's nachts. Je vrouw zal nooit meer hetzelfde zijn. Je hebt in de 18 jaar nooit meer een moment voor jezelf of voor je vrouw en jij.
Nee bedankt, i think i'll pass.
Helemaal geen ergenissen nee..., maar zoals jullie al weten haat ik allesquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Waarom? Zo klein, zo afhankelijk. Een mensje dat je nodig heeft. Dat je heerlijk kunt knuffelen, vertroetelen, verschonen, midden in de nacht voederen, zijn/haar rotzooi opruimen en mag opvoeden.
Mja. True. Hater.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Helemaal geen ergenissen nee..., maar zoals jullie al weten haat ik alles
En, hoe voelen ze?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:08 schreef Stofje het volgende:
Ik betast ze momenteel uitgebreid, Kuuk.
Soms moet ik kijken of ik nog wel écht met m'n tieten bezig ben. Vaak zit ik al bij m'n adamsappel en als ik daar te hard over wrijf, voelt dat heerlijk. En je weet, hoe harder je wrijft, hoe lekkerder. Hoe harder je drukt, hoe lekkerder. Daar moet ik dus een beetje mee uitkijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |