We hebben een kenner.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:50 schreef JDude het volgende:
Mooie racebaan. Niet in Breda overigens. Toffe beesten ook.
Eens!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:24 schreef Dalamar het volgende:
Poezen en katten FTW!
Jij stinkt niet als je op de plee zit he... zeur...quote:Op woensdag 12 december 2007 15:50 schreef tha_rizzo het volgende:
Katten: Nutteloze rotbeesten die andermans vijver leegvissen, graag met hun nagels in benen gaan hangen en stinken.
Zoals jullie merken houd ik niet van katten
Nee, je wint een euh.. nouja..quote:Op woensdag 12 december 2007 14:28 schreef JDude het volgende:
Het zijn drie beagles op de nieuwe A4 bij Bergen op Zoom. Win ik nu een koelkast?
Hoor je dat mij ontkennen?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:57 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Jij stinkt niet als je op de plee zit he... zeur...
Eujquote:Op woensdag 12 december 2007 14:48 schreef bassieVL het volgende:
Omdat je op BNdestem.nl kunt kijken?
Bevalt prima, begin zo langamerhand wel gewend te raken aan het hele gebeuren.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:44 schreef Kuukske het volgende:
Ja, BF. Hoe bevalt de nieuwe locatie na een paar maanden eigenlijk?
Langs het Brabantpark.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:48 schreef Ritchie het volgende:
Zeg BF, waar woon jij nu dan?
quote:M'n ex had drie katten rondlopen, werd je 's ochtends wakker met z'n rotbeest op je, wilde je gezamelijk naar bed...was je weer lang bezig om dat rotbeest uit de kamer te joppen. Niet te vergeten dat er ééntje bij mij omhoogvloog om vervolgens alle nagels in m'n been te zetten.
Turkooishof.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:37 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn hele jeugd doorgebracht .. Waar in Brabantpark woon je
Op 't Kerkplein staat'ie! Kun je daarna mooi opwarmen met een goei speciaalbierke bij de Pij.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:11 schreef veldmuis het volgende:
Onder de grote kerk staat ook een kerstmarkt las ik ergens.
Misschien in de grafkelders ofzo!
Ohja, die kaart! Super thanks.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:58 schreef JDude het volgende:
Op 't Kerkplein staat'ie! Kun je daarna mooi opwarmen met een goei speciaalbierke bij de Pij.
Vanochtend was het inderdaad koud. Gelukkig was ik zo helder om mijn handschoenen onder het stof vandaan te halen. Dan is het trouwens nog best lastig om een envelop in zoeen versmalde TNT-bus te stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |