Of een parasiet, zoals House zou zeggen..quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:04 schreef BossFight het volgende:
En dat alles voor zo'n kleine strontfabriek...
Een mini versie van jou. Oh my.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:34 schreef BossFight het volgende:
En ik vrees dat ik een hele grote mond heb, maar dat als het puntje bij paaltje komt er over een aantal jaar van mij ook wel zo'n kleine brak rond loopt. Eng genoeg. Maar dat zal nog wel even duren gelukkig.
Valt echt reuze mee (bij mij thuis dan).quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:10 schreef BossFight het volgende:
Ja jippie! 18 jaar lang zelf geen leven meer hebben omdat er voor zo'n kutkind gezorgt moet worden.
Ik zie het al voor me, vakanties naar zeeland omdat vliegen/rijden naar iets echt warms en leuks te ver is voor de kleine. Je hele fucking salaris gaat op aan speelgoed en andere onzin die ze nodig hebben zoals luiers. Ow en de eerste 2 jaar doe je geen oog dicht 's nachts. Je vrouw zal nooit meer hetzelfde zijn. Je hebt in de 18 jaar nooit meer een moment voor jezelf of voor je vrouw en jij.
Nee bedankt, i think i'll pass.
Wat JD zegt Dal.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:10 schreef BossFight het volgende:
Ja jippie! 18 jaar lang zelf geen leven meer hebben omdat er voor zo'n kutkind gezorgt moet worden.
Ik zie het al voor me, vakanties naar zeeland omdat vliegen/rijden naar iets echt warms en leuks te ver is voor de kleine. Je hele fucking salaris gaat op aan speelgoed en andere onzin die ze nodig hebben zoals luiers. Ow en de eerste 2 jaar doe je geen oog dicht 's nachts. Je vrouw zal nooit meer hetzelfde zijn. Je hebt in de 18 jaar nooit meer een moment voor jezelf of voor je vrouw en jij.
Nee bedankt, i think i'll pass.
Helemaal geen ergenissen nee..., maar zoals jullie al weten haat ik allesquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Waarom? Zo klein, zo afhankelijk. Een mensje dat je nodig heeft. Dat je heerlijk kunt knuffelen, vertroetelen, verschonen, midden in de nacht voederen, zijn/haar rotzooi opruimen en mag opvoeden.
Mja. True. Hater.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Helemaal geen ergenissen nee..., maar zoals jullie al weten haat ik alles
En, hoe voelen ze?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:08 schreef Stofje het volgende:
Ik betast ze momenteel uitgebreid, Kuuk.
Soms moet ik kijken of ik nog wel écht met m'n tieten bezig ben. Vaak zit ik al bij m'n adamsappel en als ik daar te hard over wrijf, voelt dat heerlijk. En je weet, hoe harder je wrijft, hoe lekkerder. Hoe harder je drukt, hoe lekkerder. Daar moet ik dus een beetje mee uitkijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |