Kuuk!quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Veldmuis! Mijn liefste.. oh.. het is al ruim 7 uur verder.
Hé! Heb jij het ook gezien vanmorgen? Die mysterieuze oranje gloed waarvan we eigenlijk al weten wat het is?!quote:
Nee! OEHNOES! Wat was het ookweer?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé! Heb jij het ook gezien vanmorgen? Die mysterieuze oranje gloed waarvan we eigenlijk al weten wat het is?!
Daar krijg je een met een kaal hoofd wel een koud hoofd van hè?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:30 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen!
Toch maar een petje op gedaan vanochtend.. het is best wel fris buiten..
Waren het niet de kassen langs de snelwegen waar wij ons tussen bevinden?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:31 schreef veldmuis het volgende:
Nee! OEHNOES! Wat was het ookweer?
Ohja, dat was een theorietje!quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waren het niet de kassen langs de snelwegen waar wij ons tussen bevinden?
Wat dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:33 schreef veldmuis het volgende:
Volgens mij is het eigenlijk wat anders.
Beetje wel ja..quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar krijg je een met een kaal hoofd wel een koud hoofd van hè?
Tis sund.quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:46 schreef Ritchie het volgende:
Beetje wel ja..
Spekkiemonster is ook al een tijdje niet meer gesignaleerd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:13 schreef Kuukske het volgende:
Waar is Swiffer heen trouwens? En Clauw? Ik voel me een beetje remi tussen al die mannen.
Oja! Ik wist dat ik iemand vergat.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:37 schreef Dalamar het volgende:
Spekkiemonster is ook al een tijdje niet meer gesignaleerd.
Wil iets zeggen over vrouwen en schoonmaken enzo...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
We zijn toch ook met z'n tweetjes.
Haiquote:
Ja, altijd leuk die dingen die "we" beslissen....quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:11 schreef BossFight het volgende:
Ja dat duurt nog een week.
Weekend is nu belangrijk, gisteren besloten we INEENS dat we de gang gingen schilderen....
Wat een tyfus werk blijft het ook.
Nouquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:39 schreef Dalamar het volgende:
Ja, altijd leuk die dingen die "we" beslissen....
Even twee weken lichtelijk misselijk geweest, niet bijzonder erg.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hai. Hoe is het met mevrouw Dalamar? Is ze misselijk enzo?
Ah.. Oké. Dat is wel fijn dan. Je hoort wel eens dat mensen 9 maanden misselijk zijnquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:42 schreef Dalamar het volgende:
Even twee weken lichtelijk misselijk geweest, niet bijzonder erg.
Wel erg moe, vroeg naar bed, maar dat is alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |