Alcoholist.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:26 schreef JDude het volgende:
Ik ben een keer over die van Keulen gewandeld inderdaad. Met een uitstapje van de NHTV. Dronken werden we daar, dat wel. Die gluhwein hakte er in na een stuk of wat.
1 uur en 40 minuutjes met de trein. Dat valt toch best wel mee.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
De Duitse Kerstmarkten schijnen ook altijd heel tof te zijn. Maar het is best ver weg.
Stoer, dat ken ik zeker wel .. hebben nog wat vriendjes van me gewoond, ik heb zowat mijn hele leven in de Smaragdstraat gewoondquote:
Okedan. Daar wonen nu ook bekende van me.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:09 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Stoer, dat ken ik zeker wel .. hebben nog wat vriendjes van me gewoond, ik heb zowat mijn hele leven in de Smaragdstraat gewoond
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:12 schreef DutchieBre het volgende:
Wat klinkt dat ontzettend Stilburgs zeg !!
Dus ze zijn nog nuttig ook ? Shit, dus als ik voortaan dorst heb, gewoon ff aan de tieten van mijn vriendin lurken ?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind er niet veel aan. Klompjes vet met melkklieren.
Dude. Get a baby.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:30 schreef DutchieBre het volgende:
Dus ze zijn nog nuttig ook ? Shit, dus als ik voortaan dorst heb, gewoon ff aan de tieten van mijn vriendin lurken ?Jezus, Fok is zo usefull !!
whaha heb vlakbij gewoondquote:
Ik ben een meisje.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:38 schreef DutchieBre het volgende:
Kerel, ik ben niet geheel onwetend hoor.. Get a baby (is working on it
)
Ja, dat weet ik .. Om één of andere vage reden dacht ik dat JDude het zei .. bij deze mijn excuses .. Ik zal nooit meer zo scheel kijkenquote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:05 schreef DutchieBre het volgende:
Ja, dat weet ik .. Om één of andere vage reden dacht ik dat JDude het zei .. bij deze mijn excuses .. Ik zal nooit meer zo scheel kijken
Tsskpfftrtss.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:28 schreef JDude het volgende:
Welneen.
We zijn meer dan alleen boezem!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:30 schreef BossFight het volgende:
We aanbidden de vrouwlijke boezem. Niets oneerbiedigs aan.
Ja, de kut is ook top. Op bepaalde momenten althans.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We zijn meer dan alleen boezem!
NAC staat ook grotendeels in verband met vrouwenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:03 schreef DutchieBre het volgende:
NAC ! ?
Je kan er bijna een werkwoord van makenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:07 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
NAC staat ook grotendeels in verband met vrouwen
Neuken, Afzeiken, Charmeren![]()
Zoals de gemiddelde man met zijn vrouw/vriendin omgaat ..
Alleen zal ik nooit afzeiken (a)
Nee hoor!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:57 schreef Helsie het volgende:
Ben ik nu laat als ik post dat katten rulen en kattenhaters sucken?
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:23 schreef veldmuis het volgende:
Mag ik dan ff posten dat katten sucken?
Veldmuis! Mijn liefste.. oh.. het is al ruim 7 uur verder.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:23 schreef veldmuis het volgende:
Mag ik dan ff posten dat katten sucken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |