quote:Op maandag 12 november 2007 13:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Stilletjes hier![]()
Milou heeft zaterdag een hele leuke verjaardag gehad, en is weer behoorlijk verwend met o.a. een nieuwe fiets, opgepimpt met een k3-bel, k3-vlag en k3-fietsmandje, een echte spelcomputer van V-tech, een mooie pratende baby-pop, stapel dvd's en nog meer dingen
![]()
Zondag waren we alledrie echt kapot en dan ook maar weinig gedaan. Nu is ze weer een week bij haar vader![]()
Tezz, hoe was Bente's verjaardag?
quote:Op maandag 12 november 2007 16:11 schreef Tezz het volgende:
Nu zit ik dus in feite op mijn werk uit te rusten van dit drukke weekend, haha. Mijn man kookt vandaag. Ben benieuwd. Hij kan af en toe dingen verzinnen joh, dan lig je helemaal in een deuk (en het is niet te vreten natuurlijk). Biefstuk met bruine bonen, of schnitzels die hij zelf gepanneerd heeft (waar je een raam mee in kunt gooien) met droge rijst erbij, dat soort combi's. Hilarisch gewoon........
Maar ik klaag niet, want anders kan ik zelf om zes uur nog eens beginnen met koken en nu staat het allemaal gewoon voor me klaar als ik thuis kom....
Kan het me voorstellen. Maar denk dan eens hier aan: ik mijn man zo 'ingesteld' dat hij ook stofzuigt/opruimt/de tuin doet/lampen vervangt/speelt met mijn dochter etc. etc. Alleen het kookgedeelte is een beetje stuk denk ik.quote:Op maandag 12 november 2007 16:26 schreef Muck het volgende:
[..]
soms, héél soms ben ik wel blij dat ik alleen woon
oeh, dat wil ik ook welquote:Op maandag 12 november 2007 16:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen. Maar denk dan eens hier aan: ik mijn man zo 'ingesteld' dat hij ook stofzuigt/opruimt/de tuin doet/lampen vervangt/speelt met mijn dochter etc. etc. Alleen het kookgedeelte is een beetje stuk denk ik.
kijk nu eensquote:
goed zoquote:Was drama. Maar tentamen donderdag ga ik GOED maken
maar dat wist ik toch nietquote:Op maandag 12 november 2007 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
Goeie TT![]()
Nee, want je stuurt me dus die vragen precies in de week dat ik mijn tentamens moet leren
quote:Op maandag 12 november 2007 19:12 schreef Tezz het volgende:
Ja hoor, mijn man had het weer voor elkaar! (ik moet de kookmodule in zijn hoofd toch echt ff fixen binnenkort).....
Hij had een kant en klare spaghettisaus UIT EEN POTJE weten om te bouwen tot een ranzig prutje.......
grrrrrrr.
Dan koop ik notabene de iets duurdere pastasaus van Bertolli, zodat hij toch een eenvoudige edoch smakelijke pot spaghetti op tafel kan zetten en op wonderbaarlijke wijze weet hij dat te verneuken, hihihi. Hij had er een groot potje tomatenpurree bijgedaan (zonder eerst aan te fruiten, ril ril ril) en een eetlepel (!!!!) sambal en nog iets wat ik niet thuis kon brengen (en hij wilde het mij niet meer vertellen want mijn lichaamshouding was nou ja, niet echt 'open' meer te noemen volgens mij).
In ieder geval, het was ranzig.
Mijn dochter gilde moord en brand en vooral WATER WATER WATER, dus die heb ik maar kale spaghetti met een kneep ketchup en geraspte kaas gegeven, dat vond ze wonder boven wonder best lekker...........
Ik heb braaf een mini-hoopje spaghetti met saus naar binnengewerkt, maar was blij dat ik zojuist bij mijn ouders thuis een gevulde koek bij de koffie kreeg......
lieve, lieve golfer, er staat zelfs een sticky bovenaan CUL om je te vertellen dat er nu centrale topics zijnquote:Op maandag 12 november 2007 19:15 schreef golfer het volgende:
Ah, hier zitten jullie. Ik kon hem al niet vinden, maar iemand heeft hem dus met zo'n kringeltekentje ervoor gezet waardoor hij niet meer hoog staat in CUL.
It was MUCK......................................quote:Op maandag 12 november 2007 19:15 schreef golfer het volgende:
Ah, hier zitten jullie. Ik kon hem al niet vinden, maar iemand heeft hem dus met zo'n kringeltekentje ervoor gezet waardoor hij niet meer hoog staat in CUL.
goed gedachtquote:Op maandag 12 november 2007 19:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
It was MUCK......................................
denk ik........................
nou ja, het idee achter de centrale topics is dat de veelbezochte topics allemaal bij elkaar staan en zo wat makkelijker te vinden zijnquote:maar nu staat dit topic altijd lekker centraal. Ook handig. Al snap ik nog steeds het nut niet zo van die centrale topics en vind ik het ook helemaal niet uitnodigend voor andere CUL-lers die ook wel eens iets willen posten hier.
Lieve, lieve Muck, je kunt in je 'opruimwoede' ook te ver doorschieten en het daardoor weer juist onoverzichtelijk maken voor nieuwe posters met zoveel centrale topics.quote:Op maandag 12 november 2007 19:16 schreef Muck het volgende:
lieve, lieve golfer, er staat zelfs een sticky bovenaan CUL om je te vertellen dat er nu centrale topics zijn
lekker opgeruimd
het is in overleg gegaan en we vonden dit wel een goede oplossingquote:Op maandag 12 november 2007 19:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Lieve, lieve Muck, je kunt in je 'opruimwoede' ook te ver doorschieten en het daardoor weer juist onoverzichtelijk maken voor nieuwe posters met zoveel centrale topics.![]()
Juist in een forum als CUL was het een verademing dat er zo weinig centrale topics waren.
My thoughts exactly.quote:Op maandag 12 november 2007 19:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Lieve, lieve Muck, je kunt in je 'opruimwoede' ook te ver doorschieten en het daardoor weer juist onoverzichtelijk maken voor nieuwe posters met zoveel centrale topics.![]()
Juist in een forum als CUL was het een verademing dat er zo weinig centrale topics waren.
Heel...heeeeel misschien ben je een btje over-actief nu je MOD-rechten hebt?quote:Op maandag 12 november 2007 19:38 schreef Muck het volgende:
Probeer er nou gewoon aan te wennen
Als het over een tijdje nóg niet bevalt, kan het altijd nog terug verandert worden.
dat mag je vinden, maar dat ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 12 november 2007 19:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heel...heeeeel misschien ben je een btje over-actief nu je MOD-rechten hebt?![]()
ik heb net die ranzige mac&cheese opquote:Op maandag 12 november 2007 20:23 schreef Tezz het volgende:
En ondertussen heb ik honger.
en een eetlepel (!!!!) sambal
[...]
Mijn dochter gilde moord en brand en vooral WATER WATER WATER,
Oh, die van Kraft Foods uit een pakje?quote:Op maandag 12 november 2007 20:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb net die ranzige mac&cheese op
volgens mij heb ik de rest van mijn leven geen honger meer
Tuurlijk...quote:Op maandag 12 november 2007 16:30 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh, dat wil ik ook wel
MPG helpt wel altijd mee met koken en de afwas
KSC, das pas snelquote:Op maandag 12 november 2007 21:45 schreef MissHobje het volgende:
Hai![]()
zo alweer een nieuw topicje
Gaat snel!
Welke vakken?quote:Op maandag 12 november 2007 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
TT
Was drama. Maar tentamen donderdag ga ik GOED maken
Ja hoor, mijn man had het weer voor elkaar! (ik moet de kookmodule in zijn hoofd toch echt ff fixen binnenkort).....
Hij had een kant en klare spaghettisaus UIT EEN POTJE weten om te bouwen tot een ranzig prutje.......
grrrrrrr.
Dan koop ik notabene de iets duurdere pastasaus van Bertolli, zodat hij toch een eenvoudige edoch smakelijke pot spaghetti op tafel kan zetten en op wonderbaarlijke wijze weet hij dat te verneuken, hihihi. Hij had er een groot potje tomatenpurree bijgedaan (zonder eerst aan te fruiten, ril ril ril) en een eetlepel (!!!!) sambal en nog iets wat ik niet thuis kon brengen (en hij wilde het mij niet meer vertellen want mijn lichaamshouding was nou ja, niet echt 'open' meer te noemen volgens mij).
In ieder geval, het was ranzig.
Mijn dochter gilde moord en brand en vooral WATER WATER WATER, dus die heb ik maar kale spaghetti met een kneep ketchup en geraspte kaas gegeven, dat vond ze wonder boven wonder best lekker...........
Ik heb braaf een mini-hoopje spaghetti met saus naar binnengewerkt, maar was blij dat ik zojuist bij mijn ouders thuis een gevulde koek bij de koffie kreeg......
Klinkt akelig bekendquote:Op maandag 12 november 2007 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Vorig jaar een (bedrijfskunde) vak van 6 ECTS gehad. Eitje, had ik een 8 voor. Maar die verdomde vakken van mijn eigen opleiding
oh wat gaaf zegquote:Op maandag 12 november 2007 22:58 schreef Euc- het volgende:
Trouwens, ik ben vorige week aangenomen voor mijn afstudeerstage in een hotel in nieuw zeeland!
1 september begin ik, duurt dus nog wel even, maar het is een hoop geregel allemaal
feli Euc-quote:Op maandag 12 november 2007 22:58 schreef Euc- het volgende:
Trouwens, ik ben vorige week aangenomen voor mijn afstudeerstage in een hotel in nieuw zeeland!
1 september begin ik, duurt dus nog wel even, maar het is een hoop geregel allemaal
vechten tegen het vervelen. Nog altijd tot mn nek ingepakt in het gipsquote:Op maandag 12 november 2007 23:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
feli Euc-![]()
Hoe gaat het verder met je?
Gets, en nog altijd ook bij je ouders neem ik aan?quote:Op maandag 12 november 2007 23:09 schreef Euc- het volgende:
[..]
vechten tegen het vervelen. Nog altijd tot mn nek ingepakt in het gips
pffff, hoe lang moet je nog?quote:Op maandag 12 november 2007 23:09 schreef Euc- het volgende:
[..]
vechten tegen het vervelen. Nog altijd tot mn nek ingepakt in het gips
Hoe doe jij die hormonale behoeftes vervullen eigenlijk nu enzo?quote:
ZO ver zit ik ook weer niet in het gipsquote:Op maandag 12 november 2007 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe doe jij die hormonale behoeftes vervullen eigenlijk nu enzo?
Je zei je HELE lichaam, toch?quote:Op maandag 12 november 2007 23:17 schreef Euc- het volgende:
[..]
ZO ver zit ik ook weer niet in het gips![]()
Jup, weinig keus, heb totaal geen inkomen meer, al zou ik fysiek alleen kunnen wonen, dan zou ik het financieel nog niet kunnen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Gets, en nog altijd ook bij je ouders neem ik aan?
Tot wanneer moest je ookal weer in het gips?
En? nog gelukt met wakker blijvenquote:Op dinsdag 13 november 2007 03:25 schreef ColdFeet het volgende:
Nog iemand wakker hier, nu ik heb besloten maar gewoon niet te gaan slapen vannacht?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:32 schreef MissHobje het volgende:
Haha.. nou hier zat ze al helemaal te wachten bij thuiskomst.
Meestal gaat ze nog wel eerdergeen probleem.
Waarom nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 03:25 schreef ColdFeet het volgende:
Nog iemand wakker hier, nu ik heb besloten maar gewoon niet te gaan slapen vannacht?
ik wil ook een poesquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Ging het goed Hobs?
Hier is het droevig weer, ik wacht tot ik eindelijk naar buiten kan voor de boodschappies, heb geen zin in die regen op mijn kop
Broodbakmachine is gezellig aan het kneden, en de poes ligt heerlijk in haar hangmatje tegen de verwarming.
Wat kan een dagje vrij toch heerlijk zijn
Later, als we groot zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wil ook een poes
broodbakmachine hoeft niet, maar een poes...
Je hebt er al 1quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wil ook een poes
Zo ligt ze nuquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:37 schreef Muck het volgende:
ik wil ook een poes
groentenschotelquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:25 schreef Tha_Butcha het volgende:
wat was je aan het maken dan sara?
2?quote:
nouhouquote:
kunnen ze lekker spelen als wij naar het werk zijnquote:
Welk merk?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
M'n dwarsfluit is binnen
Krijg er geen geluid uit, zou hij kaput zijn?
goedemorgen avondquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Ging het goed Hobs?
Hier is het droevig weer, ik wacht tot ik eindelijk naar buiten kan voor de boodschappies, heb geen zin in die regen op mijn kop
Broodbakmachine is gezellig aan het kneden, en de poes ligt heerlijk in haar hangmatje tegen de verwarming.
Wat kan een dagje vrij toch heerlijk zijn
foto!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:59 schreef golfer het volgende:
Bluezz haar nieuwe spijkerjack staat haar uitstekend.![]()
![]()
Met jouw lengte kan je makkelijk doorgaan voor een leeftijdsgenootje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
En als ik je zonder dat jackje voorstel ben ik zeker pedo![]()
Ik ben tenminste wel langer dan mijn vriendinquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Met jouw lengte kan je makkelijk doorgaan voor een leeftijdsgenootje.![]()
Ik ben tenminste geen Russchische dworfquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben tenminste wel langer dan mijn vriendin
je moet erop blazen zoals je op een bierflesje blaastquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
M'n dwarsfluit is binnen
Krijg er geen geluid uit, zou hij kaput zijn?
quote:
ik welquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben tenminste geen Russchische dworf![]()
Ik drink er altijd uitquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:45 schreef Muck het volgende:
[..]
je moet erop blazen zoals je op een bierflesje blaast
Niet zo negatief over jezelf he!quote:[..]
[..]
ik wel
nou ja, niet Russisch, wel dworf
whehehequote:
grapje schat, grapjequote:[..]
Niet zo negatief over jezelf he!
Staand pijpen en gepijpt worden!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:55 schreef MPG het volgende:
Niet zo negatief over jezelf he!
Plat hoofd om je biertje neer te zetten?quote:
Blokje kaas erbijquote:Op woensdag 14 november 2007 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Plat hoofd om je biertje neer te zetten?![]()
quote:
"Piep", zei de muis Stereo in het voorhuisd.quote:
Ze hebben je met die operatie meteen een beetje opgerekt?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:38 schreef Euc- het volgende:
Kom ik aan met mijn nieuw verworven 1,90m
Van 1.82 naar 1.90 gegaan, is wel wennen, stoot telkens mn kopquote:Op woensdag 14 november 2007 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben je met die operatie meteen een beetje opgerekt?
Beterschap.quote:
tnxxquote:Op woensdag 14 november 2007 22:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Beterschap.
En nooit wachten op je geliefde, dat maakt je afhankelijk.
Mooi snee in je duim.quote:
niet echt. dit was een ongelukje.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi snee in je duim.
Ik neem aan dat het liever andersom hebt.
Wacht maar tot jij ooit een gipscorset krijgtquote:Op woensdag 14 november 2007 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Jeuken is goed. Teken dat het bezig is om te helen
Ik wacht wel op mijn gewone corsetquote:Op donderdag 15 november 2007 00:27 schreef Euc- het volgende:
Wacht maar tot jij ooit een gipscorset krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens niet zo vrolijkquote:Op donderdag 15 november 2007 07:29 schreef MissHobje het volgende:
Goeiemoggel Cul schatjes![]()
Ondanks een lange zware en zeer heftige nachtdienst ben ik in een opperbeste stemming
Misschien door het vriezende weertje.. dunno
Anyway alvast een vrolijke start van een (hopelijk) mooie dag gewenst
quote:Op donderdag 15 november 2007 07:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vrolijk![]()
Heb net ZIJN boterhammen gesmeerd, en denk dat ik hem zo maareens ga bekijken, terwijl hij aan het douchen is![]()
![]()
Heel goed! Fijn te horen dat het zo goed gaat (tenminste, je bent vrolijk dus dan zal het wel goed gegaan zijn). Nachten zijn zwaar........pfff...........quote:Op donderdag 15 november 2007 07:29 schreef MissHobje het volgende:
Goeiemoggel Cul schatjes![]()
Ondanks een lange zware en zeer heftige nachtdienst ben ik in een opperbeste stemming
Misschien door het vriezende weertje.. dunno
Anyway alvast een vrolijke start van een (hopelijk) mooie dag gewenst
jah dat doe ik eigenlijk altijd als ik samen met hem benquote:Op donderdag 15 november 2007 07:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
SOL: zijn boterhammen smeren??? Oeioeioei dat gaat mis..............................(geintje).
Kijken hoe mannen douchen is overigens zowat het geilste wat je kunt hebben!
Fietsje uit ZIJN schuur of zo?quote:Op donderdag 15 november 2007 08:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Succes met door de kou fietsen, ik ga zo maar eens even naar de AH wandelen, is gvd bijna een kwartier lopen![]()
Hij heeft geen fiets hier staan, zover ik weetquote:Op donderdag 15 november 2007 08:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fietsje uit ZIJN schuur of zo?
Mogguh
Ik ben er alweer klaar voor, kom maar op met die patienten
ohh beterquote:Op donderdag 15 november 2007 09:06 schreef Bluezz het volgende:
Heb tel. ochtend, dus zie geen pat.
Als ie niet rinkelt heb ik geen *** te doen dus
ik zou ook best een babie willenquote:
Haaalllooooquote:Op donderdag 15 november 2007 10:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zou ook best een babie willen![]()
maakt niet uit, die scherm ik wel af net als de caafjesquote:Op donderdag 15 november 2007 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en goudvissen, nee, hij heeft toch katten?
nee, adopteer een kipquote:Op donderdag 15 november 2007 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
Of je adopteert een appelboom?
Leuk neefje trouwens! Kind van je zus?
wtf kan je gewoon ookal appelbomen adopterenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
Of je adopteert een appelboom?
Leuk neefje trouwens! Kind van je zus?
http://www.adopteereenkip.nl/quote:Op donderdag 15 november 2007 13:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wtf kan je gewoon ookal appelbomen adopteren![]()
En jah, jongste kindje van mijn ene zusje![]()
i know, en hij is dol op gebakken eitjes, maar goudvisjes en kanarie's zijn ook meer dan tof.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, adopteer een kip
krijg je nog eitjes ook
Ja, mijn zus had dat gedaan. Mag je in de herfst appels komen plukken van je eigen boomquote:Op donderdag 15 november 2007 13:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wtf kan je gewoon ookal appelbomen adopteren![]()
En jah, jongste kindje van mijn ene zusje![]()
joh lezen!!!! ik had het over een kipquote:Op donderdag 15 november 2007 13:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
joh.. lezen!!! ik had het over een appelboomdat je een kip kan adopteren wist ik allang
![]()
maar daar ging het niet overquote:Op donderdag 15 november 2007 13:50 schreef Muck het volgende:
[..]
joh lezen!!!! ik had het over een kip
Adopteren dus. Druiloorquote:Op donderdag 15 november 2007 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
wat moet ik met een kip?
en een appelboom?
eitjes etenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
wat moet ik met een kip?
zet je kip onder de appelboom, appeltje eitjequote:en een appelboom?
Oiquote:
Je snapt natuurlijk wel dat wij nu NIET meer komen naar je meet hequote:
jeetje wat een gemisquote:Op donderdag 15 november 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat wij nu NIET meer komen naar je meet he![]()
nou ja, dan nietquote:Op donderdag 15 november 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat wij nu NIET meer komen naar je meet he![]()
tuurlijk welquote:Op donderdag 15 november 2007 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Awww zeg, die kan toch wel voor zichzelf opkomen?![]()
anders doet ze toch van huuphuuphuupbarbatruuk...en weer een paar berichtjes verwijderdquote:Op donderdag 15 november 2007 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
blijkbaar vindt de redder in 'nood' van nietquote:Op donderdag 15 november 2007 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:44 schreef Tezz het volgende:
Lama, kheb het al gevonden. Stereo, kunnen we samen treinen??
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]vooralsnog ben ik ervan overtuigd dat jij een tof mens bent
Okeequote:Op donderdag 15 november 2007 17:44 schreef Tezz het volgende:
Lama, kheb het al gevonden. Stereo, kunnen we samen treinen??
Volgens mij is dat nog niet bekend. En ook de datum is nog niet bekend..............quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee
Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan?
Moet zo het andere topic eens door gaan lezen
OE ! Mijn favoriete voedsel!! Wat heb je gegeten???quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou het werd gisteren geen aardappel anders, HIJ kwam thuis en zegt: kom ga je omkleden over 3 kwartier hebben we in de stad afgesproken met vrienden.
Dus hebben we heerlijk gegeten bij een tapasbar![]()
![]()
Er was behoorlijk wat besteld w.o. garnalenkroketjes, kalamaris, broccoli-uientaart, parelhoender met dadels en nog meer dus wat ik al vergeten ben.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
OE ! Mijn favoriete voedsel!! Wat heb je gegeten???
ohhhhhhhhhhhh goed !!!!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Er was behoorlijk wat besteld w.o. garnalenkroketjes, kalamaris, broccoli-uientaart, parelhoender met dadels en nog meer dus wat ik al vergeten ben.
Heel de avond aan de cola gegzeten, maar daarna nog 2 bakkie's thee met Sambuca genomen en als afsluiter allemaal een cocktail. HIJ had een Strawberry Margerita voor me besteld, was errug lekker ook![]()
haha erg is dat he. Ik had het met een vriendin en daar baalde ik gewoon van als ze de jongste meenam, wat een ongelovelijk kutjong was dat zegquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhh goed !!!!!!
Ik ga zometeen maar ff een boterham eten met dochter en vriendinnetje. Ik zit de hele middag met dat vriendinnetje van Bente opgescheept, grrrrrrrr, en het is me toch een kutkind! Echt zo´n jankerd, blegh. Maar ja, ik hou al twee weken de boot af en nu moet ik haar toch maar een keer laten komen spelen. Vreselijk zeg, ik zie nu al als een berg tegen de middag op...........
ik ivnd de dochter van mijn vriendin ook een ongelofelijk kutkindquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
haha erg is dat he. Ik had het met een vriendin en daar baalde ik gewoon van als ze de jongste meenam, wat een ongelovelijk kutjong was dat zeg![]()
ik ook nietquote:
preciesquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
Alle kinderen van andere mensen zijn kut toch?
Op een enkeling na, ja. Blegh, kleine kinderenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
vind ik eik ook, komt omdat ik zelf zo'n leuk kind heb, met Milou vergeleken is gewoon ieder ander kind stomquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
oehhh maar babietjes zijn in de regel altijd erg lievvvquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
Een van mn beste vriendinnen is (hoog)zwanger, en nu hoop ik maar dat die een leuk kind krijgt...
Ik heb al beloofd dat tante CF wel een weekendje wil oppassen
Ik raak er ook altijd érg gestressed van in de treinquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ach ja, vriendin en man zijn ook erg lievvv, dus dat komt vast wel goed
Ik kan wel èrg slecht tegen brullende baby's. Dat hou ik niet zo lang vol...
Awww ja.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik raak er ook altijd érg gestressed van in de trein(en eigenlijk overal elders ook)
Dat is iig vooralsnog niet de planning neequote:Op vrijdag 16 november 2007 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook niet
en dat zal de komende 8, 9 jaar ook niet gebeuren denk ik
Get a roomquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is iig vooralsnog niet de planning nee...
Eerst maar eens oefenen met maken![]()
![]()
quote:
Neem zelf ook kinderen, kan je meepratenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
in oldbies gaat het over kinderen
in cul gaat het over kinderen..
OUD neemt Fok! over
Gewoon ff in de darkroom met stereo, ben je overal van afquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
OUD neemt Fok! over
Nou Tezz en ik zitten zelden in OUD heur.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
OUD neemt Fok! over
Ik ben regelmatig in de darkroom met mezelf, heerlijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon ff in de darkroom met stereo, ben je overal van af![]()
Wheheh de eerste keer dat Bluezz en ik een foto van Steer zagen en zijn naam hoorden, kon je ons opvegenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:31 schreef Tezz het volgende:
Ik wil wel eens een foto van Stereo zien eigenlijk...............
Ja! Vooral de setting van die foto!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wheheh de eerste keer dat Bluezz en ik een foto van Steer zagen en zijn naam hoorden, kon je ons opvegen![]()
Achter de naam stereotomy zit een heel ander persoon dan je eik had gedacht ws.![]()
wou je mee?quote:
quote:
pastasalade doet het bij mijn familie altijd érg goedquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Volgende week is HIJ jarig, zijn met 5 volwassenen, 2 pubers en 1 kind. Dacht erover een lopend buffet te maken, iemand nog ideeen?
Ik maak iig een aardappel-salade, en een vis-salade.
ik wás een huilbeebiequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef Bluezz het volgende:
Wat een heerlijke conversatie om terug te lezen
Ik had een huilbeebie
En het is nu de leukste man op aarde![]()
(samen met zijn broer en mijn man)
maar ik heb ook geen kinderenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem zelf ook kinderen, kan je meepraten![]()
die kwam toch al bij MPG en mij kijken?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon ff in de darkroom met stereo, ben je overal van af![]()
ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:31 schreef Tezz het volgende:
Ik wil wel eens een foto van Stereo zien eigenlijk...............
rellen in oudquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou Tezz en ik zitten zelden in OUD heur.
OUD is alleen leuk om de FB-topics bij te houden als die vrouwen weereens gaan rellen en met zijn allen te gelijk een pms-aanval hebben![]()
Ik denk dat SOL en Bloes die foto niet gezien hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja! Vooral de setting van die foto!!
Stereo, doe ik erg af aan je imago als ik zeg dat je in t echt een heel lieve & beschaafde jongen bent?
Stereo je bent gewoon een schatjequote:Op vrijdag 16 november 2007 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat SOL en Bloes die foto niet gezien hebben
Liever minder lief en beschaafd met behaalde tentamens dan andersom, overigens
quote:
quote:[..]![]()
quote:[..]
pastasalade doet het bij mijn familie altijd érg goed
en kippenpootjes
quote:[..]
ik wás een huilbeebie
bleek later een koliek te hebben![]()
Gelukkig maar, hoeven we ook aan die OUD-praat niet mee te doenquote:[..]
maar ik heb ook geen kinderen
Ja, maar hij komt niet echt he?quote:[..]
die kwam toch al bij MPG en mij kijken?
Zelfs dat niet.quote:[..]
ik ook
ik ken alleen zijn sleutelbos
rellenquote:[..]
rellen in oud![]()
Hou op hou op julliequote:Op vrijdag 16 november 2007 15:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Stereo je bent gewoon een schatje![]()
![]()
Wat dacht je van gehaktballetjes in saus?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:46 schreef SeaOfLove het volgende:
kee kippevleugeltjes staan vanaf nu ook op het menu![]()
Heb al aardappelsalade en vissalade, dus salade's zat.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het werkt, SoL! Hij wordt verlegen!!!!
ook erg lekker, maar is me iets teveel werk en heb al kippe-vleugeltjes.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat dacht je van gehaktballetjes in saus?
Is leuk! Ik sta al sinds 2005 of zo aangemeld, maar toen deed nog geen hond aan hyves. Nu kent iedereen het wel zo'n beetje volgens mij............quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, hyves!
Huh?? Ik heb je echt toegevoegd! Misschien enige vertraging om de hyvestrein??quote:
Nu maak je ons nieuwschierigquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wheheh de eerste keer dat Bluezz en ik een foto van Steer zagen en zijn naam hoorden, kon je ons opvegen![]()
Achter de naam stereotomy zit een heel ander persoon dan je eik had gedacht ws.![]()
jeuheu we zijn vriendjesquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
en daar issie![]()
mooi meisje heb je Tezz![]()
Als het aan mij ligt NU, maar die verrekte crumble moet eerst nog een beetje afkoelen natuurlijk. Het piepje van de oven is een minuut geleden gegaan!quote:
Alleen het bietensap is al voldoende.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
Hij was wel erg lekker moet ik zeggen, maar ik wil die van mij ook paars, net als die van CF
Kan ik misschien morgen een pot rode bieten kopen en dat er doorheen jassen?
Ik vraag me af of er wel genoeg sap zit in een pot bieten om het goed te kleurenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen het bietensap is al voldoende.
Damn da's een goed idee. Dan krijg je een soort puree die makkelijker te mengen is, en kan als vervanging dienen voor wat vocht....quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Flikker de bietenpot in de blender anders
Hoelaat is het klaar?
Wel oppassen voor de glasscherven.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Leukkkk om te vieren dat ze op een paar meter rollend/kruipend bij je vandaan is komen wonen en dat ze dan meer voor je gaat koken en het heeeeeel leuk gaat vinden en de volgende keer ook bij een CUL miet aanwezig gaat zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
Damn da's een goed idee. Dan krijg je een soort puree die makkelijker te mengen is, en kan als vervanging dienen voor wat vocht....
Morgenochtend ga ik koken: morgen gaat mijn vriendin haar nieuwe appartement betrekken en we eten met z'n vieren daar voor het eerst. Ik wil alles maken wat we bij de CUL-Meetook hebben gegeten (behalve de Stew
) dus ik ga morgen lekker kopiëren. De risotto maak ik dadelijk ter plekke klaar. De rest, incl de apple (+pear, heb 2 appels en een peer gekocht), chutney pakketjes en de linzensoep maak ik morgenochtend.
Wat ben ik blij met mijn inspirerende CUL-vriendjes
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:03 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja we beginnen met een kir-royaleen daarna knoflooksoep.
De pizza wordt btw vegatarisch![]()
Yes!!! Ik ben een culinaire trendsetterquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:46 schreef Tezz het volgende:
Nu heb ik hier de afgelopen dagen al ZO vaak het woord crumble voorbij zien komen, dat ik er zelf maar even bij bedacht heb wat het is en er staat dus nu een perencrumble in de oven en die ga ik straks met slagroom lekker opeten.........
Van gepureerde bieten wordt de risotto wel een beetje papperig...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Hoelaat is het klaar?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
M'n fiets is bij de supermarkt tegen een Turk z'n auto gevallen
Gelukkig was het een sportieve Turk
gelukkig maarquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
M'n fiets is bij de supermarkt tegen een Turk z'n auto gevallen
Gelukkig was het een sportieve Turk
Ik heb ook niet veel geld hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
had ik maar veul gelddan had ik ook echt lekker gekookt vanavond... wilde graag iets met verse tonijn ofzo
maargoed.. is goedkope shit weer geworden
uit een pakje
![]()
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel geld hoorAls ik HEM niet had, dan had ik ook niet zo vaak zo luxe gegeten
![]()
Al dat fruit kostte btw niet zoveel, die ananas was maar 35 eurocentaardbeien en frambozen waren 2 dozen voor 2 euro ofzo, bananen 3 kilo voor 2 euro...lang leve de markt
![]()
Ik ben wel gewend om met heel weinig rond te komen en toch nog creatief te kunnen koken ipv van het dagelijkse prakkie met een bal gehakt of een pan macaroni ofzo![]()
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
De markt is your friend, dat scheelt echt veel. Of stoof eens riblappen, die zijn ook niet duur. En vegetarisch eten kan ook erg lekker zijn, mits goed bereid.
Daarnaast is mooie presentatie essentieel. Kaarsje aan... Serveer een mooi brood van de turk (60 cent), met een schaaltje olijfolie en grof zeezout om te dippen. Hatsa, meteen een stuk sjieker.
Soms geef ik echt veel geld uit aan eten, maar het hoeft niet duur te zijn om lekker te zijn. Risotto is echt niet duur. Een kilo van die rijst bij de turk: 2 euro
Speaking of which, Stereo, wat voor risotto heb je voor de ladies gemaakt?
Zeg opquote:Op zondag 18 november 2007 01:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou de avond heeft een apart einde gekregen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |