Ze hebben je met die operatie meteen een beetje opgerekt?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:38 schreef Euc- het volgende:
Kom ik aan met mijn nieuw verworven 1,90m
Van 1.82 naar 1.90 gegaan, is wel wennen, stoot telkens mn kopquote:Op woensdag 14 november 2007 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben je met die operatie meteen een beetje opgerekt?
Beterschap.quote:
tnxxquote:Op woensdag 14 november 2007 22:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Beterschap.
En nooit wachten op je geliefde, dat maakt je afhankelijk.
Mooi snee in je duim.quote:
niet echt. dit was een ongelukje.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi snee in je duim.
Ik neem aan dat het liever andersom hebt.
Wacht maar tot jij ooit een gipscorset krijgtquote:Op woensdag 14 november 2007 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Jeuken is goed. Teken dat het bezig is om te helen
Ik wacht wel op mijn gewone corsetquote:Op donderdag 15 november 2007 00:27 schreef Euc- het volgende:
Wacht maar tot jij ooit een gipscorset krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens niet zo vrolijkquote:Op donderdag 15 november 2007 07:29 schreef MissHobje het volgende:
Goeiemoggel Cul schatjes![]()
Ondanks een lange zware en zeer heftige nachtdienst ben ik in een opperbeste stemming
Misschien door het vriezende weertje.. dunno
Anyway alvast een vrolijke start van een (hopelijk) mooie dag gewenst
quote:Op donderdag 15 november 2007 07:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vrolijk![]()
Heb net ZIJN boterhammen gesmeerd, en denk dat ik hem zo maareens ga bekijken, terwijl hij aan het douchen is![]()
![]()
Heel goed! Fijn te horen dat het zo goed gaat (tenminste, je bent vrolijk dus dan zal het wel goed gegaan zijn). Nachten zijn zwaar........pfff...........quote:Op donderdag 15 november 2007 07:29 schreef MissHobje het volgende:
Goeiemoggel Cul schatjes![]()
Ondanks een lange zware en zeer heftige nachtdienst ben ik in een opperbeste stemming
Misschien door het vriezende weertje.. dunno
Anyway alvast een vrolijke start van een (hopelijk) mooie dag gewenst
jah dat doe ik eigenlijk altijd als ik samen met hem benquote:Op donderdag 15 november 2007 07:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
SOL: zijn boterhammen smeren??? Oeioeioei dat gaat mis..............................(geintje).
Kijken hoe mannen douchen is overigens zowat het geilste wat je kunt hebben!
Fietsje uit ZIJN schuur of zo?quote:Op donderdag 15 november 2007 08:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Succes met door de kou fietsen, ik ga zo maar eens even naar de AH wandelen, is gvd bijna een kwartier lopen![]()
Hij heeft geen fiets hier staan, zover ik weetquote:Op donderdag 15 november 2007 08:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fietsje uit ZIJN schuur of zo?
Mogguh
Ik ben er alweer klaar voor, kom maar op met die patienten
ohh beterquote:Op donderdag 15 november 2007 09:06 schreef Bluezz het volgende:
Heb tel. ochtend, dus zie geen pat.
Als ie niet rinkelt heb ik geen *** te doen dus
ik zou ook best een babie willenquote:
Haaalllooooquote:Op donderdag 15 november 2007 10:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zou ook best een babie willen![]()
maakt niet uit, die scherm ik wel af net als de caafjesquote:Op donderdag 15 november 2007 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en goudvissen, nee, hij heeft toch katten?
nee, adopteer een kipquote:Op donderdag 15 november 2007 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
Of je adopteert een appelboom?
Leuk neefje trouwens! Kind van je zus?
wtf kan je gewoon ookal appelbomen adopterenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
Of je adopteert een appelboom?
Leuk neefje trouwens! Kind van je zus?
http://www.adopteereenkip.nl/quote:Op donderdag 15 november 2007 13:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wtf kan je gewoon ookal appelbomen adopteren![]()
En jah, jongste kindje van mijn ene zusje![]()
i know, en hij is dol op gebakken eitjes, maar goudvisjes en kanarie's zijn ook meer dan tof.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, adopteer een kip
krijg je nog eitjes ook
Ja, mijn zus had dat gedaan. Mag je in de herfst appels komen plukken van je eigen boomquote:Op donderdag 15 november 2007 13:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wtf kan je gewoon ookal appelbomen adopteren![]()
En jah, jongste kindje van mijn ene zusje![]()
joh lezen!!!! ik had het over een kipquote:Op donderdag 15 november 2007 13:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
joh.. lezen!!! ik had het over een appelboomdat je een kip kan adopteren wist ik allang
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |