En? nog gelukt met wakker blijvenquote:Op dinsdag 13 november 2007 03:25 schreef ColdFeet het volgende:
Nog iemand wakker hier, nu ik heb besloten maar gewoon niet te gaan slapen vannacht?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:32 schreef MissHobje het volgende:
Haha.. nou hier zat ze al helemaal te wachten bij thuiskomst.
Meestal gaat ze nog wel eerdergeen probleem.
Waarom nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 03:25 schreef ColdFeet het volgende:
Nog iemand wakker hier, nu ik heb besloten maar gewoon niet te gaan slapen vannacht?
ik wil ook een poesquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Ging het goed Hobs?
Hier is het droevig weer, ik wacht tot ik eindelijk naar buiten kan voor de boodschappies, heb geen zin in die regen op mijn kop
Broodbakmachine is gezellig aan het kneden, en de poes ligt heerlijk in haar hangmatje tegen de verwarming.
Wat kan een dagje vrij toch heerlijk zijn
Later, als we groot zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wil ook een poes
broodbakmachine hoeft niet, maar een poes...
Je hebt er al 1quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wil ook een poes
Zo ligt ze nuquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:37 schreef Muck het volgende:
ik wil ook een poes
groentenschotelquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:25 schreef Tha_Butcha het volgende:
wat was je aan het maken dan sara?
2?quote:
nouhouquote:
kunnen ze lekker spelen als wij naar het werk zijnquote:
Welk merk?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
M'n dwarsfluit is binnen
Krijg er geen geluid uit, zou hij kaput zijn?
goedemorgen avondquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Ging het goed Hobs?
Hier is het droevig weer, ik wacht tot ik eindelijk naar buiten kan voor de boodschappies, heb geen zin in die regen op mijn kop
Broodbakmachine is gezellig aan het kneden, en de poes ligt heerlijk in haar hangmatje tegen de verwarming.
Wat kan een dagje vrij toch heerlijk zijn
foto!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:59 schreef golfer het volgende:
Bluezz haar nieuwe spijkerjack staat haar uitstekend.![]()
![]()
Met jouw lengte kan je makkelijk doorgaan voor een leeftijdsgenootje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
En als ik je zonder dat jackje voorstel ben ik zeker pedo![]()
Ik ben tenminste wel langer dan mijn vriendinquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Met jouw lengte kan je makkelijk doorgaan voor een leeftijdsgenootje.![]()
Ik ben tenminste geen Russchische dworfquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben tenminste wel langer dan mijn vriendin
je moet erop blazen zoals je op een bierflesje blaastquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
M'n dwarsfluit is binnen
Krijg er geen geluid uit, zou hij kaput zijn?
quote:
ik welquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben tenminste geen Russchische dworf![]()
Ik drink er altijd uitquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:45 schreef Muck het volgende:
[..]
je moet erop blazen zoals je op een bierflesje blaast
Niet zo negatief over jezelf he!quote:[..]
[..]
ik wel
nou ja, niet Russisch, wel dworf
whehehequote:
grapje schat, grapjequote:[..]
Niet zo negatief over jezelf he!
Staand pijpen en gepijpt worden!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:55 schreef MPG het volgende:
Niet zo negatief over jezelf he!
Plat hoofd om je biertje neer te zetten?quote:
Blokje kaas erbijquote:Op woensdag 14 november 2007 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Plat hoofd om je biertje neer te zetten?![]()
quote:
"Piep", zei de muis Stereo in het voorhuisd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |