maar daar ging het niet overquote:Op donderdag 15 november 2007 13:50 schreef Muck het volgende:
[..]
joh lezen!!!! ik had het over een kip
Adopteren dus. Druiloorquote:Op donderdag 15 november 2007 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
wat moet ik met een kip?
en een appelboom?
eitjes etenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
wat moet ik met een kip?
zet je kip onder de appelboom, appeltje eitjequote:en een appelboom?
Oiquote:
Je snapt natuurlijk wel dat wij nu NIET meer komen naar je meet hequote:
jeetje wat een gemisquote:Op donderdag 15 november 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat wij nu NIET meer komen naar je meet he![]()
nou ja, dan nietquote:Op donderdag 15 november 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat wij nu NIET meer komen naar je meet he![]()
tuurlijk welquote:Op donderdag 15 november 2007 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Awww zeg, die kan toch wel voor zichzelf opkomen?![]()
anders doet ze toch van huuphuuphuupbarbatruuk...en weer een paar berichtjes verwijderdquote:Op donderdag 15 november 2007 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
blijkbaar vindt de redder in 'nood' van nietquote:Op donderdag 15 november 2007 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:44 schreef Tezz het volgende:
Lama, kheb het al gevonden. Stereo, kunnen we samen treinen??
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]vooralsnog ben ik ervan overtuigd dat jij een tof mens bent
Okeequote:Op donderdag 15 november 2007 17:44 schreef Tezz het volgende:
Lama, kheb het al gevonden. Stereo, kunnen we samen treinen??
Volgens mij is dat nog niet bekend. En ook de datum is nog niet bekend..............quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee
Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan?
Moet zo het andere topic eens door gaan lezen
OE ! Mijn favoriete voedsel!! Wat heb je gegeten???quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou het werd gisteren geen aardappel anders, HIJ kwam thuis en zegt: kom ga je omkleden over 3 kwartier hebben we in de stad afgesproken met vrienden.
Dus hebben we heerlijk gegeten bij een tapasbar![]()
![]()
Er was behoorlijk wat besteld w.o. garnalenkroketjes, kalamaris, broccoli-uientaart, parelhoender met dadels en nog meer dus wat ik al vergeten ben.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
OE ! Mijn favoriete voedsel!! Wat heb je gegeten???
ohhhhhhhhhhhh goed !!!!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Er was behoorlijk wat besteld w.o. garnalenkroketjes, kalamaris, broccoli-uientaart, parelhoender met dadels en nog meer dus wat ik al vergeten ben.
Heel de avond aan de cola gegzeten, maar daarna nog 2 bakkie's thee met Sambuca genomen en als afsluiter allemaal een cocktail. HIJ had een Strawberry Margerita voor me besteld, was errug lekker ook![]()
haha erg is dat he. Ik had het met een vriendin en daar baalde ik gewoon van als ze de jongste meenam, wat een ongelovelijk kutjong was dat zegquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhh goed !!!!!!
Ik ga zometeen maar ff een boterham eten met dochter en vriendinnetje. Ik zit de hele middag met dat vriendinnetje van Bente opgescheept, grrrrrrrr, en het is me toch een kutkind! Echt zo´n jankerd, blegh. Maar ja, ik hou al twee weken de boot af en nu moet ik haar toch maar een keer laten komen spelen. Vreselijk zeg, ik zie nu al als een berg tegen de middag op...........
ik ivnd de dochter van mijn vriendin ook een ongelofelijk kutkindquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
haha erg is dat he. Ik had het met een vriendin en daar baalde ik gewoon van als ze de jongste meenam, wat een ongelovelijk kutjong was dat zeg![]()
ik ook nietquote:
preciesquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
Alle kinderen van andere mensen zijn kut toch?
Op een enkeling na, ja. Blegh, kleine kinderenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
vind ik eik ook, komt omdat ik zelf zo'n leuk kind heb, met Milou vergeleken is gewoon ieder ander kind stomquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
oehhh maar babietjes zijn in de regel altijd erg lievvvquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
Een van mn beste vriendinnen is (hoog)zwanger, en nu hoop ik maar dat die een leuk kind krijgt...
Ik heb al beloofd dat tante CF wel een weekendje wil oppassen
Ik raak er ook altijd érg gestressed van in de treinquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ach ja, vriendin en man zijn ook erg lievvv, dus dat komt vast wel goed
Ik kan wel èrg slecht tegen brullende baby's. Dat hou ik niet zo lang vol...
Awww ja.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik raak er ook altijd érg gestressed van in de trein(en eigenlijk overal elders ook)
Dat is iig vooralsnog niet de planning neequote:Op vrijdag 16 november 2007 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook niet
en dat zal de komende 8, 9 jaar ook niet gebeuren denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |