Get a roomquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is iig vooralsnog niet de planning nee...
Eerst maar eens oefenen met maken![]()
![]()
quote:
Neem zelf ook kinderen, kan je meepratenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
in oldbies gaat het over kinderen
in cul gaat het over kinderen..
OUD neemt Fok! over
Gewoon ff in de darkroom met stereo, ben je overal van afquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
OUD neemt Fok! over
Nou Tezz en ik zitten zelden in OUD heur.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
OUD neemt Fok! over
Ik ben regelmatig in de darkroom met mezelf, heerlijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon ff in de darkroom met stereo, ben je overal van af![]()
Wheheh de eerste keer dat Bluezz en ik een foto van Steer zagen en zijn naam hoorden, kon je ons opvegenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:31 schreef Tezz het volgende:
Ik wil wel eens een foto van Stereo zien eigenlijk...............
Ja! Vooral de setting van die foto!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wheheh de eerste keer dat Bluezz en ik een foto van Steer zagen en zijn naam hoorden, kon je ons opvegen![]()
Achter de naam stereotomy zit een heel ander persoon dan je eik had gedacht ws.![]()
wou je mee?quote:
quote:
pastasalade doet het bij mijn familie altijd érg goedquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Volgende week is HIJ jarig, zijn met 5 volwassenen, 2 pubers en 1 kind. Dacht erover een lopend buffet te maken, iemand nog ideeen?
Ik maak iig een aardappel-salade, en een vis-salade.
ik wás een huilbeebiequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef Bluezz het volgende:
Wat een heerlijke conversatie om terug te lezen
Ik had een huilbeebie
En het is nu de leukste man op aarde![]()
(samen met zijn broer en mijn man)
maar ik heb ook geen kinderenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem zelf ook kinderen, kan je meepraten![]()
die kwam toch al bij MPG en mij kijken?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon ff in de darkroom met stereo, ben je overal van af![]()
ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:31 schreef Tezz het volgende:
Ik wil wel eens een foto van Stereo zien eigenlijk...............
rellen in oudquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou Tezz en ik zitten zelden in OUD heur.
OUD is alleen leuk om de FB-topics bij te houden als die vrouwen weereens gaan rellen en met zijn allen te gelijk een pms-aanval hebben![]()
Ik denk dat SOL en Bloes die foto niet gezien hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja! Vooral de setting van die foto!!
Stereo, doe ik erg af aan je imago als ik zeg dat je in t echt een heel lieve & beschaafde jongen bent?
Stereo je bent gewoon een schatjequote:Op vrijdag 16 november 2007 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat SOL en Bloes die foto niet gezien hebben
Liever minder lief en beschaafd met behaalde tentamens dan andersom, overigens
quote:
quote:[..]![]()
quote:[..]
pastasalade doet het bij mijn familie altijd érg goed
en kippenpootjes
quote:[..]
ik wás een huilbeebie
bleek later een koliek te hebben![]()
Gelukkig maar, hoeven we ook aan die OUD-praat niet mee te doenquote:[..]
maar ik heb ook geen kinderen
Ja, maar hij komt niet echt he?quote:[..]
die kwam toch al bij MPG en mij kijken?
Zelfs dat niet.quote:[..]
ik ook
ik ken alleen zijn sleutelbos
rellenquote:[..]
rellen in oud![]()
Hou op hou op julliequote:Op vrijdag 16 november 2007 15:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Stereo je bent gewoon een schatje![]()
![]()
Wat dacht je van gehaktballetjes in saus?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:46 schreef SeaOfLove het volgende:
kee kippevleugeltjes staan vanaf nu ook op het menu![]()
Heb al aardappelsalade en vissalade, dus salade's zat.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het werkt, SoL! Hij wordt verlegen!!!!
ook erg lekker, maar is me iets teveel werk en heb al kippe-vleugeltjes.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat dacht je van gehaktballetjes in saus?
Is leuk! Ik sta al sinds 2005 of zo aangemeld, maar toen deed nog geen hond aan hyves. Nu kent iedereen het wel zo'n beetje volgens mij............quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, hyves!
Huh?? Ik heb je echt toegevoegd! Misschien enige vertraging om de hyvestrein??quote:
Nu maak je ons nieuwschierigquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wheheh de eerste keer dat Bluezz en ik een foto van Steer zagen en zijn naam hoorden, kon je ons opvegen![]()
Achter de naam stereotomy zit een heel ander persoon dan je eik had gedacht ws.![]()
jeuheu we zijn vriendjesquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
en daar issie![]()
mooi meisje heb je Tezz![]()
Als het aan mij ligt NU, maar die verrekte crumble moet eerst nog een beetje afkoelen natuurlijk. Het piepje van de oven is een minuut geleden gegaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |