Alleen het bietensap is al voldoende.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
Hij was wel erg lekker moet ik zeggen, maar ik wil die van mij ook paars, net als die van CF
Kan ik misschien morgen een pot rode bieten kopen en dat er doorheen jassen?
Ik vraag me af of er wel genoeg sap zit in een pot bieten om het goed te kleurenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen het bietensap is al voldoende.
Damn da's een goed idee. Dan krijg je een soort puree die makkelijker te mengen is, en kan als vervanging dienen voor wat vocht....quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Flikker de bietenpot in de blender anders
Hoelaat is het klaar?
Wel oppassen voor de glasscherven.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Leukkkk om te vieren dat ze op een paar meter rollend/kruipend bij je vandaan is komen wonen en dat ze dan meer voor je gaat koken en het heeeeeel leuk gaat vinden en de volgende keer ook bij een CUL miet aanwezig gaat zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
Damn da's een goed idee. Dan krijg je een soort puree die makkelijker te mengen is, en kan als vervanging dienen voor wat vocht....
Morgenochtend ga ik koken: morgen gaat mijn vriendin haar nieuwe appartement betrekken en we eten met z'n vieren daar voor het eerst. Ik wil alles maken wat we bij de CUL-Meetook hebben gegeten (behalve de Stew
) dus ik ga morgen lekker kopiëren. De risotto maak ik dadelijk ter plekke klaar. De rest, incl de apple (+pear, heb 2 appels en een peer gekocht), chutney pakketjes en de linzensoep maak ik morgenochtend.
Wat ben ik blij met mijn inspirerende CUL-vriendjes
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:03 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja we beginnen met een kir-royaleen daarna knoflooksoep.
De pizza wordt btw vegatarisch![]()
Yes!!! Ik ben een culinaire trendsetterquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:46 schreef Tezz het volgende:
Nu heb ik hier de afgelopen dagen al ZO vaak het woord crumble voorbij zien komen, dat ik er zelf maar even bij bedacht heb wat het is en er staat dus nu een perencrumble in de oven en die ga ik straks met slagroom lekker opeten.........
Van gepureerde bieten wordt de risotto wel een beetje papperig...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Hoelaat is het klaar?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
M'n fiets is bij de supermarkt tegen een Turk z'n auto gevallen
Gelukkig was het een sportieve Turk
gelukkig maarquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
M'n fiets is bij de supermarkt tegen een Turk z'n auto gevallen
Gelukkig was het een sportieve Turk
Ik heb ook niet veel geld hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
had ik maar veul gelddan had ik ook echt lekker gekookt vanavond... wilde graag iets met verse tonijn ofzo
maargoed.. is goedkope shit weer geworden
uit een pakje
![]()
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel geld hoorAls ik HEM niet had, dan had ik ook niet zo vaak zo luxe gegeten
![]()
Al dat fruit kostte btw niet zoveel, die ananas was maar 35 eurocentaardbeien en frambozen waren 2 dozen voor 2 euro ofzo, bananen 3 kilo voor 2 euro...lang leve de markt
![]()
Ik ben wel gewend om met heel weinig rond te komen en toch nog creatief te kunnen koken ipv van het dagelijkse prakkie met een bal gehakt of een pan macaroni ofzo![]()
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
De markt is your friend, dat scheelt echt veel. Of stoof eens riblappen, die zijn ook niet duur. En vegetarisch eten kan ook erg lekker zijn, mits goed bereid.
Daarnaast is mooie presentatie essentieel. Kaarsje aan... Serveer een mooi brood van de turk (60 cent), met een schaaltje olijfolie en grof zeezout om te dippen. Hatsa, meteen een stuk sjieker.
Soms geef ik echt veel geld uit aan eten, maar het hoeft niet duur te zijn om lekker te zijn. Risotto is echt niet duur. Een kilo van die rijst bij de turk: 2 euro
Speaking of which, Stereo, wat voor risotto heb je voor de ladies gemaakt?
Zeg opquote:Op zondag 18 november 2007 01:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou de avond heeft een apart einde gekregen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |