Hier ben ik!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:25 schreef MaxMark het volgende:
Hey, met TT.
Wanneer ga je die kant op dan, want als je toch naar Limburg rijdtquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
PSM, ik ben vandaag verstandig, en verstook de benzine die ik nodig zou hebben op de afsluitdijk wel richting Polen
Over twee weken. Nee je kunt niet meequote:Op vrijdag 9 november 2007 12:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wanneer ga je die kant op dan, want als je toch naar Limburg rijdt![]()
Egoïst!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Over twee weken. Nee je kunt niet mee
En dan ga je dus over 2 weken, als je geen tijd te verspillen hebt moet je nu gaanquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, geen tijd te verliezen, dus ook niet om om te rijden of zo.
ik ga een weekend. Weekend is kort. Dit weekend is niet langer dan het weekend van 23, 24 en 25 novemberquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:38 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
En dan ga je dus over 2 weken, als je geen tijd te verspillen hebt moet je nu gaan![]()
Goede reisquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dág. Ik ga naar huis.
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:43 schreef Bob. het volgende:
Maar eerst een hele tijd geen tentamens meer.![]()
Dank jequote:Op vrijdag 9 november 2007 12:40 schreef Bob. het volgende:
Gefliciteerd PSM!
Jammer. En dat terwijl je nog zo goed je best had gedaanquote:En ik heb net mijn tentamen enorm verprutst.Lang leve de herkansing!
![]()
Kan dat?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goede reis. Als de trein weg waait mij bellen.
Wát? Nu durf ik niet meer!quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja hoor, het zal niet de eerste keer zijn..
Oh gelukkig, mijn trein is rood met wit.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:28 schreef nietzman het volgende:
Ik zag hier net nog zo'n gele rakker door de straat tuimelen.
Als je in zo'n spurt geval gaat zou ik me er niet over verbazen. Maar waarschijnlijk is het niet.quote:
Dan val ik afquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan vraag je aan een heel dik iemand of die met je mee wil reizen.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:25 schreef Renesite het volgende:
Vrolijk word je als je op eens een stortbui buiten hoort los gaan en je de schoolkinderen hoort schreeuwen en gieren omdat ze zeike nat worden
Ik ben wel 176 cm.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:32 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet als iemand die moet bukken om in de trein te kunnen. Je komt over als iemand van 176 cm lang.
Ja maar jij komt dan weer over als iemand van 174 cm langquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Al gilde ik niet.
[..]
Ik ben wel 176 cm.
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar jij komt dan weer over als iemand van 174 cm lang
Awww.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:17 schreef Viking84 het volgende:
Hee CZ., het ziet er niet naar uit dat ik nog naar je school kom. Wat een opluchting hè.
En kan het zijn dat ik Nietz een uurtje geleden heb zien fietsen in de Pelsterstraat?
Hier ook!quote:
Tof!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier ook!
Na modeatelier Tom aufhalen van het station!![]()
Hoe lang wordt ik geschat?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Word je toch mooi onderschat. 2 cm om precies te zijn.
Ik heb zo'n zin in Polen![]()
Joehoequote:Op vrijdag 9 november 2007 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja ik kan nu elk moment vertrekken in principe door wat ontwikkelingen, maar ik denk dat het tochover twee weken word...
Ik vind jou nou echt iemand van 177 cm, maok
Ik heb van een docent van de lerarenopleiding e-mailadressen gekregen van docenten die banden hebben met de uni en vooralsnog heb ik geen reacties gehad van docenten die lesgeven aan het ACquote:
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
174 centimeter
Jij hoeft niet geschat te worden, want je bent van jezelf al een schatquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik, en ik, en ik? Hoe schatten jullie mij?
Gewoon schatten. Een meetlint was vanmiddag niet zo snel te vindenquote:
Eigenlijk is ie hartstikke fout, maar wel heel lief.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hoeft niet geschat te worden, want je bent van jezelf al een schat
Tsja, zo ben ik, fout maar liefquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eigenlijk is ie hartstikke fout, maar wel heel lief.
Bij jou beide keer precies goedquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lengtes schatten kan geen kwaad, maar oh wee als je dat over gewicht of cupmaten doet... dan breekt de hel los als je ernaast zit..
Tsja, je hebt iig genoeg gelegenheid gehad om ernaar te kijken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij jou beide keer precies goedBij alle dames in dit topic die ik irl ken wel btw
Kun je dat ook met tijd? Ik kan prima na een half uur denken: "Oh, zouden de 8 minuten kooktijd van de rijst al voorbij zijn?"quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, zo ben ik, fout maar liefIn WOII was ik een schattige NSB-er geweest
Ik had met schatten van de week twee keer iets grappigsEerst met een pakketje
Ik til dat pakketje op. "5,6 kilo!" En schrij dat op de verzendsticker
Collega kijkt me verbaasd aan, zet pakketje op de weegschaal, en ziet tot zn grote schrik 5,6 kilo in beeld verschijnen
. Dag later, anere collega. Knipt een stuk benzineslang af. "Ja, nu moet je die afmeten he?" "Nee hoor, nergens voor nodig, zie zo ook wel dat het 330 centimeter is!" Hij nameten, is het toevallig echt 330 cm
Kan normaal juist heel slecht schatten
Je maakt wat mee als je in een magazijn werkt joh
Met eieren zit ik altijd PRECIES goedquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je dat ook met tijd? Ik kan prima na een half uur denken: "Oh, zouden de 8 minuten kooktijd van de rijst al voorbij zijn?"
Oh ik ben echt een ramp wat dat betreft... als ik niet een timer zet vergeet ik het ook gewoon helemaal. Als de timer dan gaat proef ik idd nog wel eerst even, ik ga er niet klakkeloos vanuit.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Met eieren zit ik altijd PRECIES goed
Dan koken de eieren en denk ik: "ok, het kookt" en een bepaalde tijd later denk ik: "ze moeten er NU uit"
En dan zijn ze perfectHardgekookt, maar de dooier nog donkergeel met een speldeknopje vocht in het midden van de dooier
Krijg ik elke keer weer voor elkaar. Rijst en pasta time ik niet, dat proef ik gewoon, gaat dus ook meestal wel goed.
Mezelf schatten kan ik neit zo goedBen ik er van overtuigd dat ik ben aangekomen, ben ik veel afgevallen en andersom
En van alle gelegenheden genoten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tsja, je hebt iig genoeg gelegenheid gehad om ernaar te kijken..
Lieverd, hoevaak heb ik je nu al in paniek gebld, geSMSt, geGtalkd en geMSNd dat ik per ongelkuk mn keuken in brand heb gestoken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je dat ook met tijd? Ik kan prima na een half uur denken: "Oh, zouden de 8 minuten kooktijd van de rijst al voorbij zijn?"
Doe je goedquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, zo ben ik, fout maar liefIn WOII was ik een schattige NSB-er geweest
Ik had met schatten van de week twee keer iets grappigsEerst met een pakketje
Ik til dat pakketje op. "5,6 kilo!" En schrij dat op de verzendsticker
Collega kijkt me verbaasd aan, zet pakketje op de weegschaal, en ziet tot zn grote schrik 5,6 kilo in beeld verschijnen
. Dag later, anere collega. Knipt een stuk benzineslang af. "Ja, nu moet je die afmeten he?" "Nee hoor, nergens voor nodig, zie zo ook wel dat het 330 centimeter is!" Hij nameten, is het toevallig echt 330 cm
Kan normaal juist heel slecht schatten
Je maakt wat mee als je in een magazijn werkt joh
Oh ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En van alle gelegenheden genoten.
[..]
Lieverd, hoevaak heb ik je nu al in paniek gebld, geSMSt, geGtalkd en geMSNd dat ik per ongelkuk mn keuken in brand heb gestoken?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat ik nu weeg... ben ongesteld dus zie m'n voeten nauwelijks nog door m'n opgezette buik, maar dat gaat over, hoop ik..
Ja zo voel ik me ook.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Als jij dat zegt zie ik je echt voor me met een speelgoedballon onder je shirt
Bepaalde lengtes zijn ook niet echt ideaal, zeker bij mannen kan het een gevoelig punt zijnquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lengtes schatten kan geen kwaad, maar oh wee als je dat over gewicht of cupmaten doet... dan breekt de hel los als je ernaast zit..
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bepaalde lengtes zijn ook niet echt ideaal, zeker bij mannen kan het een gevoelig punt zijn
Do2 heel subtiel: "Nou, het is wel te zien hè lief?"quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Snie leuk!Ik ken het gevoel. Al heb ik het idee dat jij er nooit dik uitziet.
Seks is niet leuk als je steeds moet huilen van de pijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan dat ook weer gevoelig zijn als het bij mannen géén gevoelig punt is.
Oh, ik vind het wel heel fijn en zo, eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Sex is überhaupt niet leuk. Ben blij dat ik daar een jaar geleden mee gestopt ben. Overrated teringbende, dat is het!
Nee hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:24 schreef freecell het volgende:
Gefrustreerd alex?
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik vind het wel heel fijn en zo, eigenlijk.
Auto kost me waarschijnlijk nog meer geld dan de treinquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Tom, waarom ga je in de trein en niet met de auto als ik vragen mag?
Kosten voor auto en trein verschilt niet zo veel als je alleen reist en geen kortingskaart hebt. ALs je met meerdeere personen reist is auto al snel goedkoper. Maar goed in slaap vallen achter het stuur is een HELE goede reden met de trein te gaan. Had alleen niet verwacht dat jij als chauffeur 3 uur rijden saai zou vindenquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Auto kost me waarschijnlijk nog meer geld dan de treinEn als ik heel de dag gewerkt heb val ik strax in slaap achter het stuur, 3 uur achter elkaar rijden is best saai
Maar volgende x ga ik wel met de auto denk ik, ff mn nieuwe paycheck afwachten
Ik denk dat ik iets meer als een halve tank heen verspil..quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
retourtje met de auto zal brandstoftechnisch zo'n 40 euro zijn denk ik?
Ik heb mn muts voor het eerst dit jaar opOmdat ik aan het opruimen ben
Want morgen komt Lyssa op bezoek
Ik vond het nog vrij warm buiten trouwens. Zal wel zijn geweest omdat ik aan het werk was.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:33 schreef Bob. het volgende:
Kou.
langs de lijn was het heul koud.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vond het nog vrij warm buiten trouwens. Zal wel zijn geweest omdat ik aan het werk was.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou het onderhand helemaal niet erg vinden om eens een dagje lekker in m'n vel te zitten, eigenlijk.
Die zijn pas geldig vanaf 7 uur, en ik vertrok om 17.30.. dik balen dusquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je geen weekendretourtje, TheSorrow?
Ik zou het onderhand helemaal niet erg vinden om eens een dagje lekker in m'n vel te zitten, eigenlijk.
Ah, das wel kut ja.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die zijn pas geldig vanaf 7 uur, en ik vertrok om 17.30.. dik balen dus
Wij keken het ookquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is Gordon een ENORME eikel..
En waarom kijk ik in godsnaam naar Idols?.
Nu eindelijk Weekend Miljonairs!quote:
Zullen we samen meedoen met een of andere gare quiz?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben zó dol op quizzes.
Dat heeft geen zin, ik ben zo'n trut die altijd zelf als eerste het antwoord wil geven.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zullen we samen meedoen met een of andere gare quiz?
Huh?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, ik ben zo'n trut die altijd zelf als eerste het antwoord wil geven.
Zoiets als Monica eigenlijk.
Kutwijf?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar das een kutwijf en jij niet!
ja hequote:Op zaterdag 10 november 2007 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kutwijf?. Nee man! Ik kan me zooo met haar identificeren.
Mark en ik willen nog eens mee doen met Twee voor Twaalf. Maar dan wel alsquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zullen we samen meedoen met een of andere gare quiz?
Bedoel je 'That's the question'? Dat is pas een walgelijke quiz met een walgelijke presentatorquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:24 schreef Grulez het volgende:
Een vriend doet mee aan wat is de vraag.
weekend miljonairs is tot 2/3 ook niet echt moeilijk. ach wat is de vraag is mss kut, maar wel geinig dat hij meedoet natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je 'That's the question'? Dat is pas een walgelijke quiz met een walgelijke presentator.
Ik vind de intelligentere quizzen leuker. Dus Twee voor Twaalf, Per Seconde Wijzer.... Een paar jaar geleden wist ik vaker iets niet dan wel, maar nu is het steeds vaker andersom en dat vind ik wel cool. Ik heb het geduld niet voor Weekend Miljonairs, duurt allemaal veel te lang.
Ja, gedaan.quote:Op zondag 11 november 2007 10:43 schreef teigan het volgende:
DaD, even 09008844 bellen, en een melding maken, dan moet het wel goed zijn..
Ik heb net even hardgelopen, het is er best lekker weer voor..
Wat hebben winkelcentra te maken met Sint Maarten? Of loop ik weer eens 20 jaar achter?quote:Op zondag 11 november 2007 09:33 schreef teigan het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wanneer ze het gaan lopen maok..
Sommige winkelcentra hebben het gisteren al gedaan, anderen doen het morgen, en misschien gaan er vandaag dus ook wel kinderen lopen...
Is het ook.quote:Op zondag 11 november 2007 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar raar dat Sint Maarten hier in het overwegend protestantse noorden gevierd wordt...
Het moet niet gekker worden.... En ik heb ook wel eens een wietplantage overwogen idd in financieel bardere tijden... Heb ook een hele mooie zolder daarvoorquote:Op zondag 11 november 2007 10:51 schreef teigan het volgende:
Die kinderen kunnen in winkelcentra alle winkels langs om te zingen en daar snoep te scoren Alexxxxx...
Ik lees net dat er vrijdag hier in de buurt een wietplantage opgerold is... Is waarschijnlijk hetzelfde type woning als die van ons, die zolder is ook gewoon te verleidelijk..
Wat versta jij onder 'sprookje'? (definitie graag en geen vbquote:Op zondag 11 november 2007 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, er was nog een kwestie die ik aan jullie voor wilde leggen!
Vinden jullie Peter Pan een sprookjesfiguur, ja of nee?
Onder een sprookje versta ik iets wat oorspronkelijk een volksvertelling was, met een totaal andere traditie dan Peter Pan, wat net als bijvoorbeeld Alice in Wonderland verzonnen is. Alice noem je toch ook geen sprookjesfiguur? Bovenal dus dat ze zijn 'ontstaan' in plaats van verzonnen.quote:Op zondag 11 november 2007 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'sprookje'? (definitie graag en geen vb)
volgens mij is het verplaatst naar gisterquote:Op zondag 11 november 2007 00:43 schreef maok het volgende:
Moi, lopen de kinderen in groningen sintmaarten eigenlijk gewoon op zondag? (ben vandaag niet thuis dus ik weet niet of er iemand langs is geweest) Ik ben vergeten snoep te kopen maar dan kan ik misschien nog even langs het tankstation.
Of morgen.quote:Op zondag 11 november 2007 13:16 schreef Crack_david het volgende:
[..]
volgens mij is het verplaatst naar gister
Dan moet je Finding Neverland zien.quote:Op zondag 11 november 2007 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij Peter Pan krijg ik altijd zo'n onbestemd gevoel... ik weet niet, het voelt een beetje als...
GROW UP!
En welke acteur?.
Maar een mondeling overgeleverde vertelling is Peter Pan dus in ieder geval niet. HA!
Ja, klopt, ik hb een half uur op het station gewachtquote:Op zondag 11 november 2007 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
En have fun Alex, maar ze komt toch pas over drie kwartier aan?
Ik ookquote:
Ik ben het zo verschrikkelijk met je eens vandaagquote:Op zondag 11 november 2007 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Jim Carrey erger dan Robin Williams. Dat vind ik echt een vreselijke acteur. De enige goede rol die hij imho heeft gespeeld is in Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Ik wist niet dat die man ook serieuze rollen kon spelen!.
Zijn we het toch nog eens ergens over eensquote:Op zondag 11 november 2007 21:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben het zo verschrikkelijk met je eens vandaagin alles wat je tot nu toe hebt gezegd over sprookjes, Peter Pan, Jim Carrey en Robin Williams
quote:Op zondag 11 november 2007 22:20 schreef Lyssa het volgende:
Zo weer thuis van bezoek bij Alex
Was gezellig
wie bennen niets anders went jong.quote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Grulez het volgende:
Regen,......
Strontziek word ik d'r vanquote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Grulez het volgende:
Regen,......
met dit soort dagen ook nog ziek zijn.quote:
Patch Adamsquote:Op zondag 11 november 2007 21:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet me aansluiten bij Vikin84. Er is niet zoveel mis met Robin Williams hoor. OK, Flubber is een draak van een film. Maar Awakenings, Dead Poets Society, Patch Adams, dat zijn geniale rollen
kom je wel eens buiten?quote:Op maandag 12 november 2007 10:09 schreef Renesite het volgende:
elleboog tegen prikkeldraad? Hoe?
Ja maar... ik snap niet dat je er dan zo tegenaan kan lopenquote:Op maandag 12 november 2007 10:10 schreef Dangel het volgende:
[..]
kom je wel eens buiten?![]()
pijnlijk freecell
Moek dinsdagff komen met WD40?quote:Op maandag 12 november 2007 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen..
Heb het hele Peter Pan-verhaal, wat ljkt te zijn verzand in een discussie over acteurs niet meer zo gevolgd, maar m'n huisgenootje was het iig met me eens.. Gister superleuke avond gehad, met haar gegeten bij 't Zwarte Schaap, enorm lekker! We hebben er meer dan drie uur gezeten. Leuke barman ook.
.
En ik mis m'n fiets..
Er stond prikkeldraad in de berm, dat had ik niet gezien, was onopvallend.quote:Op maandag 12 november 2007 10:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar... ik snap niet dat je er dan zo tegenaan kan lopen
Nee ik sleep 'm vanmiddag even naar de fietsenmaker, of misschien dat ik het zelf kan fixen als ik niet doodop, hongerig en verkleumd ben, zoals zaterdagavond. Dus dat probeer ik eerst wel.quote:
Oooh, onopvallend. Logisch. Ik had het beeld andersquote:Op maandag 12 november 2007 10:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Er stond prikkeldraad in de berm, dat had ik niet gezien, was onopvallend.
Ik moest de berm in, want er stond water op het pad
Als je hardloopt, zwaai je met je armen
Ik zwaaide met de buitenkant van mijn elleboog mooi door het prikkeldraad heen
Duidelijker?
Jij had meer het idee dat er ergens overduidelijk een prikkeldraadafscheiding (3x woordwaarde) stond en dat ik daar toen vol inrende?quote:Op maandag 12 november 2007 10:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooh, onopvallend. Logisch. Ik had het beeld andersSorry
![]()
En bij mislukking van dat kom ik morgen.quote:Op maandag 12 november 2007 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee ik sleep 'm vanmiddag even naar de fietsenmaker, of misschien dat ik het zelf kan fixen als ik niet doodop, hongerig en verkleumd ben, zoals zaterdagavond. Dus dat probeer ik eerst wel.
Dat is jammerlijk... Wel even ontsmetten hè!quote:Op maandag 12 november 2007 10:07 schreef freecell het volgende:
Crosspost:
Zonet was ik aan het hardlopen, net 3 minuten bezig, moet ik om een grote plas heen, ren ik door de berm *skratch* elleboog door prikkeldraad. Niet ernstig genoeg voor de dokter, wel ernstig genoeg om met een roodgedruppeld shirt naar huis te wandelen en een zwaluwstaartje te maken.
Lekker knullig weer
Waarschijnlijk, door het rennen, en het zwaaien met de armen, terwijl je dat doet ofzo...quote:Op maandag 12 november 2007 10:09 schreef Renesite het volgende:
elleboog tegen prikkeldraad? Hoe?
En loop je dan wel eens hard, langs een plas, door de berm, waar prikkeldraad verstopt zit?!quote:Op maandag 12 november 2007 10:10 schreef Dangel het volgende:
[..]
kom je wel eens buiten?![]()
pijnlijk freecell
3 uur in een restaurant, is toch niet heel erg lang? Of is het geen restaurant...quote:Op maandag 12 november 2007 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen..
Heb het hele Peter Pan-verhaal, wat ljkt te zijn verzand in een discussie over acteurs niet meer zo gevolgd, maar m'n huisgenootje was het iig met me eens.. Gister superleuke avond gehad, met haar gegeten bij 't Zwarte Schaap, enorm lekker! We hebben er meer dan drie uur gezeten. Leuke barman ook.
.
En ik mis m'n fiets..
Hmmm, ik kon het me ook moeilijk visualiseren...quote:Op maandag 12 november 2007 10:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar... ik snap niet dat je er dan zo tegenaan kan lopen
Totdat deze post kwam.quote:Op maandag 12 november 2007 10:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Er stond prikkeldraad in de berm, dat had ik niet gezien, was onopvallend.
Ik moest de berm in, want er stond water op het pad
Als je hardloopt, zwaai je met je armen
Ik zwaaide met de buitenkant van mijn elleboog mooi door het prikkeldraad heen
Duidelijker?
Ah, hij is stuk dus.quote:Op maandag 12 november 2007 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee ik sleep 'm vanmiddag even naar de fietsenmaker, of misschien dat ik het zelf kan fixen als ik niet doodop, hongerig en verkleumd ben, zoals zaterdagavond. Dus dat probeer ik eerst wel.
Ja of, zoiets als zo 'n scene uit SAW.quote:Op maandag 12 november 2007 10:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij had meer het idee dat er ergens overduidelijk een prikkeldraadafscheiding (3x woordwaarde) stond en dat ik daar toen vol inrende?
Mét WD40. Wondermiddeltje.quote:Op maandag 12 november 2007 10:31 schreef Dangel het volgende:
[..]
En bij mislukking van dat kom ik morgen.
quote:Op maandag 12 november 2007 10:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb trouwens gister Jacques D'Ancona gezien.. We kregen zijn tafel nadat hij klaar was met eten. Jaja.
We hebben er zo om zitten geinen met de ober die ons die tafel gaf.quote:Op maandag 12 november 2007 10:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]!!!! Hij woonde(woont) toch ergens bij het reitdiep college in de buurt, niet zo ver van Freecell af... Maareh, ik zou me ook vereerd voelen!
Had ik ook, toen ik mocht afrekenen bij dezelfde kassajuffrouw, als waar Bert Visscher net afrekende, voor mij.
Zo kwam het op mij overquote:Op maandag 12 november 2007 10:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij had meer het idee dat er ergens overduidelijk een prikkeldraadafscheiding (3x woordwaarde) stond en dat ik daar toen vol inrende?
Mwoah, als het gezellig is niet hoor, je zit al gauw 2 uur, als het gezellig is, dan drink je nog wat na, klets klets...quote:Op maandag 12 november 2007 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joolz, het is meer dat het slot stuk is. Dus ja, zolang staat ie op het station.
En ik vond van 7 tot 10 in een restaurant wel best lang..
Hehehe, Jacques D'ancona, is dat wel een BN'er?quote:Op maandag 12 november 2007 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben er zo om zitten geinen met de ober die ons die tafel gaf..
Soundmixshow man!quote:Op maandag 12 november 2007 10:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mwoah, als het gezellig is niet hoor, je zit al gauw 2 uur, als het gezellig is, dan drink je nog wat na, klets klets.... Maar goed, als je fiets niet van het slot gaat, kun je er moelijk mee weg. Maar, gelukkig is er ook op het station een fietsenmaker...
[..]
Hehehe, Jacques D'ancona, is dat wel een BN'er?
Of alleen in Groningen.
Succes pop!quote:Op maandag 12 november 2007 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Off naar m'n scriptiebegeleider met m'n 14 pagina's.
Ach, het moet een naam hebben hequote:Op maandag 12 november 2007 10:49 schreef Dangel het volgende:
BNer.
?quote:Op maandag 12 november 2007 10:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, het moet een naam hebben heJacques d ancona
Ik noem het niet een BNer... Maar toch kennen veel mensen hem. Maar niet dat het een interessant persoon is ofzoquote:
Ja okee... Maar om hem te scharen onder bekende Nederlanders als diverse zangers enzoquote:Op maandag 12 november 2007 10:55 schreef MaxMark het volgende:
Een bekende Nederlander is een bekende Nederlander. Als een groot deel van de bevolking je kent, dan ben je er een. Dus Sjak is ook een BN-er.
Achja. Hokjes enzo.quote:Op maandag 12 november 2007 10:55 schreef MaxMark het volgende:
Een bekende Nederlander is een bekende Nederlander. Als een groot deel van de bevolking je kent, dan ben je er een. Dus Sjak is ook een BN-er.
Een BF-erquote:Op maandag 12 november 2007 11:15 schreef Dangel het volgende:
Je hoeft niet iets te kunnen om bekend te zijn. Op Fok ben ik bekend. Maar ik kan niks
Mja.quote:
Neuh, maar het wordt wel algemeen aangenomen. En bij mijn stelling kun je 'algemeen aannemen' dat het kloptquote:Op maandag 12 november 2007 11:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
definities zijn niet altijd 'de waarheid'
Ja wel goed.quote:Op maandag 12 november 2007 11:54 schreef teigan het volgende:
hoe was het bij je scriptiebegeleider DaD?
over 17 dagen dusquote:Op maandag 12 november 2007 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja wel goed.. M'n deelonderwerpen waren goed en er hoeven ook niet meer bij. Ik mag alleen iets uitgebreider zijn en het iets meer uitwerken. Ik ben altijd bang dingen te herhalen, maar dat mag juist, omdat het verschil in onderwerpen met als enig bindend element het toneelstuk, zo groot is. Aan m'n editie moeten er vooral typografische dingen veranderen. Op m'n verjaardag hebben we weer een afspraak.
.
Heel goed.quote:Op maandag 12 november 2007 12:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
over 17 dagen dus
(ha! uit mn hoofd! En ik moet meestal mn eigen verjaardag zelfs opzoeken!
Is het zo erg dan?quote:Op maandag 12 november 2007 12:16 schreef Bob. het volgende:
Het cijfer van mijn eerste tentamen is bekend. Ik durf niet te kijken.![]()
Maar, ben je bekend genoeg?!quote:Op maandag 12 november 2007 11:15 schreef Dangel het volgende:
Je hoeft niet iets te kunnen om bekend te zijn. Op Fok ben ik bekend. Maar ik kan niks
Dat telt niet.quote:
Ja ok, maar hoe meet je die bekendheid dan? Is dat alleen als je bij de huidige generatie nog bekend bent? Of ook als alleen de inwoners van een bejaardenhuis je naam kennen?quote:
Je bent legendarisch. Dat is best iets om trots op te zijn!quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 12:16 schreef Bob. het volgende:
Het cijfer van mijn eerste tentamen is bekend. Ik durf niet te kijken.![]()
quote:
There ya go!quote:Op maandag 12 november 2007 12:39 schreef Bob. het volgende:
Hoe langer geleden een tentamen is, hoe meer ik er altijd van overtuigd raak dat ik een 1 heb.
Wat dan meestal wel mee blijkt te vallen..
Een 7,2En ook nog een 8
![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 november 2007 12:39 schreef Bob. het volgende:
Hoe langer geleden een tentamen is, hoe meer ik er altijd van overtuigd raak dat ik een 1 heb.
Een 7,2En ook nog een 8
![]()
Bij mij is dat juist andersomquote:Op maandag 12 november 2007 12:39 schreef Bob. het volgende:
Een 7,2En ook nog een 8
![]()
Ik denk het wel.quote:Op maandag 12 november 2007 13:22 schreef Grulez het volgende:
Mogguh. das toch geen aankomende griep in mn keel.... daar heb ik helemaal geen zin an.
Alt+F4quote:Op maandag 12 november 2007 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan iemand mij even heel erg helpen met Word?.
Misschienquote:Op maandag 12 november 2007 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan iemand mij even heel erg helpen met Word?.
Ha! Let op!quote:
Ik ben even aan het prutsen geweest en voor de eerste heb ik de volgende oplossing gevonden. Voeg regelnummers toe en zorg ervoor dat je de regels waar je geen regelnummer voor wilt hebben, hebt afgescheiden van de rest doormiddel van een enter. In de tekst valt die enter waarschijnlijk niet op, omdat je de regel op kunt maken zoals je wilt. Daarna selecteer je de betreffende regel en gaat naar Opmaak -> Alinea ->tekstdoorloop -> regelnummer onderdrukken. Dat vinkje moet je voor de betreffende regels aanzetten.quote:Op maandag 12 november 2007 15:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ha! Let op!
Ik heb een toneeltekst, met daarvoor een nummering die niet klopt (Word houdt er geen rekening mee dat 2 halve regels als 1 worden geteld, etc.). Dus die moet weg, en plaats maken voor een regelnummering die ik handmatig in wil voeren. Dat is probleem één.
Probleem twee is dat ik rechts van de tekst nog opmerkingen moet plaatsen. Dat kan toch gewoon met tab? Die opmerkingen moeten wel recht onder elkaar komen, anders ziet 't er niet uit.
Dus het moet zo komen:
5 Flux draaven na zijn spooren flux: snel
Ja, weet ik, en dat is dus ook precies wat ik bedoel.quote:Op maandag 12 november 2007 16:29 schreef Viking84 het volgende:
Ben je bezig met een nieuwe teksteditie ofzo?
Frollo heeft geloof ik ook zoiets gedaan, maar dan voor zijn master.
Zomaar een tip: misschien weet Frollo wel hoe je je probleem met Word moet oplossen?quote:Op maandag 12 november 2007 17:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, weet ik, en dat is dus ook precies wat ik bedoel..
Oh en psm, hartstikke lief dat je meedenkt, maar ik kan niet zomaar enters in de tekst gaan gooien voor regels waar geen nummer voor moet... Ik denk dat ik zelf al een oplossing heb..
Vanavond vertelde iemand die hier aan de deur was dat ze het hier niet op zondag mochten doen en dat er daarom op de basisscholen werd gezegd dat het daarom nu moest.quote:Op maandag 12 november 2007 22:35 schreef MaxMark het volgende:
Wel raar, afgelopen weekend was ik thuis in Drenthe...daar liepen ze zaterdag allemaal. Kom ik hier in Groningen, lopen ze vandaag allemaal
Edit: Lampionnengedoe, heb ik het dan over he.
Zag ook vooral moslimaquote:Op maandag 12 november 2007 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, dat kan natuurlijk niet he? Een christelijk feest vieren op zondag....
Waarom niet? Bij ruimdenkende christenen (en die zijn er genoeg) moet dat toch mogelijk zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, dat kan natuurlijk niet he? Een christelijk feest vieren op zondag....
Die Groningers zijn ook altijd dwars hequote:Op maandag 12 november 2007 22:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Vanavond vertelde iemand die hier aan de deur was dat ze het hier niet op zondag mochten doen en dat er daarom op de basisscholen werd gezegd dat het daarom nu moest.
Zal in Drenthe dus ook wel zo zijn geweest, alleen dat ze daar voor zaterdag hebben gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |