Hier ben ik!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:25 schreef MaxMark het volgende:
Hey, met TT.
Wanneer ga je die kant op dan, want als je toch naar Limburg rijdtquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
PSM, ik ben vandaag verstandig, en verstook de benzine die ik nodig zou hebben op de afsluitdijk wel richting Polen
Over twee weken. Nee je kunt niet meequote:Op vrijdag 9 november 2007 12:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wanneer ga je die kant op dan, want als je toch naar Limburg rijdt![]()
Egoïst!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Over twee weken. Nee je kunt niet mee
En dan ga je dus over 2 weken, als je geen tijd te verspillen hebt moet je nu gaanquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, geen tijd te verliezen, dus ook niet om om te rijden of zo.
ik ga een weekend. Weekend is kort. Dit weekend is niet langer dan het weekend van 23, 24 en 25 novemberquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:38 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
En dan ga je dus over 2 weken, als je geen tijd te verspillen hebt moet je nu gaan![]()
Goede reisquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dág. Ik ga naar huis.
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:43 schreef Bob. het volgende:
Maar eerst een hele tijd geen tentamens meer.![]()
Dank jequote:Op vrijdag 9 november 2007 12:40 schreef Bob. het volgende:
Gefliciteerd PSM!
Jammer. En dat terwijl je nog zo goed je best had gedaanquote:En ik heb net mijn tentamen enorm verprutst.Lang leve de herkansing!
![]()
Kan dat?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goede reis. Als de trein weg waait mij bellen.
Wát? Nu durf ik niet meer!quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja hoor, het zal niet de eerste keer zijn..
Oh gelukkig, mijn trein is rood met wit.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:28 schreef nietzman het volgende:
Ik zag hier net nog zo'n gele rakker door de straat tuimelen.
Als je in zo'n spurt geval gaat zou ik me er niet over verbazen. Maar waarschijnlijk is het niet.quote:
Dan val ik afquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan vraag je aan een heel dik iemand of die met je mee wil reizen.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:25 schreef Renesite het volgende:
Vrolijk word je als je op eens een stortbui buiten hoort los gaan en je de schoolkinderen hoort schreeuwen en gieren omdat ze zeike nat worden
Ik ben wel 176 cm.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:32 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet als iemand die moet bukken om in de trein te kunnen. Je komt over als iemand van 176 cm lang.
Ja maar jij komt dan weer over als iemand van 174 cm langquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Al gilde ik niet.
[..]
Ik ben wel 176 cm.
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar jij komt dan weer over als iemand van 174 cm lang
Awww.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:17 schreef Viking84 het volgende:
Hee CZ., het ziet er niet naar uit dat ik nog naar je school kom. Wat een opluchting hè.
En kan het zijn dat ik Nietz een uurtje geleden heb zien fietsen in de Pelsterstraat?
Hier ook!quote:
Tof!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier ook!
Na modeatelier Tom aufhalen van het station!![]()
Hoe lang wordt ik geschat?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Word je toch mooi onderschat. 2 cm om precies te zijn.
Ik heb zo'n zin in Polen![]()
Joehoequote:Op vrijdag 9 november 2007 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja ik kan nu elk moment vertrekken in principe door wat ontwikkelingen, maar ik denk dat het tochover twee weken word...
Ik vind jou nou echt iemand van 177 cm, maok
Ik heb van een docent van de lerarenopleiding e-mailadressen gekregen van docenten die banden hebben met de uni en vooralsnog heb ik geen reacties gehad van docenten die lesgeven aan het ACquote:
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
174 centimeter
Jij hoeft niet geschat te worden, want je bent van jezelf al een schatquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik, en ik, en ik? Hoe schatten jullie mij?
Gewoon schatten. Een meetlint was vanmiddag niet zo snel te vindenquote:
Eigenlijk is ie hartstikke fout, maar wel heel lief.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hoeft niet geschat te worden, want je bent van jezelf al een schat
Tsja, zo ben ik, fout maar liefquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eigenlijk is ie hartstikke fout, maar wel heel lief.
Bij jou beide keer precies goedquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lengtes schatten kan geen kwaad, maar oh wee als je dat over gewicht of cupmaten doet... dan breekt de hel los als je ernaast zit..
Tsja, je hebt iig genoeg gelegenheid gehad om ernaar te kijken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij jou beide keer precies goedBij alle dames in dit topic die ik irl ken wel btw
Kun je dat ook met tijd? Ik kan prima na een half uur denken: "Oh, zouden de 8 minuten kooktijd van de rijst al voorbij zijn?"quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, zo ben ik, fout maar liefIn WOII was ik een schattige NSB-er geweest
Ik had met schatten van de week twee keer iets grappigsEerst met een pakketje
Ik til dat pakketje op. "5,6 kilo!" En schrij dat op de verzendsticker
Collega kijkt me verbaasd aan, zet pakketje op de weegschaal, en ziet tot zn grote schrik 5,6 kilo in beeld verschijnen
. Dag later, anere collega. Knipt een stuk benzineslang af. "Ja, nu moet je die afmeten he?" "Nee hoor, nergens voor nodig, zie zo ook wel dat het 330 centimeter is!" Hij nameten, is het toevallig echt 330 cm
Kan normaal juist heel slecht schatten
Je maakt wat mee als je in een magazijn werkt joh
Met eieren zit ik altijd PRECIES goedquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je dat ook met tijd? Ik kan prima na een half uur denken: "Oh, zouden de 8 minuten kooktijd van de rijst al voorbij zijn?"
Oh ik ben echt een ramp wat dat betreft... als ik niet een timer zet vergeet ik het ook gewoon helemaal. Als de timer dan gaat proef ik idd nog wel eerst even, ik ga er niet klakkeloos vanuit.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Met eieren zit ik altijd PRECIES goed
Dan koken de eieren en denk ik: "ok, het kookt" en een bepaalde tijd later denk ik: "ze moeten er NU uit"
En dan zijn ze perfectHardgekookt, maar de dooier nog donkergeel met een speldeknopje vocht in het midden van de dooier
Krijg ik elke keer weer voor elkaar. Rijst en pasta time ik niet, dat proef ik gewoon, gaat dus ook meestal wel goed.
Mezelf schatten kan ik neit zo goedBen ik er van overtuigd dat ik ben aangekomen, ben ik veel afgevallen en andersom
En van alle gelegenheden genoten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tsja, je hebt iig genoeg gelegenheid gehad om ernaar te kijken..
Lieverd, hoevaak heb ik je nu al in paniek gebld, geSMSt, geGtalkd en geMSNd dat ik per ongelkuk mn keuken in brand heb gestoken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je dat ook met tijd? Ik kan prima na een half uur denken: "Oh, zouden de 8 minuten kooktijd van de rijst al voorbij zijn?"
Doe je goedquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, zo ben ik, fout maar liefIn WOII was ik een schattige NSB-er geweest
Ik had met schatten van de week twee keer iets grappigsEerst met een pakketje
Ik til dat pakketje op. "5,6 kilo!" En schrij dat op de verzendsticker
Collega kijkt me verbaasd aan, zet pakketje op de weegschaal, en ziet tot zn grote schrik 5,6 kilo in beeld verschijnen
. Dag later, anere collega. Knipt een stuk benzineslang af. "Ja, nu moet je die afmeten he?" "Nee hoor, nergens voor nodig, zie zo ook wel dat het 330 centimeter is!" Hij nameten, is het toevallig echt 330 cm
Kan normaal juist heel slecht schatten
Je maakt wat mee als je in een magazijn werkt joh
Oh ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En van alle gelegenheden genoten.
[..]
Lieverd, hoevaak heb ik je nu al in paniek gebld, geSMSt, geGtalkd en geMSNd dat ik per ongelkuk mn keuken in brand heb gestoken?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat ik nu weeg... ben ongesteld dus zie m'n voeten nauwelijks nog door m'n opgezette buik, maar dat gaat over, hoop ik..
Ja zo voel ik me ook.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Als jij dat zegt zie ik je echt voor me met een speelgoedballon onder je shirt
Bepaalde lengtes zijn ook niet echt ideaal, zeker bij mannen kan het een gevoelig punt zijnquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lengtes schatten kan geen kwaad, maar oh wee als je dat over gewicht of cupmaten doet... dan breekt de hel los als je ernaast zit..
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bepaalde lengtes zijn ook niet echt ideaal, zeker bij mannen kan het een gevoelig punt zijn
Do2 heel subtiel: "Nou, het is wel te zien hè lief?"quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Snie leuk!Ik ken het gevoel. Al heb ik het idee dat jij er nooit dik uitziet.
Seks is niet leuk als je steeds moet huilen van de pijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan dat ook weer gevoelig zijn als het bij mannen géén gevoelig punt is.
Oh, ik vind het wel heel fijn en zo, eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Sex is überhaupt niet leuk. Ben blij dat ik daar een jaar geleden mee gestopt ben. Overrated teringbende, dat is het!
Nee hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:24 schreef freecell het volgende:
Gefrustreerd alex?
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik vind het wel heel fijn en zo, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |