Is het zo erg dan?quote:Op maandag 12 november 2007 12:16 schreef Bob. het volgende:
Het cijfer van mijn eerste tentamen is bekend. Ik durf niet te kijken.

En ook nog een 8
 En ook nog een 8   

Maar, ben je bekend genoeg?!quote:Op maandag 12 november 2007 11:15 schreef Dangel het volgende:
Je hoeft niet iets te kunnen om bekend te zijn. Op Fok ben ik bekend. Maar ik kan niks
Dat telt niet.quote:
 .
.Ja ok, maar hoe meet je die bekendheid dan? Is dat alleen als je bij de huidige generatie nog bekend bent? Of ook als alleen de inwoners van een bejaardenhuis je naam kennen?quote:
Je bent legendarisch. Dat is best iets om trots op te zijn!quote:
 .
.quote:Op maandag 12 november 2007 12:16 schreef Bob. het volgende:
Het cijfer van mijn eerste tentamen is bekend. Ik durf niet te kijken.
 Doe eens gauw kijken en vertellen!
 Doe eens gauw kijken en vertellen!quote:
 . Hoi.
. Hoi.

There ya go!quote:Op maandag 12 november 2007 12:39 schreef Bob. het volgende:
Hoe langer geleden een tentamen is, hoe meer ik er altijd van overtuigd raak dat ik een 1 heb.
Wat dan meestal wel mee blijkt te vallen..
Een 7,2En ook nog een 8

Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 november 2007 12:39 schreef Bob. het volgende:
Hoe langer geleden een tentamen is, hoe meer ik er altijd van overtuigd raak dat ik een 1 heb.
Een 7,2En ook nog een 8

Bij mij is dat juist andersomquote:Op maandag 12 november 2007 12:39 schreef Bob. het volgende:
Een 7,2En ook nog een 8

.
. .
.

Ik denk het wel.quote:Op maandag 12 november 2007 13:22 schreef Grulez het volgende:
Mogguh. das toch geen aankomende griep in mn keel.... daar heb ik helemaal geen zin an.

Alt+F4quote:Op maandag 12 november 2007 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan iemand mij even heel erg helpen met Word?.

Misschienquote:Op maandag 12 november 2007 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan iemand mij even heel erg helpen met Word?.

Ha! Let op!quote:

ChipsZak.

ChipsZak.

Ik ben even aan het prutsen geweest en voor de eerste heb ik de volgende oplossing gevonden. Voeg regelnummers toe en zorg ervoor dat je de regels waar je geen regelnummer voor wilt hebben, hebt afgescheiden van de rest doormiddel van een enter. In de tekst valt die enter waarschijnlijk niet op, omdat je de regel op kunt maken zoals je wilt. Daarna selecteer je de betreffende regel en gaat naar Opmaak -> Alinea ->tekstdoorloop -> regelnummer onderdrukken. Dat vinkje moet je voor de betreffende regels aanzetten.quote:Op maandag 12 november 2007 15:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ha! Let op!
Ik heb een toneeltekst, met daarvoor een nummering die niet klopt (Word houdt er geen rekening mee dat 2 halve regels als 1 worden geteld, etc.). Dus die moet weg, en plaats maken voor een regelnummering die ik handmatig in wil voeren. Dat is probleem één.
Probleem twee is dat ik rechts van de tekst nog opmerkingen moet plaatsen. Dat kan toch gewoon met tab? Die opmerkingen moeten wel recht onder elkaar komen, anders ziet 't er niet uit.
Dus het moet zo komen:
5 Flux draaven na zijn spooren flux: snel

Ja, weet ik, en dat is dus ook precies wat ik bedoel.quote:Op maandag 12 november 2007 16:29 schreef Viking84 het volgende:
Ben je bezig met een nieuwe teksteditie ofzo?
Frollo heeft geloof ik ook zoiets gedaan, maar dan voor zijn master.
 .
.  .
. 

Moet straks het concept van mijn afstudeeropdracht inleveren, maar die moet op DVD. Duie is nu al dik een half uur aan het renderen en nog niet eens op de helft
 Moet straks het concept van mijn afstudeeropdracht inleveren, maar die moet op DVD. Duie is nu al dik een half uur aan het renderen en nog niet eens op de helft 

Zomaar een tip: misschien weet Frollo wel hoe je je probleem met Word moet oplossen?quote:Op maandag 12 november 2007 17:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, weet ik, en dat is dus ook precies wat ik bedoel..
Oh en psm, hartstikke lief dat je meedenkt, maar ik kan niet zomaar enters in de tekst gaan gooien voor regels waar geen nummer voor moet... Ik denk dat ik zelf al een oplossing heb..
 .
 .

na mij door de sintmaartenlopendekinderen in het winkelcentrum te hebben geworsteld om een brood te kunnen bemachtigen bij de appie.
  na mij door de sintmaartenlopendekinderen in het winkelcentrum te hebben geworsteld om een brood te kunnen bemachtigen bij de appie.  

ChipsZak.

ChipsZak.

( Nu alweer? Ja, nu alweer. )
 ( Nu alweer? Ja, nu alweer. ) 1 maandje. Ochjah. Je moet ergens beginnen!
 1 maandje. Ochjah. Je moet ergens beginnen!  

ChipsZak.

ChipsZak.

.
.  .
. 

Vanavond vertelde iemand die hier aan de deur was dat ze het hier niet op zondag mochten doen en dat er daarom op de basisscholen werd gezegd dat het daarom nu moest.quote:Op maandag 12 november 2007 22:35 schreef MaxMark het volgende:
Wel raar, afgelopen weekend was ik thuis in Drenthe...daar liepen ze zaterdag allemaal. Kom ik hier in Groningen, lopen ze vandaag allemaal
Edit: Lampionnengedoe, heb ik het dan over he.

Zag ook vooral moslimaquote:Op maandag 12 november 2007 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, dat kan natuurlijk niet he? Een christelijk feest vieren op zondag....

Waarom niet? Bij ruimdenkende christenen (en die zijn er genoeg) moet dat toch mogelijk zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, dat kan natuurlijk niet he? Een christelijk feest vieren op zondag....

Die Groningers zijn ook altijd dwars hequote:Op maandag 12 november 2007 22:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Vanavond vertelde iemand die hier aan de deur was dat ze het hier niet op zondag mochten doen en dat er daarom op de basisscholen werd gezegd dat het daarom nu moest.
Zal in Drenthe dus ook wel zo zijn geweest, alleen dat ze daar voor zaterdag hebben gekozen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |