Dan moet je Finding Neverland zien.quote:Op zondag 11 november 2007 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij Peter Pan krijg ik altijd zo'n onbestemd gevoel... ik weet niet, het voelt een beetje als...
GROW UP!
En welke acteur?.
Maar een mondeling overgeleverde vertelling is Peter Pan dus in ieder geval niet. HA!
Ja, klopt, ik hb een half uur op het station gewachtquote:Op zondag 11 november 2007 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
En have fun Alex, maar ze komt toch pas over drie kwartier aan?
Ik ookquote:
Ik ben het zo verschrikkelijk met je eens vandaagquote:Op zondag 11 november 2007 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Jim Carrey erger dan Robin Williams. Dat vind ik echt een vreselijke acteur. De enige goede rol die hij imho heeft gespeeld is in Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Ik wist niet dat die man ook serieuze rollen kon spelen!.
Zijn we het toch nog eens ergens over eensquote:Op zondag 11 november 2007 21:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben het zo verschrikkelijk met je eens vandaagin alles wat je tot nu toe hebt gezegd over sprookjes, Peter Pan, Jim Carrey en Robin Williams
quote:Op zondag 11 november 2007 22:20 schreef Lyssa het volgende:
Zo weer thuis van bezoek bij Alex
Was gezellig
wie bennen niets anders went jong.quote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Grulez het volgende:
Regen,......
Strontziek word ik d'r vanquote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Grulez het volgende:
Regen,......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |