Auto kost me waarschijnlijk nog meer geld dan de treinquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Tom, waarom ga je in de trein en niet met de auto als ik vragen mag?
Kosten voor auto en trein verschilt niet zo veel als je alleen reist en geen kortingskaart hebt. ALs je met meerdeere personen reist is auto al snel goedkoper. Maar goed in slaap vallen achter het stuur is een HELE goede reden met de trein te gaan. Had alleen niet verwacht dat jij als chauffeur 3 uur rijden saai zou vindenquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Auto kost me waarschijnlijk nog meer geld dan de treinEn als ik heel de dag gewerkt heb val ik strax in slaap achter het stuur, 3 uur achter elkaar rijden is best saai
Maar volgende x ga ik wel met de auto denk ik, ff mn nieuwe paycheck afwachten
Ik denk dat ik iets meer als een halve tank heen verspil..quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
retourtje met de auto zal brandstoftechnisch zo'n 40 euro zijn denk ik?
Ik heb mn muts voor het eerst dit jaar opOmdat ik aan het opruimen ben
Want morgen komt Lyssa op bezoek
Ik vond het nog vrij warm buiten trouwens. Zal wel zijn geweest omdat ik aan het werk was.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:33 schreef Bob. het volgende:
Kou.
langs de lijn was het heul koud.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vond het nog vrij warm buiten trouwens. Zal wel zijn geweest omdat ik aan het werk was.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou het onderhand helemaal niet erg vinden om eens een dagje lekker in m'n vel te zitten, eigenlijk.
Die zijn pas geldig vanaf 7 uur, en ik vertrok om 17.30.. dik balen dusquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je geen weekendretourtje, TheSorrow?
Ik zou het onderhand helemaal niet erg vinden om eens een dagje lekker in m'n vel te zitten, eigenlijk.
Ah, das wel kut ja.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die zijn pas geldig vanaf 7 uur, en ik vertrok om 17.30.. dik balen dus
Wij keken het ookquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is Gordon een ENORME eikel..
En waarom kijk ik in godsnaam naar Idols?.
Nu eindelijk Weekend Miljonairs!quote:
Zullen we samen meedoen met een of andere gare quiz?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben zó dol op quizzes.
Dat heeft geen zin, ik ben zo'n trut die altijd zelf als eerste het antwoord wil geven.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zullen we samen meedoen met een of andere gare quiz?
Huh?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, ik ben zo'n trut die altijd zelf als eerste het antwoord wil geven.
Zoiets als Monica eigenlijk.
Kutwijf?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar das een kutwijf en jij niet!
ja hequote:Op zaterdag 10 november 2007 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kutwijf?. Nee man! Ik kan me zooo met haar identificeren.
Mark en ik willen nog eens mee doen met Twee voor Twaalf. Maar dan wel alsquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zullen we samen meedoen met een of andere gare quiz?
Bedoel je 'That's the question'? Dat is pas een walgelijke quiz met een walgelijke presentatorquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:24 schreef Grulez het volgende:
Een vriend doet mee aan wat is de vraag.
weekend miljonairs is tot 2/3 ook niet echt moeilijk. ach wat is de vraag is mss kut, maar wel geinig dat hij meedoet natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je 'That's the question'? Dat is pas een walgelijke quiz met een walgelijke presentator.
Ik vind de intelligentere quizzen leuker. Dus Twee voor Twaalf, Per Seconde Wijzer.... Een paar jaar geleden wist ik vaker iets niet dan wel, maar nu is het steeds vaker andersom en dat vind ik wel cool. Ik heb het geduld niet voor Weekend Miljonairs, duurt allemaal veel te lang.
Ja, gedaan.quote:Op zondag 11 november 2007 10:43 schreef teigan het volgende:
DaD, even 09008844 bellen, en een melding maken, dan moet het wel goed zijn..
Ik heb net even hardgelopen, het is er best lekker weer voor..
Wat hebben winkelcentra te maken met Sint Maarten? Of loop ik weer eens 20 jaar achter?quote:Op zondag 11 november 2007 09:33 schreef teigan het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wanneer ze het gaan lopen maok..
Sommige winkelcentra hebben het gisteren al gedaan, anderen doen het morgen, en misschien gaan er vandaag dus ook wel kinderen lopen...
Is het ook.quote:Op zondag 11 november 2007 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar raar dat Sint Maarten hier in het overwegend protestantse noorden gevierd wordt...
Het moet niet gekker worden.... En ik heb ook wel eens een wietplantage overwogen idd in financieel bardere tijden... Heb ook een hele mooie zolder daarvoorquote:Op zondag 11 november 2007 10:51 schreef teigan het volgende:
Die kinderen kunnen in winkelcentra alle winkels langs om te zingen en daar snoep te scoren Alexxxxx...
Ik lees net dat er vrijdag hier in de buurt een wietplantage opgerold is... Is waarschijnlijk hetzelfde type woning als die van ons, die zolder is ook gewoon te verleidelijk..
Wat versta jij onder 'sprookje'? (definitie graag en geen vbquote:Op zondag 11 november 2007 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, er was nog een kwestie die ik aan jullie voor wilde leggen!
Vinden jullie Peter Pan een sprookjesfiguur, ja of nee?
Onder een sprookje versta ik iets wat oorspronkelijk een volksvertelling was, met een totaal andere traditie dan Peter Pan, wat net als bijvoorbeeld Alice in Wonderland verzonnen is. Alice noem je toch ook geen sprookjesfiguur? Bovenal dus dat ze zijn 'ontstaan' in plaats van verzonnen.quote:Op zondag 11 november 2007 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'sprookje'? (definitie graag en geen vb)
volgens mij is het verplaatst naar gisterquote:Op zondag 11 november 2007 00:43 schreef maok het volgende:
Moi, lopen de kinderen in groningen sintmaarten eigenlijk gewoon op zondag? (ben vandaag niet thuis dus ik weet niet of er iemand langs is geweest) Ik ben vergeten snoep te kopen maar dan kan ik misschien nog even langs het tankstation.
Of morgen.quote:Op zondag 11 november 2007 13:16 schreef Crack_david het volgende:
[..]
volgens mij is het verplaatst naar gister
Dan moet je Finding Neverland zien.quote:Op zondag 11 november 2007 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij Peter Pan krijg ik altijd zo'n onbestemd gevoel... ik weet niet, het voelt een beetje als...
GROW UP!
En welke acteur?.
Maar een mondeling overgeleverde vertelling is Peter Pan dus in ieder geval niet. HA!
Ja, klopt, ik hb een half uur op het station gewachtquote:Op zondag 11 november 2007 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
En have fun Alex, maar ze komt toch pas over drie kwartier aan?
Ik ookquote:
Ik ben het zo verschrikkelijk met je eens vandaagquote:Op zondag 11 november 2007 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Jim Carrey erger dan Robin Williams. Dat vind ik echt een vreselijke acteur. De enige goede rol die hij imho heeft gespeeld is in Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Ik wist niet dat die man ook serieuze rollen kon spelen!.
Zijn we het toch nog eens ergens over eensquote:Op zondag 11 november 2007 21:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben het zo verschrikkelijk met je eens vandaagin alles wat je tot nu toe hebt gezegd over sprookjes, Peter Pan, Jim Carrey en Robin Williams
quote:Op zondag 11 november 2007 22:20 schreef Lyssa het volgende:
Zo weer thuis van bezoek bij Alex
Was gezellig
wie bennen niets anders went jong.quote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Grulez het volgende:
Regen,......
Strontziek word ik d'r vanquote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Grulez het volgende:
Regen,......
met dit soort dagen ook nog ziek zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |