Wat hebben winkelcentra te maken met Sint Maarten? Of loop ik weer eens 20 jaar achter?quote:Op zondag 11 november 2007 09:33 schreef teigan het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wanneer ze het gaan lopen maok..
Sommige winkelcentra hebben het gisteren al gedaan, anderen doen het morgen, en misschien gaan er vandaag dus ook wel kinderen lopen...
Is het ook.quote:Op zondag 11 november 2007 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar raar dat Sint Maarten hier in het overwegend protestantse noorden gevierd wordt...
Het moet niet gekker worden.... En ik heb ook wel eens een wietplantage overwogen idd in financieel bardere tijden... Heb ook een hele mooie zolder daarvoorquote:Op zondag 11 november 2007 10:51 schreef teigan het volgende:
Die kinderen kunnen in winkelcentra alle winkels langs om te zingen en daar snoep te scoren Alexxxxx...
Ik lees net dat er vrijdag hier in de buurt een wietplantage opgerold is... Is waarschijnlijk hetzelfde type woning als die van ons, die zolder is ook gewoon te verleidelijk..
Wat versta jij onder 'sprookje'? (definitie graag en geen vbquote:Op zondag 11 november 2007 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, er was nog een kwestie die ik aan jullie voor wilde leggen!
Vinden jullie Peter Pan een sprookjesfiguur, ja of nee?
Onder een sprookje versta ik iets wat oorspronkelijk een volksvertelling was, met een totaal andere traditie dan Peter Pan, wat net als bijvoorbeeld Alice in Wonderland verzonnen is. Alice noem je toch ook geen sprookjesfiguur? Bovenal dus dat ze zijn 'ontstaan' in plaats van verzonnen.quote:Op zondag 11 november 2007 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'sprookje'? (definitie graag en geen vb)
volgens mij is het verplaatst naar gisterquote:Op zondag 11 november 2007 00:43 schreef maok het volgende:
Moi, lopen de kinderen in groningen sintmaarten eigenlijk gewoon op zondag? (ben vandaag niet thuis dus ik weet niet of er iemand langs is geweest) Ik ben vergeten snoep te kopen maar dan kan ik misschien nog even langs het tankstation.
Of morgen.quote:Op zondag 11 november 2007 13:16 schreef Crack_david het volgende:
[..]
volgens mij is het verplaatst naar gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |