Zullen we samen meedoen met een of andere gare quiz?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben zó dol op quizzes.
Dat heeft geen zin, ik ben zo'n trut die altijd zelf als eerste het antwoord wil geven.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zullen we samen meedoen met een of andere gare quiz?
Huh?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, ik ben zo'n trut die altijd zelf als eerste het antwoord wil geven.
Zoiets als Monica eigenlijk.
Kutwijf?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar das een kutwijf en jij niet!
ja hequote:Op zaterdag 10 november 2007 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kutwijf?. Nee man! Ik kan me zooo met haar identificeren.
Mark en ik willen nog eens mee doen met Twee voor Twaalf. Maar dan wel alsquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zullen we samen meedoen met een of andere gare quiz?
Bedoel je 'That's the question'? Dat is pas een walgelijke quiz met een walgelijke presentatorquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:24 schreef Grulez het volgende:
Een vriend doet mee aan wat is de vraag.
weekend miljonairs is tot 2/3 ook niet echt moeilijk. ach wat is de vraag is mss kut, maar wel geinig dat hij meedoet natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je 'That's the question'? Dat is pas een walgelijke quiz met een walgelijke presentator.
Ik vind de intelligentere quizzen leuker. Dus Twee voor Twaalf, Per Seconde Wijzer.... Een paar jaar geleden wist ik vaker iets niet dan wel, maar nu is het steeds vaker andersom en dat vind ik wel cool. Ik heb het geduld niet voor Weekend Miljonairs, duurt allemaal veel te lang.
Ja, gedaan.quote:Op zondag 11 november 2007 10:43 schreef teigan het volgende:
DaD, even 09008844 bellen, en een melding maken, dan moet het wel goed zijn..
Ik heb net even hardgelopen, het is er best lekker weer voor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |