Auto kost me waarschijnlijk nog meer geld dan de treinquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Tom, waarom ga je in de trein en niet met de auto als ik vragen mag?
Kosten voor auto en trein verschilt niet zo veel als je alleen reist en geen kortingskaart hebt. ALs je met meerdeere personen reist is auto al snel goedkoper. Maar goed in slaap vallen achter het stuur is een HELE goede reden met de trein te gaan. Had alleen niet verwacht dat jij als chauffeur 3 uur rijden saai zou vindenquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Auto kost me waarschijnlijk nog meer geld dan de treinEn als ik heel de dag gewerkt heb val ik strax in slaap achter het stuur, 3 uur achter elkaar rijden is best saai
Maar volgende x ga ik wel met de auto denk ik, ff mn nieuwe paycheck afwachten
Ik denk dat ik iets meer als een halve tank heen verspil..quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
retourtje met de auto zal brandstoftechnisch zo'n 40 euro zijn denk ik?
Ik heb mn muts voor het eerst dit jaar opOmdat ik aan het opruimen ben
Want morgen komt Lyssa op bezoek
Ik vond het nog vrij warm buiten trouwens. Zal wel zijn geweest omdat ik aan het werk was.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:33 schreef Bob. het volgende:
Kou.
langs de lijn was het heul koud.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vond het nog vrij warm buiten trouwens. Zal wel zijn geweest omdat ik aan het werk was.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou het onderhand helemaal niet erg vinden om eens een dagje lekker in m'n vel te zitten, eigenlijk.
Die zijn pas geldig vanaf 7 uur, en ik vertrok om 17.30.. dik balen dusquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je geen weekendretourtje, TheSorrow?
Ik zou het onderhand helemaal niet erg vinden om eens een dagje lekker in m'n vel te zitten, eigenlijk.
Ah, das wel kut ja.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die zijn pas geldig vanaf 7 uur, en ik vertrok om 17.30.. dik balen dus
Wij keken het ookquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is Gordon een ENORME eikel..
En waarom kijk ik in godsnaam naar Idols?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |