Mwoah, als het gezellig is niet hoor, je zit al gauw 2 uur, als het gezellig is, dan drink je nog wat na, klets klets...quote:Op maandag 12 november 2007 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joolz, het is meer dat het slot stuk is. Dus ja, zolang staat ie op het station.
En ik vond van 7 tot 10 in een restaurant wel best lang..
Hehehe, Jacques D'ancona, is dat wel een BN'er?quote:Op maandag 12 november 2007 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben er zo om zitten geinen met de ober die ons die tafel gaf..
Soundmixshow man!quote:Op maandag 12 november 2007 10:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mwoah, als het gezellig is niet hoor, je zit al gauw 2 uur, als het gezellig is, dan drink je nog wat na, klets klets.... Maar goed, als je fiets niet van het slot gaat, kun je er moelijk mee weg. Maar, gelukkig is er ook op het station een fietsenmaker...
[..]
Hehehe, Jacques D'ancona, is dat wel een BN'er?
Of alleen in Groningen.
Succes pop!quote:Op maandag 12 november 2007 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Off naar m'n scriptiebegeleider met m'n 14 pagina's.
Ach, het moet een naam hebben hequote:Op maandag 12 november 2007 10:49 schreef Dangel het volgende:
BNer.
?quote:Op maandag 12 november 2007 10:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, het moet een naam hebben heJacques d ancona
Ik noem het niet een BNer... Maar toch kennen veel mensen hem. Maar niet dat het een interessant persoon is ofzoquote:
Ja okee... Maar om hem te scharen onder bekende Nederlanders als diverse zangers enzoquote:Op maandag 12 november 2007 10:55 schreef MaxMark het volgende:
Een bekende Nederlander is een bekende Nederlander. Als een groot deel van de bevolking je kent, dan ben je er een. Dus Sjak is ook een BN-er.
Achja. Hokjes enzo.quote:Op maandag 12 november 2007 10:55 schreef MaxMark het volgende:
Een bekende Nederlander is een bekende Nederlander. Als een groot deel van de bevolking je kent, dan ben je er een. Dus Sjak is ook een BN-er.
Een BF-erquote:Op maandag 12 november 2007 11:15 schreef Dangel het volgende:
Je hoeft niet iets te kunnen om bekend te zijn. Op Fok ben ik bekend. Maar ik kan niks
Mja.quote:
Neuh, maar het wordt wel algemeen aangenomen. En bij mijn stelling kun je 'algemeen aannemen' dat het kloptquote:Op maandag 12 november 2007 11:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
definities zijn niet altijd 'de waarheid'
Ja wel goed.quote:Op maandag 12 november 2007 11:54 schreef teigan het volgende:
hoe was het bij je scriptiebegeleider DaD?
over 17 dagen dusquote:Op maandag 12 november 2007 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja wel goed.. M'n deelonderwerpen waren goed en er hoeven ook niet meer bij. Ik mag alleen iets uitgebreider zijn en het iets meer uitwerken. Ik ben altijd bang dingen te herhalen, maar dat mag juist, omdat het verschil in onderwerpen met als enig bindend element het toneelstuk, zo groot is. Aan m'n editie moeten er vooral typografische dingen veranderen. Op m'n verjaardag hebben we weer een afspraak.
.
Heel goed.quote:Op maandag 12 november 2007 12:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
over 17 dagen dus
(ha! uit mn hoofd! En ik moet meestal mn eigen verjaardag zelfs opzoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |