Was nog niet warm, dus was niet zo snelquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:51 schreef Kuukske het volgende:
Effe F5'en eM.
Waar is dat ook alweerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:11 schreef JDude het volgende:
He. Ik liep zondag nog in die OP-foto.
Mastbos. Bij kasteel Bouvigne.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:12 schreef MdO82 het volgende:
Waar is dat ook alweerkan het even niet herkennen
![]()
ja ik zag je!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:11 schreef JDude het volgende:
He. Ik liep zondag nog in die OP-foto.
Ja, da doedde zelluf denk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:23 schreef tsjsieb het volgende:
Ik mis Breda een beetje! (momenteel aan 't stagelopen dus niet in breda op school aanwezig... )
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:12 schreef BossFight het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Wat een heerlijke verfrissende ochtend is het niet?!
Heb even zitten rekenen wanneer ik weer vakantie heb...
7,5 en een halve week nog.
Ik ben er aan toe.
geen skiwi, want ik board lieverquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:19 schreef Kuukske het volgende:
Het is groen en glijdt van een berg.
Kiwi, de grap. Wat doe je.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
geen skiwi, want ik board liever
Daar moet je juist blij mee zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:21 schreef BossFight het volgende:
Ik had vorige week ook vakantie zeg maar, dat was een beetje de grap.
Maar het punt is gewoon dat ik nu weer helemaal moet wennen aan het ritme van het 's nachts slapen en overdag werken, en op tijd naar bed en vroeg er weer uit enzo.
En daar komt dat hele klokverzetten gebeuren ook nog is bij.
Al met al voel ik me niet bijster wakker terwijl ik toch ongeveer 9 uur geslapen heb vannacht.
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.quote:
tentamen morgenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik merk het. Hoe is het met de studie?
Ik zeg niet dat ik er niet blij mee ben.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar moet je juist blij mee zijn.
Ah oké. Mja, ik begin morgen pas weer met werken dus ik weet nog niet of ik dat gevoel met je kan gaan delen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:35 schreef BossFight het volgende:
Ik zeg niet dat ik er niet blij mee ben.
Als ik er eenmaal aan gewend ben enzo zal het allemaal best fijn zijn.
Maar nu heb ik gewoon het gevoel dat het al later is als dan het daadwerkelijk is zeg maar.
Vooral op het einde van de werkdag is dat heel erg irritant.
thanks!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:
Oeh! Succes.
Je gaat het wel halen toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
thanks!
Is wel de bedoeling he, maar beetje hectische tijden achter de rug.quote:
SSSSSSSSSST hou je mond nou! die ene keer in het jaar dat het gebeurd, en jij verpest hetquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:41 schreef Kuukske het volgende:
Rizzeau. Wat ben je vrolijk.
Ik had vanochtend fantastische seks met mezelfquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:41 schreef Kuukske het volgende:
Rizzeau. Wat ben je vrolijk.
TMI.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:44 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik had vanochtend fantastische seks met mezelf![]()
![]()
Ja, je hebt gelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
SSSSSSSSSST hou je mond nou! die ene keer in het jaar dat het gebeurd, en jij verpest hetnu is ie dadelijk weer chago
![]()
Je wilt met sowieso niet tegenkomenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:46 schreef snarfbreda het volgende:
Dan moet je jou niet tegenkomen als je echt vrolijk bent.![]()
kijk uit met wat je zegt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:00 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je wilt met sowieso niet tegenkomen
Ik maak één niet zo negatieve opmerking hier en het lijkt wel alsof ik het journaal vandaag nog haal
Dadelijk zie ik mezelf terug op de Frontpage
Wil je 'm voelen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:11 schreef Kuukske het volgende:
De man heeft een punt.
Wil jij dat ik 'm voel?quote:
Eigenlijk niet, maar ik moest gewoon die opmerking maken, het is sterker dan mijquote:
Nee, die is groterquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:31 schreef snarfbreda het volgende:
Die punt?
Nee okquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Eigenlijk niet, maar ik moest gewoon die opmerking maken, het is sterker dan mij
Alweer?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:44 schreef Swiffer het volgende:
Hoi!
Lekker naar het ziekenhuis straks. Jippie!
I love it.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:15 schreef BossFight het volgende:
Nu de beheersing van de kookkunst nog.
Denk dat die vandaag weer in het klein gaat plaatsvinden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik zie meer in een FOK bier meet.
zijn er dan moderators aangewezen voor stad & streek??quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:37 schreef BossFight het volgende:
Ik zat op de wc te bedenken dat het wel erg saai moet zijn om moderator te zijn van Stad & Streek.
Ik bedoel, je ziet hier nooit een mod. Er valt geen drol te moderaten. Het is gewoon een groot forum vol met stad gerelateerd slowchat. Makkelijkste onbetaalde arbeid ooit.
My Point Exactly!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
zijn er dan moderators aangewezen voor stad & streek??![]()
Je kunt achter ieder subforum de moderators zien in de Index.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
is er een actuele lijst met modjes?
nah, dat bier komt wel goed..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:59 schreef snarfbreda het volgende:
Ik ga om half 6, al hoop ik dat het net een half uurtje vroeger word.
Er gaat een redelijke groep rond 5 uur.
En als je nou tegen de kasteeltribune,t spartavak gaat zitten, haal ik wel bier.
*Checkquote:Op donderdag 1 november 2007 10:56 schreef Asics het volgende:
auw! mijn hoofd.
uitkateren in de baas zijn tijd.
* Dankt Jdudequote:Op donderdag 1 november 2007 07:25 schreef JDude het volgende:
*Feliciteert de NAC-aanhangerts.
Zekers! Deze week geleerd over malaria. Erg leukquote:Op donderdag 1 november 2007 07:26 schreef Kuukske het volgende:
Mogguh Clauw! Jij hebt ook een druk leven tegenwoordig hm?
Ajax thuis, moet lukkenquote:Op donderdag 1 november 2007 19:45 schreef Ritchie het volgende:
de loting is meestal vrij laat... maar mocht feyenoord - groningen nog op verlenging uitdraaien, dan wordt dat nog later..
maar ach.. het zal toch wel een uitwedstrijd worden...
Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:15 schreef BossFight het volgende:
Van rukken word je doof toch?
Prima heur. Maar ik ruk niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:36 schreef BossFight het volgende:
Hoe is je gehoor?
Alsof jij nooit buiten de stadsgrenzen van Breda komtquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Gij stadsverrader.
Ssst.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:43 schreef bassieVL het volgende:
Alsof jij nooit buiten de stadsgrenzen van Breda komt![]()
Die meet .. mja. Och. Heh. Mensen zijn niet zo enthousiast.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:31 schreef snarfbreda het volgende:
Krijg net weer sms dat het nog niet zeker is, dus nog even wachten met oordelen bitté.
Is die meet niet aan de orde met het naderende topic?![]()
Is het forum nou zo snel of is dit gewoon een normale internetsnelheid..
Ja jij wel. Maar het valt bijna niet te plannen op korte termijn. Dus ik stel voor een zaterdagmiddag in februari ofzo.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:48 schreef BossFight het volgende:
*Enthousiast is!
Ja op zich. Wat JD zegt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:10 schreef JDude het volgende:
Zeg. Iemand al een TT voor de #100?
Oh. En een biermeet hoort bij de kerstboom op de Grote Markt, 1 januari, half negen. Succes verzekerd.
Had ik pas geleden ook, ik had ze naar de buren gestuurdquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:08 schreef snarfbreda het volgende:
Ik had net 2 jehova getuigen aan de deur, wat een gekken zeg.
Dat wil niemand weten joh.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[Jubileum] Breda #100, waar rizzo nog steeds übergeyl is
Hey, das dé boom. Dé plek van 1 januari.quote:
Ze hadden van die lange zwarte leren jassen aan, en ze waren vrij jong.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Had ik pas geleden ook, ik had ze naar de buren gestuurd
Gewoon duf aankijken en zonder een woord te zeggen de deur dichtmikken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:41 schreef snarfbreda het volgende:
Ze hadden van die lange zwarte leren jassen aan, en ze waren vrij jong.
Moest aan de matrix denken maar dat was snel voorbij toen ze vroegen of god nog iets voor mij te betekenen had.
[Jubileum] Breda #100 Met en zonder sexueel gefrustreerden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[Jubileum] Breda #100, waar rizzo nog steeds übergeyl is
Ik had nog niet gedouched dus het was zowieso even schrikken voor die jongens.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gewoon duf aankijken en zonder een woord te zeggen de deur dichtmikken.
Mja. Op zich dekt dat wel de userlading.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:43 schreef snarfbreda het volgende:
[Jubileum] Breda #100 Met en zonder sexueel gefrustreerden.
K. dekt JD al (of andersomquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:08 schreef bassieVL het volgende:
en wie gaat die dekken?
Mijn buurman is vrij fors uitgevallen, stuur ze wel door naar jou, ok?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
K. dekt JD al (of andersom)
En ik bedoelde met übergeyl dat ik gewoon de bom ben
I'm bringing sexy back enzulks
Het is altijd leuker om die Jehova's naar iemand anders te sturen, zeggen dat de buren mss wel interesse hebben
*mompelt iets over de keeper van Den Haagquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:20 schreef Kuukske het volgende:
Meestal dekt het mannetje het vrouwtje Rizz.
Voetbal, dat snap ik niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:22 schreef tha_rizzo het volgende:
*mompelt iets over de keeper van Den Haag
en Neisnarf, je stuurt die ondingen niet naar mij, dan stuur ik ze terug naar jou
Dat is toch, dat is toch, dat is toch niet gezond.....quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:22 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
*mompelt iets over de keeper van Den Haag
en Neisnarf, je stuurt die ondingen niet naar mij, dan stuur ik ze terug naar jou
JD zal het vanavond wel voor me op weten te snorren. Youtube doet het hier toch niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:27 schreef BossFight het volgende:
Heeft iemand dat filmpje nog voor Kuuk?
Dan pak ik de tiet'nquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:34 schreef snarfbreda het volgende:
We gaan de 100 halen vandaag!![]()
*pakt bier.
Nee, ik zit gewoon niet in de buurt van een raam.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:33 schreef BossFight het volgende:
Zit je in een kelder ofzo?
Ik heb ze al. Wat moet ik pakken?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:35 schreef tha_rizzo het volgende:
Dan pak ik de tiet'n
Drugs. Bah.quote:
Spuit het zo hard dan?quote:
Nah volgens mij valt het wel mee, maar das net het irritante bij miezer, ben je toch mooi zeiknat eer je thuis bent.quote:
Ik verwacht van jou niet zo'n dubbelzinnigheid!quote:
Wen er maar aan. Bovendien is het vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:49 schreef snarfbreda het volgende:
Ik verwacht van jou niet zo'n dubbelzinnigheid!![]()
OK aan jou antwoord ik dus ook nooit meer serieus!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Bovendien is het vrijdagmiddag.
Ik antwoord ook heus wel eens serieus hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:00 schreef snarfbreda het volgende:
OK aan jou antwoord ik dus ook nooit meer serieus!![]()
Het begon vanwege de hersenschudding. Nu is het omdat ik het niet mis en omdat het gezonder is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:13 schreef BossFight het volgende:
Maar is deze drooglegging vanwege medische redenen of omdat je gewoon niet meer wil drinken?
Ik heb inderdaad al weleens wat beeldmateriaal uit breda-noord gezien.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:14 schreef JDude het volgende:
Ik heb GoogleEarth maar weer eens geïnstalleerd. Daar kun je tegenwoordig ook foto's en Youtube filmpjes bekijken die mensen aan een locatie gekoppeld hebben. Te slecht wat daar tussen zit.
Dus JD heeft altijd een bob?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het begon vanwege de hersenschudding. Nu is het omdat ik het niet mis en omdat het gezonder is.
Ja, maar soms mag ik wel een verzoek indienen hoor. Dat hij rijdt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:21 schreef BossFight het volgende:
Dus JD heeft altijd een bob?
Het blijft feest bij die jongen.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:23 schreef BossFight het volgende:
Zo van "Hey schat, jij rijd vanavond, dan ga ik eens lekker gek aan de kamille thee!" ??
Anticlimaxquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:34 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
![]()
Rare lui in breda noord http://www.youtube.com/watch?v=GZNbeEASq_8
Eng hoor, die christenen...quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef BossFight het volgende:
Live - Heaven
Wat een smerige christen propaganda.
Zoek de lyrics maar is op voor de gein.
Middag hè. Maar als je gisteren in de stad was, is dat je vergevenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:27 schreef travelman het volgende:
Goede morgen Breda!! Gisteravond was het weer erg gezellig in de stad!!
even uittestenquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:36 schreef JDude het volgende:
Hallo. Zeg. Wij reden daarstraks rondom Breda. En we hebben twee (2) strooiwagens gespot. Maar het is nog >10 graden!.
Dat verklaart het een en ander. Ik dacht al even dat het zou gaan vriezen ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:48 schreef Clauw het volgende:
even uittesten![]()
http://www.bndestem.nl/breda/article2105363.ece
quote:Op zondag 4 november 2007 17:04 schreef Asics het volgende:
Ritch was in de Beyerd.
-hips-
3 punten mee uit Utrecht![]()
![]()
![]()
vanwege gedoe met tele2 zenden ze daar NAC ( nog ) niet uit.. ik was dus idd in de Beyerd deze keer..quote:Op zondag 4 november 2007 16:50 schreef snarfbreda het volgende:
He ritch, waar heb je gekeken? ik was nog ff in de bossche poort maar die gekken hadden ajax-roda op staan.
Jij hebt het wel zwaar hm?quote:Op maandag 5 november 2007 10:24 schreef BossFight het volgende:
Sleep je jezelf met pijn en moeite half dronken je bed uit om te gaan werken kun je de halve ochtend niets doen omdat het netwerk plat ligt...
Dit word niet 1 van mijn betere dagen.
Nu heb je een echt leven?quote:Op maandag 5 november 2007 16:09 schreef Dalamar het volgende:
Ik vergeet het elke keer te posten....
Mooie sig bassieVL
Ah, de dagen en nachten dat ik Warcraft 2 speelde...
Dat is te zien aan de snelheid van het topicquote:Op maandag 5 november 2007 17:38 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik heb in ieder geval een leven tegenwoordig.
Joh, dit topic heeft zijn pieken zo rond kerst en oud en nieuw. Als iedereen thuis zit met die dagen.quote:Op maandag 5 november 2007 19:52 schreef MdO82 het volgende:
Dat is te zien aan de snelheid van het topic![]()
Ik heb ook een leven. Er is meer buiten de fruitschaal hoorquote:Op maandag 5 november 2007 20:10 schreef Kuukske het volgende:
Niemand maakt nog iets leuks mee.. Veldmuis heeft een leven. Rizzo en Kiwi vinden mensen lastig vallen op msn leuker en Frazz is drukdrukdruk.
Mensen lastigvallen is ook leukquote:Op maandag 5 november 2007 20:10 schreef Kuukske het volgende:
Niemand maakt nog iets leuks mee.. Veldmuis heeft een leven. Rizzo en Kiwi vinden mensen lastig vallen op msn leuker en Frazz is drukdrukdruk.
quote:
Kon niets vinden op de FP over storm enzo.quote:Op maandag 5 november 2007 21:32 schreef JDude het volgende:
Zal Breda er nog staan na november? Volgens zoeen gare Engelsman wordt het slecht weer.
(zie FP ergens).
quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:58 schreef BossFight het volgende:
[..]
Kon niets vinden op de FP over storm enzo.
Doe eens uitleggen, nu ben ik wel benieuwd eigenlijk naar wat deze Engelsman had te vertellen.
Right.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:35 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Eind november: verwoestende storm?
Dat móet een grapje zijn!quote:Op maandag 5 november 2007 20:10 schreef Kuukske het volgende:
Veldmuis heeft een leven.
Als het een grapje is, waar ben je dan?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |