Dat verklaart het een en ander. Ik dacht al even dat het zou gaan vriezen ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:48 schreef Clauw het volgende:
even uittesten![]()
http://www.bndestem.nl/breda/article2105363.ece
quote:Op zondag 4 november 2007 17:04 schreef Asics het volgende:
Ritch was in de Beyerd.
-hips-
3 punten mee uit Utrecht![]()
![]()
![]()
vanwege gedoe met tele2 zenden ze daar NAC ( nog ) niet uit.. ik was dus idd in de Beyerd deze keer..quote:Op zondag 4 november 2007 16:50 schreef snarfbreda het volgende:
He ritch, waar heb je gekeken? ik was nog ff in de bossche poort maar die gekken hadden ajax-roda op staan.
Jij hebt het wel zwaar hm?quote:Op maandag 5 november 2007 10:24 schreef BossFight het volgende:
Sleep je jezelf met pijn en moeite half dronken je bed uit om te gaan werken kun je de halve ochtend niets doen omdat het netwerk plat ligt...
Dit word niet 1 van mijn betere dagen.
Nu heb je een echt leven?quote:Op maandag 5 november 2007 16:09 schreef Dalamar het volgende:
Ik vergeet het elke keer te posten....
Mooie sig bassieVL
Ah, de dagen en nachten dat ik Warcraft 2 speelde...
Dat is te zien aan de snelheid van het topicquote:Op maandag 5 november 2007 17:38 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik heb in ieder geval een leven tegenwoordig.
Joh, dit topic heeft zijn pieken zo rond kerst en oud en nieuw. Als iedereen thuis zit met die dagen.quote:Op maandag 5 november 2007 19:52 schreef MdO82 het volgende:
Dat is te zien aan de snelheid van het topic![]()
Ik heb ook een leven. Er is meer buiten de fruitschaal hoorquote:Op maandag 5 november 2007 20:10 schreef Kuukske het volgende:
Niemand maakt nog iets leuks mee.. Veldmuis heeft een leven. Rizzo en Kiwi vinden mensen lastig vallen op msn leuker en Frazz is drukdrukdruk.
Mensen lastigvallen is ook leukquote:Op maandag 5 november 2007 20:10 schreef Kuukske het volgende:
Niemand maakt nog iets leuks mee.. Veldmuis heeft een leven. Rizzo en Kiwi vinden mensen lastig vallen op msn leuker en Frazz is drukdrukdruk.
quote:
Kon niets vinden op de FP over storm enzo.quote:Op maandag 5 november 2007 21:32 schreef JDude het volgende:
Zal Breda er nog staan na november? Volgens zoeen gare Engelsman wordt het slecht weer.
(zie FP ergens).
quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:58 schreef BossFight het volgende:
[..]
Kon niets vinden op de FP over storm enzo.
Doe eens uitleggen, nu ben ik wel benieuwd eigenlijk naar wat deze Engelsman had te vertellen.
Right.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:35 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Eind november: verwoestende storm?
Dat móet een grapje zijn!quote:Op maandag 5 november 2007 20:10 schreef Kuukske het volgende:
Veldmuis heeft een leven.
Als het een grapje is, waar ben je dan?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |