Dan pak ik de tiet'nquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:34 schreef snarfbreda het volgende:
We gaan de 100 halen vandaag!![]()
*pakt bier.
Nee, ik zit gewoon niet in de buurt van een raam.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:33 schreef BossFight het volgende:
Zit je in een kelder ofzo?
Ik heb ze al. Wat moet ik pakken?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:35 schreef tha_rizzo het volgende:
Dan pak ik de tiet'n
Drugs. Bah.quote:
Spuit het zo hard dan?quote:
Nah volgens mij valt het wel mee, maar das net het irritante bij miezer, ben je toch mooi zeiknat eer je thuis bent.quote:
Ik verwacht van jou niet zo'n dubbelzinnigheid!quote:
Wen er maar aan. Bovendien is het vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:49 schreef snarfbreda het volgende:
Ik verwacht van jou niet zo'n dubbelzinnigheid!![]()
OK aan jou antwoord ik dus ook nooit meer serieus!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Bovendien is het vrijdagmiddag.
Ik antwoord ook heus wel eens serieus hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:00 schreef snarfbreda het volgende:
OK aan jou antwoord ik dus ook nooit meer serieus!![]()
Het begon vanwege de hersenschudding. Nu is het omdat ik het niet mis en omdat het gezonder is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:13 schreef BossFight het volgende:
Maar is deze drooglegging vanwege medische redenen of omdat je gewoon niet meer wil drinken?
Ik heb inderdaad al weleens wat beeldmateriaal uit breda-noord gezien.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:14 schreef JDude het volgende:
Ik heb GoogleEarth maar weer eens geïnstalleerd. Daar kun je tegenwoordig ook foto's en Youtube filmpjes bekijken die mensen aan een locatie gekoppeld hebben. Te slecht wat daar tussen zit.
Dus JD heeft altijd een bob?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het begon vanwege de hersenschudding. Nu is het omdat ik het niet mis en omdat het gezonder is.
Ja, maar soms mag ik wel een verzoek indienen hoor. Dat hij rijdt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:21 schreef BossFight het volgende:
Dus JD heeft altijd een bob?
Het blijft feest bij die jongen.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:23 schreef BossFight het volgende:
Zo van "Hey schat, jij rijd vanavond, dan ga ik eens lekker gek aan de kamille thee!" ??
Anticlimaxquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:34 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
![]()
Rare lui in breda noord http://www.youtube.com/watch?v=GZNbeEASq_8
Eng hoor, die christenen...quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef BossFight het volgende:
Live - Heaven
Wat een smerige christen propaganda.
Zoek de lyrics maar is op voor de gein.
Middag hè. Maar als je gisteren in de stad was, is dat je vergevenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:27 schreef travelman het volgende:
Goede morgen Breda!! Gisteravond was het weer erg gezellig in de stad!!
even uittestenquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:36 schreef JDude het volgende:
Hallo. Zeg. Wij reden daarstraks rondom Breda. En we hebben twee (2) strooiwagens gespot. Maar het is nog >10 graden!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |