Was nog niet warm, dus was niet zo snelquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:51 schreef Kuukske het volgende:
Effe F5'en eM.
Waar is dat ook alweerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:11 schreef JDude het volgende:
He. Ik liep zondag nog in die OP-foto.
Mastbos. Bij kasteel Bouvigne.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:12 schreef MdO82 het volgende:
Waar is dat ook alweerkan het even niet herkennen
![]()
ja ik zag je!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:11 schreef JDude het volgende:
He. Ik liep zondag nog in die OP-foto.
Ja, da doedde zelluf denk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:23 schreef tsjsieb het volgende:
Ik mis Breda een beetje! (momenteel aan 't stagelopen dus niet in breda op school aanwezig... )
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:12 schreef BossFight het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Wat een heerlijke verfrissende ochtend is het niet?!
Heb even zitten rekenen wanneer ik weer vakantie heb...
7,5 en een halve week nog.
Ik ben er aan toe.
geen skiwi, want ik board lieverquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:19 schreef Kuukske het volgende:
Het is groen en glijdt van een berg.
Kiwi, de grap. Wat doe je.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
geen skiwi, want ik board liever
Daar moet je juist blij mee zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:21 schreef BossFight het volgende:
Ik had vorige week ook vakantie zeg maar, dat was een beetje de grap.
Maar het punt is gewoon dat ik nu weer helemaal moet wennen aan het ritme van het 's nachts slapen en overdag werken, en op tijd naar bed en vroeg er weer uit enzo.
En daar komt dat hele klokverzetten gebeuren ook nog is bij.
Al met al voel ik me niet bijster wakker terwijl ik toch ongeveer 9 uur geslapen heb vannacht.
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.quote:
tentamen morgenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik merk het. Hoe is het met de studie?
Ik zeg niet dat ik er niet blij mee ben.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar moet je juist blij mee zijn.
Ah oké. Mja, ik begin morgen pas weer met werken dus ik weet nog niet of ik dat gevoel met je kan gaan delen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:35 schreef BossFight het volgende:
Ik zeg niet dat ik er niet blij mee ben.
Als ik er eenmaal aan gewend ben enzo zal het allemaal best fijn zijn.
Maar nu heb ik gewoon het gevoel dat het al later is als dan het daadwerkelijk is zeg maar.
Vooral op het einde van de werkdag is dat heel erg irritant.
thanks!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:
Oeh! Succes.
Je gaat het wel halen toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
thanks!
Is wel de bedoeling he, maar beetje hectische tijden achter de rug.quote:
SSSSSSSSSST hou je mond nou! die ene keer in het jaar dat het gebeurd, en jij verpest hetquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:41 schreef Kuukske het volgende:
Rizzeau. Wat ben je vrolijk.
Ik had vanochtend fantastische seks met mezelfquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:41 schreef Kuukske het volgende:
Rizzeau. Wat ben je vrolijk.
TMI.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:44 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik had vanochtend fantastische seks met mezelf![]()
![]()
Ja, je hebt gelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
SSSSSSSSSST hou je mond nou! die ene keer in het jaar dat het gebeurd, en jij verpest hetnu is ie dadelijk weer chago
![]()
Je wilt met sowieso niet tegenkomenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:46 schreef snarfbreda het volgende:
Dan moet je jou niet tegenkomen als je echt vrolijk bent.![]()
kijk uit met wat je zegt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:00 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je wilt met sowieso niet tegenkomen
Ik maak één niet zo negatieve opmerking hier en het lijkt wel alsof ik het journaal vandaag nog haal
Dadelijk zie ik mezelf terug op de Frontpage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |