Alsof jij nooit buiten de stadsgrenzen van Breda komtquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Gij stadsverrader.
Ssst.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:43 schreef bassieVL het volgende:
Alsof jij nooit buiten de stadsgrenzen van Breda komt![]()
Die meet .. mja. Och. Heh. Mensen zijn niet zo enthousiast.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:31 schreef snarfbreda het volgende:
Krijg net weer sms dat het nog niet zeker is, dus nog even wachten met oordelen bitté.
Is die meet niet aan de orde met het naderende topic?![]()
Is het forum nou zo snel of is dit gewoon een normale internetsnelheid..
Ja jij wel. Maar het valt bijna niet te plannen op korte termijn. Dus ik stel voor een zaterdagmiddag in februari ofzo.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:48 schreef BossFight het volgende:
*Enthousiast is!
Ja op zich. Wat JD zegt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:10 schreef JDude het volgende:
Zeg. Iemand al een TT voor de #100?
Oh. En een biermeet hoort bij de kerstboom op de Grote Markt, 1 januari, half negen. Succes verzekerd.
Had ik pas geleden ook, ik had ze naar de buren gestuurdquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:08 schreef snarfbreda het volgende:
Ik had net 2 jehova getuigen aan de deur, wat een gekken zeg.
Dat wil niemand weten joh.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[Jubileum] Breda #100, waar rizzo nog steeds übergeyl is
Hey, das dé boom. Dé plek van 1 januari.quote:
Ze hadden van die lange zwarte leren jassen aan, en ze waren vrij jong.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Had ik pas geleden ook, ik had ze naar de buren gestuurd
Gewoon duf aankijken en zonder een woord te zeggen de deur dichtmikken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:41 schreef snarfbreda het volgende:
Ze hadden van die lange zwarte leren jassen aan, en ze waren vrij jong.
Moest aan de matrix denken maar dat was snel voorbij toen ze vroegen of god nog iets voor mij te betekenen had.
[Jubileum] Breda #100 Met en zonder sexueel gefrustreerden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[Jubileum] Breda #100, waar rizzo nog steeds übergeyl is
Ik had nog niet gedouched dus het was zowieso even schrikken voor die jongens.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gewoon duf aankijken en zonder een woord te zeggen de deur dichtmikken.
Mja. Op zich dekt dat wel de userlading.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:43 schreef snarfbreda het volgende:
[Jubileum] Breda #100 Met en zonder sexueel gefrustreerden.
K. dekt JD al (of andersomquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:08 schreef bassieVL het volgende:
en wie gaat die dekken?
Mijn buurman is vrij fors uitgevallen, stuur ze wel door naar jou, ok?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
K. dekt JD al (of andersom)
En ik bedoelde met übergeyl dat ik gewoon de bom ben
I'm bringing sexy back enzulks
Het is altijd leuker om die Jehova's naar iemand anders te sturen, zeggen dat de buren mss wel interesse hebben
*mompelt iets over de keeper van Den Haagquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:20 schreef Kuukske het volgende:
Meestal dekt het mannetje het vrouwtje Rizz.
Voetbal, dat snap ik niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:22 schreef tha_rizzo het volgende:
*mompelt iets over de keeper van Den Haag
en Neisnarf, je stuurt die ondingen niet naar mij, dan stuur ik ze terug naar jou
Dat is toch, dat is toch, dat is toch niet gezond.....quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:22 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
*mompelt iets over de keeper van Den Haag
en Neisnarf, je stuurt die ondingen niet naar mij, dan stuur ik ze terug naar jou
JD zal het vanavond wel voor me op weten te snorren. Youtube doet het hier toch niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:27 schreef BossFight het volgende:
Heeft iemand dat filmpje nog voor Kuuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |