Wie had hem ook alweer als laatst aangepast?quote:
Zeker met je gedachten ergens anders..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
Sorry mensen ik ben aan het prutsen......![]()
Get to work!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wie had hem ook alweer als laatst aangepast?![]()
Wat was het originele plan ook alweer?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga m'n originele plan toch doorzetten, dan maar zonder prikker
quote:
Hihihiquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker met je gedachten ergens anders..![]()
![]()
Gent is tof. Vergeet vooral niet een peperjenever achterover te tikken bij Polleke (cafe 't dreupelkot).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:43 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd en we gaan waarschijnlijk ook nog ff naar Gent. Geen idee eigenlijk wat ik moet verwachten van beide steden.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
"Hallo ik heb een dvd box liggen van Battlestar Galactica season 1-2,waar van de box wel beschadigd is maar de Dvd's zijn wel goed en zonder krasse.
De ondedertteling is in het engels en de spraak ook.
Je kan hem ook op chinees zetten,het is voor regio 1 en 3.
Dus welke fan wil deze box nu niet hebben erg zeldzaam."
Nou..een beschadigde doos met Chinese ondertitels. Inderdaad erg zeldzaam. Een écht verzamelobject
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben er nog wel, maakt dat uit?
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo even douchen en een stuk lopen denk ik
quote:
Dat was als reactie op "Nu is iedereenweg zeker?"quote:
Kipfilet ombouwen tot een soort cordon bleu met een plakje salami en een beetje kaas. Dat was overigens echtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat was het originele plan ook alweer?
blijkbaar werktie welquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:57 schreef Soempie het volgende:
![]()
Wat is dat voor opvoedkundige tactiek? Ik ga wel weer aan de slag.![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die willen patsen met hun 1337 skillzquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:56 schreef Etcetera het volgende:
wie wil er gamen in een bioscoopzaal![]()
ik heb geen 1337 skillz maar het lijkt me erg gaafquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mensen die willen patsen met hun 1337 skillz
Ze kunnen beter champions league uit gaan zenden in zo'n zaal. Hoewel de kroeg natuurlijk ook goed geschikt is voor zoietsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:56 schreef Etcetera het volgende:
wie wil er gamen in een bioscoopzaal![]()
oh da's best een idee eigenlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze kunnen beter champions league uit gaan zenden in zo'n zaal. Hoewel de kroeg natuurlijk ook goed geschikt is voor zoiets
Ik kan Super Mario World binnen een kwartier uitspelen en een paar levels van Sonic 1 en 2 in minder dan 30 secondenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb geen 1337 skillz maar het lijkt me erg gaaf
ontzettende nerdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan Super Mario World binnen een kwartier uitspelen en een paar levels van Sonic 1 en 2 in minder dan 30 seconden
Nerd ben ik he
ik zou het niet weten ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moeten ze alleen de service en de prijzen wat verbeteren, en dan komt alles goed
ik wil ze wel hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb nog 60 euri aan bioscoopbonnen liggen,maar als er een gave film is dan vergeet ik te gaan en meestal is er niets bijzonders
ik wil hebbuh!!quote:Gilmore Girls - Seizoen 1 t/m 7 (42DVD)
(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren)
Uitvoerende(n): Alexis Bledel, Keiko Agena
DVD | PAL | 2007
Adviesprijs: ¤ 339,99
bol.com prijs: ¤ 249,99
Nemquote:Ally McBeal - Seizoen 1 t/m 5 (30DVD)
Verpakt in een schoenendoos!
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis
Uitvoerende(n): Calista Flockhart Jane Krakowski
DVD | PAL | 2006
Adviesprijs: ¤ 84,99
bol.com prijs: ¤ 59,99
U bespaart: 29 %
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |