quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:42 schreef wyccie het volgende:
Topgear is wel grappig ja, zelfs als je niet geïnteresseerd bent in auto's.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga trouwens weer, dutje doen want ik heb hoofdpijn en ben misselijk![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Nem, wat doe je met een Dimage 7i waarvan de zoom stuk is?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:32 schreef B.ertha het volgende:
Oh, Mijn God, dit menen ze niet!
Het bestaat gewoon echt
omgquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:32 schreef B.ertha het volgende:
Oh, Mijn God, dit menen ze niet!
Het bestaat gewoon echt
Nee, ik bedoel de zoom, er zit een ring aan waar je mee zoomt, net als bij een spiegelreflex. Je kunt nog wel aan de ring draaien, maar zoomen doet ie niet meer. Focus en de andere functies werken nog prima.quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De zoom of de focus(ja, veel mensen halen dit door elkaar)?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:43 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de zoom, er zit een ring aan waar je mee zoomt, net als bij een spiegelreflex. Je kunt nog wel aan de ring draaien, maar zoomen doet ie niet meer. Focus en de andere functies werken nog prima.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zal hem zelf wel een keer uit elkaar halen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:09 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou best een burgertje lusten eigenlijk..
herkenbaarquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:13 schreef LadyBlack het volgende:
Bleeegh.... dutje heeft niet veel geholpen![]()
En nee, ik heb nog geen bonbon gehadmisselijkheid komt van de hoofdpijn. Stom hoofd
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:21 schreef wyccie het volgende:
Het eerste wat ze moesten doen was in het vliegtuig stappen en parachutespringen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:24 schreef wyccie het volgende:
Ik heb tegenwoordig zo'n heerlijk en gezond tussendoortje (tevens ontbijt en toetje): yoghurt met een cranberry mix (bevat ook pinda's, amandelen, cashewnoten, pompoenzaad en zonnebloempitten).![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
Is Fok! bij jullie ook aan het flippen? Hij blijft maar laden bij mij, terwijl alles er allang staat
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
Is Fok! bij jullie ook aan het flippen? Hij blijft maar laden bij mij, terwijl alles er allang staat
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
"yoghurt met een cranberry mix"
De cranberry mix is van De Tuinen. Die strooi ik dus zelf in de yoghurt.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Warme chocomel met bruine rum (Stroh kan ook) en slagroom, eventueel met kaneel. En een stuk speculaasbrok er naast
Dat kan natuurlijk ook, en zonder drank er in is het ook een erg lekker productquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:32 schreef wyccie het volgende:
Ik vind alcohol maar niks.
foei.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:05 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Vanochtend alweer college geskipt.
lijtk me idd niet erg verstandigquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In zulke gevallen is het jammer dat sabotage een slecht idee is
Bekend probleem nog wel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:20 schreef yvonne het volgende:
Nembrionic, klonen, bekend probleem.
oh het is niet zo erg hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
6 uur
Hoe lang moet je nog stagelopen?
quote:
Ja!! En al helemaal als er niet ergens een knopje duidelijk in het zicht zit waarmee je het gejengel kunt uitschakelenquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat zijn internetpagina's die ongevraagd geluid maken toch vreselijk irritant
ehm... hoe lang zit je nu op FOK!quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:10 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, ik heb even gekeken, ik wist niet dat er een heel banmeldtopic was joh
Nu ben ik ook wel benieuwd naar wat Nem uitgevreten heeft
so truequote:Op maandag 8 oktober 2007 11:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat zijn internetpagina's die ongevraagd geluid maken toch vreselijk irritant
Nembrionic1 was het toch?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ehm... hoe lang zit je nu op FOK!![]()
ik kan me niet echt voorstellen dat Nem kloont, maar goed... ik heb er ook 1
Dat lezen ze toch niet, en anders kunnen ze het zelf wel verzinnen. Hij zal nog wel een rekloon hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat meende ik me ook te herinneren, maar ik wist niet of het slim was om dat te zeggen
dit is MENquote:
dan nog is er een proxy mogelijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat lezen ze toch niet, en anders kunnen ze het zelf wel verzinnen. Hij zal nog wel een rekloon hebben.Misschien heeft ie nu wel een IP-ban
Een wattes?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dit is MENhier kun je dat wel zeggen
[..]
dan nog is er een proxy mogelijk
Locale politiedienst bellenquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:39 schreef Etcetera het volgende:
ik ben niet goed in rellen
komt een mail binnen over een gekantelde vrachtwagen. met foto's. leuk voor op de site, maar verder geen info over persoonlijk letsel, schade en oorzaak
nu heb ik voor het hele artikel maar 1 zinnetje. en 3 foto's.![]()
heb al teruggemaild of die gast niet meer weet
ik ben luiquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan zet je toch in het artikel "Over het dodental is nog niets bekend", dat klopt en het klinkt sensationeel
de weg is een nepweg met rijplaten, de brandweer staat erbij. geen files, en ook geen andere auto die gehavend isquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:43 schreef Mikkie het volgende:
Je vermeld de locatie, de het tijdstip en de datum.
Schrijf iets over de gevolgen (weg afgesloten?), dat nog niet bekend is wanneer die weer open kan. Files? Kun je uit de foto's niets opmaken (als er een andere auto bij staat die ook gehavend is, is het in elk geval geen eenzijdig ongeval)?
in MEDquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:46 schreef MaJo het volgende:Ik ben ook weer onder de levenden. Nauwelijks alleen want ik ben snipverkouden
Nu zit ik het moment om echt op te staan en te gaan werken schaamteloos uit te stellen. Moest eigenlijk om 10 uur beginnen
En is Nem gebanned? Ik zit al 100 jaar op fok maar weet nog steeds niet waar ik het banmeldtopic kan vindenEn vorige keer had niks te maken met een kloon maar dat hij en stanley een topic hadden lopen verzieken
Of is ie al vaker gebanned geweest?
Zo lang je er niet meer vanaf weet zou ik het niet plaatsen. Misschien is het een dodelijk ongeval en dan is het voor de familie niet bepaald fijn dat er foto's van op internet staan... Bel inderdaad de politie, die weten er wel meer vanafquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:39 schreef Etcetera het volgende:
ik ben niet goed in rellen
komt een mail binnen over een gekantelde vrachtwagen. met foto's. leuk voor op de site, maar verder geen info over persoonlijk letsel, schade en oorzaak
nu heb ik voor het hele artikel maar 1 zinnetje. en 3 foto's.![]()
heb al teruggemaild of die gast niet meer weet
quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo lang je er niet meer vanaf weet zou ik het niet plaatsen. Misschien is het een dodelijk ongeval en dan is het voor de familie niet bepaald fijn dat er foto's van op internet staan... Bel inderdaad de politie, die weten er wel meer vanaf
Het bericht is al van 29 september?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in MEDbovenin de Index van alle topic moet je ff kijken
Dat hoeft niets te zeggen, misschien was deze man er eerder bij dan de hulpdiensten en was het ongeluk pas net gebeurd. Je moet bij dit soort gevallen echt 3x nadenken voor je er iets mee doet, kan behoorlijk pijnlijk zijn als het wel heel ernstig blijkt te zijn...quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]niet eens aan gedacht
ik ga er niet vanuit trouwens, zie ook geen ambulance of politie staan. maar ga zo wel ff bellen
Pr 1 Overig haast ULGERSMAWEG GRONINGEN (beknelling: ja) Eenheden: 747quote:
Neem een pijnstiller, of als je meer new age bent ingesteld: kauw op wilgenbastquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:00 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb hoofdpijn, maar ik móét op de pc werken
Nah, ik zit er over te denken om maar naar huis te gaan, vanavond dan maar verder werken...quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neem een pijnstiller, of als je meer new age bent ingesteld: kauw op wilgenbast
Als je niet per se op de uni hoeft te zijn voor het werk kan je het overwegen. Maar dan moet je oppassen dat je 's avonds niet nog steeds koppijn hebt en daardoor achter komt te liggen met je werkquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nah, ik zit er over te denken om maar naar huis te gaan, vanavond dan maar verder werken...
Heerlijk toch? Ik heb het meestal andersom; tot het allerlaatste moment blijven liggen en dan denken dat je het wel redt, en dan moet je vet gaan stressen om het te halenquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben vandaag te vroeg wakker geworden omdat ik had ingeschat dat ik meer werk moest doen dan het geval bleek, en nu ben ik slaperig
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Supergoed! Waarvoor precies?![]()
[..]
Ja, aanstelleritus.
ik heb goede topstories gekozen voor de site (de artikelen die bovenaan staan)quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Supergoed! Waarvoor precies?![]()
[..]
Ja, aanstelleritus.
ik ken het verhaal van een journalist die in een trein zat die een ongeluk had gehad op station (door de stootblokken heen geramd) en gewoon naar z'n werk ging - waar ze niemand hadden die er heen konquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies, gewoon blij mee zijn. Waarschijnlijk waren er genoeg anderen geweest die iets anders gekozen hadden
[..]
Ik zeg ook dat aanstelleritus heerst, niet dat bepaalde mensen dat hebben. Het valt me alleen wel op dat ik de laatste tijd al mensen hoor zeiken over ziek zijn op het moment dat ze een ingescheurde nagel hebben..
Zo...quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:16 schreef Etcetera het volgende:
zijn stukje tekst wat aangepast (en de laaatste zin weggelaten.... 'de berging zal worden gedaan door bergingsbedrijf Poort' da's puur reclame leek me niet de bedoeling
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:21 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Zo...dat is zijn dank voor het verstrekken van een foto én een stukkie tekst. Cheapskate
![]()
moet je dit verhaaltje als het klaar is eerst aan een (hoofd)redacteur voorleggen ter controle?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
ik moet gewoon rekening houden met de opbouwen volgens mij krijgt hij geld voor het plaatsen van de foto hoor
OK, dus ik kan veilig eeh HOAX bericht naar je toesturen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:35 schreef Etcetera het volgende:
ik wist dat ik iets vergeten wasnee hoor, dat hoeft niet
ik zet er ook niet zomaar wat op, dit bericht kwam binnen van iemand van 112 groningen in de mailbox, dus het was er toch wel opgezet
Ik weet niet waar het over gaat dus ik verklaar mijzelf inderdaad onschuldig. Toen ik vorige week terugkwam van vakantie was ik overigens WEER gebanned. En wederom vanwege het kloongedrag van mijn broer.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vorige keer beweerde Nem volstrekt onschuldig te zijn, en dat het niet duidelijk was waarom hij geband werd. Ik vermoed dat hetzelfde verhaal nu weer komt
Ah..dit dus. Hele oude banmeldingen doorlezenquote:
4x gebanned.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:46 schreef MaJo het volgende:
En is Nem gebanned? Ik zit al 100 jaar op fok maar weet nog steeds niet waar ik het banmeldtopic kan vindenEn vorige keer had niks te maken met een kloon maar dat hij en stanley een topic hadden lopen verzieken
Of is ie al vaker gebanned geweest?
Kijk..jij let opquote:
denk je nou echt dat we niets checkenquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:39 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
OK, dus ik kan veilig eeh HOAX bericht naar je toesturen...Hmz, even wat bedenken.
![]()
oh da's niet zo moeilijk. als je het wachtwoord weet ben je binnen. als je ingelogd blijft staan dito. ik doe het ook op sommige plekken (ingelogd blijven staan dan hequote:Op maandag 8 oktober 2007 14:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Goh, da's lang geleden, 29 septemberEn dan krijgt broerlief de schuld. Hoe kan hij nou op jouw account posten?
Tuurlijk...vandaar dat alles wat in een krant vermeld wordt ook waar is.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
denk je nou echt dat we niets checken
[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:56 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Tuurlijk...vandaar dat alles wat in een krant vermeld wordt ook waar is.![]()
Dat staat er niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Goh, da's lang geleden, 29 septemberEn dan krijgt broerlief de schuld. Hoe kan hij nou op jouw account posten?
He wat?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:07 schreef MaJo het volgende:
@nem: Die datum viel me meteen op. Enne dat volkletsen van die topics met Stanley weet ik nog wel. Vooral dat ene berichtje die ik net gezien had![]()
Word up, yoquote:
bedankt voor de tipquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:07 schreef MaJo het volgende:vanaf mijn werk, heb mezelf toch zover gekregen
En het is ook niet zo dat ik echt te ziek ben om te werken, maar ik ben wel een stuk slomer omdat mijn hoofd vol zit. En ik had dus geen zin in de reis
Ik blijf vanavond lekker bij mijn ouders waar ze een bad hebben
Etcetera: goed stukje alleen wordt er begonnen met een plaatsbepaling. Een journalistiek stuk mag nooit beginnen met de plaats of de tijd
@nem: Die datum viel me meteen op. Enne dat volkletsen van die topics met Stanley weet ik nog wel. Vooral dat ene berichtje die ik net gezien had![]()
daar zou ik niet eens willen werkenquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Word up, yo
Maar goed dat je niet bij de Telegraaf werkt
Nog even wat uitleg trouwensquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Je mag dus juist niet beginnen met een plaatsbepalingquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bedankt voor de tipmaar hoe kan een stuk nou beginnen met plaatsbepaling als het nooit mag beginnen met plaats of tijd
[..]
daar zou ik niet eens willen werken
dat is idd zoquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je mag dus juist niet beginnen met een plaatsbepalingDat is ooit bedacht omdat anders alle artikelen zouden beginnen met 'gisteren' of 'in Groningen'. Je moet dus een beetje creatief zijn en beginnen met het wie of het wat, het waarom komt altijd later pas aan de orde. Je zou dus kunnen beginnen met ' Een groot verkeersongeluk versperde gister.... Een vrachtwagen kantelde om op de .... weg doordat..." Nou ja, zoiets dus
ik word nieuwsgierigquote:
Ik was er toch echt zelf bij hoorquote:
Goed zoquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is idd zoik zal het onthouden
![]()
dat zal ik doenquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed zoAls je meer tips nodig hebt dan houd ik me aanbevolen. En als je vindt dat ik zeur moet je het ook zeggen
Ik was slechts toeschouwer en jij hebt gewoon een hele enge vorm van de verkeerde(of de juiste) timingquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was er toch echt zelf bij hoorMaar je kunt het natuurlijk nog in de schoenen van Stanley schuiven, die kan zich toch niet verweren
Bestaat Stanley eigenlijk nog wel?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
ik heb laarzen gekochtwas al eeuwen op zoek, maar ik had teveel eisen
En maar een budget van 80 euro...
Nu heb ik laarzen van 30 euro, en dus nog 50 E tegoed om nog een paar te kopen die aan de rest van de eisen voldoen![]()
Tja dan moet je niet in een Paul McCartney topic postenquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was slechts toeschouwer en jij hebt gewoon een hele enge vorm van de verkeerde(of de juiste) timing
En ja hoor, Stanley bestaat nog. Heeft wat computerprobleempjes maar "het leeft"
Tjaquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tja dan moet je niet in een Paul McCartney topic posten![]()
Als je weet dat ik ergens mee zou kunnen lezen is het daar wel
Dat klinkt inderdaad niet bestquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:32 schreef MaJo het volgende:
Ik maak me trouwens een beetje zorgen om mijn papa. Hij zou even naar kantoor fietsen om wat dingen door te spreken. Krijg ik hem net aan de lijn, helemaal buiten adem, kreeg nauwelijks luchtBlijkt hij maar een meter of 100 gefietst te hebben. Toch maar weer eens een goede check laten maken bij het ziekenhuis denk ik zo
Uhuhquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja
Het had in 49 andere topics gekund inderdaad
Natuurlijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Maar ach, weer een anekdote erbij voor op feesten en partijen
Dat gezegd hebbende, ga je eigenlijk naar de meet?
Nee hequote:
Vét! En nog in stock ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Tim, de ultieme stropdas. Veel beter dan die haringen
http://www.thinkgeek.com/apparel/hats-ties/9352/zoom/
Allerlei onderzoeken, van zijn longen, van zijn hart. Hij staat onder constante controle omdat hij vorig jaar bijna is overleden aan een hartkwaal. En hij blijft kwakkelen maar ze vinden steeds niets...quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, dan ben ik benieuwd wat voor onderzoek ze hebben gedaan. Zoiets is toch niet gezond.
chinees altijd eerste keus natuurlijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eventuele aanwezigen: wat zal ik vanavond es gaan eten? Ik heb geen oven of magnetron tot m'n beschikking
Broodjes knakworstquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eventuele aanwezigen: wat zal ik vanavond es gaan eten? Ik heb geen oven of magnetron tot m'n beschikking
ik heb ooit eens op een of ander vaag feest wodka in zo'n zakje gehadquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van het weekend dit product gezien in een winkel op Schiphol, en ik vond het echt briljant!
Dit waren grote zakken die bedoeld waren voor een paar porties tegelijk, en het idee vond ik echt geweldigquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb ooit eens op een of ander vaag feest wodka in zo'n zakje gehadvind het niet erg bijzonder
vond de keycord eraan wel leuk
ah da's idd wat andersquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit waren grote zakken die bedoeld waren voor een paar porties tegelijk, en het idee vond ik echt geweldig
hey vakantiegangersquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:29 schreef iamredleader het volgende:
Hallo allemaal, we zijn weer terug van vakantie!
Het lange verhaal komt een dezer dagen nog, met foto's en de hele zooi, maar voorlopig houden we het erop: met ons alles goed, zondag de eet-meet, hopelijk komen er nog wat meer mensen
Ik straal er zo wel een overquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:08 schreef Soempie het volgende:
Ik wacht al een uur op een ingeving.![]()
B. vervelend zeg![]()
Ja, denk ook dat het dat is. Andere redenen heb ik niet namelijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:11 schreef Etcetera het volgende:
hey B.
hey Soemp
kan het komen omdat je nog moet wennen aan je ritme B.de eerste paar weken Uni was ik echt gesloopt namelijk
wat voor ingeving moet je hebben soempen heb je lekker uitgewaaid in zandvoort?
kun je niet gortdroog neer zetten dat je verwacht dit jaar de jackpot te winnen, zodat je dat kunt opzettne wat je altijd al hebt willen opzetten (en da's uiteraard iets waar je nu voor leert) en je weet dat de kans klein is, maar je wilt goed voorbereid zijn dus ga je hard aan de slag dit jaar zodat je de basis al hebt gelegdquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:27 schreef Soempie het volgende:
Zandvoort was wel fijn. De hele middag en een deel van de avond geweest, tot de zon onder ging. De tijd vloog voorbij in elk geval.![]()
En ik moet een stuk schrijven, alleen staar ik al een eeuwigheid naar een lege pagina.![]()
Het moet gaan over m'n verwachtingen voor het komende jaar en m'n toekomstplannen. Ik moet de hele tijd denken aan het zinnetje: 'Choose to raise a family- you're not ambitious anyway'![]()
tyfusquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:37 schreef Soempie het volgende:
Ik had vandaag trouwens een 'oefen-mama-dag'
Vanmorgen gesport, daarna gestudeerd, paper geschreven, cadeautjes gekocht in de stad, toen als een idioot naar de basisschool (langs de gekantelde vrachtwagen) om m'n oppaskindje op te halen, kinderen te eten gegeven, gespeeld, afwasautomaat ondertussen geleegd en gevuld, buiten voetbal gedaan, als een idioot naar de AH om wijn te halen, toen besloten dat het te laat was om nog te koken, dus Mexicaans afgehaald
!!!, naar die jarige vriend gefietst en bij hem gegeten.
Ik ben best blij als ik over anderhalf uur in bed lig.![]()
Sjezus wat een druktequote:Op maandag 8 oktober 2007 21:37 schreef Soempie het volgende:
Ik had vandaag trouwens een 'oefen-mama-dag'
Vanmorgen gesport, daarna gestudeerd, paper geschreven, cadeautjes gekocht in de stad, toen als een idioot naar de basisschool (langs de gekantelde vrachtwagen) om m'n oppaskindje op te halen, kinderen te eten gegeven, gespeeld, afwasautomaat ondertussen geleegd en gevuld, buiten voetbal gedaan, als een idioot naar de AH om wijn te halen, toen besloten dat het te laat was om nog te koken, dus Mexicaans afgehaald
!!!, naar die jarige vriend gefietst en bij hem gegeten.
Ik ben best blij als ik over anderhalf uur in bed lig.![]()
Ontbijt ging niet door. Hij zou er niet zijn 's morgens. Had z'n moeder nog even gebeld voor de zekerheid.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:47 schreef B.ertha het volgende:
Sjezus wat een drukte
Hoe was trouwens je verjaardagsdansje/liedje/ontbijt?
Jammer, maar ook leukquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ontbijt ging niet door. Hij zou er niet zijn 's morgens. Had z'n moeder nog even gebeld voor de zekerheid.
Daarom het hele plan omgegooid en Mexicaans gehaald.![]()
![]()
quote:Het liedje is niet helemaal gelukt, plan was om te zingen zodra hij de deur open deed. Ik was alleen buiten adem toen ik aan kwam en hij heeft me eerst op een stoel gezet voor ik wat kon uitbrengen.Vroeg ook of hij zich een beetje jarig voelde: 'vanmiddag niet, maar nu wel!' Was dus wel geslaagd.
![]()
En voor Etcie: hij heeft sinds vorige week een vriendinnetje.![]()
Hij gaat morgen de dokter bellen, aangezien hij een risicopatient is zullen ze het wel serieus nemen en weer allerlei tests doen. Het is alleen niet te hopen dat hij weer in het ziekenhuis belandt, zo is het tot nu toe altijd wel gegaan...quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb ooit eens op een of ander vaag feest wodka in zo'n zakje gehadvind het niet erg bijzonder
vond de keycord eraan wel leuk
@MaJo: dat klinkt niet goed neemijn zus heeft, als ze teveel beweegt, last van astma. dan gaat ze ook erg piepen en krijgt ze geen lucht. en verder heeft m'n opa longemfyseem gehad en die ademde ook erg moeizaam op een gegeven moment.
ik wil je niet bang maken hoor, maar kaart het eens aan bij de artsen dat ze daar eens op testen? mss dat ze er overheen hebben gekeken. ik hoop in elk geval dat het goed komt
Hey Soempquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:08 schreef Soempie het volgende:
Ik wacht al een uur op een ingeving.![]()
B. vervelend zeg![]()
hopelijk vinden ze uit wat er aan de hand is.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij gaat morgen de dokter bellen, aangezien hij een risicopatient is zullen ze het wel serieus nemen en weer allerlei tests doen. Het is alleen niet te hopen dat hij weer in het ziekenhuis belandt, zo is het tot nu toe altijd wel gegaan...
Wanneer is de screentest? Spannend en superleuk!quote:En dan even iets heel anders: ik ben vandaag gevraagd om een screentest te doen voor een nieuw programma van RTL Z![]()
![]()
Je verwachting voor het komende jaar is dat je aan het eind een x aantal studiepunten hebt opgedaan en een beter inzicht hebt in de studies die je doet. Bij toekomstplannen kan je zetten dat je van plan bent om je rijbewijs te gaan halen zodat je dat hebt als je na je afstuderen aan het werk gaatquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:27 schreef Soempie het volgende:
Het moet gaan over m'n verwachtingen voor het komende jaar en m'n toekomstplannen. Ik moet de hele tijd denken aan het zinnetje: 'Choose to raise a family- you're not ambitious anyway'![]()
Succes MaJo!quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey SoempHoe gaat het nu met je? Ik vroeg me vanmiddag nog af hoe het met je ging omdat ik je al een paar dagen niet meer gezien had
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij gaat morgen de dokter bellen, aangezien hij een risicopatient is zullen ze het wel serieus nemen en weer allerlei tests doen. Het is alleen niet te hopen dat hij weer in het ziekenhuis belandt, zo is het tot nu toe altijd wel gegaan...
Coolquote:En dan even iets heel anders: ik ben vandaag gevraagd om een screentest te doen voor een nieuw programma van RTL Z![]()
In sommige culturen zegt dat nietsquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:58 schreef Soempie het volgende:
En voor Etcie: hij heeft sinds vorige week een vriendinnetje.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
@Majo: Als wat? Verslaggeefster
Sterker nog, als presentatricequote:
Ja wat is het nouquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sterker nog, als presentatriceGeen idee wat ik ervan kan verwachten en of het wel iets voor mij is... Wel vet natuurlijk
![]()
![]()
![]()
In de mijne wel.quote:
Volgens mij het laatste... Alleen weet ik er zelf ook bar weinig van af, ze waren op zoek naar een duo presentatie maar die ook interviews doenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wat is het nou
Is het met een camera de straat op of is het a la Loretta Schrijver in de studio zitten?
Dat is wel coolquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij het laatste... Alleen weet ik er zelf ook bar weinig van af, ze waren op zoek naar een duo presentatie maar die ook interviews doen
Dat is ietsquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je verwachting voor het komende jaar is dat je aan het eind een x aantal studiepunten hebt opgedaan en een beter inzicht hebt in de studies die je doet. Bij toekomstplannen kan je zetten dat je van plan bent om je rijbewijs te gaan halen zodat je dat hebt als je na je afstuderen aan het werk gaat
Tof.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:34 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij het laatste... Alleen weet ik er zelf ook bar weinig van af, ze waren op zoek naar een duo presentatie maar die ook interviews doen
Tja dat zal wel denk ikquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel cool
Maar zal redelijk wat concurrentie zijn denk ik...
Kiezen is nooit moeilijk natuurlijk. Hoogste biederquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tja dat zal wel denk ikMaar ik ga er heel blanco in, verwacht er totaal niets van. Ik heb sowieso nog wat andere dingen lopen op het moment. Straks moet ik nog gaan kiezen
Hehequote:Op maandag 8 oktober 2007 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kiezen is nooit moeilijk natuurlijk. Hoogste bieder
Nu niet meer. Ik word aan de praat gehouden op msn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vordert het al een beetje Soemp?
Wie doet dat nou, weet die onverlaat wel dat je druk bezig hoort te zijn?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu niet meer. Ik word aan de praat gehouden op msn.
Waar zien jullie jezelf over 5 jaar?
Nee, ik moest onverwacht werken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:41 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie, je bent ook niet meer naar de lezing geweest dus? Ik ook niet, mn studiegenootje haakte af en ik had een vriendin op bezoek... toen dacht ik: ik heb Marijke al 1000x over Le Corbusier gehoord, laat ook maar![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, ik moest onverwacht werken.
En eigenlijk had ik er toch ook helemaal geen zin in.![]()
Over 5 jaar een stuk of twee katten (Djengis Khan en Julius Caesar), in de Addams Family fase komen daar misschien nog een aantal schapen bij (maar dat denk ik niet)quote:
Er zijn vast plenty Fokkertjes die je daarbij willen helpenquote:
Nee, toen ik je tegenkwam bedoel je? Wat was er in het Feithhuis?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]mooi om je dat op tijd te bedenken
Ging je gisteren ook naar het Feithhuis trouwens? Daar zag ik nog iemand van kunstgeschiedenis namelijk
Ik ga denk ik maar gewoon mijn best doen om mn huidige vriendje bij me te houden, kan die me mooi helpenquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er zijn vast plenty Fokkertjes die je daarbij willen helpen
Wauwquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, toen ik je tegenkwam bedoel je? Wat was er in het Feithhuis?
Ik ging m'n studieboeken ophalen bij m'n ex. Hij had de helft van m'n boeken voor me gekocht. Cadeautje, omdat hij vond dat ik zo goed bezig was. Ongelooflijk lief.Dat scheelt me weer een rib.
![]()
Zeer gul ook. Ik zit net te berekenen dat het hem ongeveer 300 euro heeft gekost.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw![]()
Zeer lief inderdaad
Er was niks in het Feithhuis hoor, ik had daar net met 2 vriendinnen koffie zitten leuten en kwam eerst iemand tegen die ws gelijk met jou aan kg is begonnen, en vervolgens jou1 +1 = 2 dacht ik
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
"Ik wil ook zo'n ex"
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over 5 jaar ben ik als het goed is afgestudeerd en werk ik bij BNN of een ander tof bedrijf, en hoop ik in het bezit te zijn van een sportwagen. Vaste relatie zou ook leuk uitkomen, maar nog geen koters
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En na verloop van tijd wordt de auto een Jaguar en wil ik een soort Addams Family huis hebben: hal met twee grote halfronde trappen met een open haard er onder, paar harnassen in de gangen en een opgezette ijsbeer of andere kitsch
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over 5 jaar een stuk of twee katten (Djengis Khan en Julius Caesar), in de Addams Family fase komen daar misschien nog een aantal schapen bij (maar dat denk ik niet)
Dát bedoelde ik nietquote:
Linda moest een boek hebben van 70 euro bij de winkel van de school. De leraren vonden dat nogal duur en hebben het boek zelf besteld en aan de leerlingen aangeboden voor 50.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:07 schreef Soempie het volgende:
Voor psychologie alleen ben ik al iets van 700 a 800 euro kwijt.![]()
Of gewoon tweedehands, van studenten die met de studie stoppen. Ik heb maar twee boeken nieuw gekocht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
Probeer trouwens te kijken naar de prijzen van die boeken buiten de winkel van de uni zelf.
Iemand die jij niet kent maar Soemp en ik welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:11 schreef wyccie het volgende:
Wie is Linda nou weer?
Het eerste jaar dat ik ging studeren moest ik eerst met de bank regelen dat ik in de min kon staan. Anders had ik mijn boeken (toentertijd bijna 2000 gulden) niet kunnen betalen. Daarna is het nooit meer goed gekomen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:11 schreef LadyBlack het volgende:wat zijn jullie boeken allemaal duur dan
![]()
Mijn duurste jaar was volgens mij 300 euro aan boeken!
Maarja, de jaren erna waren er verplichte excursies, wel gesubsidieerd enzo, maar 100 euro ben je zo kwijt. En de gewone studiereisjes (buitengewoon relevant ivm musea uiteraard) zijn al gauw 250.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |