Ik zit nog steeds met die lege koelkast.quote:Op maandag 24 september 2007 11:05 schreef Mikkie het volgende:
Mijn Danerolles duren nog 2.05, 2.04, 2.03...
ik zou uitgaan van een uur of 1, dan zijn de meeste winkels wel openquote:Op maandag 24 september 2007 11:04 schreef Soempie het volgende:
Hoe laat gaan de winkels eigenlijk open op maandag?![]()
Niks mis met jouw wiskundeknobbel.quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 11:11 schreef Soempie het volgende:
Ik had een tijdje terug zo'n blikje gekocht, niet in de koelkast gezet. Iemand wees me er op, dat die dingen dus wel in de koelkast moeten.![]()
Compleet niet meer aan gedacht. Tijd later ben ik aan het koken: 'baf!'![]()
Blikje ontploft![]()
quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 11:15 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, die met de cheddarkaas zijn geen succes
quote:
quote:
als het niet lekker is eet ik het niet op hoorquote:Op maandag 24 september 2007 11:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik eet ze wel op natuurlijk, maar met normale kaas zijn ze veel lekkerder. Maar hee, Danerolles weggooien is een doodzonde!.
inderdaadquote:
Goeie vraag.quote:Op maandag 24 september 2007 11:25 schreef Etcetera het volgende:
wie zijn wij en waarom een snackdag en waarom heb je die verdiend
-wij; als in 'mijn collega's en ik'quote:Op maandag 24 september 2007 11:25 schreef Etcetera het volgende:
wie zijn wij en waarom een snackdag en waarom heb je die verdiend
Ik ben nog in dubio ze hebben daar meerdere lekkere dingen. Maar een 'must' is voor mij toch altijd de pistolet filet American met uitjes.quote:Op maandag 24 september 2007 11:25 schreef Soempie het volgende:
wat ga je snacken?
Ah van die croissantjes dus. Dacht al dat je dat bedoelde maar wist het niet zekerquote:Op maandag 24 september 2007 11:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In één woord: Goddelijk.
[afbeelding]
gewoon gaan eten, maar voor de netheid ff een rustig plekje opzoekenquote:Op maandag 24 september 2007 11:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah van die croissantjes dus. Dacht al dat je dat bedoelde maar wist het niet zeker
Ik heb echt vet trek maar durf nauwelijks te eten omdat twee van mijn collega's aan ramadan doen
waaat je gaat weg uit de stadquote:Op maandag 24 september 2007 11:40 schreef Soempie het volgende:
wheeeeeeeeeePedagogiek in Utrecht sluit voor geen meter aan op pedagogiek in Groningen.
![]()
Pedagogiek aan de UvA dan weer wel. Volgend jaar ga ik dus in Utrecht wonen en in Amsterdam studeren.Alleen dat heen en weer gereis.
![]()
Ja, terug naar de bewoonde wereld.quote:
nou zegquote:Op maandag 24 september 2007 11:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, terug naar de bewoonde wereld.![]()
UvAquote:Op maandag 24 september 2007 11:40 schreef Soempie het volgende:
wheeeeeeeeeePedagogiek in Utrecht sluit voor geen meter aan op pedagogiek in Groningen.
![]()
Pedagogiek aan de UvA dan weer wel. Volgend jaar ga ik dus in Utrecht wonen en in Amsterdam studeren.Alleen dat heen en weer gereis.
![]()
nee je blijft fijn in de stadquote:
Ik kom vast nog wel regelmatig terug naar Groningen.quote:
Nee ik ook niet. Levend wel, daarentegenquote:Op maandag 24 september 2007 11:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zou ook niet dood gevonden willen worden in Amsterdam.
you got me there.quote:Op maandag 24 september 2007 11:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Levend wel, daarentegen![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 11:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Levend wel, daarentegen![]()
Heel veel redenen ondertussen.quote:Op maandag 24 september 2007 12:00 schreef Etcetera het volgende:
waarom ga je eigenlijk verhuizen soemp![]()
nou vooruit je mag wegquote:Op maandag 24 september 2007 12:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heel veel redenen ondertussen.Groningen heb ik wel gezien in die 5 jaar dat ik hier nu zit. Vrienden van vroeger wonen nu heel ver weg. M'n beste vrienden uit Groningen gaan allemaal verhuizen. Het is makkelijker om familie op te zoeken. Het gaat niet zo goed met m'n moeder en ik wil dan ook vaker op bezoek, maar vanuit Groningen is het een wereldreis. ![]()
Wil gewoon wel weer eens iets nieuws. ![]()
Dankje.quote:Op maandag 24 september 2007 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou vooruit je mag weg![]()
ik kan het me ook wel voorstellen hoor met die redenen die je geeft
Lang niet gezien hier.quote:Op maandag 24 september 2007 12:14 schreef geenaam het volgende:
GoeiemiddagIk zit nu lekker op school niks te doen..
Ja, lekker. Zit nu Hbo hè. Dan doe je niet zo veel.quote:Op maandag 24 september 2007 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lang niet gezien hier.Alles goed?
Ik ben druk aan het mailen.![]()
Oke danquote:Op maandag 24 september 2007 12:20 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja, lekker. Zit nu Hbo hè. Dan doe je niet zo veel.
huh?quote:Op zondag 23 september 2007 23:06 schreef Supersheep het volgende:
Ik krijg de komende week een bonnetje als ik boodschappen doe
quote:Op maandag 24 september 2007 11:11 schreef Soempie het volgende:
Ik had een tijdje terug zo'n blikje gekocht, niet in de koelkast gezet. Iemand wees me er op, dat die dingen dus wel in de koelkast moeten.![]()
Compleet niet meer aan gedacht. Tijd later ben ik aan het koken: 'baf!'![]()
Blikje ontploft![]()
Ja, dat zijn wel goede redenen. Dan moet je het gewoon doen. Kun je niet dichterbij A'dam, maar niet erín gaan wonen?quote:Op maandag 24 september 2007 12:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heel veel redenen ondertussen.Groningen heb ik wel gezien in die 5 jaar dat ik hier nu zit. Vrienden van vroeger wonen nu heel ver weg. M'n beste vrienden uit Groningen gaan allemaal verhuizen. Het is makkelijker om familie op te zoeken. Het gaat niet zo goed met m'n moeder en ik wil dan ook vaker op bezoek, maar vanuit Groningen is het een wereldreis. ![]()
Wil gewoon wel weer eens iets nieuws. ![]()
Ik vind Utrecht een leuke stad. Wil graag wel in een grote stad wonen en Utrecht ligt ideaal. Als het een paar jaar terug niet Groningen was geworden (waar ik heen ging voor journalistiek, waar ik nooit aan begonnen benquote:Op maandag 24 september 2007 12:24 schreef B.ertha het volgende:
Ja, dat zijn wel goede redenen. Dan moet je het gewoon doen. Kun je niet dichterbij A'dam, maar niet erín gaan wonen?
Oh...nou voelt ze zich natuurlijk rot!quote:Op maandag 24 september 2007 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maarre Soempje, moet je dan erg veel vakken overdoen/opnieuw doen of valt dat mee? Want om eerlijk te zijn is het niet echt je eerste studie meer he
Volgens mij kan ik gewoon in een keer door als ik naar de UvA ga. Maar daarvoor ga ik dus naar de studieadviseur en heb ik net iemand van de UvA een mailtje gestuurd.quote:Op maandag 24 september 2007 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maarre Soempje, moet je dan erg veel vakken overdoen/opnieuw doen of valt dat mee? Want om eerlijk te zijn is het niet echt je eerste studie meer he
Nee hoor.quote:Op maandag 24 september 2007 12:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh...nou voelt ze zich natuurlijk rot!
(Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel ze er nu al heeft gedaan/geprobeerd.)
Dan is het uitstekend en zou ik het vooral doenquote:Op maandag 24 september 2007 12:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik gewoon in een keer door als ik naar de UvA ga. Maar daarvoor ga ik dus naar de studieadviseur en heb ik net iemand van de UvA een mailtje gestuurd.
En om eerlijk te zijn ga ik nu hartstikke goed en boeit het me echt niks dat dit niet echt m'n eerste studie is.![]()
Ik doe dat heen en weer gereis ook en is prima te doen hoor. De trein van Utrecht Centraal naar Amsterdam Amstel doet er welgeteld 18 minuten over. Ik ben dus altijd binnen een half uur van mijn huis op Amstelquote:Op maandag 24 september 2007 11:40 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Joh, ik dacht dat je er nog een had gedaan en nu bij nummers 4 en 5 was aanbelandquote:Op maandag 24 september 2007 12:53 schreef Soempie het volgende:
Nee, ik heb eerst kunstgeschiedenis geprobeerd, daarna de pabo en toen pedagogiek. Pedagogiek doe ik nog steeds en ik ben er psychologie bij gaan doen.
Was het niet de bedoeling dat je die stille mensen bewust de beurt geeft, ze aanmoedigt een antwoord te geven?quote:Op maandag 24 september 2007 12:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vorige keer was ik voorzitter, vandaag evaluatieformulier van gekregen en daarin stond dat ik vooral de stille mensen in de groep niet moest vergeten. Heb ze vandaag alle kans gegeven door zoveel mogelijk m'n muil te houden, en het liep voor geen meter meer
Dat heb ik inderdaad gedaan, met mijn andere collega die niet ramadant (:')) zijn we in een kantoortje gaan zittenquote:Op maandag 24 september 2007 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gewoon gaan eten, maar voor de netheid ff een rustig plekje opzoekendat zou ik doen tenminste
Maar als je er heen wilt ben je er zo. Het is alleen wat lastiger om tot midden in de nacht in Amsterdam te blijven hangenquote:Op maandag 24 september 2007 12:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik doe dat heen en weer gereis ook en is prima te doen hoor. De trein van Utrecht Centraal naar Amsterdam Amstel doet er welgeteld 18 minuten over. Ik ben dus altijd binnen een half uur van mijn huis op Amstel
Wat Amsterdam betreft: Ik mis het![]()
Geweldige stad! Utrecht is ook leuk hoor, maar kan niet tippen aan Amsterdam...
Ja klopt, heb ik de vorige keer geprobeerd maar was blijkbaar niet goed genoeg. Bij deze sessies werken we met roulerend voorzitterschap, dit keer was ik geen voorzitter maar een gewone deelnemerquote:Op maandag 24 september 2007 12:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was het niet de bedoeling dat je die stille mensen bewust de beurt geeft, ze aanmoedigt een antwoord te geven?
"Hee stille, en wat vind jij daar nou van?"
Daar kan je van lunchenquote:Op maandag 24 september 2007 12:56 schreef Soempie het volgende:
De ib is laat vandaag. Ik heb nog 5 euro.
gewoon doorzeikenquote:Op maandag 24 september 2007 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw! Snelle reactie!
De studieadviseuse kon niet echt veel voor me betekenen.....Als ik scriptieproblemen had moest ik naar een begeleidingsgroep, en afstuderen met een stageverslag kon niet volgens haar
Maargoed, stagelopen natuurlijk wel, dus ik ga deze week maar eens informeren bij RIdderos (de stagecoördinator), en ook nog maar eens bij Victor, misschien voor een leuker scriptieonderwerp......
Jij bent toch ook met een nieuwe studie begonnen, in het eerste jaar? Dus dan is het voor die anderen natuurlijk eng. Dat loopt vanzelf wel los. Kan jij niks aan doen.quote:Op maandag 24 september 2007 12:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja klopt, heb ik de vorige keer geprobeerd maar was blijkbaar niet goed genoeg. Bij deze sessies werken we met roulerend voorzitterschap, dit keer was ik geen voorzitter maar een gewone deelnemer
quote:Op maandag 24 september 2007 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw! Snelle reactie!
Victor heeft vast wel een goed idee.quote:De studieadviseuse kon niet echt veel voor me betekenen.....Als ik scriptieproblemen had moest ik naar een begeleidingsgroep, en afstuderen met een stageverslag kon niet volgens haar
Maargoed, stagelopen natuurlijk wel, dus ik ga deze week maar eens informeren bij RIdderos (de stagecoördinator), en ook nog maar eens bij Victor, misschien voor een leuker scriptieonderwerp......
Ik kan er zelfs van lunchen en van avondeten.quote:
Ja idd, het is een vriendin van mij immers wel gelukt, en die zei dat er bij kg ook iemand met stage was afgestudeerd... Maar als het goed is weet de stagecoördinator dat wel toch?quote:Op maandag 24 september 2007 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gewoon doorzeikenbrutalen hebben de halve wereld en vaak is er meer mogelijk dan je denkt, maar hebben ze gewoon geen zin in regelen
Ik dacht dat jij een dure was....quote:Op maandag 24 september 2007 13:02 schreef Soempie het volgende:
Ik kan er zelfs van lunchen en van avondeten.![]()
Nee hoor, 1x in het uur gaat er een nachttrein. Die heb ik al regelmatig genomenquote:Op maandag 24 september 2007 12:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar als je er heen wilt ben je er zo. Het is alleen wat lastiger om tot midden in de nacht in Amsterdam te blijven hangen
whahahahaquote:Op maandag 24 september 2007 13:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een dure was....
Voor Mik wel.quote:Op maandag 24 september 2007 13:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een dure was....
succesquote:Op maandag 24 september 2007 13:09 schreef Soempie het volgende:ik kan eindelijk aan het werk.
Ik ben al de hele ochtend aan het heen en weer mailen. Voor een account en een nummer om testen mee te kunnen doen. Gelijk beginnen.![]()
hij krijgt er veel voor terug.quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb m'n film op pauze gezet. Ik vermoed dat hij slecht af gaat lopen.Nu is alles net helemaal goed.
![]()
Zal ik nu verder kijken of de dvd terug in m'n kast zetten en met een gerust hart naar bed gaan?![]()
Voor dat practicum heb ik sinds vanmorgen m'n beoordeling binnen. 6 van de 6 punten.quote:Op maandag 24 september 2007 13:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
succes
en niet weer ratten laten ontploffen he
Klopt, het valt ook wel mee en vaak komt het vanzelf wel min of meer goed. En sommige mensen zijn gewoon wat sitller dan anderen, maar dat kan veranderenquote:Op maandag 24 september 2007 13:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent toch ook met een nieuwe studie begonnen, in het eerste jaar? Dus dan is het voor die anderen natuurlijk eng. Dat loopt vanzelf wel los. Kan jij niks aan doen.
wtfquote:Op maandag 24 september 2007 13:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor dat practicum heb ik sinds vanmorgen m'n beoordeling binnen. 6 van de 6 punten.![]()
![]()
Er waren ook mensen met 1 punt. Vraag me af wat die de ratten hebben aangedaan.![]()
Utrecht is inderdaadquote:Op maandag 24 september 2007 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Utrecht
Ik sta sinds een jaar ingeschreven bij de woningstichting daar, omdat ik toch zeker weet dat ik daar nog wel eens wil wonen
Hier in Groningen of ergens anders? Kan dus nog wel even duren voor je iets hebtquote:Op maandag 24 september 2007 13:26 schreef Etcetera het volgende:
Pitt en ik willen ons gaan inschrijven bij woningbouw
En jullie wonen nu allebei nog thuis toch? Dus altijd bij één van de ouders onder het dak samen slapenquote:Op maandag 24 september 2007 13:28 schreef Etcetera het volgende:
het is eerst de bedoeling dat we in stadskanaal gaan wonen, maar uiteindelijk willen we naar zuidlaren
en hopen dat het leuk wordtmaar we zijn er een beetj zat van om steeds afscheid te moeten nemen. we willen gewoon samen de avonden doorbrengen
ja dat is ook best irritant aan het wordenquote:Op maandag 24 september 2007 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En jullie wonen nu allebei nog thuis toch? Dus altijd bij één van de ouders onder het dak samen slapenIk heb liever mn eigen plekkie
Ga samen naar de stad danquote:Op maandag 24 september 2007 13:39 schreef Etcetera het volgende:
als ik Pitt niet had, was ik zeer waarschijnlijk naar de stad verhuisd![]()
en een huis kopen willen we wel hoormaar daar had je iets voor nodig. wat was het ook alweer.... oh ja. Geld
hij wil niet in de stad wonenquote:Op maandag 24 september 2007 13:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga samen naar de stad danLeuk hier
En idd huis kopen kost bakken geld, maar het schijnt van een aio-salaris te kunnen
De mijnequote:Op maandag 24 september 2007 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wiens ouders waren er ook al weer mee bezig?
Sonjabakkeren is crashdieet
Oeh noem je hem al je vriend?quote:Op maandag 24 september 2007 13:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg pas een vriendje toen ik al uit huis was, maar het lijkt me echt niks nee....
Ik heb nu wel een huisgenootje waar ik rekening mee moet houden enzo, en mn vriend woont ook met 3 anderen, maar dat is allemaal toch heel andersEn hij gaat een huis kopen
dus wordt alleen maar beter
Ik ben daar heel snel meequote:Op maandag 24 september 2007 13:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh noem je hem al je vriend?Dat deed ik pas na 8 maanden toen het echt uit was
is het heel erg als ik gemist heb dat je vrijgezel af bentquote:Op maandag 24 september 2007 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben daar heel snel meeWe zijn er trouwens allebei vrij serieus over, ook al hebben we nu pas een maandje 'verkering'
![]()
Maar we vonden elkaar ook al wel een halfjaar leuk....
trustenquote:Op maandag 24 september 2007 13:49 schreef geenaam het volgende:
Ik ga weer. Lekker slapen in de collegezaal..
Leuk tochquote:Op maandag 24 september 2007 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben daar heel snel meeWe zijn er trouwens allebei vrij serieus over, ook al hebben we nu pas een maandje 'verkering'
![]()
Maar we vonden elkaar ook al wel een halfjaar leuk....
Ik dacht ook niet dat ik het zou kunnen maar als je iemand écht leuk vindt dan ga je er gewoon voor. Maar echt goed is het niet hoor, dat merk ik nu ook welquote:Op maandag 24 september 2007 13:56 schreef Etcetera het volgende:
ik zou daar niet tegen kunnen denk ik
quote:Op maandag 24 september 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is het heel erg als ik gemist heb dat je vrijgezel af bent![]()
![]()
![]()
sorryen alsnog gefeliciteerd
Mijn eerste vriendje is ook meteen een relatie van 2,5 jaar geworden, ik trek ook serieuze jongens aan blijkbaarquote:Op maandag 24 september 2007 13:50 schreef MaJo het volgende:
Leuk tochIk heb hem nooit mijn vriend durven noemen omdat het een knipperlicht relatie was en dat was steeds heel onzeker.
quote:Op maandag 24 september 2007 14:01 schreef Etcetera het volgende:
mjah daar weet ik dan wel weer wat vanzo kan ik het first hand afraden om te rotzooien met een collega
![]()
Collega's en huisgenoten kan beter niet mee gedate worden, omdat je dan direct doffe ellende hebt als het uit gaatquote:Op maandag 24 september 2007 14:01 schreef Etcetera het volgende:
mjah daar weet ik dan wel weer wat vanzo kan ik het first hand afraden om te rotzooien met een collega
![]()
volgens mij heb ik dat wel eens gemeldquote:
het is nooit aangeweest en alsnog doffe ellendequote:Op maandag 24 september 2007 14:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Collega's en huisgenoten kan beter niet mee gedate worden, omdat je dan direct doffe ellende hebt als het uit gaat
het is niet eens een exquote:Op maandag 24 september 2007 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, het verhaal dat je een ex had die zei dat je teveel aandacht wou kende ik wel idd, ik wist alleen niet dat het een collega-vakkenvuller was.... Maar wat een zak hooi zeg
Overigens is iemand van dezelfde vereniging ook niet erg slim, als het uitgaat kom je elkaar veel te vaak tegen, en dat zal voor mensen uit dezelfde vriendengroep ook gelden, nietwaar MaJo?
quote:Op maandag 24 september 2007 14:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is niet eens een exeen scharrel zou ik het willen noemen. en idd een dikke zak hooi
ik hoop dat hij nooit een vriendin krijgt, laat staan trouwt
![]()
maar nu heb ik Pitt![]()
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
rancuneus? Wat is dat?
Fijn van je vriendje blijven houden, ik ga er nu vandoor!
Op het journaal hadden ze het er over dat het bedoeld was voor mensen met overgewicht, diabetes en verschillende vage klachten, volgens mij niet voor mensen die verder gezond zijnquote:Op maandag 24 september 2007 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Sportschool in basispakket
ik zou meteen gaan sporten als dat vergoed gaat wordenmaar het zal er wel niet inzitten
dan heb ik bij deze diabetesquote:Op maandag 24 september 2007 14:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het journaal hadden ze het er over dat het bedoeld was voor mensen met overgewicht, diabetes en verschillende vage klachten, volgens mij niet voor mensen die verder gezond zijn
Pitt is z'n nicknamequote:Op maandag 24 september 2007 14:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik neem aan dat Pitt een achternaam is, wat is zijn voornaam? Brat? Eelt? Snake?
Discriminatiequote:Op maandag 24 september 2007 14:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het journaal hadden ze het er over dat het bedoeld was voor mensen met overgewicht, diabetes en verschillende vage klachten, volgens mij niet voor mensen die verder gezond zijn
Zou ik liever niet hebben. Ik zou dan wel gratis naar de sportschool kunnen, want te zwaar. Gelukkig gaat het wel omlaag, maar niet altijd even snelquote:
ik wil het liever ook niet hoorquote:Op maandag 24 september 2007 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou ik liever niet hebben. Ik zou dan wel gratis naar de sportschool kunnen, want te zwaar. Gelukkig gaat het wel omlaag, maar niet altijd even snel
Dat kon zeker slechter. Misschien is het beter voor m'n gezondheid als ik verder van school ga wonenquote:Op maandag 24 september 2007 14:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wil het liever ook niet hoorach, volgens mij ben ik ook op de goede weg, ik loop nu elke dag zo'n beetje 40 minuten van en naar stage
't is wel 20 minuten heen en 20 minuten terug hoorquote:Op maandag 24 september 2007 14:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kon zeker slechter. Misschien is het beter voor m'n gezondheid als ik verder van school ga wonen
Helpt zeker, met een ontbijt in de ochtend is de verleiding om een appelkoek of zoiets om 11 uur te nemen een stuk kleiner. En bij avondeten is het een slecht plan om elke dag gehakt te eten (want best wel vet), maar af en toe kan het geen kwaad. Verder scheelt het al een hoop als je je niet al te druk maakt en gewoon een koekje neemt bij de koffie. Zolang het bij 1 koekje blijft zit het wel goedquote:Op maandag 24 september 2007 14:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't is wel 20 minuten heen en 20 minuten terug hoor
en ik eet nu al een stuk regelmatiger, dat zal ook wel helpen
dat red ik niet hoorquote:Op maandag 24 september 2007 14:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Helpt zeker, met een ontbijt in de ochtend is de verleiding om een appelkoek of zoiets om 11 uur te nemen een stuk kleiner. En bij avondeten is het een slecht plan om elke dag gehakt te eten (want best wel vet), maar af en toe kan het geen kwaad. Verder scheelt het al een hoop als je je niet al te druk maakt en gewoon een koekje neemt bij de koffie. Zolang het bij 1 koekje blijft zit het wel goed
Ik moest even kijken welke ook weer de tweede was, maar die is inderdaad wel leukquote:Op maandag 24 september 2007 14:38 schreef wyccie het volgende:
Tim, dat tweede filmpje in je fotoboek!![]()
![]()
![]()
Die is echt geweldig. Slecht.
Wat voor test is dat? Heeft niks met ratten te maken!quote:Op maandag 24 september 2007 14:44 schreef Soempie het volgende:
2. Met hoeveel verschillende partners verwacht je in de komende vijf jaar seks te hebben?
![]()
![]()
wtfquote:Op maandag 24 september 2007 14:44 schreef Soempie het volgende:
2. Met hoeveel verschillende partners verwacht je in de komende vijf jaar seks te hebben?
![]()
![]()
Moet je ook al zeggen met wie je van plan bent seks te hebben?quote:Op maandag 24 september 2007 14:44 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Ik heb per stuk verpakte wafels en zo'n multipack chips (allemaal kleine zakjes), juist om dat soort dingen te voorkomenquote:Op maandag 24 september 2007 14:44 schreef wyccie het volgende:
Ik kan het nooit bij 1 koekje laten. Meestal eet ik de zak in 1 keer leeg. Ik ben meer een binge-eater.
Neequote:Op maandag 24 september 2007 14:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Moet je ook al zeggen met wie je van plan bent seks te hebben?
Er liggen nu een héléboel van die losse (lege) zakjes hier op bureau.quote:Op maandag 24 september 2007 14:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb per stuk verpakte wafels en zo'n multipack chips (allemaal kleine zakjes), juist om dat soort dingen te voorkomen. Dan is het makkelijker om een klein beetje te nemen
invullenquote:Op maandag 24 september 2007 14:53 schreef Soempie het volgende:
Als jij het voor het zeggen zou hebben, hoeveel zonen zou je idealiter willen krijgen?
Wat moet ik hier nou mee.![]()
![]()
Dat is wel lastig jaquote:Op maandag 24 september 2007 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, het verhaal dat je een ex had die zei dat je teveel aandacht wou kende ik wel idd, ik wist alleen niet dat het een collega-vakkenvuller was.... Maar wat een zak hooi zeg
Overigens is iemand van dezelfde vereniging ook niet erg slim, als het uitgaat kom je elkaar veel te vaak tegen, en dat zal voor mensen uit dezelfde vriendengroep ook gelden, nietwaar MaJo?
een medestagair wil kijken of hij er een filmpje bij kan maken voor op de site.quote:Op maandag 24 september 2007 15:01 schreef Soempie het volgende:
En de rest? Rare hobby's?
Of rare gewoontes?Jij etcetera? En waarom vraag je het?
quote:Op maandag 24 september 2007 15:03 schreef MaJo het volgende:
Wat een raar onderzoek soempIk zou geneigd zijn om hele flauwe antwoorden te geven
Met hoeveel verschillende partners verwacht je in de komende vijf jaar seks te hebben? +/- 100
zou ik ook doenquote:Op maandag 24 september 2007 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het onderzoek ervoor ging over het milieu. Aan het eind van het onderzoek mocht ik een auto uitzoeken. Ik heb de meest luxe, milieuvervuilende uitgekozen.![]()
Als ik nu m'n inloggegevens aan jullie geef en jullie maken de testen, dan scheelt dat me veel tijd.quote:Op maandag 24 september 2007 15:05 schreef wyccie het volgende:
Mogen wij die testjes ook maken, of moet je inloggen?
Dat gaat niet. Ik moet me inloggen met m'n studentnummer. En daarna met nog een nummer.quote:
Het laatste deel van dit onderzoek bestaat uit een korte creatieve taak.quote:
ik heb nu niet zo veel te doen, kan pas echt verder als ik CS3 hebquote:Op maandag 24 september 2007 15:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het laatste deel van dit onderzoek bestaat uit een korte creatieve taak.
Het is de bedoeling dat je hier drie ongebruikelijke toepassingen bedenkt voor een alledaags voorwerp, namelijk een baksteen.
alstu![]()
Weinig te doen op je stage? Ik verbaas me er al over dat je zo veel online bent.![]()
ik heb expres alle gooi- en smijttoepassingen vermedenquote:Op maandag 24 september 2007 15:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik neem aan dat 'van een viaduct gooien' tegenwoordig niet meer onder de categorie 'ongebruikelijke toepassing' valt
quote:Op maandag 24 september 2007 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb nu niet zo veel te doen, kan pas echt verder als ik CS3 heb
3 ongebruikelijke toepassingen voor een baksteen
- bloembak
- handtas (maar dan moet je er meer hebben en wat cement)
- schoen (maar dan moet je touw of leer hebben om je schoen vast te maken aan je voet)
- hoed
Wat ga je met CS3 doen?quote:Op maandag 24 september 2007 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan kan ik m'n flashanimaties gaan uitbouwen, en van www.graphicnews.com prachtige plaatjes halenquote:
Het is ook dan wel weer duidelijk dat je in de creatieve hoek zitquote:Op maandag 24 september 2007 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
3 ongebruikelijke toepassingen voor een baksteen
- bloembak
- handtas (maar dan moet je er meer hebben en wat cement)
- schoen (maar dan moet je touw of leer hebben om je schoen vast te maken aan je voet)
- hoed
merciquote:Op maandag 24 september 2007 15:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is ook dan wel weer duidelijk dat je in de creatieve hoek zit![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2007 15:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is ook dan wel weer duidelijk dat je in de creatieve hoek zit![]()
En wanneer krijg je dat dan?quote:Op maandag 24 september 2007 15:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan kan ik m'n flashanimaties gaan uitbouwen, en van www.graphicnews.com prachtige plaatjes halen![]()
ondertussen heb ik vandaag een basishandleiding geschreven voor het gebruik van google maps in de website voor dvhn![]()
het schijnt nog wel 1,5 tot 2 maanden te durenquote:Op maandag 24 september 2007 15:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
En wanneer krijg je dat dan?![]()
Geld is trouwens gestort.Zo even de stad in.
ja is wel een beetje jammerquote:
ik ook nietquote:
Dat deed ik ook als ik niks te doen had op mijn stagequote:Op maandag 24 september 2007 16:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
ik ben met m'n stageverslag bezig (nou ja... eigenlijk zet ik ff neer wat ik vorige week gedaan heb)
Dat deed ik ook zo, na 3 maanden weet je echt niet meer precies wat je wanneer gedaan hebt. En dan is het leuk om een overzicht te hebbenquote:Op maandag 24 september 2007 16:13 schreef Etcetera het volgende:
het is een handige manier om tijd te verdrijfen en het voorkomt ook nog 's dat ik het vergeet want dan zit ik aan het eind van m'n stage:wat deed ik de eerste weken
geeeen idee
en dat wil ik koste wat het kost voorkomen omdat het zo ontzettend veel werk scheelt als ik het gewoon bijhoudt
wat gebeurt er als je het niet doet vandaag
nou huphup aan het werkquote:Op maandag 24 september 2007 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat deed ik ook zo, na 3 maanden weet je echt niet meer precies wat je wanneer gedaan hebt. En dan is het leuk om een overzicht te hebben
Het is voor de krant van woensdag dus als ik het vandaag niet tik dan komt het niet in de krant en dan heb ik een hele boze eindredacteur aan mijn broek
Okquote:Op maandag 24 september 2007 16:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou huphup aan het werkanders wordt het nachtwerk. en dan zijn er leukere dingen te doen (ik noem slapen
)
quote:
Is het dan zo dat wat jij schrijft ook zeker geplaatst wordt?quote:Op maandag 24 september 2007 18:03 schreef MaJo het volgende:
Eerste artikel is afNu heb ik even 5 minuten pauze en dan ga ik door met de volgende. Zit alleen te twijfelen waar ik allemaal over zal schrijven, er zijn in principe 4 onderwerpen die interessant zijn maar 4 artikelen over de gemeenteraad is misschien wat teveel van het goede
(voor mij wel weer interessant want dan verdien ik meer
)
Is tot nu toe wel altijd gebeurd jaquote:Op maandag 24 september 2007 18:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Is het dan zo dat wat jij schrijft ook zeker geplaatst wordt?
Dat is wel lekker, lijkt me knap lullig als je een artikel uitwerkt en het wordt geschrapt wegens ruimtegebrek ofzo.quote:Op maandag 24 september 2007 18:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is tot nu toe wel altijd gebeurd ja
Heldenquote:
Het was een lokaal krantje?quote:Op maandag 24 september 2007 18:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is tot nu toe wel altijd gebeurd ja
Dat heb ik bij Sp!ts wel regelmatig gehadquote:Op maandag 24 september 2007 18:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, lijkt me knap lullig als je een artikel uitwerkt en het wordt geschrapt wegens ruimtegebrek ofzo.
Maar ik ben nu eerst ff eten![]()
Valt onder het grote boze Wegenerquote:Op maandag 24 september 2007 18:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het was een lokaal krantje?
Dan verdien je er toch niet écht mee lijkt me?
Mooi zoquote:Op maandag 24 september 2007 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Valt onder het grote boze WegenerVerdient nog best aardig als je er regelmatig wat voor schrijft
quote:
Veel plezier verderquote:Op maandag 24 september 2007 18:13 schreef iamredleader het volgende:vanuit het zonnige Sevilla! Goede reis gehad, vandaag lekker de stad in en naar de kathedraal + Giralda, morgen het Alcazar, vanavond nog een Flamenco-dansavond.
![]()
Ga meteen weer door, nog een hapje scoren
Leuk dat er al wat mensen zeker komen naar de eet-meet!![]()
Toedels![]()
Hey red, leuk om iets van je te horenquote:Op maandag 24 september 2007 18:13 schreef iamredleader het volgende:vanuit het zonnige Sevilla! Goede reis gehad, vandaag lekker de stad in en naar de kathedraal + Giralda, morgen het Alcazar, vanavond nog een Flamenco-dansavond.
![]()
Ga meteen weer door, nog een hapje scoren
Leuk dat er al wat mensen zeker komen naar de eet-meet!![]()
Toedels![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 18:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Mooi zo
Is het specifiek voor Utrecht of wat?
Nee niet eensquote:
Kermis nog zo laat in het jaarquote:Op maandag 24 september 2007 18:39 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Kermisweek weer achter de rug. Kwam even niet verkeerd zo'n vrije maandag![]()
Roelofarendsveen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kermis nog zo laat in het jaarWaar dan?
Jawel: Amersfoort, Houten, Driebergen, Bunnik, als je een Friese stad gewend bent is bijna alles in de buurt van Utrecht een stadquote:Op maandag 24 september 2007 18:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee niet eensEr zijn meer steden in de buurt van Utrecht he
Mijn tweede artikel is nu ook klaar
Ah okquote:Op maandag 24 september 2007 18:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Roelofarendsveen.
Leiden hier vlakbij is met zn 3 oktober nog later. Wij hebben dan ook meestal nog goed weer en Leiden niet![]()
Je komt in de buurtquote:Op maandag 24 september 2007 18:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel: Amersfoort, Houten, Driebergen, Bunnik, als je een Friese stad gewend bent is bijna alles in de buurt van Utrecht een stad
Whatever, hou die stad maar bij jequote:
bah he?quote:Op maandag 24 september 2007 18:56 schreef TradeMarkie het volgende:
nog mensen die niet gegeten hebben?
Zweeds belmeisje kotst live op tv
quote:
ik ook....quote:Op maandag 24 september 2007 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ik ging het filmpje nog kijken ook![]()
Ik nietquote:
Het kan nogquote:
Sorryquote:Op maandag 24 september 2007 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Whatever, hou die stad maar bij je
(Maar jou vind ik nog wel lief hoor MaJo)
Ik ook niet, ik moet altijd kokhalzen als ik andere mensen zie kotsenquote:
Ieuwquote:Op maandag 24 september 2007 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ook leuk om 4 uur in een bus te zitten terwijl er na een half uur 1 over z'n nek gaat![]()
Bij mij was het een tripje naar venetie, dus dan blijf je toch maar zittenquote:Op maandag 24 september 2007 19:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
IeuwHeb ook wel eens iemand zien kotsen in het OV, ben toen uitgestapt
![]()
Zondag op de voetbal een teamgenoot 2x zien kotsen. Maar die kreeg vooral aanmoedigingen in de categorie van 'meer,... meer ! !'quote:Op maandag 24 september 2007 19:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
IeuwHeb ook wel eens iemand zien kotsen in het OV, ben toen uitgestapt
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zondag op de voetbal een teamgenoot 2x zien kotsen. Maar die kreeg vooral aanmoedigingen in de categorie van 'meer,... meer ! !'
Had natuurlijk ook helemaal niks met die kermisweek te maken![]()
Hehequote:Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zondag op de voetbal een teamgenoot 2x zien kotsen. Maar die kreeg vooral aanmoedigingen in de categorie van 'meer,... meer ! !'
Had natuurlijk ook helemaal niks met die kermisweek te maken![]()
nee. ik kan er op stage zo weinig mee, ik zit echt te wachten op flash cs3. maar ik denk dat ik deze week of volgende week een dag thuis ga werken (mits mogelijk, maar ik geloof niet dat het echt een probleem gaat worden) want ik wil gewoon verder met flashquote:Op maandag 24 september 2007 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Cie: ben je nog verder gegaan met die flash-animatie en zo ja, heb je wat aan mijn bestanden gehad?
hier is in de herfstvakantie altijd een kermisquote:Op maandag 24 september 2007 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okMaar het kermisseizoen is wel juli/augustus toch? Apart dat het zo laat is. En jullie hebben zeker goed weer gehad, dit weekend was top
Wat voor prijsquote:Op maandag 24 september 2007 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb vandaag een prijs gewonnen
Oeh wat dan?quote:Op maandag 24 september 2007 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Welke dag is het vandaag?quote:Op maandag 24 september 2007 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het 'kermisseizoen' loopt gewoon van mei/juni t/m oktober hoorquote:Op maandag 24 september 2007 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okMaar het kermisseizoen is wel juli/augustus toch? Apart dat het zo laat is. En jullie hebben zeker goed weer gehad, dit weekend was top
Schrikquote:Op maandag 24 september 2007 20:40 schreef B.ertha het volgende:
Boe
Ik schrijf tik weer aan mijn papertje
je zal dan aan gezinsdrama 4 komen te wonenquote:Op maandag 24 september 2007 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voetbalfans kunnen aan Middenstip wonen vind ik wel een leuke
Als er een gevangenis gesloopt wordt kan je de straten mooi noemen naar misdaden. Fraude 17, Doodslag 23, Afpersing 8
FC Grunn' hequote:Op maandag 24 september 2007 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voetbalfans kunnen aan Middenstip wonen vind ik wel een leuke
Als er een gevangenis gesloopt wordt kan je de straten mooi noemen naar misdaden. Fraude 17, Doodslag 23, Afpersing 8
lukt het een beetjequote:Op maandag 24 september 2007 20:40 schreef B.ertha het volgende:
Boe
Ik schrijf tik weer aan mijn papertje
wat hebben jullie verzonnen danquote:Op maandag 24 september 2007 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah sorry, eten tussendoor
Ik heb een innovatie award gewonnen met mijn groepje
We moesten een toepassing voor breedband internet in het onderwijs () verzinnen en dat hebben we gedaan en er mee gewonnen
prijs: een iz zizzle ding (heel space soort boxje) en dat je idee wordt uitgevoerd
mwah, ben nu bezig met het schema (verschillen). de overeenkomsten moeten ook nog, dan alles uitleggen en dan de inleiding en conclusie. Zit op 450 woordenquote:
oh da's wel netjes lijkt mequote:Op maandag 24 september 2007 20:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
mwah, ben nu bezig met het schema (verschillen). de overeenkomsten moeten ook nog, dan alles uitleggen en dan de inleiding en conclusie. Zit op 450 woorden
Een gezinsdrama is geen misdaadquote:Op maandag 24 september 2007 20:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
je zal dan aan gezinsdrama 4 komen te wonen![]()
Meervoudige kindermoord 13 danquote:Op maandag 24 september 2007 20:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een gezinsdrama is geen misdaad
in bad met een lesboekquote:Op maandag 24 september 2007 20:55 schreef MaJo het volgende:Zo ik ben klaar met mijn artikelen
Zou eigenlijk naar de film vanavond maar ben niet zo lekker, vet duizelig. Dus ga ik nu maar braaf een opdracht maken die ik anders morgen vol stress in een tussenuur in elkaar zou flansen
En dan even in bad met een lesboek
Maar eerst nog efkes internetten
Ja ik lees altijd in badquote:Op maandag 24 september 2007 20:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
in bad met een lesboek![]()
maar ik ben wel een beetje jaloers, geen bad meer na verhuizing... vond het altijd wel relaxed om even een uurtje te slapen in bad![]()
![]()
klik 's op Celstijlen?quote:Op maandag 24 september 2007 20:59 schreef B.ertha het volgende:
Iemand die weet hoe je in die nieuwe Excell de randen donker maakt? Ik wil zo'n raster en dan met een dikke zwarte rand eromheen.
nevermind thanquote:
Sowieso zie ik de lol niet echt in van zulke gevaarlijke honden. Maar meestal zijn de eigenaars van zulke beesten ook gewoon tuig.quote:Op maandag 24 september 2007 20:58 schreef Etcetera het volgende:
Sommige mensen
ik heb helemaal niks tegen honden, en ik heb alleen maar goede ervaringen met honden, maar deze mag wat mij betreft worden afgemaakt. Dit is toch te gek voor woorden![]()
m'n vriend wil later een rottweiler. en dat vind ik prima. ik heb er alleen 1 harde voorwaarde aan gesteld: hij (of zij) zál luisteren. geen twijfel over mogelijk. af is af en zit is zit, klaarquote:Op maandag 24 september 2007 21:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sowieso zie ik de lol niet echt in van zulke gevaarlijke honden. Maar meestal zijn de eigenaars van zulke beesten ook gewoon tuig.
De video laadt niet? Of tenminste, er gebeurt niksquote:Op maandag 24 september 2007 20:58 schreef Etcetera het volgende:
Sommige mensen
ik heb helemaal niks tegen honden, en ik heb alleen maar goede ervaringen met honden, maar deze mag wat mij betreft worden afgemaakt. Dit is toch te gek voor woorden![]()
quote:
dan weet je meteen dat het tijd is om dr uit te gaanquote:Op maandag 24 september 2007 21:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik lees altijd in badEn mijn lesboeken zijn dusdanig interessant dat het wel voor ontspanning door kan gaan
Slapen heb ik ook wel eens gedaan, maar dan word je wakker in een koud bad
whahaha lol ik zal 't 'm zeggenquote:Op maandag 24 september 2007 21:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een sexy stem heeft die voiceover
make my dayquote:Op maandag 24 september 2007 21:12 schreef RoofingBurner het volgende:
Wij hadden ook ooit een hond, beter dat ik hier niet over dat mormel ga uitweiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |