Mooi zoquote:Op maandag 24 september 2007 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Valt onder het grote boze WegenerVerdient nog best aardig als je er regelmatig wat voor schrijft
quote:
Veel plezier verderquote:Op maandag 24 september 2007 18:13 schreef iamredleader het volgende:vanuit het zonnige Sevilla! Goede reis gehad, vandaag lekker de stad in en naar de kathedraal + Giralda, morgen het Alcazar, vanavond nog een Flamenco-dansavond.
![]()
Ga meteen weer door, nog een hapje scoren
Leuk dat er al wat mensen zeker komen naar de eet-meet!![]()
Toedels![]()
Hey red, leuk om iets van je te horenquote:Op maandag 24 september 2007 18:13 schreef iamredleader het volgende:vanuit het zonnige Sevilla! Goede reis gehad, vandaag lekker de stad in en naar de kathedraal + Giralda, morgen het Alcazar, vanavond nog een Flamenco-dansavond.
![]()
Ga meteen weer door, nog een hapje scoren
Leuk dat er al wat mensen zeker komen naar de eet-meet!![]()
Toedels![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 18:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Mooi zo
Is het specifiek voor Utrecht of wat?
Nee niet eensquote:
Kermis nog zo laat in het jaarquote:Op maandag 24 september 2007 18:39 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Kermisweek weer achter de rug. Kwam even niet verkeerd zo'n vrije maandag![]()
Roelofarendsveen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kermis nog zo laat in het jaarWaar dan?
Jawel: Amersfoort, Houten, Driebergen, Bunnik, als je een Friese stad gewend bent is bijna alles in de buurt van Utrecht een stadquote:Op maandag 24 september 2007 18:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee niet eensEr zijn meer steden in de buurt van Utrecht he
Mijn tweede artikel is nu ook klaar
Ah okquote:Op maandag 24 september 2007 18:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Roelofarendsveen.
Leiden hier vlakbij is met zn 3 oktober nog later. Wij hebben dan ook meestal nog goed weer en Leiden niet![]()
Je komt in de buurtquote:Op maandag 24 september 2007 18:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel: Amersfoort, Houten, Driebergen, Bunnik, als je een Friese stad gewend bent is bijna alles in de buurt van Utrecht een stad
Whatever, hou die stad maar bij jequote:
bah he?quote:Op maandag 24 september 2007 18:56 schreef TradeMarkie het volgende:
nog mensen die niet gegeten hebben?
Zweeds belmeisje kotst live op tv
quote:
ik ook....quote:Op maandag 24 september 2007 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ik ging het filmpje nog kijken ook![]()
Ik nietquote:
Het kan nogquote:
Sorryquote:Op maandag 24 september 2007 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Whatever, hou die stad maar bij je
(Maar jou vind ik nog wel lief hoor MaJo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |