Zo verdiend vond ik het niet, eerder gelijkspel of winst voor Heerenveenquote:Op zondag 23 september 2007 16:43 schreef thaduck het volgende:
Heerlijk kan je het wel noemen, en verdiend ook!
Die maf met zijn arm en daarna doorgaan op Vorm had er al voor de 20e minuut uit gemoeten. Maar ja, dan wordt je weer genaaid
Ga nou mar ophelding vragen! Voor de wissel sanmartean/rossini!quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 17:11 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ga nou mar ophelding vragen! Voor de wissel sanmartean/rossini!
Sanmartean vond ik niet een gelukkige wedstrijd spelen. Had een hoop balverlies, en kwam niet in zijn spel! Balverlies kwam vaak neer op een tegenaanval van heerenveen! Dus dat je deze dan wisseld lijkt mij niet verkeerd.quote:Op zondag 23 september 2007 17:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
vond jij het ook geen rare wissel dan, leuk dat hij scoort maar rossini is niet beter dan sanmartean, hij was alleen wat aso vandaag ( sanmartean dus)
Speelde onzichtbaar! Maar was wel aanwezig hoor!quote:Op zondag 23 september 2007 17:36 schreef thaduck het volgende:
Btw, van Dijk heeft amper een bal geraakt volgens mij
Geheel mee eensch!quote:Op zondag 23 september 2007 17:40 schreef thaduck het volgende:
In dienst van de ploeg noemen ze het dan toch?
quote:Op zondag 23 september 2007 16:43 schreef thaduck het volgende:
Heerlijk kan je het wel noemen, en verdiend ook!
Sorry hoor, maar hier word ik echt pislink van. Je weet zelf ook dat het onzinnig is. Heerenveen kreeg gewoon heel veel kansen en Vorm daarbij steeds heel veel risico. Zeker die actie waarbij hij geblesseerd raakte, dat had hij echt volledig aan zichzelf te wijten. Hij redde Utrecht en blesseerde zichzelf. Kan je Heerenveenspelers niks bij verwijten, Bradley deed daar helemaal niks verkeerd.quote:Op zondag 23 september 2007 17:04 schreef thaduck het volgende:
Wel laf van Heerenveen, waren alleen maar op Vorm aan het trappen
De KNBn heeft besloten er 2,5 van te makenquote:Op zondag 23 september 2007 18:09 schreef Eilanden het volgende:
Verdiend of niet ... drie punten is drie punten!
Ik ben benieuwd naar de situatie vanavond op TVquote:Op zondag 23 september 2007 18:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hier word ik echt pislink van. Je weet zelf ook dat het onzinnig is. Heerenveen kreeg gewoon heel veel kansen en Vorm daarbij steeds heel veel risico. Zeker die actie waarbij hij geblesseerd raakte, dat had hij echt volledig aan zichzelf te wijten. Hij redde Utrecht en blesseerde zichzelf. Kan je Heerenveenspelers niks bij verwijten, Bradley deed daar helemaal niks verkeerd.
Laat talpa toch niet zienquote:Op zondag 23 september 2007 18:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de situatie vanavond op TV
mooi was dat jaquote:Op zondag 23 september 2007 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF deed die Grandel ook
Staat ie daar te zwaaien dat de bal achter zou zijn terwijl er 3 ballen op goal worden afgevuurd
Dat was echt een prachtig moment.... Echt zitten lachen voor de buis!quote:Op zondag 23 september 2007 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF deed die Grandel ook
Staat ie daar te zwaaien dat de bal achter zou zijn terwijl er 3 ballen op goal worden afgevuurd
Ik denk dat iedereen met verbijstering heeft staan kijken. Heb hem al jaren lang niet meer zulke sprintjes zien trekken!!quote:Op maandag 24 september 2007 09:20 schreef zatoichi het volgende:
Nelisse... bizarre ontwikkeling maakt die kerel door zeg. Een van de belangrijksten van Utrecht aan het worden...
En de goals waren dit keer geen makkelijke intikkertjes dit waren gewoon goede knappe goals van Nelisse.. Misschien moet ik m'n mening toch ook wel gaan bij stellen over hemquote:Op maandag 24 september 2007 11:00 schreef DiMacho het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen met verbijstering heeft staan kijken. Heb hem al jaren lang niet meer zulke sprintjes zien trekken!!
Jammer dat hij niet echt enthousiast kan zijn bij zijn doelpunten...
Ik wacht tot het einde van het seizoen.quote:Op maandag 24 september 2007 12:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En de goals waren dit keer geen makkelijke intikkertjes dit waren gewoon goede knappe goals van Nelisse.. Misschien moet ik m'n mening toch ook wel gaan bij stellen over hem
Ik moest ook lachen, prachtig.quote:Op zondag 23 september 2007 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF deed die Grandel ook
Wel geinig, vandaag ging het met spelling over V en F. Moesten ze zinnen maken met woorden met de V erin, om zowel de spelling in te prenten als de woordbetekenis aan te leren. Zat er het woord vorm bij. Een jongetje kwam met de zin: "De keeper van FC Utrecht heet vorm."quote:Van Loen opgepakt na geweldpleging
IJSSELSTEIN - John van Loen is zaterdagmiddag in IJsselstein aangehouden vanwege openlijke geweldpleging. Tegen de trainer van eredivisieclub FC Utrecht werd aangifte gedaan door een 15-jarige jeugdvoetballer uit Maarssen.
John van Loen. FOTO ANP
Hoewel de politie nog verder onderzoek moet doen naar de toedracht van de mishandeling, zei de Utrechtse politiewoordvoerder Bernard Jens dat het tijdens de competitiewedstrijd van de A1-junioren van VVIJ en FC Breukelen op het IJsselsteinse sportpark Groenvliet ‘erg onrustig’ was. Van Loen keek naar de verrichtingen van zijn zoon, die deel uitmaakt van de selectie van VVIJ A1. ,,Er waren gedurende de wedstrijd opstootjes op de tribune,’’ zei Jens. ,,Binnen en buiten het veld liepen de irritaties daarna hoog op. De wedstrijd werd ook gestaakt.’’
In het tumult na het duel zou Van Loen de 15-jarige A1-speler van FC Breukelen een klap hebben verkocht. Daarna vond in de kantine van VVIJ nog een vechtpartij plaats, waarna de politie werd ingelicht. Die nam Van Loen mee voor verhoor.
Van Loen werd zaterdagavond weer naar huis gestuurd en zat zondagmiddag bij de eredivisiewedstrijd SC Heerenveen – FC Utrecht gewoon op de bank zitten naast hoofdtrainer Willem van Hanegem. De officier van justitie beslist maandag of Van Loen wordt voorgeleid.
Voorzitter Ivo Nollen van VVIJ zat zondag erg in zijn maag met de zaak. ,,Inmiddels hebben we FC Breukelen onze excuses gemaakt. Dat is voorlopig het minste wat we kunnen doen. We hebben zaterdagavond al spoedberaad gehad met het bestuur en hebben deze zaak overgedragen aan onze commissie waarden en normen. Vanavond praten we verder.’’
Over de incidenten op het sportcomplex Groenvliet kon Nollen niets zeggen. ,,Ik ben er niet bijgeweest, maar er waren volgens mij vooral handtastelijkheden tussen mensen uit het publiek. Wat Van Loen heeft gedaan is natuurlijk niet slim, zeker voor een publiek persoon. Maar ook voor hem is het zuur.’’
Ook FC Breukelen-voorzitter Adriaan Spithoven betreurt wat er zaterdag is gebeurd. ,,De familie van de jongen is ontdaan. Hij heeft een klap op zijn neus gehad. Ze zijn zaterdagavond nog met hem naar het ziekenhuis gegaan. En ze hebben aangifte gedaan.’’ De familie van de 15-jarige wil niet reageren.
Oei, wordt moeilijk zo.quote:Franck Grandel vervangt woensdagavond Michel Vorm onder de lat in de wedstrijd tegen Feyenoord. Ook Guiseppe Rossini haakte op het laatste moment af voor het bekerduel.
Na de laatste test woensdag is besloten dat Grandel gaat starten. Vorm raakte afgelopen zondag geblesseerd tijdens de uitwedstrijd bij Heerenveen. Wesley de Ruiter van Jong FC Utrecht neemt als reservedoelman plaats op de bank. Na Sanmartean meldde zich woensdagmorgen ook Rossini ziek. Daarom is Mohammed Faouzi van Jong FC Utrecht aan de selectie toegevoegd.
Is dat onze zwarte parel?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Grandel onze parel gaat het doen
Nog onbekend.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hoe zit het met Vorm en Grandel , of moet De Ruiter Zondag keepen ?
Maakt verder vrij weinig uit volgens mij wie er op doel staat trouwens, verliezen gaan jullie toch wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ok, dan wachten we maar rustig af
![]()
Zelfs met een veldspeler van de FC op doel komen we nog niet in de problemen.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maakt verder vrij weinig uit volgens mij wie er op doel staat trouwens, verliezen gaan jullie toch wel.![]()
Als Bossen maar een beetje een goede partij fluit , dat kan ook een hoop schelen.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Grandel kan je altijd gaan helpen idd vitessezuid
En wat ik las op fcutrecht.nl is Vorm er niet bij morgen en keept Grandell en zit De Ruiter op de bank.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:00 schreef Eilanden het volgende:
Zoals het er nu uitziet, keept Vorm gewoon
quote:Michel Vorm is nog niet hersteld van zijn blessure die hij opliep na een knietje van Michael Bradley, vorige week tegen Heerenveen. Daardoor zal Franck Grandell het doel verdedigen. Grandel is hersteld van zijn kwetsuur aan zijn voet, waarmee hij woensdag tegen Feyenoord uit viel. Wesley de Ruiter neemt net als woensdag plaats op de bank als reserve doelman.
Dat is dan het laatste nieuws, gisteren aan het einde van de middag dacht men nog dat hij het zou halen...quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
En wat ik las op fcutrecht.nl is Vorm er niet bij morgen en keept Grandell en zit De Ruiter op de bank.
[..]
quote:Op zondag 30 september 2007 21:34 schreef SCH het volgende:
Waarom speelden jullie vorige week niet zo
dat van Due was echt geen jankeballenquote:Op zondag 30 september 2007 17:24 schreef thaduck het volgende:
Wat een WAN prestatie..
Terecht geen MOTM, en meer dan terecht verloren. Al heb ik me dood geergerd aan die jankeballen van vitesse aan het einde van de eerste helft.. Alhoewel dat voor ons goed was, anders was het 0-23 geweest...
Akkoord, op TV heb ik inderdaad gezien dat Due geen jankebal was. Helemaal akkoord, maar dat was op dat moment in de wedstrijd wel het meest voor de hand liggend.quote:Op zondag 30 september 2007 22:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dat van Due was echt geen jankeballen![]()
Toch altijd gezellig in Utreg![]()
![]()
Het net zat er voorquote:Op zondag 30 september 2007 22:08 schreef paultjuhhh het volgende:
vitessezuid je kwam niet eens ff een handje geven
Als je er met het brandcard afgaat en wordt gewisseld lijkt het me geen fakequote:Op zondag 30 september 2007 22:15 schreef thaduck het volgende:
[..]
Akkoord, op TV heb ik inderdaad gezien dat Due geen jankebal was. Helemaal akkoord, maar dat was op dat moment in de wedstrijd wel het meest voor de hand liggend.
De rest die zogenaamd zielig ging liggen waren WEL jankeballen en onsportief. En dat is een beetje jammer
Die eerste goal mag natuurlijk nooit vallen, Grandel ziet die bal toch van mijlen ver aan komen ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:50 schreef zatoichi het volgende:
Nou volgens mij valt Grandel niet veel te verwijten; die goals waren stuk voor stuk verdedigingsfouten, en niet zulke kleine ook; met name Dickoh en Schut speelde zo zwak!
Grandel heeft nauwelijks een bal aangeraakt volgens mij; zo vrij konden ze die ballen inschieten...
En daarmee de beste speler van het veld!quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Enige leuke wat ik gisteren gezien heb was die magistrale beweging van Sanmartean die Sprockel het bos instuurde, maar zijn rendement was verder 0,0.
Hij ziet die bal al 5 minuten aankomen .. ook al zat er effect aan, vanuit de Cityside leek die bal houdbaar. En volgens mij maakt hij de verdediging onrustig, al kan hij er inderdaad weinig aan doen dat men op 3 1/2 km loopt te dekkenquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die eerste goal mag natuurlijk nooit vallen, Grandel ziet die bal toch van mijlen ver aan komen ?
En het lijkt erop alsof ie de verdedigers onzeker maakt, al is ie natuurlijk niet volledig de oorzaak van al die fouten achterin.
Wat mij betreft speelt ie iedere week, naast Nelisse.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Kijken hoe het tegen VVV gaat
hoe denken jullie inmiddels over vandenbergh ? Moet hij spelen ja of nee
Ik weet het niet, Nelisse moet in ieder geval erin blijven![]()
Die doet het nu goed. Maar vandenbergh mag van mij wel eens een helft spelen
Was idd bij rtv utrechtquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:24 schreef r.liong het volgende:
Hebben jullie trouwens die tv-uitzending gezien met Willem van Hanegem waarin hij zich helder en duidelijk uitliet over de aanhang van FC Utrecht tijdens de afgelopen wedstrijd?
" Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat die gasten zich zo laatdunkend uitlaten als het bij ons niet loopt. Bedoel bij Feyenoord gingen ze achter de ploeg staan en werden ze gesteund als ze een slechte dag hadden,en natuurlijk is FC Utrecht geen Feyenoord kwa aanhang maar het lijkt het er wel een beetje op maar dan verwacht ik wel dat ze niet gelijk hun team de grond intrappen als het niet loopt en van alles en nog wat naar die gasten hun hoofd smijten in een thuis wedstrijd. Stelletje aso's.. "
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:24 schreef r.liong het volgende:
Hebben jullie trouwens die tv-uitzending gezien met Willem van Hanegem waarin hij zich helder en duidelijk uitliet over de aanhang van FC Utrecht tijdens de afgelopen wedstrijd?
" Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat die gasten zich zo laatdunkend uitlaten als het bij ons niet loopt. Bedoel bij Feyenoord gingen ze achter de ploeg staan en werden ze gesteund als ze een slechte dag hadden,en natuurlijk is FC Utrecht geen Feyenoord kwa aanhang maar het lijkt het er wel een beetje op maar dan verwacht ik wel dat ze niet gelijk hun team de grond intrappen als het niet loopt en van alles en nog wat naar die gasten hun hoofd smijten in een thuis wedstrijd. Stelletje aso's.. "
Hij moet niet zo zeiken! Betaal GVD niet om 11 vadoeken op het veld rond te zien rennen! En dat heb ik toch echt gezien gisteren!quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:24 schreef r.liong het volgende:
Hij trapte idd steeds de leegte inquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:30 schreef thaduck het volgende:
Gewonnen, niet echt heel erg verdiend.
Wanneer zouden ze kruys eindelijk eens een schop onder zijn reet geven en hem naar dordrecht sturen? elke bal die hij speelde was voor de tegenstander...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:30 schreef thaduck het volgende:
Wanneer zouden ze kruys eindelijk eens een schop onder zijn reet geven en hem naar dordrecht sturen? elke bal die hij speelde was voor de tegenstander...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:37 schreef DiMacho het volgende:
Net kaartjes Utrecht - Ajax gehaald 28-10
Hey cool! Welke rij zit je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:07 schreef Rave_NL het volgende:
Rave meldt zich![]()
Vroeger Bunnik, nu P met mn meisje.
Zo jammer vind ik dat hequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:12 schreef thaduck het volgende:
Ik vind wel tof om weer wat oude namen te zien, al had ik heeeel graag Dave vd Bergh en Dirk Kuyt teruggezien ook, dat waren nog eens mannen met ballen! Moet je die verwijfde homo's van nu op het veld af en toe is zien
Toegevoegd aan de OP (wiki)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:07 schreef Rave_NL het volgende:
Rave meldt zich![]()
Vroeger Bunnik, nu P met mn meisje.
Kan vanavond niet naar JP, werk ofzo![]()
whehe ik zit op rij 24 geloof ik, 1 rij onder de helft (waar die rolstoelers zijn). Mocht je keer zin hebben moet je maar roepen. Ik ben er helaas tegen de neuzen niet, dan zit ik met me dikke reet in Turkijequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:26 schreef Rave_NL het volgende:
Verschilt, ik heb nu voor het eerst sinds jaren geen seizoenskaart meer... maar zit alsnog bijna elke thuiswedstrijd er dus waarschijnlijk volgend seizoen weer.
Maar plaats verschilt dus ook, maar meestal hoog&droog![]()
Tis af en toe meer de Punnik dan de Bunnik side hoorquote:Maar is wel ff wennen om niet meer naar Bunnik te gaan, niet meer naar Odin etc.
Zit je na de wedstrijd in de bus naar huis, zie je al die dronken malloten weer zitten waar je vroeger ook tussen had gezeten![]()
Idem, geen seizoenskaart meer... maar gelukkig tegen Ajakkus op Vak P rij 1quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:26 schreef Rave_NL het volgende:
Verschilt, ik heb nu voor het eerst sinds jaren geen seizoenskaart meer... maar zit alsnog bijna elke thuiswedstrijd er dus waarschijnlijk volgend seizoen weer.
Maar plaats verschilt dus ook, maar meestal hoog&droog![]()
Maar is wel ff wennen om niet meer naar Bunnik te gaan, niet meer naar Odin etc.
Zit je na de wedstrijd in de bus naar huis, zie je al die dronken malloten weer zitten waar je vroeger ook tussen had gezeten![]()
*stadionspeaker*quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:08 schreef thaduck het volgende:
[..]
whehe ik zit op rij 24 geloof ik, 1 rij onder de helft (waar die rolstoelers zijn). Mocht je keer zin hebben moet je maar roepen.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:08 schreef thaduck het volgende:
Tis af en toe meer de Punnik dan de Bunnik side hoor
Kunnen we regelen!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
*stadionspeaker*
Wil ThaDuck zich melden bij de ingang van vak P![]()
ik zit ook wel eens rij 1 daar, mijn ma d'r werk heb daar kaartjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:40 schreef DiMacho het volgende:
[..]
Idem, geen seizoenskaart meer... maar gelukkig tegen Ajakkus op Vak P rij 1Feest!!
Meestal zit ik hoger (rij40 ofzo)
Ben blij dat ik dan in Turkije zit.. Hoef ik het niet te zienquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Vorm nog 4-6 weken geblesseerd niet bij dus tegen ajax
Vind hem maar saaiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:00 schreef Blupp het volgende:
Goeiendag, ff mn laatste aanwinst laten zien :-)
Istie vet of istie vet?
1 van de mooiste shirts ooit gemaakt, imo.
groeten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Voordat Vorm terug is zijn een paar weken verder.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Tot vorm er is gok ik
Tja dan moeten we er maar voor zorgen dat we een doelpuntje meer hebben dan zij...quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef FU80 het volgende:
[..]
Voordat Vorm terug is zijn een paar weken verder.
Grandel + wedstrijd tegen aapjax = tegendoelpunt(en).![]()
Doe maar 4 goals. Nelisse topscorer!quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:11 schreef Wopper1 het volgende:
Oja, nu krijgen we hier weer 1000+1 ajacieden.
Zal weer tijd worden voor een goal van Nelisse.
Als Roda Super Aanvallend Hup Vooruit JC dan zo goed is, dan hadden ze het maar af moeten maken.... maar afgezien van die gekke capriolen van Grandel had Roda net zovee kansen als FCUquote:
DarkShine kan het gewoon niet hebben dat Utrecht beter voetbal op de mat legt dan zijn Roda.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:36 schreef zatoichi het volgende:
FC counter? Ik heb dan alleen de samenvattingen gezien, maar daar was volgens mij Roda meer aan het counteren. Hoe dan ook, je moet niet klagen, want het had ook 1-2 kunnen zijn. De enige reden dat je daar niets over hoort is omdat we vorige keer gematst zijn met een goal die wel buitenspel was...
2 seizoenen geleden bij die neuzen uit (1-4quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef FU80 het volgende:
[..]
Voordat Vorm terug is zijn een paar weken verder.
Grandel + wedstrijd tegen aapjax = tegendoelpunt(en).![]()
Hehehe....als je dan toch naar een wedstrijd gaat in het theater van de hoofdstad dan maar bij die wedstrijd. Ik was bij de Johan Cruijf schaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
2 seizoenen geleden bij die neuzen uit (1-4) kwam Grandel halverwege in de wedstrijd in het veld
Moest je ze horen om me heen (zat namelijk in een 020-vak) maar hij had wel netjes de 0 gehouden
nog nooit bij een wedstrijd zo ingetogen moet juigen als toen (5x![]()
![]()
)
Heerenveen uit ook vorig seizoen, 2 punten weggegeven in de laatste minuut.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:59 schreef FU80 het volgende:
[..]
Hehehe....als je dan toch naar een wedstrijd gaat in het theater van de hoofdstad dan maar bij die wedstrijd. Ik was bij de Johan Cruijf schaal.![]()
Maar je moet met me eens zijn dat Grandel dit seizoen en afgelopen seizoen wel wat punten verspeeld heeft. Ik herinner me o.a. PSV uit nog.![]()
quote:’We houden vertrouwen in Franck Grandel’
Door ROB HARTOG HANS WESTERVOORDE
UTRECHT - Het hart van menig FCUtrecht-fan sloeg over, toen Franck Grandel in het duel met Roda JC tot twee keer toe treuzelde bij het uitverdedigen, waardoor groot gevaar ontstond.
Heeft Grandel nog krediet?
Het schaduwbestuur van FC Utrecht - de groep vrijwilligers rondom trainingscentrum Zoudenbalch - blijft Franck Grandel steunen. De wijze heren van wie sommigen al decennia bij FC Utrecht rondlopen, kennen op dit moment geen betere fitte keeper dan Grandel. Al houdt hij het met zijn acties volgens hen wel spannend. Staat Grandel zondag tegen Ajax onder de lat als vervanger van de geblesseerde Michel Vorm? Of is het krediet op?
Interim-voorzitter Machiel Donker van de SupportersVereniging FC Utrecht: ,,Heel lastig. Hij heeft fantastische reddingen, maar er zitten soms ook wat Frank de Boertjes bij. Zelf ben ik manager van een verkoopteam. Als een van de verkopers het niet goed doet, moet je hem de kans geven de fouten goed te maken. Dat zou ook voor Grandel moeten gelden. Maar ik aarzel, volgens mij zit hij momenteel niet lekker in zijn vel. Dat zou voor mij de doorslag geven om toch te wisselen.’’
Technisch directeur Piet Buter van FC Utrecht: ,,Laat ik vooropstellen dat ik daar niet over ga. Het is een moeilijke vraag. Feitelijk is het krediet op, als je het over een reeks van weken bekijkt. Maar aan de andere kant moet de technische staf beoordelen of de vervanger beter is. Kun je Wesley de Ruiter tegen Ajax brengen? Bovendien, als je besluit De Ruiter te laten keepen, dan heb je in het vervolg weinig meer aan Grandel.’’
Harald Wapenaar, doelman van Sparta en oud-keeper van FC Utrecht: ,,Ik spreek keeperstrainer Maarten Arts nog wel eens. Die heeft een goede kijk op het vak. Hij zegt dat Grandel een prima doelman is. Ik denk dat het een mentale kwestie is bij Franck. Hij is ongelukkig begonnen bij FC Utrecht. Dat blijft hem achtervolgen. Zeker nu hij Nederlands verstaat en kan lezen heeft hij, kan ik me zo voorstellen, last van het stempeltje dat op hem is gedrukt. Je ziet dat hij niet helemaal lekker in zijn vel zit, dat hij de waardering mist die hij bij interlands met Guadeloupe wel krijgt. Ik herken dat gevoel. In Utrecht maakte ik ook wel eens een fout, maar de hele club, inclusief de supporters, bleef altijd achter me staan. Dat vertrouwen miste ik bij Vitesse. Dat maakt je toch een tikkeltje onzeker.’’
John van Loen, veldtrainer van FC Utrecht: ,,We houden vertrouwen in Franck. Op de training laat hij regelmatig zien dat hij prima kan keepen. Zijn reflexen zijn fantastisch. Iedereen heeft nu kritiek op hem, gedeeltelijk ook terecht, maar vergeet daarbij dat hij kort voor rust Roda van een doelpunt afhield. Hij keerde die inzet van Lamah fantastisch. Na Michel Vorm is hij onze tweede doelman. Als wij hem er nu naast zetten, kunnen we hem afschrijven.’’
Supporter Ton Kreté: ,,Wat Grandel doet, zie ik als een nieuwe vorm van tijdrekken. Zo lang wachten met uittrappen dat je de bal via de tegenstander over de achterlijn werkt.’’
Yep. Probeerde net ook al extra kaart op de BS te krijgen maar is uitverkocht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Alleen nog kaarten voor hoofdtribune te koop schijnt
Kwam die bal niet recht op hem af?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[Iedereen heeft nu kritiek op hem, gedeeltelijk ook terecht, maar vergeet daarbij dat hij kort voor rust Roda van een doelpunt afhield. Hij keerde die inzet van Lamah fantastisch.]
Klopt, dan wil ineens "iedereen" mee. Bij een wedstrijd tegen Heerenveen zijn ze te druk met vissen of andere hele belangrijke dingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:36 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Die 5000 man die nu wel komen zijn allen voor 020. Helaas kan het alleen maar uitverkocht zijn tijdens deze wedstrijd
Dat zijn geen echtequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:40 schreef FU80 het volgende:
[..]
Klopt, dan wil ineens "iedereen" mee. Bij een wedstrijd tegen Heerenveen zijn ze te druk met vissen of andere hele belangrijke dingen.![]()
Mentale voorbereidingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:10 schreef paultjuhhh het volgende:
KICK waarom is het hier zo rustig voor de topper
Wat een wedstrijd was dat, balen dat het niet 2-2 bleef. Zwijmel!! Op naar weer zo'n zondag: alleen dan met winst!!quote:Laatste ontmoeting: Eindigde in een 2-3 zege voor Ajax. De Amsterdammers kwamen in de eerste helft op 0-2 voorsprong. Die stand stond tot tien minuten voor tijd nog op het scorebord. De slotfase was tumultueus. FC Utrecht kwam via Van Dijk (strafschop) en Fortuné langszij, maar met het doelpunt van Perez trokken de bezoekers uiteindelijk toch aan het langste eind. Van Dijk haalde het einde van de wedstrijd niet. Hij kreeg zes minuten voor tijd rood.
Toen stonden Utrecht en de scheids redelijk voor lul ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Was juist een strakke actie van Van Dijk.
Ben blij dat we iig nog 1 speler hebben die zonder blozen iemand doormidden trapt.
Net als Pino vorig jaar tegen Feyenoord : ‘’Lucius vervelend doen ?’’
Hoppa
Wat jij wil, ik gaf Pino een staande ovatie, zo hoort het als iemand je teamgenoot naait, gelijk erop knallen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen stonden Utrecht en de scheids redelijk voor lul ja.
Aan van Dijk kunnen veel spelers een voorbeeld nemen! Zet zich tenminste in tegen dat tuig.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:35 schreef SCH het volgende:
Utrecht had de hele wedstrijd moeten spelen zoals de laatste tien minuten. Maar ook toen dwong het nog niet veel af. Had meer van FCU verwacht.
Jammer van dat vuurwerk, wat een blamage. Net als Gregoor van Dijk - disciplinair straffen die gozer.
Wat een mongolenreactiequote:Op zondag 28 oktober 2007 14:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die ''zogenaamde'' supporters/huichelaars aan Utrecht kant keihard straffen KNVB, jullie sporen gewoon niet.
Vuurwerk gooien is uberhaupt al krankzinnig maar notebene naar je eigen keeper... gewoon geen woorden voor te bevatten, komt er echt werkelijk niks uit die hersencellen van jullie?![]()
Jesus..
Teveel spelers voorin zaten ook niet in de wedstrijd. Van Hanegem had Rossinni er al eerder in moeten gooienquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:28 schreef twi het volgende:
Niet gewonnen dus, maar ik denk dat je dat kunt wijten aan de voetballiefhebber Van Hanegem. Utrecht speelde de laatste 5 a 10 minuten namelijk zoals het vrijwel altijd speelt tegen Ajax. Lange halen naar voren en kijken of de bal goed valt, en dat ligt ons absoluut niet. Het feit dat Utrecht de eerste 85 minuten wilde voetballen (en toen gewoon niets liet zien) heeft jullie vandaag de das om gedaan. Totdat jullie oppertunistisch gingen voetballen kon 't gewoon al 0-3 a 4 zijn voor Ajax.
Knappe Ajacied die vanuit het uitvak de penaltystip haalt met een stuk vuurwerk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat een mongolenreactieDenk je nou echt dat een van de Utreg-fokkers hier dat vuurwerk gooide?
Rossini was inderdaad de man die dat spel mogelijk maakte. Ik herken Utrecht gewoon niet terug, in elk geval niet tegen Ajax. Wat ik zeg, zoals jullie de laatste 5 a 10 minuten speelde, spelen jullie normaal een hele wedstrijd tegen ons.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Teveel spelers voorin zaten ook niet in de wedstrijd. Van Hanegem had Rossinni er al eerder in moeten gooien
Serieus ben je nu werkelijk zo dom of pretendeer jij je alleen zo voor?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat een mongolenreactieDenk je nou echt dat een van de Utreg-fokkers hier dat vuurwerk gooide?
Eilanden bedoelt dat het niet iemand van FOK! was of hij zelf, terwijl hij er wel op aan wordt gesproken. Alsof Eilanden er neit van baalt?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:47 schreef twi het volgende:
[..]
Knappe Ajacied die vanuit het uitvak de penaltystip haalt met een stuk vuurwerk.
Knappe Ajacied die achter het doel tussen het Utrecht publiek gaat staan.
Hij zegt niet dat het geen Utrecht-supporter was, maar bedoeld dus dat de kans klein is dat diegene hier op Fok zitquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:47 schreef twi het volgende:
[..]
Knappe Ajacied die vanuit het uitvak de penaltystip haalt met een stuk vuurwerk.
Knappe Ajacied die achter het doel tussen het Utrecht publiek gaat staan.
Ik reageer wel op je als je goed Nederlands kan typenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Serieus ben je nu werkelijk zo dom of pretendeer jij je alleen zo voor?
Precies .... en het overoveroverovergrote gedeelte van het publiek keurde het af. Sterker nog, een groot aantal mensen op de Bunnikside gingen massaal op zoek naar de dader.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Eilanden bedoelt dat het niet iemand van FOK! was of hij zelf, terwijl hij er wel op aan wordt gesproken. Alsof Eilanden er neit van baalt?
Hoor wie het zegtquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik reageer wel op je als je goed Nederlands kan typen![]()
Inderdaad. Zit ik in VakP komen er ineens van die 15jarigen onderlangs rennen die dachten de deur naar de Bunnikside te openen, om ze naar het Uitvak te halen.... Zucht. Heel Vak P zat ze uit te lachen!quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:05 schreef FU80 het volgende:
Altijd zo jammer dat een 15 jarige "Hooligan" het met dat vuurwerk dan zo verkloot. Tenminste....ik kan me voorstellen dat het stuk tuig niet veel ouder zal zijn.
Zei die dat ??quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:41 schreef Rave_NL het volgende:
Ja maar het was ook een stomme actie van Van Dijk, áls je zolang van te voren loopt te roepen dat je Sneider een rotschop gaat verkopen moet je het dan wel nog enigszins subtiel doen...
Direct na het gooien zag je ook groepjes fanatiek op zoek gaan naar de daderquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:22 schreef zatoichi het volgende:
Dat vuurwerk was ook triest, de hele bunnikside floot ook niet voor niets... Ik weet niet of ze die persoon te pakken hebben gekregen, maar die zal er niet heelhuids van af gekomen zijn denk ik....
Want?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:35 schreef SCH het volgende:Jammer van dat vuurwerk, wat een blamage. Net als Gregoor van Dijk - disciplinair straffen die gozer.
Er lag een Volvo op z,n kop ja. Ben benieuwd wat daar is gebeurd. Verder niks in het nieuws van gezien.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:54 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Weet iemand of er nog dooiuh zijn gevallen bij dat ongeluk naast de stadionflat?
Dat zat ik me ook al af te vragen, zelfs bij de persberichten op de zuurstokkensite staat niets hierover. Wat ik erg apart vond was dat er ook een polo bij betrokken was en die relatief weinig schade had, terwijl die volvo op z'n kop over een stoplicht is gegaan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:54 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Weet iemand of er nog dooiuh zijn gevallen bij dat ongeluk naast de stadionflat?
Ctrl C Ctrl V van het AD? (hatsikidee)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Mijn 1e bericht als crewlid
Van den Bergh nooit meer weg uit Amerika
Noujaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ctrl C Ctrl V van het AD? (hatsikidee)
![]()
Toen ik dat las kwam ik wel heel erg veel deja-vu's tegenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Noujanee heb ook nog uit andere stukken heur
snifquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Toen ik dat las kwam ik wel heel erg veel deja-vu's tegen
Maar het zij je vergeven
bron: ajax.netwerk.toquote:31/10/2007 - 'Geen belangstelling Ajax voor aangeboden Sanmartean'
(Gepost door RvN)
Volgens Voetbal International is de Roemeen Lucian Sanmartean vorige week aangeboden bij de leiding van Ajax. Die zou de Roemeen echter vriendelijk hebben afgewezen. Juist diezelfde Sanmartean liet zich tegen Ajax al snel wisselen, omdat hij zich niet fit voelde. Hij kwam er in het eerste deel tegen Ajax ook niet aan te pas.
Lijkt me bullshit... Waarom zou je Sanmartean aan willen bieden op een moment dat hij zichzelf nog nauwelijks heeft kunnen laten zien...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:59 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
bron: ajax.netwerk.to
Apart...
quote:Zwakke buikwand houdt Sanmartean op tribune
Lucian Sanmartean ontbreekt als FC Utrecht het opneemt tegen NAC Breda. De Roemeense spelmaker is rust voorgeschreven.
Zondag hinderde een buikblessure Sanmartean in zijn spel. Hoewel begonnen aan het duel met Ajax, maakte hij een uitgebluste indruk en werd hij al na een half uur gewisseld.
Voorlopig komt hij ook niet binnen de lijnen. Clubarts Frank Hellemondt spreekt op de website van FC Utrecht van een zwakke buikwand die een rustpauze noodzakelijk maakt.
Maandag volgt nader onderzoek naar de klachten van Sanmartean. Als er geen verbetering optreedt, ontkomt de blessuregevoelige Roemeen niet aan een ingreep.
Kan die gozer een beetje voetballen? Heb m nooit gzien in de jeugdquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:36 schreef methodmich het volgende:
Veel blessures dus... Jihad al op de bank zondag?
Je mag aan dat lijstje ook nog wel o.a. Van Dijk en Caluwe toevoegen.quote:Op zondag 4 november 2007 18:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Je begint je af te vragen hoelang spelers als Dickoh, Grandel en George nog mogen blijven aankloten....
En Willem moet kappen met zijn 4-3-3, als je vleugelspelers er niet voorbij komen moet je wat anders proberen.
Hier ben ik het wel mee eens. Maar het probleem is natuurlijk ook dat Utrecht een beetje kwaliteit mist. Maarja, de selectie van Utrecht is natuurlijk ook niet echt zwakker dan die van bijvoorbeeld NAC.quote:Op maandag 5 november 2007 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat het ligt aan strijd of het heilige vuur.
Er wordt niet zo gestreden als vroeger, dat is waar, maar het is niet alsof ze er met de pet naar gooien nu.
Het grote probleem naar mijn mening is het gebrek aan lef van je middenvelders en aanvallers, ik heb geeneen loopactie gezien gisteren, en dat was tegen Vitesse ook al zo.
Niemand bied zich aan, niemand loopt zich vrij, lekker allemaal veilig in de dekking blijven lopen, ‘’geef die bal maar aan iemand anders’’….
Er moeten gewoon mensen op de bank gezet worden, of hun vervangers nou beter zijn of niet dat maakt niet uit, het gaat erom dat die personen voelen dat ze moeten veranderen, of anders gewoon lekker naar een andere club moeten vertrekken.
Ik vind dit een goede analyse al heb ik deze wedstrijd alleen via de radio gehoord.quote:Op maandag 5 november 2007 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat het ligt aan strijd of het heilige vuur.
Er wordt niet zo gestreden als vroeger, dat is waar, maar het is niet alsof ze er met de pet naar gooien nu.
Het grote probleem naar mijn mening is het gebrek aan lef van je middenvelders en aanvallers, ik heb geeneen loopactie gezien gisteren, en dat was tegen Vitesse ook al zo.
Niemand bied zich aan, niemand loopt zich vrij, lekker allemaal veilig in de dekking blijven lopen, ‘’geef die bal maar aan iemand anders’’….
Er moeten gewoon mensen op de bank gezet worden, of hun vervangers nou beter zijn of niet dat maakt niet uit, het gaat erom dat die personen voelen dat ze moeten veranderen, of anders gewoon lekker naar een andere club moeten vertrekken.
quote:Op maandag 5 november 2007 21:03 schreef thaduck het volgende:
En toch is het wonderlijke dat we bij vlagen echt schitterend voetbal zien...
Ik had hem in zijn goede periode al.quote:Op maandag 5 november 2007 21:20 schreef MaxPower het volgende:
Sinds ik Nelisse in mijn Coach van het Jaar heb gezet raakt ie geen knikker meer.![]()
Ik laat hem nog maar even staan denk ik.![]()
Dat was gisteren echt slecht. Niet alleen verre en hoge ballen, maar ook de korte passes waren soms zo slordig.quote:Op maandag 5 november 2007 13:01 schreef zatoichi het volgende:
Aan de andere kant vind ik de duels en passes ook behoorlijk slecht iedere keer weer ver en hoog waardoor iedere keer de bal weer bij een naccers eindigde...
Dat mag ik hopen jaquote:Op maandag 5 november 2007 22:00 schreef Wopper1 het volgende:
Zal je meemaken dat we zaterdag Willem 2 helemaal wegspelen.
Nee, dat is geen zelfspot...quote:
tsja uitwedstrijd hequote:Op maandag 5 november 2007 22:00 schreef Wopper1 het volgende:
Zal je meemaken dat we zaterdag Willem 2 helemaal wegspelen.
Mij zegt de stand in de competitie meer.quote:Op maandag 5 november 2007 22:28 schreef thaduck het volgende:
[..]
Nee, dat is geen zelfspot...
Hoeveel was het in Heerenveen ook alweer?
Nee.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:33 schreef SCH het volgende:
Nou wat een briljante analyse van Van Hanegem.
Heeft ie ook gezegd hoe hij het op gaat lossen?
Moeilijk, denk dat mensen die al 10+ jaar bij de FC komen hem meer krediet geven dan mensen die minder lang komen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:10 schreef SCH het volgende:
Ik zie dat wel regelmatig en zie daarin vooral de cabaretier en analyticus Van Hanegem, en niet zozeer de betrokken coach.
Ik begrijp dat jij nogal op zijn hand bent Bateman, wordt dat gedeeld door veel supporters? Hoe groot is zijn krediet?
Ja, dat zou wel eens zo kunnen zijn. Hij heeft natuurlijk lange termijn krediet opgebouwd door zijn staat van dienst en zijn hele persoonlijkheid. Maar als Utrecht-fan zou ik me toch wel wat ergeren aan zijn manier van doen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Moeilijk, denk dat mensen die al 10+ jaar bij de FC komen hem meer krediet geven dan mensen die minder lang komen.
Doelde eigenlijk meer op het feit dat mensen die al lang komen wel erger gewend zijn qua spel en resultaten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel eens zo kunnen zijn. Hij heeft natuurlijk lange termijn krediet opgebouwd door zijn staat van dienst en zijn hele persoonlijkheid. Maar als Utrecht-fan zou ik me toch wel wat ergeren aan zijn manier van doen.
Denneboom, Hersi en Elia zijn net-niet voetballers, daar hebben wij er ook genoeg van.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:41 schreef Wopper1 het volgende:
Toch ziet iedereen dat we kwaliteiten missen zoals een Twente op dit bijvoorbeeld wel heeft. We missen zondag Sanmartean en hebben er een Loval die er lang is uitgeweest voor terug. Dat verschil is op dit moment te groot (Loval komt er wel, heeft nog tijd nodig).
Twente heeft bijvoorbeeld een Denneboom, Hersi, Elia, Huysegems, N'Kufo, Zijler etc...
Met 1 a 2 gerichte aankopen kunnen we weer een stapje vooruit maken. Broerse en Grandel verdienen goed geld bij de FC dus wanneer die verkocht zijn dan komt er misschien wel wat extra's vrij.
Als straks Cedric ook weer terug is dan hebben de jongens die er nu instaan ook weer wat meer concurrentie. Worden ze alleen maar beter van.
Btw, Caluwe zit ook even in een mindere periode. Hopelijk kan die zaterdag tegen zijn oude ploeg het verschil maken.
Ook met Grandel is Vorm gewoon numero uno hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:01 schreef RayMania het volgende:
Als Grandel weg is lijkt het me inderdaad dat Vorm de #1 is onder de lat.
Was ook mijn reactie maar volgens mij bedoelt hij het niet zoquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ook met Grandel is Vorm gewoon numero uno hoor
(moet 'ie wel heel blijven)
Amrabat: ,,Ik wil graag bij een top vier club spelen. Maar werken met Willem van Hanegem zie ik ook zitten. Van Hanegem heeft een zwak voor spelers met een Marokkaanse achtergrond. Ik begrijp waarom. Het zijn over het algemeen jongens die durven te voetballen en avontuurlijk zijn. Tegenover wie ze ook staan en al is het in een vol stadion. Dat geldt ook voor mij. Al moet ik ook zeggen dat mijn huidige trainer André Wetzel een topper is.’’quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Er gaan geruchten dat Amrabat naar FCU komt in de winterstop
Bron utregforum.nl hoor![]()
Dacht even dat Van Hanegem had gekozen voor Grandel, maar dat was dus omdat Vorm nog niet fit was. En daarna raakte hij dus veel langer geblesseerd. Gelukkig maar, Vorm is een topper.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ook met Grandel is Vorm gewoon numero uno hoor
(moet 'ie wel heel blijven)
Het blijft weliswaar een gok. Verschillen tussen eerste en ere zijn groot, maar met de juiste begeleiding kan het misschien wel een toegevoegde waarde worden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:35 schreef methodmich het volgende:
Maachi is terug van een tegenslag rond de Ramadan. Maar ik vraag me af of hij voor de eredivisie niet net wat te licht is hoor. Zijn vaak spelers die voor de JL heel goed bruikbaar zijn met hun techniek.
Nou en? Willem II stelt toch helemaal niks voor, zowel op als buiten het veld.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:38 schreef thaduck het volgende:
Zow netjes gedaan, ik kon mijn vrienden in het uitvak moeilijk zien door de regen maar dat geeft nietIk zat heerlijk achter het doel waar gescoord werd door Pieters en Broerse. Errug leuk.
Al hadden sommige mensen ons door
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:35 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
ook tevreden met 1-4 en 1x nelisse?
Op het veld, mee eens. Buiten het veld, geen idee. Ben een normaal person en niet zo'n triest rel figuur...quote:Op zondag 11 november 2007 02:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou en? Willem II stelt toch helemaal niks voor, zowel op als buiten het veld.
Dat je daar nog op reageertquote:Op zondag 11 november 2007 12:25 schreef thaduck het volgende:
[..]
Op het veld, mee eens. Buiten het veld, geen idee. Ben een normaal person en niet zo'n triest rel figuur...
quote:Op maandag 12 november 2007 00:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Jammer dat we niet al thuis wat vaker wonnen dan stonden we nu 5e ofzo
wat? Het klopt toch, als we de graafschap en vitesse hadden gewonnen stonden we nu met 20 punten te vechten om de vierde plek met Heerenveen.quote:
Ach zolang we maar bij de eerste 9 eindigen ben ik tevreden.quote:Op maandag 12 november 2007 09:25 schreef zatoichi het volgende:
[..]
wat? Het klopt toch, als we de graafschap en vitesse hadden gewonnen stonden we nu met 20 punten te vechten om de vierde plek met Heerenveen.
Maar ja... als...
en als wij WIllem II en Sparta thuis 'gewoon' gewonnen hadden stonden we bovenaan. Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op maandag 12 november 2007 09:25 schreef zatoichi het volgende:
[..]
wat? Het klopt toch, als we de graafschap en vitesse hadden gewonnen stonden we nu met 20 punten te vechten om de vierde plek met Heerenveen.
Maar ja... als...
Goh, voelen jullie onze hete adem in de nek ofzo ?quote:Op maandag 12 november 2007 10:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
en als wij WIllem II en Sparta thuis 'gewoon' gewonnen hadden stonden we bovenaan. Zo werkt het natuurlijk niet.![]()
Wist je dat niet. Ik slaap al jaren in een Ricky Kruis pyjama en heb tegenwoordig een Van Hanegem dekbedovertrekquote:Op maandag 12 november 2007 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Goh, voelen jullie onze hete adem in de nek ofzo ?
Of zijn Max & SCH Utreg-fans in vermomming…
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Wist je dat niet. Ik slaap al jaren in een Ricky Kruis pyjama en heb tegenwoordig een Van Hanegem dekbedovertrek![]()
Heb je ook een kromme of dat niet?quote:Op maandag 12 november 2007 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Wist je dat niet. Ik slaap al jaren in een Ricky Kruis pyjama en heb tegenwoordig een Van Hanegem dekbedovertrek![]()
Een kromme onder een Rick Kruys-dekbedovertrek, moet niet gekker worden...quote:Op maandag 12 november 2007 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb je ook een kromme of dat niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |