Vanavond 23.00 uur, RTV Utrechtquote:Op maandag 26 september 2005 20:09 schreef thaduck het volgende:
*meldt in topic
Ik wil verdorie herhaling van de wedstrijd zien
Dat is elke maandag na de wedstrijd zo.quote:Op maandag 26 september 2005 20:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vanavond 23.00 uur, RTV Utrecht
weet ikquote:Op donderdag 29 september 2005 12:37 schreef Druppel het volgende:
[..]
Dat is elke maandag na de wedstrijd zo.
En dat wis ik ook wel. Maar kon hem zo mooi als TVP gebruikenquote:
De spanning stijgt inderdaadquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:14 schreef Takemenow het volgende:
Zondag wacht Feyenoord! Heb er zin in![]()
Gok op 2-1 overwinning......
Een overwinning zit er wel in. We lijken het lek boven te hebben en feyenooit zit juist in een dipje ... 2 (robin en cornelisse) - 1 (foutje pascal ... doelpunt Dirk)quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:21 schreef Druppel het volgende:
[..]
De spanning stijgt inderdaadDurf alleen geen voorspelling te maken.
Grandel moet mij nog overtuigen. Even afgezien van die blunders, vind ik hem nog niet sterk keepen. Zo vond ik een van de goals van Twente en de eerste van RKC ook niet echt onhoudbaar. Anders Terol maar een kans geven, die tot zijn blessure vorig seizoen goed keepte, maar daarna de weg kwijt raakte.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:30 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat sluit ik ook niet uit. Hoe vind jij hem?
quote:Externe hulp is voor Johhny Heitinga bij Ajax niet aan de orde. De verdediger staat namelijk op het moment om geruild te worden met David Di Tomasso die sinds 2004 bij Utrecht speelt.
Heitinga raakte aan het begin van het seizoen op een zijspoor bij Ajax. Hij raakte bij Ajax zijn zelfvertrouwen kwijt. Ook een selectie bij Oranje zit er niet meer in. Van Basten selecteert alleen spelers die bij hun club spelen.
Heitinga wil graag verhuurd worden. Hij wil aan spelen toekomen. Nadat hij dat in de groep had gebracht kwam de technische staf tot een beslissing dat Heitinga maar helemaal weg moet gaan. En zo kwam FC Utrecht aan de bel hangen. Alleen Ajax wil er wel een speler voor terug zien. Tot dusver is gebleken dat dat David Di Tomasso is. Hoe Heitinga erover denkt om naar Utrecht te vertrekken is nog niet duidelijk.
http://ajax.punt.nl/?id=260854&r=1
(30 sept)
Het is een neuzen bericht. Moet je dat geloven is dan de vraag?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:08 schreef Eilanden het volgende:
Johnny Heitinga speelt zo goed als zeker voor de rest van de competitie voor FC Utrecht. Externe hulp is voor Johhny Heitinga bij Ajax niet aan de orde.
De verdediger staat namelijk op het moment om geruild te worden met David Di Tomasso die sinds 2004 bij Utrecht speelt.
http://dapperestrijders.web-log.nl/log/3708313
Dit lijkt me echt nonsens! En mag hopen dat het absoluut niet waar is!
Maar waarom zou Utrecht dat doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Dan moet het om een ruil gaan, in huurvorm. Want Ajax gaat Heitinga echt niet ruilen tegen Di Tommaso als ze eerder 9 miljoen lieten schieten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |