Hij moet niet zo zeiken! Betaal GVD niet om 11 vadoeken op het veld rond te zien rennen! En dat heb ik toch echt gezien gisteren!quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:24 schreef r.liong het volgende:
Hebben jullie trouwens die tv-uitzending gezien met Willem van Hanegem waarin hij zich helder en duidelijk uitliet over de aanhang van FC Utrecht tijdens de afgelopen wedstrijd?
" Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat die gasten zich zo laatdunkend uitlaten als het bij ons niet loopt. Bedoel bij Feyenoord gingen ze achter de ploeg staan en werden ze gesteund als ze een slechte dag hadden,en natuurlijk is FC Utrecht geen Feyenoord kwa aanhang maar het lijkt het er wel een beetje op maar dan verwacht ik wel dat ze niet gelijk hun team de grond intrappen als het niet loopt en van alles en nog wat naar die gasten hun hoofd smijten in een thuis wedstrijd. Stelletje aso's.. "

Hij trapte idd steeds de leegte inquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:30 schreef thaduck het volgende:
Gewonnen, niet echt heel erg verdiend.
Wanneer zouden ze kruys eindelijk eens een schop onder zijn reet geven en hem naar dordrecht sturen? elke bal die hij speelde was voor de tegenstander...

quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:30 schreef thaduck het volgende:
Wanneer zouden ze kruys eindelijk eens een schop onder zijn reet geven en hem naar dordrecht sturen? elke bal die hij speelde was voor de tegenstander...

quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:37 schreef DiMacho het volgende:
Net kaartjes Utrecht - Ajax gehaald 28-10

Hey cool! Welke rij zit je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:07 schreef Rave_NL het volgende:
Rave meldt zich![]()
Vroeger Bunnik, nu P met mn meisje.

Zo jammer vind ik dat hequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:12 schreef thaduck het volgende:
Ik vind wel tof om weer wat oude namen te zien, al had ik heeeel graag Dave vd Bergh en Dirk Kuyt teruggezien ook, dat waren nog eens mannen met ballen! Moet je die verwijfde homo's van nu op het veld af en toe is zien

Toegevoegd aan de OP (wiki)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:07 schreef Rave_NL het volgende:
Rave meldt zich![]()
Vroeger Bunnik, nu P met mn meisje.
Kan vanavond niet naar JP, werk ofzo![]()

whehe ik zit op rij 24 geloof ik, 1 rij onder de helft (waar die rolstoelers zijn). Mocht je keer zin hebben moet je maar roepen. Ik ben er helaas tegen de neuzen niet, dan zit ik met me dikke reet in Turkijequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:26 schreef Rave_NL het volgende:
Verschilt, ik heb nu voor het eerst sinds jaren geen seizoenskaart meer... maar zit alsnog bijna elke thuiswedstrijd er dus waarschijnlijk volgend seizoen weer.
Maar plaats verschilt dus ook, maar meestal hoog&droog![]()
Tis af en toe meer de Punnik dan de Bunnik side hoorquote:Maar is wel ff wennen om niet meer naar Bunnik te gaan, niet meer naar Odin etc.
Zit je na de wedstrijd in de bus naar huis, zie je al die dronken malloten weer zitten waar je vroeger ook tussen had gezeten![]()

Idem, geen seizoenskaart meer... maar gelukkig tegen Ajakkus op Vak P rij 1quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:26 schreef Rave_NL het volgende:
Verschilt, ik heb nu voor het eerst sinds jaren geen seizoenskaart meer... maar zit alsnog bijna elke thuiswedstrijd er dus waarschijnlijk volgend seizoen weer.
Maar plaats verschilt dus ook, maar meestal hoog&droog![]()
Maar is wel ff wennen om niet meer naar Bunnik te gaan, niet meer naar Odin etc.
Zit je na de wedstrijd in de bus naar huis, zie je al die dronken malloten weer zitten waar je vroeger ook tussen had gezeten![]()

*stadionspeaker*quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:08 schreef thaduck het volgende:
[..]
whehe ik zit op rij 24 geloof ik, 1 rij onder de helft (waar die rolstoelers zijn). Mocht je keer zin hebben moet je maar roepen.

quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:08 schreef thaduck het volgende:
Tis af en toe meer de Punnik dan de Bunnik side hoor

Kunnen we regelen!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
*stadionspeaker*
Wil ThaDuck zich melden bij de ingang van vak P![]()

ik zit ook wel eens rij 1 daar, mijn ma d'r werk heb daar kaartjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:40 schreef DiMacho het volgende:
[..]
Idem, geen seizoenskaart meer... maar gelukkig tegen Ajakkus op Vak P rij 1Feest!!
Meestal zit ik hoger (rij40 ofzo)

Ben blij dat ik dan in Turkije zit.. Hoef ik het niet te zienquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Vorm nog 4-6 weken geblesseerd niet bij dus tegen ajax

Vind hem maar saaiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:00 schreef Blupp het volgende:
Goeiendag, ff mn laatste aanwinst laten zien :-)
Istie vet of istie vet?
1 van de mooiste shirts ooit gemaakt, imo.
groeten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Voordat Vorm terug is zijn een paar weken verder.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Tot vorm er is gok ik

Tja dan moeten we er maar voor zorgen dat we een doelpuntje meer hebben dan zij...quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef FU80 het volgende:
[..]
Voordat Vorm terug is zijn een paar weken verder.
Grandel + wedstrijd tegen aapjax = tegendoelpunt(en).

Doe maar 4 goals. Nelisse topscorer!quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:11 schreef Wopper1 het volgende:
Oja, nu krijgen we hier weer 1000+1 ajacieden.
Zal weer tijd worden voor een goal van Nelisse.

Als Roda Super Aanvallend Hup Vooruit JC dan zo goed is, dan hadden ze het maar af moeten maken.... maar afgezien van die gekke capriolen van Grandel had Roda net zovee kansen als FCUquote:

DarkShine kan het gewoon niet hebben dat Utrecht beter voetbal op de mat legt dan zijn Roda.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:36 schreef zatoichi het volgende:
FC counter? Ik heb dan alleen de samenvattingen gezien, maar daar was volgens mij Roda meer aan het counteren. Hoe dan ook, je moet niet klagen, want het had ook 1-2 kunnen zijn. De enige reden dat je daar niets over hoort is omdat we vorige keer gematst zijn met een goal die wel buitenspel was...

2 seizoenen geleden bij die neuzen uit (1-4quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef FU80 het volgende:
[..]
Voordat Vorm terug is zijn een paar weken verder.
Grandel + wedstrijd tegen aapjax = tegendoelpunt(en).
 ) kwam Grandel halverwege in de wedstrijd in het veld
 ) kwam Grandel halverwege in de wedstrijd in het veld ) maar hij had wel netjes de 0 gehouden
 ) maar hij had wel netjes de 0 gehouden 

)
)

Hehehe....als je dan toch naar een wedstrijd gaat in het theater van de hoofdstad dan maar bij die wedstrijd. Ik was bij de Johan Cruijf schaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
2 seizoenen geleden bij die neuzen uit (1-4) kwam Grandel halverwege in de wedstrijd in het veld
Moest je ze horen om me heen (zat namelijk in een 020-vak) maar hij had wel netjes de 0 gehouden
nog nooit bij een wedstrijd zo ingetogen moet juigen als toen (5x

)

Heerenveen uit ook vorig seizoen, 2 punten weggegeven in de laatste minuut.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:59 schreef FU80 het volgende:
[..]
Hehehe....als je dan toch naar een wedstrijd gaat in het theater van de hoofdstad dan maar bij die wedstrijd. Ik was bij de Johan Cruijf schaal.
Maar je moet met me eens zijn dat Grandel dit seizoen en afgelopen seizoen wel wat punten verspeeld heeft. Ik herinner me o.a. PSV uit nog.

quote:’We houden vertrouwen in Franck Grandel’
Door ROB HARTOG HANS WESTERVOORDE
UTRECHT - Het hart van menig FCUtrecht-fan sloeg over, toen Franck Grandel in het duel met Roda JC tot twee keer toe treuzelde bij het uitverdedigen, waardoor groot gevaar ontstond.
Heeft Grandel nog krediet?
Het schaduwbestuur van FC Utrecht - de groep vrijwilligers rondom trainingscentrum Zoudenbalch - blijft Franck Grandel steunen. De wijze heren van wie sommigen al decennia bij FC Utrecht rondlopen, kennen op dit moment geen betere fitte keeper dan Grandel. Al houdt hij het met zijn acties volgens hen wel spannend. Staat Grandel zondag tegen Ajax onder de lat als vervanger van de geblesseerde Michel Vorm? Of is het krediet op?
Interim-voorzitter Machiel Donker van de SupportersVereniging FC Utrecht: ,,Heel lastig. Hij heeft fantastische reddingen, maar er zitten soms ook wat Frank de Boertjes bij. Zelf ben ik manager van een verkoopteam. Als een van de verkopers het niet goed doet, moet je hem de kans geven de fouten goed te maken. Dat zou ook voor Grandel moeten gelden. Maar ik aarzel, volgens mij zit hij momenteel niet lekker in zijn vel. Dat zou voor mij de doorslag geven om toch te wisselen.’’
Technisch directeur Piet Buter van FC Utrecht: ,,Laat ik vooropstellen dat ik daar niet over ga. Het is een moeilijke vraag. Feitelijk is het krediet op, als je het over een reeks van weken bekijkt. Maar aan de andere kant moet de technische staf beoordelen of de vervanger beter is. Kun je Wesley de Ruiter tegen Ajax brengen? Bovendien, als je besluit De Ruiter te laten keepen, dan heb je in het vervolg weinig meer aan Grandel.’’
Harald Wapenaar, doelman van Sparta en oud-keeper van FC Utrecht: ,,Ik spreek keeperstrainer Maarten Arts nog wel eens. Die heeft een goede kijk op het vak. Hij zegt dat Grandel een prima doelman is. Ik denk dat het een mentale kwestie is bij Franck. Hij is ongelukkig begonnen bij FC Utrecht. Dat blijft hem achtervolgen. Zeker nu hij Nederlands verstaat en kan lezen heeft hij, kan ik me zo voorstellen, last van het stempeltje dat op hem is gedrukt. Je ziet dat hij niet helemaal lekker in zijn vel zit, dat hij de waardering mist die hij bij interlands met Guadeloupe wel krijgt. Ik herken dat gevoel. In Utrecht maakte ik ook wel eens een fout, maar de hele club, inclusief de supporters, bleef altijd achter me staan. Dat vertrouwen miste ik bij Vitesse. Dat maakt je toch een tikkeltje onzeker.’’
John van Loen, veldtrainer van FC Utrecht: ,,We houden vertrouwen in Franck. Op de training laat hij regelmatig zien dat hij prima kan keepen. Zijn reflexen zijn fantastisch. Iedereen heeft nu kritiek op hem, gedeeltelijk ook terecht, maar vergeet daarbij dat hij kort voor rust Roda van een doelpunt afhield. Hij keerde die inzet van Lamah fantastisch. Na Michel Vorm is hij onze tweede doelman. Als wij hem er nu naast zetten, kunnen we hem afschrijven.’’
Supporter Ton Kreté: ,,Wat Grandel doet, zie ik als een nieuwe vorm van tijdrekken. Zo lang wachten met uittrappen dat je de bal via de tegenstander over de achterlijn werkt.’’

Yep. Probeerde net ook al extra kaart op de BS te krijgen maar is uitverkocht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Alleen nog kaarten voor hoofdtribune te koop schijnt

Kwam die bal niet recht op hem af?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[Iedereen heeft nu kritiek op hem, gedeeltelijk ook terecht, maar vergeet daarbij dat hij kort voor rust Roda van een doelpunt afhield. Hij keerde die inzet van Lamah fantastisch.]

Klopt, dan wil ineens "iedereen" mee. Bij een wedstrijd tegen Heerenveen zijn ze te druk met vissen of andere hele belangrijke dingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:36 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Die 5000 man die nu wel komen zijn allen voor 020. Helaas kan het alleen maar uitverkocht zijn tijdens deze wedstrijd

Dat zijn geen echtequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:40 schreef FU80 het volgende:
[..]
Klopt, dan wil ineens "iedereen" mee. Bij een wedstrijd tegen Heerenveen zijn ze te druk met vissen of andere hele belangrijke dingen.

Paul

Paul

Mentale voorbereidingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:10 schreef paultjuhhh het volgende:
KICK waarom is het hier zo rustig voor de topper

Wat een wedstrijd was dat, balen dat het niet 2-2 bleef. Zwijmel!! Op naar weer zo'n zondag: alleen dan met winst!!quote:Laatste ontmoeting: Eindigde in een 2-3 zege voor Ajax. De Amsterdammers kwamen in de eerste helft op 0-2 voorsprong. Die stand stond tot tien minuten voor tijd nog op het scorebord. De slotfase was tumultueus. FC Utrecht kwam via Van Dijk (strafschop) en Fortuné langszij, maar met het doelpunt van Perez trokken de bezoekers uiteindelijk toch aan het langste eind. Van Dijk haalde het einde van de wedstrijd niet. Hij kreeg zes minuten voor tijd rood.

Toen stonden Utrecht en de scheids redelijk voor lul ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Was juist een strakke actie van Van Dijk.
Ben blij dat we iig nog 1 speler hebben die zonder blozen iemand doormidden trapt.
Net als Pino vorig jaar tegen Feyenoord : ‘’Lucius vervelend doen ?’’
Hoppa

Wat jij wil, ik gaf Pino een staande ovatie, zo hoort het als iemand je teamgenoot naait, gelijk erop knallen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen stonden Utrecht en de scheids redelijk voor lul ja.

Tegen Ajax hoor je je altijd voor 200 % in te zetten, en ze op elke mogelijke manier pijn te doen! Alleen van Dijk snapte het weer, de rest was slap!
 Tegen Ajax hoor je je altijd voor 200 % in te zetten, en ze op elke mogelijke manier pijn te doen! Alleen van Dijk snapte het weer, de rest was slap!

, jullie sporen gewoon niet.
 , jullie sporen gewoon niet. 

Aan van Dijk kunnen veel spelers een voorbeeld nemen! Zet zich tenminste in tegen dat tuig.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:35 schreef SCH het volgende:
Utrecht had de hele wedstrijd moeten spelen zoals de laatste tien minuten. Maar ook toen dwong het nog niet veel af. Had meer van FCU verwacht.
Jammer van dat vuurwerk, wat een blamage. Net als Gregoor van Dijk - disciplinair straffen die gozer.

Wat een mongolenreactiequote:Op zondag 28 oktober 2007 14:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die ''zogenaamde'' supporters/huichelaars aan Utrecht kant keihard straffen KNVB, jullie sporen gewoon niet.
Vuurwerk gooien is uberhaupt al krankzinnig maar notebene naar je eigen keeper... gewoon geen woorden voor te bevatten, komt er echt werkelijk niks uit die hersencellen van jullie?
Jesus..
 Denk je nou echt dat een van de Utreg-fokkers hier dat vuurwerk gooide?
 Denk je nou echt dat een van de Utreg-fokkers hier dat vuurwerk gooide? 

Teveel spelers voorin zaten ook niet in de wedstrijd. Van Hanegem had Rossinni er al eerder in moeten gooienquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:28 schreef twi het volgende:
Niet gewonnen dus, maar ik denk dat je dat kunt wijten aan de voetballiefhebber Van Hanegem. Utrecht speelde de laatste 5 a 10 minuten namelijk zoals het vrijwel altijd speelt tegen Ajax. Lange halen naar voren en kijken of de bal goed valt, en dat ligt ons absoluut niet. Het feit dat Utrecht de eerste 85 minuten wilde voetballen (en toen gewoon niets liet zien) heeft jullie vandaag de das om gedaan. Totdat jullie oppertunistisch gingen voetballen kon 't gewoon al 0-3 a 4 zijn voor Ajax.

Knappe Ajacied die vanuit het uitvak de penaltystip haalt met een stuk vuurwerk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat een mongolenreactieDenk je nou echt dat een van de Utreg-fokkers hier dat vuurwerk gooide?

Rossini was inderdaad de man die dat spel mogelijk maakte. Ik herken Utrecht gewoon niet terug, in elk geval niet tegen Ajax. Wat ik zeg, zoals jullie de laatste 5 a 10 minuten speelde, spelen jullie normaal een hele wedstrijd tegen ons.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Teveel spelers voorin zaten ook niet in de wedstrijd. Van Hanegem had Rossinni er al eerder in moeten gooien

Serieus ben je nu werkelijk zo dom of pretendeer jij je alleen zo voor?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat een mongolenreactieDenk je nou echt dat een van de Utreg-fokkers hier dat vuurwerk gooide?

Eilanden bedoelt dat het niet iemand van FOK! was of hij zelf, terwijl hij er wel op aan wordt gesproken. Alsof Eilanden er neit van baalt?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:47 schreef twi het volgende:
[..]
Knappe Ajacied die vanuit het uitvak de penaltystip haalt met een stuk vuurwerk.
Knappe Ajacied die achter het doel tussen het Utrecht publiek gaat staan.

Hij zegt niet dat het geen Utrecht-supporter was, maar bedoeld dus dat de kans klein is dat diegene hier op Fok zitquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:47 schreef twi het volgende:
[..]
Knappe Ajacied die vanuit het uitvak de penaltystip haalt met een stuk vuurwerk.
Knappe Ajacied die achter het doel tussen het Utrecht publiek gaat staan.

Ik reageer wel op je als je goed Nederlands kan typenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Serieus ben je nu werkelijk zo dom of pretendeer jij je alleen zo voor?

Precies .... en het overoveroverovergrote gedeelte van het publiek keurde het af. Sterker nog, een groot aantal mensen op de Bunnikside gingen massaal op zoek naar de dader.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Eilanden bedoelt dat het niet iemand van FOK! was of hij zelf, terwijl hij er wel op aan wordt gesproken. Alsof Eilanden er neit van baalt?

Hoor wie het zegtquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik reageer wel op je als je goed Nederlands kan typen
 LOL!
   LOL!

Inderdaad. Zit ik in VakP komen er ineens van die 15jarigen onderlangs rennen die dachten de deur naar de Bunnikside te openen, om ze naar het Uitvak te halen.... Zucht. Heel Vak P zat ze uit te lachen!quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:05 schreef FU80 het volgende:
Altijd zo jammer dat een 15 jarige "Hooligan" het met dat vuurwerk dan zo verkloot. Tenminste....ik kan me voorstellen dat het stuk tuig niet veel ouder zal zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |