Ben blij dat ik dan in Turkije zit.. Hoef ik het niet te zienquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Vorm nog 4-6 weken geblesseerd niet bij dus tegen ajax

Vind hem maar saaiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:00 schreef Blupp het volgende:
Goeiendag, ff mn laatste aanwinst laten zien :-)
Istie vet of istie vet?
1 van de mooiste shirts ooit gemaakt, imo.
groeten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Voordat Vorm terug is zijn een paar weken verder.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Tot vorm er is gok ik

Tja dan moeten we er maar voor zorgen dat we een doelpuntje meer hebben dan zij...quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef FU80 het volgende:
[..]
Voordat Vorm terug is zijn een paar weken verder.
Grandel + wedstrijd tegen aapjax = tegendoelpunt(en).

Doe maar 4 goals. Nelisse topscorer!quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:11 schreef Wopper1 het volgende:
Oja, nu krijgen we hier weer 1000+1 ajacieden.
Zal weer tijd worden voor een goal van Nelisse.

Als Roda Super Aanvallend Hup Vooruit JC dan zo goed is, dan hadden ze het maar af moeten maken.... maar afgezien van die gekke capriolen van Grandel had Roda net zovee kansen als FCUquote:

DarkShine kan het gewoon niet hebben dat Utrecht beter voetbal op de mat legt dan zijn Roda.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:36 schreef zatoichi het volgende:
FC counter? Ik heb dan alleen de samenvattingen gezien, maar daar was volgens mij Roda meer aan het counteren. Hoe dan ook, je moet niet klagen, want het had ook 1-2 kunnen zijn. De enige reden dat je daar niets over hoort is omdat we vorige keer gematst zijn met een goal die wel buitenspel was...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |