Hij moet niet zo zeiken! Betaal GVD niet om 11 vadoeken op het veld rond te zien rennen! En dat heb ik toch echt gezien gisteren!quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:24 schreef r.liong het volgende:
Hebben jullie trouwens die tv-uitzending gezien met Willem van Hanegem waarin hij zich helder en duidelijk uitliet over de aanhang van FC Utrecht tijdens de afgelopen wedstrijd?
" Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat die gasten zich zo laatdunkend uitlaten als het bij ons niet loopt. Bedoel bij Feyenoord gingen ze achter de ploeg staan en werden ze gesteund als ze een slechte dag hadden,en natuurlijk is FC Utrecht geen Feyenoord kwa aanhang maar het lijkt het er wel een beetje op maar dan verwacht ik wel dat ze niet gelijk hun team de grond intrappen als het niet loopt en van alles en nog wat naar die gasten hun hoofd smijten in een thuis wedstrijd. Stelletje aso's.. "
Hij trapte idd steeds de leegte inquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:30 schreef thaduck het volgende:
Gewonnen, niet echt heel erg verdiend.
Wanneer zouden ze kruys eindelijk eens een schop onder zijn reet geven en hem naar dordrecht sturen? elke bal die hij speelde was voor de tegenstander...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:30 schreef thaduck het volgende:
Wanneer zouden ze kruys eindelijk eens een schop onder zijn reet geven en hem naar dordrecht sturen? elke bal die hij speelde was voor de tegenstander...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:37 schreef DiMacho het volgende:
Net kaartjes Utrecht - Ajax gehaald 28-10
Hey cool! Welke rij zit je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:07 schreef Rave_NL het volgende:
Rave meldt zich![]()
Vroeger Bunnik, nu P met mn meisje.
Zo jammer vind ik dat hequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:12 schreef thaduck het volgende:
Ik vind wel tof om weer wat oude namen te zien, al had ik heeeel graag Dave vd Bergh en Dirk Kuyt teruggezien ook, dat waren nog eens mannen met ballen! Moet je die verwijfde homo's van nu op het veld af en toe is zien
Toegevoegd aan de OP (wiki)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:07 schreef Rave_NL het volgende:
Rave meldt zich![]()
Vroeger Bunnik, nu P met mn meisje.
Kan vanavond niet naar JP, werk ofzo![]()
whehe ik zit op rij 24 geloof ik, 1 rij onder de helft (waar die rolstoelers zijn). Mocht je keer zin hebben moet je maar roepen. Ik ben er helaas tegen de neuzen niet, dan zit ik met me dikke reet in Turkijequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:26 schreef Rave_NL het volgende:
Verschilt, ik heb nu voor het eerst sinds jaren geen seizoenskaart meer... maar zit alsnog bijna elke thuiswedstrijd er dus waarschijnlijk volgend seizoen weer.
Maar plaats verschilt dus ook, maar meestal hoog&droog![]()
Tis af en toe meer de Punnik dan de Bunnik side hoorquote:Maar is wel ff wennen om niet meer naar Bunnik te gaan, niet meer naar Odin etc.
Zit je na de wedstrijd in de bus naar huis, zie je al die dronken malloten weer zitten waar je vroeger ook tussen had gezeten![]()
Idem, geen seizoenskaart meer... maar gelukkig tegen Ajakkus op Vak P rij 1quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:26 schreef Rave_NL het volgende:
Verschilt, ik heb nu voor het eerst sinds jaren geen seizoenskaart meer... maar zit alsnog bijna elke thuiswedstrijd er dus waarschijnlijk volgend seizoen weer.
Maar plaats verschilt dus ook, maar meestal hoog&droog![]()
Maar is wel ff wennen om niet meer naar Bunnik te gaan, niet meer naar Odin etc.
Zit je na de wedstrijd in de bus naar huis, zie je al die dronken malloten weer zitten waar je vroeger ook tussen had gezeten![]()
*stadionspeaker*quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:08 schreef thaduck het volgende:
[..]
whehe ik zit op rij 24 geloof ik, 1 rij onder de helft (waar die rolstoelers zijn). Mocht je keer zin hebben moet je maar roepen.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:08 schreef thaduck het volgende:
Tis af en toe meer de Punnik dan de Bunnik side hoor
Kunnen we regelen!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
*stadionspeaker*
Wil ThaDuck zich melden bij de ingang van vak P![]()
ik zit ook wel eens rij 1 daar, mijn ma d'r werk heb daar kaartjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:40 schreef DiMacho het volgende:
[..]
Idem, geen seizoenskaart meer... maar gelukkig tegen Ajakkus op Vak P rij 1Feest!!
Meestal zit ik hoger (rij40 ofzo)
Ben blij dat ik dan in Turkije zit.. Hoef ik het niet te zienquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Vorm nog 4-6 weken geblesseerd niet bij dus tegen ajax
Vind hem maar saaiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:00 schreef Blupp het volgende:
Goeiendag, ff mn laatste aanwinst laten zien :-)
Istie vet of istie vet?
1 van de mooiste shirts ooit gemaakt, imo.
groeten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Voordat Vorm terug is zijn een paar weken verder.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Tot vorm er is gok ik
Tja dan moeten we er maar voor zorgen dat we een doelpuntje meer hebben dan zij...quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef FU80 het volgende:
[..]
Voordat Vorm terug is zijn een paar weken verder.
Grandel + wedstrijd tegen aapjax = tegendoelpunt(en).![]()
Doe maar 4 goals. Nelisse topscorer!quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:11 schreef Wopper1 het volgende:
Oja, nu krijgen we hier weer 1000+1 ajacieden.
Zal weer tijd worden voor een goal van Nelisse.
Als Roda Super Aanvallend Hup Vooruit JC dan zo goed is, dan hadden ze het maar af moeten maken.... maar afgezien van die gekke capriolen van Grandel had Roda net zovee kansen als FCUquote:
DarkShine kan het gewoon niet hebben dat Utrecht beter voetbal op de mat legt dan zijn Roda.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:36 schreef zatoichi het volgende:
FC counter? Ik heb dan alleen de samenvattingen gezien, maar daar was volgens mij Roda meer aan het counteren. Hoe dan ook, je moet niet klagen, want het had ook 1-2 kunnen zijn. De enige reden dat je daar niets over hoort is omdat we vorige keer gematst zijn met een goal die wel buitenspel was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |