abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53484841
quote:
Franck Grandel vervangt woensdagavond Michel Vorm onder de lat in de wedstrijd tegen Feyenoord. Ook Guiseppe Rossini haakte op het laatste moment af voor het bekerduel.
Na de laatste test woensdag is besloten dat Grandel gaat starten. Vorm raakte afgelopen zondag geblesseerd tijdens de uitwedstrijd bij Heerenveen. Wesley de Ruiter van Jong FC Utrecht neemt als reservedoelman plaats op de bank. Na Sanmartean meldde zich woensdagmorgen ook Rossini ziek. Daarom is Mohammed Faouzi van Jong FC Utrecht aan de selectie toegevoegd.
Oei, wordt moeilijk zo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 26 september 2007 @ 13:12:09 #52
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_53484882
Grandel onze parel gaat het doen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 26 september 2007 @ 13:53:45 #53
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_53486091
Ik heb wel eens vaker stunts gezien van Utreg 2
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_53486275
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Grandel onze parel gaat het doen
Is dat onze zwarte parel?
  woensdag 26 september 2007 @ 14:01:16 #55
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_53486327
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:59 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Is dat onze zwarte parel?
Komt zeker zometeen Jack Sparrow ook nog ff invallen zeker
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 26 september 2007 @ 14:22:00 #56
80791 crew  Paul
pi_53486964
Jammer dat ten Napel geen verslag doet
pi_53489151
Nelisse gaat weer scoren
pi_53502173
Jammer vanavond, wel onbegrijpelijk hoe er achterin verdedigd werd dat eerste kwartier in de tweede helft...

Maar ik heb ook ''lichtpuntjes'' gezien, dus op naar zondag !
pi_53507133
Ja die tweede helft was wel kut om naar te kijken...

Alleen het Feyenoord publiek.. wat een trieste vertoning, vierkant weggezongen door het Utrecht publiek, toen ze gescoord hadden hoorde je ze vijf minuten.

Ze konden het duidelijk niet hebben dat Utrecht zong "Feyenoord mag een liedje zingen hi ha ho", dus gingen ze dat toen terug zingen. Vervolgens hoor je ze een half uur weer weggezongen worden door Utrecht...

Complimenten aan alle uitsupporters!
  donderdag 27 september 2007 @ 09:14:16 #60
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_53507216
De FCU-fans waren inderdaad goed te horen en bleven steeds achter de ploeg staan. Het legioen heb je inderdaad amper gehoord.

Er werd zwak verdedigd in de tweede helft. De eerste helft stond het wel goed en het positiespel van de FC wordt ook steeds beter ... dat heb je de afgelopen seizoenen in ieder geval niet gezien bij Utreg
pi_53507435
Nee qua positiespel zit ik soms met verbazing te kijken.

Toch knap dat Willem met exact dezelfde spelers veel meer voetbal laat zien dan Booy.
En ook nog punten haalt !

Vond Vandenbergh niet slecht trouwens, was na alle negatieve verhalen in de media nogal bang dat ie echt geen bal kon raken, maar dat viel reuze mee.

Hoop dat ie eens een aantal keer achter elkaar in de basis mag starten, dat positie wisselen met Nelisse ging prima in de eerste helft.

Kan Sanmartean mooi op de plek van Caluwé spelen.
pi_53508812
Was een zeer gezellig avondje gisteren. Redelijk vol uitvak met zo'n 400 man...
pi_53518956
Hoe zit het met Vorm en Grandel , of moet De Ruiter Zondag keepen ?
pi_53519209
quote:
Op donderdag 27 september 2007 16:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hoe zit het met Vorm en Grandel , of moet De Ruiter Zondag keepen ?
Nog onbekend.
pi_53520581
quote:
Op donderdag 27 september 2007 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nog onbekend.
ok , dan wachten we maar rustig af
pi_53520876
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:05 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

ok , dan wachten we maar rustig af
Maakt verder vrij weinig uit volgens mij wie er op doel staat trouwens, verliezen gaan jullie toch wel.
pi_53521206
Ik zou Vorm tegenover Veldhuizen wel erg interessant vinden eigenlijk...
pi_53521522
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maakt verder vrij weinig uit volgens mij wie er op doel staat trouwens, verliezen gaan jullie toch wel.
Zelfs met een veldspeler van de FC op doel komen we nog niet in de problemen.

Zondag gewoon de lijn lekker doortrekken en 3 punten pakken. Feyenoord werd het eerste half uur zeker weggespeeld. In tijden niet zo'n sterk FCU gezien .
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 september 2007 @ 20:35:02 #69
80791 crew  Paul
pi_53526283
Wat een grootpraat weer hier
Ookal speelt Vitesse minder nu
Moet het allemaal afwachten
Ik ga voor een 1-0tje
pi_53529326
Paultjuh heeft wellicht een punt , maar ook ik heb niet al te veel vertrouwen in a.s Zondag ( net als andere medesupporters ) , of Aad moet weer voor het resultaat gaan en heel verdedigend gaan spelen ( dan krijgen we wel een mindere wedstrijd te zien ) maar het gaat ff om het resultaat.

En het wel of niet meedoen van Vorm en Grandel kan zeker een stukje helpen ( want beide zijn het goede keepers , zeker Vorm )
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 27 september 2007 @ 22:07:44 #71
80791 crew  Paul
pi_53529357
Grandel kan je altijd gaan helpen idd vitessezuid
pi_53529527
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Grandel kan je altijd gaan helpen idd vitessezuid
Als Bossen maar een beetje een goede partij fluit , dat kan ook een hoop schelen.
Maar in de Play Offs hield die wel de 0 tegen ons

En mochten we echt zo slecht spelen net zoals de afgelopen week gaan we de catering maar sponseren
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:00:02 #73
26251 Eilanden
pi_53565545
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 12:00 schreef Eilanden het volgende:
Zoals het er nu uitziet, keept Vorm gewoon
En wat ik las op fcutrecht.nl is Vorm er niet bij morgen en keept Grandell en zit De Ruiter op de bank.
quote:
Michel Vorm is nog niet hersteld van zijn blessure die hij opliep na een knietje van Michael Bradley, vorige week tegen Heerenveen. Daardoor zal Franck Grandell het doel verdedigen. Grandel is hersteld van zijn kwetsuur aan zijn voet, waarmee hij woensdag tegen Feyenoord uit viel. Wesley de Ruiter neemt net als woensdag plaats op de bank als reserve doelman.
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:01:18 #75
26251 Eilanden
pi_53567037
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 12:58 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

En wat ik las op fcutrecht.nl is Vorm er niet bij morgen en keept Grandell en zit De Ruiter op de bank.
[..]
Dat is dan het laatste nieuws, gisteren aan het einde van de middag dacht men nog dat hij het zou halen...
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 29 september 2007 @ 19:10:29 #76
80791 crew  Paul
pi_53573260
  zondag 30 september 2007 @ 17:24:03 #77
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_53594675
Wat een WAN prestatie..

Terecht geen MOTM, en meer dan terecht verloren. Al heb ik me dood geergerd aan die jankeballen van vitesse aan het einde van de eerste helft.. Alhoewel dat voor ons goed was, anders was het 0-23 geweest...
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 30 september 2007 @ 17:40:46 #78
80791 crew  Paul
pi_53595141
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 30 september 2007 @ 17:46:42 #79
80791 crew  Paul
pi_53600502
Het was inderdaad slechter dan slecht.

Tempo van een bier-elftal, middenveld en voorhoede speelden verstoppertje, verdediging was wederom een gatenkaas, en 0,0 strijd.
pi_53601071
Waarom speelden jullie vorige week niet zo
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 30 september 2007 @ 21:35:02 #82
80791 crew  Paul
pi_53601093
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:34 schreef SCH het volgende:
Waarom speelden jullie vorige week niet zo
pi_53602160
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:24 schreef thaduck het volgende:
Wat een WAN prestatie..

Terecht geen MOTM, en meer dan terecht verloren. Al heb ik me dood geergerd aan die jankeballen van vitesse aan het einde van de eerste helft.. Alhoewel dat voor ons goed was, anders was het 0-23 geweest...
dat van Due was echt geen jankeballen

Toch altijd gezellig in Utreg
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 30 september 2007 @ 22:08:13 #84
80791 crew  Paul
pi_53602200
vitessezuid je kwam niet eens ff een handje geven
  zondag 30 september 2007 @ 22:15:18 #85
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_53602442
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:06 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

dat van Due was echt geen jankeballen

Toch altijd gezellig in Utreg
Akkoord, op TV heb ik inderdaad gezien dat Due geen jankebal was. Helemaal akkoord, maar dat was op dat moment in de wedstrijd wel het meest voor de hand liggend.

De rest die zogenaamd zielig ging liggen waren WEL jankeballen en onsportief. En dat is een beetje jammer
pi_53602896
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:08 schreef paultjuhhh het volgende:
vitessezuid je kwam niet eens ff een handje geven
Het net zat er voor
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:15 schreef thaduck het volgende:

[..]

Akkoord, op TV heb ik inderdaad gezien dat Due geen jankebal was. Helemaal akkoord, maar dat was op dat moment in de wedstrijd wel het meest voor de hand liggend.

De rest die zogenaamd zielig ging liggen waren WEL jankeballen en onsportief. En dat is een beetje jammer
Als je er met het brandcard afgaat en wordt gewisseld lijkt het me geen fake maar Andersom kan het ook weleens vervelend zijn , wat Willem net ook al zei Bossen floot vandaag ook geen beste wedstrijd ( zie ook jullie 2 penaly's )

Al dacht ik dat Junker er ook nog afmocht na een aardige overtreding op hem maar dat gebeurde niet en hij mocht zelf even later scoren
pi_53609385
Het was inderdaad klote om naar te kijken; ik heb weinig momenten dat ik op zondagmiddag denk dat ik ook iets anders had kunnen doen...

Echt een van de slechtere wedstrijden ooit om naar te kijken (voor Utrecht kant dan).
Vitesse speelde wel goed moet ik zeggen, maar waarschijnlijk is dat ook niet zo moeilijk tegen dit FC Utrecht.
0-4 was een terechte uitslag geweest, als het 3-4 was geworden had ik echt hard gelachen, maar zelfs de 2-4 was vreemd om te zien en totaal niet tekenend voor de wedstrijd.

En Bossen.... Erg vreemde beslissingen nam hij. Dat Sanmartean makkelijk viel, dat zag ik zelfs (voor de goede orde; mijn ogen hebben een afwijking van -2, maar hij loopt met het specsaver logo) maar zo vaak werd iemand door 2/3/4 man bijna verkracht, en nog kreeg de andere partij de bal mee. Als iemand in het strafschopgebied een duidelijk fopduik maakt, Bossen ziet dat, laat doorspelen en schud nog nee ook naar de speler die vragen naar hem kijkt, dan is het toch een Schwalbe? Het doelbewust wegtrappen van een bal nadat er gefloten is, is toch geel? Een sliding op de bal waarbij de bal 90 graden een andere richting op gaat is toch weer juist geen geel?

Goed eigenlijk meer algemene ergenis over scheidsrechters dan juist in deze wedstrijd, want de ploeg was nog altijd de grootste ergenis, ik mag hopen dat de heersende griep ermee te maken heeft, want dit was gewoon kut om naar te kijken.
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:43:17 #88
26251 Eilanden
pi_53610068
Het was te triest voor woorden ..... Vitesse speelde niet eens zo goed, maar tegen dit team was er ook weer niet zoveel nodig om de winst te pakken......

Grandel moeten ze echt zo snel mogelijk kwijt raken, die pakt geen punten en zorgt alleen maar voor onrust. De verdediging was dramatisch, zwak ingrijpen, mensen laten lopen, opbouwend afgrijselijk. Schut is nog ver verwijderd van zijn oude niveau en Leeuwin is duidelijk nog niet klaar voor het grote werk.

Op het middenveld was men volgens mij verstoppertje aan het spelen. Niemand wilde de bal hebben, niemand nam de ploeg op sleeptouw, een grote grijze brij....

Voorin kwamen we nauwelijks en als we er al kwamen dan was het niet dreigend. Daarnaast kwamen er amper bespeelbare ballen bij de voorhoede.

Kortom: een match om heel snel te vergeten!
pi_53610189
Nou volgens mij valt Grandel niet veel te verwijten; die goals waren stuk voor stuk verdedigingsfouten, en niet zulke kleine ook; met name Dickoh en Schut speelde zo zwak!

Grandel heeft nauwelijks een bal aangeraakt volgens mij; zo vrij konden ze die ballen inschieten...
pi_53610224
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Slaap kindje slaap
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53610420
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:50 schreef zatoichi het volgende:
Nou volgens mij valt Grandel niet veel te verwijten; die goals waren stuk voor stuk verdedigingsfouten, en niet zulke kleine ook; met name Dickoh en Schut speelde zo zwak!

Grandel heeft nauwelijks een bal aangeraakt volgens mij; zo vrij konden ze die ballen inschieten...
Die eerste goal mag natuurlijk nooit vallen, Grandel ziet die bal toch van mijlen ver aan komen ?

En het lijkt erop alsof ie de verdedigers onzeker maakt, al is ie natuurlijk niet volledig de oorzaak van al die fouten achterin.
Als je iemand op 5 meter afstand gaat dekken als verdediger, dan ligt dat volgens mij niet echt aan de keeper.

En inderdaad speelde iedereen verstoppertje op het middenveld, iedereen bleef maar in de dekking lopen, geen enkele loop-actie gezien.

Enige leuke wat ik gisteren gezien heb was die magistrale beweging van Sanmartean die Sprockel het bos instuurde, maar zijn rendement was verder 0,0.
pi_53611891
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:

Enige leuke wat ik gisteren gezien heb was die magistrale beweging van Sanmartean die Sprockel het bos instuurde, maar zijn rendement was verder 0,0.
En daarmee de beste speler van het veld!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 1 oktober 2007 @ 11:13:12 #93
80791 crew  Paul
pi_53611992
Kijken hoe het tegen VVV gaat
hoe denken jullie inmiddels over vandenbergh ? Moet hij spelen ja of nee
Ik weet het niet, Nelisse moet in ieder geval erin blijven
Die doet het nu goed. Maar vandenbergh mag van mij wel eens een helft spelen
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:19:06 #94
26251 Eilanden
pi_53612136
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die eerste goal mag natuurlijk nooit vallen, Grandel ziet die bal toch van mijlen ver aan komen ?

En het lijkt erop alsof ie de verdedigers onzeker maakt, al is ie natuurlijk niet volledig de oorzaak van al die fouten achterin.
Hij ziet die bal al 5 minuten aankomen .. ook al zat er effect aan, vanuit de Cityside leek die bal houdbaar. En volgens mij maakt hij de verdediging onrustig, al kan hij er inderdaad weinig aan doen dat men op 3 1/2 km loopt te dekken
pi_53612306
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Kijken hoe het tegen VVV gaat
hoe denken jullie inmiddels over vandenbergh ? Moet hij spelen ja of nee
Ik weet het niet, Nelisse moet in ieder geval erin blijven
Die doet het nu goed. Maar vandenbergh mag van mij wel eens een helft spelen
Wat mij betreft speelt ie iedere week, naast Nelisse.

4-4-2 dus, maar dat zal nooit gebeuren onder Willem, dus Vandenbergh vertrekt gewoon in de winterstop of na dit seizoen.
pi_53618713
Gisteren was het gewoon echt een offday.

Dickoh vind ik eigenlijk geen schim meer van afgelopen seizoen. Niet alleen gisteren maar ook de weken daarvoor laat die toch altijd wel een paar steken missen. Normaal vangt Keller dat wel goed op maar die had gisteren genoeg aan zichzelf dus dan zit je al met ook nog eens een keeper die de bal niet wil, achter je.

Toch zet ik wel me vraagtekens bij het beleid van Willem. Waarom ga je in de rust een speler erin zetten die geeneens in het programmaboekje staat . Gooi er dan een Vandenbergh oid in.

Gewoon de koppies leegmaken voor vrijdag en dan weer knallen.
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:24:20 #97
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53627126
Hebben jullie trouwens die tv-uitzending gezien met Willem van Hanegem waarin hij zich helder en duidelijk uitliet over de aanhang van FC Utrecht tijdens de afgelopen wedstrijd?

" Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat die gasten zich zo laatdunkend uitlaten als het bij ons niet loopt. Bedoel bij Feyenoord gingen ze achter de ploeg staan en werden ze gesteund als ze een slechte dag hadden,en natuurlijk is FC Utrecht geen Feyenoord kwa aanhang maar het lijkt het er wel een beetje op maar dan verwacht ik wel dat ze niet gelijk hun team de grond intrappen als het niet loopt en van alles en nog wat naar die gasten hun hoofd smijten in een thuis wedstrijd. Stelletje aso's.. "
verpachten & verpachten
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 1 oktober 2007 @ 21:46:38 #98
80791 crew  Paul
pi_53627696
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:24 schreef r.liong het volgende:
Hebben jullie trouwens die tv-uitzending gezien met Willem van Hanegem waarin hij zich helder en duidelijk uitliet over de aanhang van FC Utrecht tijdens de afgelopen wedstrijd?

" Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat die gasten zich zo laatdunkend uitlaten als het bij ons niet loopt. Bedoel bij Feyenoord gingen ze achter de ploeg staan en werden ze gesteund als ze een slechte dag hadden,en natuurlijk is FC Utrecht geen Feyenoord kwa aanhang maar het lijkt het er wel een beetje op maar dan verwacht ik wel dat ze niet gelijk hun team de grond intrappen als het niet loopt en van alles en nog wat naar die gasten hun hoofd smijten in een thuis wedstrijd. Stelletje aso's.. "
Was idd bij rtv utrecht

http://www.rtvutrecht.nl/content/uitzendinggemist

zal morgen wel online staan, namen en rugnummers
pi_53628101
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:24 schreef r.liong het volgende:

Kan er geen seconde wakker van liggen, Willem moet niet zeiken en zich druk gaan maken om de gatenkaas achterin.

En als het team iig strijd toont, zal de kritiek vanaf de tribunes veel minder zijn, ook bij een 2-4 nederlaag, maar als je vrijwel alle persoonlijke duels ook nog eens verliest, tsja...
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:30:47 #100
26251 Eilanden
pi_53629153
Willem moet inderdaad niet zeuren... zelf zo cynisch als de pest en dan beginnen te zeuren als het publiek begint te zeiken? Pfffffffff
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')