Oei, wordt moeilijk zo.quote:Franck Grandel vervangt woensdagavond Michel Vorm onder de lat in de wedstrijd tegen Feyenoord. Ook Guiseppe Rossini haakte op het laatste moment af voor het bekerduel.
Na de laatste test woensdag is besloten dat Grandel gaat starten. Vorm raakte afgelopen zondag geblesseerd tijdens de uitwedstrijd bij Heerenveen. Wesley de Ruiter van Jong FC Utrecht neemt als reservedoelman plaats op de bank. Na Sanmartean meldde zich woensdagmorgen ook Rossini ziek. Daarom is Mohammed Faouzi van Jong FC Utrecht aan de selectie toegevoegd.
Is dat onze zwarte parel?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Grandel onze parel gaat het doen
Nog onbekend.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hoe zit het met Vorm en Grandel , of moet De Ruiter Zondag keepen ?
Maakt verder vrij weinig uit volgens mij wie er op doel staat trouwens, verliezen gaan jullie toch wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ok, dan wachten we maar rustig af
![]()
Zelfs met een veldspeler van de FC op doel komen we nog niet in de problemen.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maakt verder vrij weinig uit volgens mij wie er op doel staat trouwens, verliezen gaan jullie toch wel.![]()
Als Bossen maar een beetje een goede partij fluit , dat kan ook een hoop schelen.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Grandel kan je altijd gaan helpen idd vitessezuid
En wat ik las op fcutrecht.nl is Vorm er niet bij morgen en keept Grandell en zit De Ruiter op de bank.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:00 schreef Eilanden het volgende:
Zoals het er nu uitziet, keept Vorm gewoon
quote:Michel Vorm is nog niet hersteld van zijn blessure die hij opliep na een knietje van Michael Bradley, vorige week tegen Heerenveen. Daardoor zal Franck Grandell het doel verdedigen. Grandel is hersteld van zijn kwetsuur aan zijn voet, waarmee hij woensdag tegen Feyenoord uit viel. Wesley de Ruiter neemt net als woensdag plaats op de bank als reserve doelman.
Dat is dan het laatste nieuws, gisteren aan het einde van de middag dacht men nog dat hij het zou halen...quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
En wat ik las op fcutrecht.nl is Vorm er niet bij morgen en keept Grandell en zit De Ruiter op de bank.
[..]
quote:Op zondag 30 september 2007 21:34 schreef SCH het volgende:
Waarom speelden jullie vorige week niet zo
dat van Due was echt geen jankeballenquote:Op zondag 30 september 2007 17:24 schreef thaduck het volgende:
Wat een WAN prestatie..
Terecht geen MOTM, en meer dan terecht verloren. Al heb ik me dood geergerd aan die jankeballen van vitesse aan het einde van de eerste helft.. Alhoewel dat voor ons goed was, anders was het 0-23 geweest...
Akkoord, op TV heb ik inderdaad gezien dat Due geen jankebal was. Helemaal akkoord, maar dat was op dat moment in de wedstrijd wel het meest voor de hand liggend.quote:Op zondag 30 september 2007 22:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dat van Due was echt geen jankeballen![]()
Toch altijd gezellig in Utreg![]()
![]()
Het net zat er voorquote:Op zondag 30 september 2007 22:08 schreef paultjuhhh het volgende:
vitessezuid je kwam niet eens ff een handje geven
Als je er met het brandcard afgaat en wordt gewisseld lijkt het me geen fakequote:Op zondag 30 september 2007 22:15 schreef thaduck het volgende:
[..]
Akkoord, op TV heb ik inderdaad gezien dat Due geen jankebal was. Helemaal akkoord, maar dat was op dat moment in de wedstrijd wel het meest voor de hand liggend.
De rest die zogenaamd zielig ging liggen waren WEL jankeballen en onsportief. En dat is een beetje jammer
Die eerste goal mag natuurlijk nooit vallen, Grandel ziet die bal toch van mijlen ver aan komen ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:50 schreef zatoichi het volgende:
Nou volgens mij valt Grandel niet veel te verwijten; die goals waren stuk voor stuk verdedigingsfouten, en niet zulke kleine ook; met name Dickoh en Schut speelde zo zwak!
Grandel heeft nauwelijks een bal aangeraakt volgens mij; zo vrij konden ze die ballen inschieten...
En daarmee de beste speler van het veld!quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Enige leuke wat ik gisteren gezien heb was die magistrale beweging van Sanmartean die Sprockel het bos instuurde, maar zijn rendement was verder 0,0.
Hij ziet die bal al 5 minuten aankomen .. ook al zat er effect aan, vanuit de Cityside leek die bal houdbaar. En volgens mij maakt hij de verdediging onrustig, al kan hij er inderdaad weinig aan doen dat men op 3 1/2 km loopt te dekkenquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die eerste goal mag natuurlijk nooit vallen, Grandel ziet die bal toch van mijlen ver aan komen ?
En het lijkt erop alsof ie de verdedigers onzeker maakt, al is ie natuurlijk niet volledig de oorzaak van al die fouten achterin.
Wat mij betreft speelt ie iedere week, naast Nelisse.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Kijken hoe het tegen VVV gaat
hoe denken jullie inmiddels over vandenbergh ? Moet hij spelen ja of nee
Ik weet het niet, Nelisse moet in ieder geval erin blijven![]()
Die doet het nu goed. Maar vandenbergh mag van mij wel eens een helft spelen
Was idd bij rtv utrechtquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:24 schreef r.liong het volgende:
Hebben jullie trouwens die tv-uitzending gezien met Willem van Hanegem waarin hij zich helder en duidelijk uitliet over de aanhang van FC Utrecht tijdens de afgelopen wedstrijd?
" Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat die gasten zich zo laatdunkend uitlaten als het bij ons niet loopt. Bedoel bij Feyenoord gingen ze achter de ploeg staan en werden ze gesteund als ze een slechte dag hadden,en natuurlijk is FC Utrecht geen Feyenoord kwa aanhang maar het lijkt het er wel een beetje op maar dan verwacht ik wel dat ze niet gelijk hun team de grond intrappen als het niet loopt en van alles en nog wat naar die gasten hun hoofd smijten in een thuis wedstrijd. Stelletje aso's.. "
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:24 schreef r.liong het volgende:
Hebben jullie trouwens die tv-uitzending gezien met Willem van Hanegem waarin hij zich helder en duidelijk uitliet over de aanhang van FC Utrecht tijdens de afgelopen wedstrijd?
" Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat die gasten zich zo laatdunkend uitlaten als het bij ons niet loopt. Bedoel bij Feyenoord gingen ze achter de ploeg staan en werden ze gesteund als ze een slechte dag hadden,en natuurlijk is FC Utrecht geen Feyenoord kwa aanhang maar het lijkt het er wel een beetje op maar dan verwacht ik wel dat ze niet gelijk hun team de grond intrappen als het niet loopt en van alles en nog wat naar die gasten hun hoofd smijten in een thuis wedstrijd. Stelletje aso's.. "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |