Oei, wordt moeilijk zo.quote:Franck Grandel vervangt woensdagavond Michel Vorm onder de lat in de wedstrijd tegen Feyenoord. Ook Guiseppe Rossini haakte op het laatste moment af voor het bekerduel.
Na de laatste test woensdag is besloten dat Grandel gaat starten. Vorm raakte afgelopen zondag geblesseerd tijdens de uitwedstrijd bij Heerenveen. Wesley de Ruiter van Jong FC Utrecht neemt als reservedoelman plaats op de bank. Na Sanmartean meldde zich woensdagmorgen ook Rossini ziek. Daarom is Mohammed Faouzi van Jong FC Utrecht aan de selectie toegevoegd.
Is dat onze zwarte parel?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Grandel onze parel gaat het doen
Nog onbekend.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hoe zit het met Vorm en Grandel , of moet De Ruiter Zondag keepen ?
Maakt verder vrij weinig uit volgens mij wie er op doel staat trouwens, verliezen gaan jullie toch wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ok, dan wachten we maar rustig af
![]()
Zelfs met een veldspeler van de FC op doel komen we nog niet in de problemen.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maakt verder vrij weinig uit volgens mij wie er op doel staat trouwens, verliezen gaan jullie toch wel.![]()
Als Bossen maar een beetje een goede partij fluit , dat kan ook een hoop schelen.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Grandel kan je altijd gaan helpen idd vitessezuid
En wat ik las op fcutrecht.nl is Vorm er niet bij morgen en keept Grandell en zit De Ruiter op de bank.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:00 schreef Eilanden het volgende:
Zoals het er nu uitziet, keept Vorm gewoon
quote:Michel Vorm is nog niet hersteld van zijn blessure die hij opliep na een knietje van Michael Bradley, vorige week tegen Heerenveen. Daardoor zal Franck Grandell het doel verdedigen. Grandel is hersteld van zijn kwetsuur aan zijn voet, waarmee hij woensdag tegen Feyenoord uit viel. Wesley de Ruiter neemt net als woensdag plaats op de bank als reserve doelman.
Dat is dan het laatste nieuws, gisteren aan het einde van de middag dacht men nog dat hij het zou halen...quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
En wat ik las op fcutrecht.nl is Vorm er niet bij morgen en keept Grandell en zit De Ruiter op de bank.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |