2 seizoenen geleden bij die neuzen uit (1-4quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef FU80 het volgende:
[..]
Voordat Vorm terug is zijn een paar weken verder.
Grandel + wedstrijd tegen aapjax = tegendoelpunt(en).![]()
Hehehe....als je dan toch naar een wedstrijd gaat in het theater van de hoofdstad dan maar bij die wedstrijd. Ik was bij de Johan Cruijf schaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
2 seizoenen geleden bij die neuzen uit (1-4) kwam Grandel halverwege in de wedstrijd in het veld
Moest je ze horen om me heen (zat namelijk in een 020-vak) maar hij had wel netjes de 0 gehouden
nog nooit bij een wedstrijd zo ingetogen moet juigen als toen (5x![]()
![]()
)
Heerenveen uit ook vorig seizoen, 2 punten weggegeven in de laatste minuut.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:59 schreef FU80 het volgende:
[..]
Hehehe....als je dan toch naar een wedstrijd gaat in het theater van de hoofdstad dan maar bij die wedstrijd. Ik was bij de Johan Cruijf schaal.![]()
Maar je moet met me eens zijn dat Grandel dit seizoen en afgelopen seizoen wel wat punten verspeeld heeft. Ik herinner me o.a. PSV uit nog.![]()
quote:’We houden vertrouwen in Franck Grandel’
Door ROB HARTOG HANS WESTERVOORDE
UTRECHT - Het hart van menig FCUtrecht-fan sloeg over, toen Franck Grandel in het duel met Roda JC tot twee keer toe treuzelde bij het uitverdedigen, waardoor groot gevaar ontstond.
Heeft Grandel nog krediet?
Het schaduwbestuur van FC Utrecht - de groep vrijwilligers rondom trainingscentrum Zoudenbalch - blijft Franck Grandel steunen. De wijze heren van wie sommigen al decennia bij FC Utrecht rondlopen, kennen op dit moment geen betere fitte keeper dan Grandel. Al houdt hij het met zijn acties volgens hen wel spannend. Staat Grandel zondag tegen Ajax onder de lat als vervanger van de geblesseerde Michel Vorm? Of is het krediet op?
Interim-voorzitter Machiel Donker van de SupportersVereniging FC Utrecht: ,,Heel lastig. Hij heeft fantastische reddingen, maar er zitten soms ook wat Frank de Boertjes bij. Zelf ben ik manager van een verkoopteam. Als een van de verkopers het niet goed doet, moet je hem de kans geven de fouten goed te maken. Dat zou ook voor Grandel moeten gelden. Maar ik aarzel, volgens mij zit hij momenteel niet lekker in zijn vel. Dat zou voor mij de doorslag geven om toch te wisselen.’’
Technisch directeur Piet Buter van FC Utrecht: ,,Laat ik vooropstellen dat ik daar niet over ga. Het is een moeilijke vraag. Feitelijk is het krediet op, als je het over een reeks van weken bekijkt. Maar aan de andere kant moet de technische staf beoordelen of de vervanger beter is. Kun je Wesley de Ruiter tegen Ajax brengen? Bovendien, als je besluit De Ruiter te laten keepen, dan heb je in het vervolg weinig meer aan Grandel.’’
Harald Wapenaar, doelman van Sparta en oud-keeper van FC Utrecht: ,,Ik spreek keeperstrainer Maarten Arts nog wel eens. Die heeft een goede kijk op het vak. Hij zegt dat Grandel een prima doelman is. Ik denk dat het een mentale kwestie is bij Franck. Hij is ongelukkig begonnen bij FC Utrecht. Dat blijft hem achtervolgen. Zeker nu hij Nederlands verstaat en kan lezen heeft hij, kan ik me zo voorstellen, last van het stempeltje dat op hem is gedrukt. Je ziet dat hij niet helemaal lekker in zijn vel zit, dat hij de waardering mist die hij bij interlands met Guadeloupe wel krijgt. Ik herken dat gevoel. In Utrecht maakte ik ook wel eens een fout, maar de hele club, inclusief de supporters, bleef altijd achter me staan. Dat vertrouwen miste ik bij Vitesse. Dat maakt je toch een tikkeltje onzeker.’’
John van Loen, veldtrainer van FC Utrecht: ,,We houden vertrouwen in Franck. Op de training laat hij regelmatig zien dat hij prima kan keepen. Zijn reflexen zijn fantastisch. Iedereen heeft nu kritiek op hem, gedeeltelijk ook terecht, maar vergeet daarbij dat hij kort voor rust Roda van een doelpunt afhield. Hij keerde die inzet van Lamah fantastisch. Na Michel Vorm is hij onze tweede doelman. Als wij hem er nu naast zetten, kunnen we hem afschrijven.’’
Supporter Ton Kreté: ,,Wat Grandel doet, zie ik als een nieuwe vorm van tijdrekken. Zo lang wachten met uittrappen dat je de bal via de tegenstander over de achterlijn werkt.’’
Yep. Probeerde net ook al extra kaart op de BS te krijgen maar is uitverkocht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Alleen nog kaarten voor hoofdtribune te koop schijnt
Kwam die bal niet recht op hem af?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[Iedereen heeft nu kritiek op hem, gedeeltelijk ook terecht, maar vergeet daarbij dat hij kort voor rust Roda van een doelpunt afhield. Hij keerde die inzet van Lamah fantastisch.]
Klopt, dan wil ineens "iedereen" mee. Bij een wedstrijd tegen Heerenveen zijn ze te druk met vissen of andere hele belangrijke dingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:36 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Die 5000 man die nu wel komen zijn allen voor 020. Helaas kan het alleen maar uitverkocht zijn tijdens deze wedstrijd
Dat zijn geen echtequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:40 schreef FU80 het volgende:
[..]
Klopt, dan wil ineens "iedereen" mee. Bij een wedstrijd tegen Heerenveen zijn ze te druk met vissen of andere hele belangrijke dingen.![]()
Mentale voorbereidingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:10 schreef paultjuhhh het volgende:
KICK waarom is het hier zo rustig voor de topper
Wat een wedstrijd was dat, balen dat het niet 2-2 bleef. Zwijmel!! Op naar weer zo'n zondag: alleen dan met winst!!quote:Laatste ontmoeting: Eindigde in een 2-3 zege voor Ajax. De Amsterdammers kwamen in de eerste helft op 0-2 voorsprong. Die stand stond tot tien minuten voor tijd nog op het scorebord. De slotfase was tumultueus. FC Utrecht kwam via Van Dijk (strafschop) en Fortuné langszij, maar met het doelpunt van Perez trokken de bezoekers uiteindelijk toch aan het langste eind. Van Dijk haalde het einde van de wedstrijd niet. Hij kreeg zes minuten voor tijd rood.
Toen stonden Utrecht en de scheids redelijk voor lul ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Was juist een strakke actie van Van Dijk.
Ben blij dat we iig nog 1 speler hebben die zonder blozen iemand doormidden trapt.
Net als Pino vorig jaar tegen Feyenoord : ‘’Lucius vervelend doen ?’’
Hoppa
Wat jij wil, ik gaf Pino een staande ovatie, zo hoort het als iemand je teamgenoot naait, gelijk erop knallen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen stonden Utrecht en de scheids redelijk voor lul ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |