Zei die dat ??quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:41 schreef Rave_NL het volgende:
Ja maar het was ook een stomme actie van Van Dijk, áls je zolang van te voren loopt te roepen dat je Sneider een rotschop gaat verkopen moet je het dan wel nog enigszins subtiel doen...
Direct na het gooien zag je ook groepjes fanatiek op zoek gaan naar de daderquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:22 schreef zatoichi het volgende:
Dat vuurwerk was ook triest, de hele bunnikside floot ook niet voor niets... Ik weet niet of ze die persoon te pakken hebben gekregen, maar die zal er niet heelhuids van af gekomen zijn denk ik....
Want?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:35 schreef SCH het volgende:Jammer van dat vuurwerk, wat een blamage. Net als Gregoor van Dijk - disciplinair straffen die gozer.
Er lag een Volvo op z,n kop ja. Ben benieuwd wat daar is gebeurd. Verder niks in het nieuws van gezien.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:54 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Weet iemand of er nog dooiuh zijn gevallen bij dat ongeluk naast de stadionflat?
Dat zat ik me ook al af te vragen, zelfs bij de persberichten op de zuurstokkensite staat niets hierover. Wat ik erg apart vond was dat er ook een polo bij betrokken was en die relatief weinig schade had, terwijl die volvo op z'n kop over een stoplicht is gegaan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:54 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Weet iemand of er nog dooiuh zijn gevallen bij dat ongeluk naast de stadionflat?
Ctrl C Ctrl V van het AD? (hatsikidee)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Mijn 1e bericht als crewlid
Van den Bergh nooit meer weg uit Amerika
Noujaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ctrl C Ctrl V van het AD? (hatsikidee)
![]()
Toen ik dat las kwam ik wel heel erg veel deja-vu's tegenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Noujanee heb ook nog uit andere stukken heur
snifquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Toen ik dat las kwam ik wel heel erg veel deja-vu's tegen
Maar het zij je vergeven
bron: ajax.netwerk.toquote:31/10/2007 - 'Geen belangstelling Ajax voor aangeboden Sanmartean'
(Gepost door RvN)
Volgens Voetbal International is de Roemeen Lucian Sanmartean vorige week aangeboden bij de leiding van Ajax. Die zou de Roemeen echter vriendelijk hebben afgewezen. Juist diezelfde Sanmartean liet zich tegen Ajax al snel wisselen, omdat hij zich niet fit voelde. Hij kwam er in het eerste deel tegen Ajax ook niet aan te pas.
Lijkt me bullshit... Waarom zou je Sanmartean aan willen bieden op een moment dat hij zichzelf nog nauwelijks heeft kunnen laten zien...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:59 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
bron: ajax.netwerk.to
Apart...
quote:Zwakke buikwand houdt Sanmartean op tribune
Lucian Sanmartean ontbreekt als FC Utrecht het opneemt tegen NAC Breda. De Roemeense spelmaker is rust voorgeschreven.
Zondag hinderde een buikblessure Sanmartean in zijn spel. Hoewel begonnen aan het duel met Ajax, maakte hij een uitgebluste indruk en werd hij al na een half uur gewisseld.
Voorlopig komt hij ook niet binnen de lijnen. Clubarts Frank Hellemondt spreekt op de website van FC Utrecht van een zwakke buikwand die een rustpauze noodzakelijk maakt.
Maandag volgt nader onderzoek naar de klachten van Sanmartean. Als er geen verbetering optreedt, ontkomt de blessuregevoelige Roemeen niet aan een ingreep.
Kan die gozer een beetje voetballen? Heb m nooit gzien in de jeugdquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:36 schreef methodmich het volgende:
Veel blessures dus... Jihad al op de bank zondag?
Je mag aan dat lijstje ook nog wel o.a. Van Dijk en Caluwe toevoegen.quote:Op zondag 4 november 2007 18:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Je begint je af te vragen hoelang spelers als Dickoh, Grandel en George nog mogen blijven aankloten....
En Willem moet kappen met zijn 4-3-3, als je vleugelspelers er niet voorbij komen moet je wat anders proberen.
Hier ben ik het wel mee eens. Maar het probleem is natuurlijk ook dat Utrecht een beetje kwaliteit mist. Maarja, de selectie van Utrecht is natuurlijk ook niet echt zwakker dan die van bijvoorbeeld NAC.quote:Op maandag 5 november 2007 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat het ligt aan strijd of het heilige vuur.
Er wordt niet zo gestreden als vroeger, dat is waar, maar het is niet alsof ze er met de pet naar gooien nu.
Het grote probleem naar mijn mening is het gebrek aan lef van je middenvelders en aanvallers, ik heb geeneen loopactie gezien gisteren, en dat was tegen Vitesse ook al zo.
Niemand bied zich aan, niemand loopt zich vrij, lekker allemaal veilig in de dekking blijven lopen, ‘’geef die bal maar aan iemand anders’’….
Er moeten gewoon mensen op de bank gezet worden, of hun vervangers nou beter zijn of niet dat maakt niet uit, het gaat erom dat die personen voelen dat ze moeten veranderen, of anders gewoon lekker naar een andere club moeten vertrekken.
Ik vind dit een goede analyse al heb ik deze wedstrijd alleen via de radio gehoord.quote:Op maandag 5 november 2007 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat het ligt aan strijd of het heilige vuur.
Er wordt niet zo gestreden als vroeger, dat is waar, maar het is niet alsof ze er met de pet naar gooien nu.
Het grote probleem naar mijn mening is het gebrek aan lef van je middenvelders en aanvallers, ik heb geeneen loopactie gezien gisteren, en dat was tegen Vitesse ook al zo.
Niemand bied zich aan, niemand loopt zich vrij, lekker allemaal veilig in de dekking blijven lopen, ‘’geef die bal maar aan iemand anders’’….
Er moeten gewoon mensen op de bank gezet worden, of hun vervangers nou beter zijn of niet dat maakt niet uit, het gaat erom dat die personen voelen dat ze moeten veranderen, of anders gewoon lekker naar een andere club moeten vertrekken.
quote:Op maandag 5 november 2007 21:03 schreef thaduck het volgende:
En toch is het wonderlijke dat we bij vlagen echt schitterend voetbal zien...
Ik had hem in zijn goede periode al.quote:Op maandag 5 november 2007 21:20 schreef MaxPower het volgende:
Sinds ik Nelisse in mijn Coach van het Jaar heb gezet raakt ie geen knikker meer.![]()
Ik laat hem nog maar even staan denk ik.![]()
Dat was gisteren echt slecht. Niet alleen verre en hoge ballen, maar ook de korte passes waren soms zo slordig.quote:Op maandag 5 november 2007 13:01 schreef zatoichi het volgende:
Aan de andere kant vind ik de duels en passes ook behoorlijk slecht iedere keer weer ver en hoog waardoor iedere keer de bal weer bij een naccers eindigde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |